2013. április 7., vasárnap

Sziasztok :|

Sziasztok :') :/
Megint nem hoztam új részt... csodálom, hogy még nem pártoltatok el a blogomtól..
A helyzet az, hogy anyumék beszéltek az osztályfőnökömmel.. megmondta anyáméknak h ha így folytatom akkor meg fogok bukni.. sosem tanulok stb.. anyámék elvették tőlem a gépet, a tabomat, a telefonomat..mindent, amin netezni és esetleg blogolni tudtam volna.. Nem tudom, hogy mikor gépezhetek megint, most is csak azért tudtam ideülni mert anyáék elmentek sétálni.. szval 10 perc és jönnek vissza.. gondoltam, hogy most írok.. de 10 perc alatt leírok kb 10 sort.. azzal meg nem megyünk semmire.. Szóval.. a lényeg az lenne, hogy; fogalmam sincs, hogy mikor sikerül majd az új részt felraknom.. nem akarom felfüggeszteni a blogot.. mert... nos, mert nem. Túl fontos nekem a blog, meg ti rendszeres olvasók ahhoz, hogy felfüggesszem..♥ De tényleg nem tudom mikor fogok új részt hozni.. mert 10 perc alatt nem tudok megírni egy új részt.. majd próbálok írni ha tudok gépezni.. remélem nem pártoltok el ez miatt a blogomtól.. bár megérteném.. de.. értitek. :$ :D legyetek jók.. Sziasztok :*♥





1 megjegyzés: