2013. február 4., hétfő

35. rész

*Holly szemszöge*

*Álom*

Egy parton sétálgattam, kezemben egy szál vörös rózsával..néztem a vizet, ahogy a nagy hullámok, felcsapódnak a sziklákra. Leültem a homokba, és néztem a naplementét..egyedül. Hangokat hallottam a hátam mögül..hátra fordultam és megláttam Őt. Harry-t, ahogy egy kislány kezét fogja, leül mellém, a kislány pedig az ölébe.
-Nézd Darcy! Milyen szép a naplemente!-mutatott Harry a tenger felé mosolyogva, a kislány meg szégyenlősen elmosolyodott, majd a naplementét nézte. Harry mintha észre sem vett volna engem. Szólongattam, de nem figyelt rám. Aztán leült Harry mellé egy hosszú, göndör, fekete hajú lány. Harry rámosolygott majd megcsókolta! Elkezdtem sírni..azt hittem, hogy engem szeret. És most ki ez a lány?? És miért nem figyel rám Harry?
-Harry mit csinálsz? Harry figyelj rám! Harry kérlek!-szólongattam, de hiába. Felkeltem és mögéjük álltam. Harry átkarolta a lányt, és összebújva nézték tovább a naplementét.
-Harry ne csináld ezt velem könyörgöm!-sírva rogytam a térdemre, és könyörögtem.-Harry mivel érdemeltem ezt ki?? Harry én szeretlek! Miért csinálod ezt velem? Ki ez a lány? És ez a kislány?-még mindig zokogtam, és egyre jobban a földre borultam. Harry hirtelen hátra fordult, tekintetét az enyémbe fúrta.
-A gyerekünk. Darcy. Ő pedig itt Elena. A feleségem. Már 3 éve Holly. Hol voltál eddig? Miért hagytál el Holly? Mondd, miért?! Én teljes szívemből szerettelek..te meg eldobtál, mint egy használt rongyot.
-Harry én nem!!..
-Ne tagadd le! Már késő. Elena a feleségem és szeretem.. ahogy a gyerekünket is. Tudod.. ez a gyerek tőled van.. Mégis egy másik nőnek kell felnevelnie velem. Csalódtam benned..

