2013. március 31., vasárnap

Pár új dolog

Sziasztok :) mivel.. nem sűrűn komiztok.. és nekem elég jól jönne egy kis támogatás, hogy tudjam, nem feleslegesen írok.. ezért arra gondoltam, hogy ezentúl csak akkor hozok új részt szombaton ha megvan a 4 komi, hamarabb nem.. ha szombatig se jön össze a 4 komment, akkor az lesz, hogy szombaton nem rakom fel az új részt, hanem majd ha megvan a 4 komi.. tehát.. ha ti mondjuk.. szombatig nem csapattok 4 komit.. és csak hétfőre jön össze, akkor hétfőn fogom elkezdeni írni az újat és így tovább. Remélem ezzel nem lesz probléma.. én addig nem fogok válaszolni a komikra, amíg össze nem jön a 4, csak utána. Ennyi lettem volna mára :) 





Boldog nyuszit mindenkinek :)♥

3 megjegyzés:

  1. Szia,új olvasó vagyok mind a 42 rész elolvastam,nagyon-nagyon jó,csak kár hogy 1héten csak 1rész van,de azt is megéri elolvasni,nagyon várom a köviket

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziaa ^_^
      köszönöm :)
      igen, én is bánom, és még így se mindig tudok új részt hozni.. :/ eléggé leromlott a tanulmányi eredményem és csak szombatonként (se mindig) van időm írni úgy, hogy nem cseszem el (annyira)..
      üdvözöllek a blogomon, remélem a további részek is tetszeni fognak :')♥

      Törlés
  2. Szia!
    Én is új vagyok........De NAGYON tetszik a blogod!Légyszi próbálj új részeket írni!
    Köszönöm.

    :))) <3

    VálaszTörlés