2013. május 15., szerda

Sziasztook

Tényleg nagyon, nagyon, nagyon, nagyon régen hoztam már részt... viszont ez sem az :/ sikerült összehoznom a suliban, hogy 3 tantárgyból álljak bukásra. Ez úgy még önmagában megoldható lenne... mert... mindegy. Csak anyám megtalálta a blogomat.. és leszidott, hogy én ennyi idősen miket írok, meg milyen részletek vannak benne (itt gondolt az olyan részekre ahol mindig ott volt egy mondat, hogy 'a többit a fantáziátokra bízom'..) és azt mondta, hogy nem túlzottan örül ennek a blognak. Gondolkodtam azon, hogy akkor törlöm... de nem megy. Szóval tényleg fogalmam sincs, hogy mikor tudok részt hozni, mert a drága anyukám felügyeli, hogy mit gépelek ennyit (most jött be harmadszor megnézni, hogy mit írok... addig gyorsan mentettem és zártam az ablakot)..

Én tényleg nagyon sajnálom, mert imádom ezt a blogot.. meg titeket is.. de sajnos meghatározatlan ideig szüneteltetnem kell a blogot :( Ha néha tudok úgy gépezni, hogy anyuék nincsenek itthon, akkor próbálok írni. De nem tudom, hogy az mikor lesz, mert év végi vizsgára is tanulnom kellene már. Szóval akkor sajnos határozatlan ideig a blog szünetel. :'/ Sajnálom :( De szerintem én jobban mint ti :') :/



4 megjegyzés:

  1. Én is nagyon nagyon sajnálom ami történt, én is mindig félve írok, félek, hogy az enyémeket is megtalálják, igaz nekem olyan részeim nincsenek de a szüleimről nagyon sok rosz van és így sem bírnak, ha elolvasnák miket írtam róluk nem is merek belegondolni mit kapnék... Azért én várni fogok. <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sajnálom. Várunk rád.. Várjuk a részeket! <33

    VálaszTörlés
  3. neeeeeee<3 pont most :( Én rengeteg blogot olvasok.. Tele van a könyvjelzőm minden féle bloggal . De ez ... Nagyon szeretném ha mihamarabb folytatnád <3 És ha tudsz felvenéd velem a kapcsolatot ? szívesen megismerkednék veled... :) de sisess itt a nyár csinálj nekünk egy HAPPY END-et <3!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy úristen *-* :')
      most gondoltam rá pont, hogy folytatnom kéne, szóval valamikor mostanában szerintem rakok fel új részt :)
      persze, szívesen megismernélek :) izé.. fb-n jelölj be.. https://www.facebook.com/petra.pavel.3
      igyekszem majd :)♥

      Törlés