Hirtelen felültem az ágyban és zokogni kezdtem. Mégis mi volt ez az álom? Talán a jövőt láttam? Harry feltépte az ajtómat, és odaugrott mellém az ágyra, majd szorosan magához szorított.
-Holly! Holly csak egy rossz álom volt! Nyugodj meg kicsim! Már vége!-nyugtatásképp gyengéden simogatta a hátamat, és apró puszikkal halmozott el.
-Harry!-sírva borultam a nyakába és szorosan magamhoz öleltem. Nem tudom, hogy mi volt ez az egész..ez az álom. Olyan furcsa volt..és olyan..Valódinak tűnt.
-Gyere le, igyál egy pohár vizet és nyugodj meg!-halványan elmosolyodott, majd egyik kezét a lábamra, másikat a nyakam köré fonta, és úgy vitt le. A többiek furcsállóan néztek ránk, de leginkább rám..hogy miért vörösek és duzzadtak a szemeim, és hogy miért sírok még mindig.
-Harry valami baj van?-rohant oda Louis aggódóan.
-Csak rosszat álmodott és ahogy nézem elég rendesen megviselte..próbáltam megnyugtatni, de nem igazán ment.. nem tudom, hogy mi lehetett az az álom, amitől ennyire kiborult..-vakarta a tarkóját kétségbeesetten Harry, miközben Lou-nak vázolta a dolgokat.
-Holly jól vagy?-nézett rám Lou.
-Igen..azt hiszem..
-Biztos?-nézett rám kételkedve Louis.
-Talán..
Harry töltött nekem egy pohár vizet, felültetett a pultra, és kezembe adta a poharat. A pohár tartalmát gyorsan lehúztam, majd megmostam egy kicsit az arcomat is. Harry óvatosan szétnyitotta a lábaimat, hogy közelebb állhasson hozzám, majd aranyosan magához húzott.
-Akármit is álmodtál..Én szeretlek, és szeretni is foglak!-iszonyatosan jól estek a szavai annak ellenére, hogy az álmomról semmit sem tud.
-Emlékszel mit szoktunk mondani a "szeretlek" után?-tolt el magától egy picit, homlokát pedig enyémnek döntötte.
-Örökké és tovább!-suttogtuk egyszerre, majd megcsókolt. Hihetetlen, hogy mennyire gondoskodó, és tudja, hogy mikor mit kell mondani. Ezt is annyira imádom benne.
-Elmondod nekem, hogy mit álmodtál? Kérlek..
-Megpróbálom..felmegyünk?
-Persze..-mosolygott rám, majd leugrottam a pultról, megvártam amíg összekulcsolja a kezünket, majd felhúztam az emeletre, be a szobánkba. Szép lassan odasétáltam az ágyhoz, bebújtam a takaróm alá és lehunytam a szememet. Éreztem, hogy besüpped mellettem az ágy, majd két kar kulcsolódott a derekamra, fejét pedig a nyakamba fúrta.
-Elmondod?-kérdezte óvatosan, aranyos, kisfiús mosollyal. Bólintottam egyet, majd csak úgy ömlöttek belőlem a szavak. Elmondtam neki, hogy az elején minden jónak tűnt, még akkor is mikor a kislánnyal az ölében mellém ült. Aztán onnan kezdtek rosszra fordulni a dolgok, hogy feltűnt, hogy nem is figyel rám. Aztán felbukkant az a nő is.
-Elena.. az a név.. és az arca.. elég durván megmaradt az emlékeimben. Ha lecsukom a szemem és visszagondolok az álmomra.. látom magam előtt az arcát.
-Holly ugye tudod, hogy ilyen sosem fog előfordulni? Ha nekem gyerekem lesz, csakis tőled, és csakis veled nevelem fel. Ha lesz egy közös gyerekünk nem engedem, hogy ott hagyj..-közbevágtam.
-Sosem tenném Harry!!-szólaltam meg erélyesen, majd visszaváltottam nyugodt hangszínre, és én is átkaroltam Harry derekát.
-Menjünk el a parkba!-adta hirtelen az ötletet Harry mosolyogva.
-Nem is rossz ötlet.. de.. csak azért, hogy végleg levezessem egy feszültséget.. megengeded, hogy..
-Menj csak..de ugye tudod, hogy nem nagyon örülök ennek?-nézett rám tettetett szomorúsággal.
-Majd kiengesztellek..-rákacsintottam, majd előkotortam a cigimet. Harry még mindig azon kuncogott amit az előbb mondtam neki és mikor ránéztem egy perverz mosoly jelent meg az arcán.
-Mit tervezel Styles?-néztem rá felhúzott szemöldökkel.
