2013. február 9., szombat

36. rész

*Holly szemszöge*


Még álltunk ott egy darabig ugyan abban a pózban, majd lassan elindultunk hazafelé, mert kezdett sötétedni.
-Sosem gondoltam volna, hogy engem szeretni fognak pusztán azért mert mi együtt vagyunk..-néztem rá Harry-re aki mondandóm után elmosolyodott, majd megállt. Értetlenül néztem a szemébe és vártam, hogy mondjon valamit, de semmi.
-Harry miért álltunk meg?-nevettem fel.
-Csak várj egy kicsit..-mosolyodott el, majd csend telepedett az utcára. Pár percig még álltunk így, egymáshoz bújva, mikor hirtelen eleredt az eső.
-Erre kellett várni Harold?-kérdeztem nevetve, mire bólintott egyet, majd ő is nevetni kezdett.
-Csodás.. akkor futunk?
-Még szép..-vágta rá, majd egymás kezét szorítva elkezdtünk rohanni a szakadó esőben. Már csak pár háztömbnyit kellett volna futnunk, mikor Harry hirtelen megállt, és visszarántott magához, de olyan erővel, hogy földhöz vágódtunk így én Harry ölében kötöttem ki. Lihegve mértem végig csurom vizes felső testét. Az inge átázott, facsarni lehetett belőle a vizet.
-Meg fogunk fázni Harry..-suttogtam.
-Csókolóztál már esőben valakivel?-hagyta figyelmen kívül mondatomat.
-Nem, de terveztem..
-Nem kell tovább várni rá..-kacsintott rám, majd kezei közé fogta arcom és megcsókolt. Reflexből nyaka köré csavartam mindkét kezem, ő meg lecsúsztatta derekamra kezét. 


A csókot oxigénhiány miatt kénytelenek voltunk megszakítani.
-Szeretlek..-hangja elhalkult, tekintetét mélyen enyémbe fúrta.
-Én is téged..nagyon!-mosolyogtam le rá, majd szorosan hozzábújtam. Pár percig ültünk még ott, majd Harry velem együtt felkelt a földről, és hazáig rohant velem. Az ajtóban lerakott, majd csurom vizesen berontottunk a többiekhez a nappaliba. Amint megláttam drágalátos bátyámat, hatalmas vigyor húzódott az arcomra.
-Maradj távol tőlem húgi..-nyújtotta maga elé védekezően a kezét Dav.
-Naa, gyere ide egy ölelésre bátyókáám..-nevettem fel, majd ráugrottam és szorosan magamhoz öleltem így David is csurom vizes lett.
-Basszus húgi..nemáár..ahjj..-kelt fel nevetve velem együtt Dav majd lerakott a földre. Harry csak nevetve gombolta ki az ingét és figyelte ahogy kegyetlen módon mindenkit összevizezek..Na állj. Harry vetkőzik?! Hirtelen lefagytam, és csak arra tudtam figyelni, hogy Harry már csak egy boxerban áll. Fentről lefelé végigmértem, majd tekintetem visszaugrott kidolgozott, kockás hasára.
-Holly még nem folyik a nyálad?-nevetett fel mellettem Zayn, mire kicsit megráztam a fejemet, majd kaptam az alkalmon, hogy legjobb barátom mellettem áll, szorosan megöleltem, és direkt összevizeztem a haját is.
-Valahogy éreztem..köszi Holly..-nevetett fel kínjában Zayn.
Tekintetemet vissza emeltem abba az irányba, ahol az előbb, tőlem távol Harry állt, de most ahogy arra fordultam egy hatalmasat sikítottam. Harry ott állt közvetlenül mellettem. Halkan felnevetett, majd félkézzel átkarolta a derekamat így éreztem, ahogy forró bőre enyémhez simul.
-Harry te gyúrsz?-néztem le kockáira, majd egy pillanatra a szemébe, és megint kockáit kezdtem bámulni.
-Igen..és ahogy látom megéri..le sem tudod venni a szemed a hasamról..-vigyorodott el önelégülten, majd szorosabban magához húzott. Arcom paradicsom vörös lett, és ezzel is tudattam Harry-vel, hogy igaza van..
-Filmezünk?-huppant le a fotelba Niall, keze pedig tele volt kajával. M&M, popcorn, 2 tábla csoki, és 1 szendvics amit épp jóízűen nyammogott.
-Felőlem..-huppantam le én is a kanapéra, Harry pedig rögtön mellém, majd mindkét kezével átkarolta a derekamat, fejét pedig nyakamhoz dugta. Louis elmosolyodott Harry helyezkedésén, majd beült Tiff mellé...Jut eszembe, Tiff.. mostanában teljesen szótlan, alig beszélünk.. Nem tudom, hogy mi baja lehet..na mindegy, majd holnap beszélek vele. Most nem akarom elrontani a hangulatot. Liam berakott valami filmet, én meg mosolyogva hajtottam rá fejem Harry fejére. Harry kb 15 percig bírta, ahogy felemeltem a fejem, apró puszikkal kezdte elhalmozni a vállam és nyakam közötti hajlatot, majd a nyakamat. Forró csókjai égették a bőrömet.
-Menjünk fel..-suttogta, majd tovább csókolgatta a nyakam.
-Nem rossz ötlet..-mosolyodtam el, mire erre a kijelentésemre Harry halál nyugodtan összekulcsolta a kezünket, majd néma csendben felmentünk az emeletre.
-Lehetőleg csendesen..-kiabált utánunk nevetve Louis. Miután beértünk a szobába Harry lábával berúgta az ajtót, majd nekitolt a falnak, és csókolgatni kezdte a nyakamat, majd így haladt lefelé, közben pedig bezárta az ajtót.
-Emlékszel? Azt mondtam kiengesztellek..nem felejtettem el..-suttogtam a fülébe, majd egy hosszú csókot nyomtam a füle mögötti pontra, amitől egy mély nyögés hagyta el a száját.
-Gyere..-fogta meg a kezem lehunyt szemmel, majd odahúzott az ágyhoz. Kicsit meglöktem, így ő elterült az ágyon, majd felkönyökölt, és nézte ahogy babrálok az övével.


Hát a folytatás majd a következő részben lesz :D Remélem nem öltök meg érte :$ :D Remélem tetszett, nekem nem igazán jön be amit most írtam, mert rövid lett :/ de remélem nektek majd tetszik :) bocsi, hogy ilyenkor raktam ki, csak elfelejtettem, meg töri tz-re tanultam, de a lényeg szerintem, hogy itt van :) jó olvasást, és lécci Komizzatok :) pussz :*

12 megjegyzés:

  1. Ááááááááá!Gyorsan kövit ! Siess !

    VálaszTörlés
  2. Élvezed hogy kínozhatsz???? Itt abbahagyni... Am naon jó :DDD

    VálaszTörlés
  3. És most muszáj lesz egy teljesen hétig várnom a folytatásra?! ><

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úgytűnik :'DD szereted a blogom? :D vársz :3 :D<3

      Törlés
  4. Te,Petra Styles! Miért pont itt hagytad abba?? >.< Nagyoon jó lett! Köviit! Nem hozod kicsit hamarább? *kiskutyaszemek* Kérleeek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te, Stefi Payne! :D h fokozzam a kedélyeket xdd és h olvassátok a blogomat :3 így mindenkit érdekelni fog a következő rész :D hát nemtudom.. majd még meggondolom :D :)

      Törlés