-Én? Én nem tervezek semmit.. csak belegondoltam ebbe a kiengesztelős dologba..-kezdett bele a mondandójába, majd felkelt, és mögém lopakodott. Derekamra kulcsolta izmos karjait, majd folytatta a mondanivalóját.-És tudod mit? Tetszik az ötlet..-suttogta érzékien a fülembe, engem pedig kirázott a hideg.. Harry elvigyorodott azon, hogy mit vált ki belőlem, majd valahogy sikerült kibújnom erős szorításából és kirohantam az erkélyre. Gyorsan rágyújtottam, elszívtam a cigit, így végre kimondhatom; megnyugodtam! Vissza mentem a szobánkba, és Harry még mindig ott ült az ágy szélén. Előhalásztam egy sima, fehér pólót, egy fekete csőfarmert, és egy fekete hosszú ujjút. Rádobtam az ágyra, Harry mellé, majd halál nyugodtan elkezdtem levenni a pólómat, és áthúztam arra amit kikészítettem. Hallottam, hogy amikor levettem a pólót, Harry egy nagyot nyelt, majd könyökére támaszkodva hátradőlt az ágyon és élvezte a látványt.
-Élvezed mi?-vigyorodott el.
-Mégis mit?-vigyorogtam vissza rá.
-Azt, hogy kínozhatsz..-szívta be alsó ajkát, majd szorosan lehunyta a szemét. Gyorsan felkaptam a nadrágot, és a hosszú ujjút, majd odasétáltam az ágy mellé és annyit suttogtam Harry fülébe, hogy "Rohadtul élvezem..." amitől mélyet sóhajtott, majd szép lassan kinyitotta a szemét. Előhalásztam még egy fekete adidas cipőt és kész is voltam. Harry gyorsan felhúzott egy kék kockás inget, egy fekete csőgatyát és egy fekete converse cipőt, majd összekulcsolta a kezünket és elindultunk le az emeletről. Mikor leértünk a nappaliba Niall hirtelen előttem termett, én meg sikeresen neki csapódtam a mellkasának.
-Hupsz..-ennyit tudtam kinyögni a számon, mert mikor felnéztem Niall-re elkapott a röhögés. Niall mindkét kezében egy-egy szendvics volt, és hol az egyikbe, hol a másikba harapott bele. Lenyelte a nagy falatot, majd szólásra nyitotta a száját.
-Hova-hova gyerekek?-mosolygott ránk.
-Csak a parkba..-mosolygott vissza rá Harry.
-Jövünk mi is..-szólalt meg hirtelen Louis.
-Ne! Lou.. Ketten megyünk..-nevetett fel Haz.
-Jaaa, értem.. oké, érezzétek jól magatokat.. sziasztok!-mosolyodott el Lou, majd mindenki intett egyet, mi meg kézen fogva sétáltunk pár utcányit, majd elmentünk a park egyik eldugottabb részébe, és leültünk egy padra egy kis tó mellé. Csak néztük, ahogy a víz egy picit hullámzik, és ahogy megy le a nap tükröződött a vízen.
-Gyönyörű..-törtem meg a csendet.
-Te szebb vagy..-fordult felém Haz.
-Köszönöm.-szégyenlősen lehajtottam a fejem, és éreztem, hogy egyre jobban pirulok. Mosolyogva megfogta a kezem, és odahúzott a tó partjához. A tó túlsó partján megpillantott minket egy lány, és mikor észrevette, hogy a srác aki mellettem áll maga Harry Styles, elindult felénk.
-Sziasztok.. nem akarlak sokáig zavarni titeket..de csinálhatnék rólatok egy képet? Szerintem nagyon aranyosak vagytok együtt, és szeretném megörökíteni ezt a pillanatot..szabad?-mosolygott ránk kedvesen a lány. Meglepett a kérése..
-Szia.. Persze..-mosolygott rá Harry, majd hátulról átölelt, kezeit derekamra kulcsolta. A lány gyorsan lefényképezett minket a telefonjával, majd megkértem, hogy küldje át nekem a képet amit csinált. Épp el akart menni, mikor megfogtam a karját és vissza húztam.
-Szívesen lefényképezlek Harry-vel, ha gondolod..-mosolyogtam rá.
-Ó.. Köszönöm..-pirult el a lány, majd beállt Harry mellé. Gyorsan lefényképeztem őket, majd miután megnézte a képet elnevette magát.
-Te sokkal jobban illesz Harry-hez.. na nem zavarlak titeket.. köszi mindent.. sziasztok..-intett mosolyogva, majd elment.


12 megjegyzés:

  1. De jó lett az Álom rész ...bár szerettem volna ha hoszabb lenne de mindegy jó lett az egész és mikorra tervezed a következő részt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) hát.. jövőhét szombatra.. remélhetőleg SEMMI késéssel :)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett ! Nagyon gyorsan kövit !

    VálaszTörlés
  3. De édeseeek! *-*
    Nagyon jó lett! <3
    Köviiit! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem az írásodat mindig alig vároma kövit...:DD
    ha van kedved nézz be! új 1d blog http://1onedirection5.blogspot.hu/ még sosem írtam szóval remélem tetszeni fog... ha megnézed

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen :D rendben, majd igyekszek időt szakítani rá és elolvasom :)

      Törlés
  5. Mondtam már,hogy imádom a blogodat ? *-*
    Siess a kövivel !! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem, de.. *O* köszönöm *---* :$ okay, sietek :D

      Törlés