2013. február 22., péntek

38. rész

Sziasztok.. azért ma hoztam új részt, mivel fogalmam sincs, hogy holnap géphez kerülök-e egyáltalán.. és mivel most nem voltak itthon a szüleim, gyorsan írtam egy újat :) remélem tetszik, bár szerintem kicsit unalmasra sikerült, de nekem a ti véleményetek fontosabb.. a következő részt nem tudom, hogy mikor hozom, majd igyekszem a jövő héten valamikor.. komizzatok lécci, és aki eddig nem tette meg iratkozzon fel! :) Jó olvasást! :) :*

*Holly szemszöge*

Reggel ugyanúgy ébredtem, ahogy Harry-vel elaludtunk. Óvatosan megfordultam izmos karjai közt, majd néztem Őt, ahogyan alszik. Göndör fürtjei kuszán álltak, pár szál a homlokába lógott. Arca még így is tökéletes volt. Halkan szuszogott, majd egy pillanatra abbahagyta..mély levegőt vett és magához húzott.
-Jó reggelt..-dörmögte reggeli hangján még csukott szemekkel.
-Neked is..-mosolyodtam el. Feküdtünk még ott pár percig, majd Harry velem együtt felült, így én lovagló pózban ültem a csípőjén, ő meg egy kaján vigyorral nézett fel rám.
-Nem is kapok reggeli csókot?-biggyesztette lefelé ajkát. Nevetve nyomtam egy rövid csókot szájára, majd vigyorogva néztem rá.
-Ez mi volt Holly? Namáár..-nevetett fel, majd kezei közé fogta arcom és egy hosszú szenvedélyes csókot nyomott ajkamra.
-Mindjárt más..-vigyorodott el megint. Hirtelen csend telepedett a szobára. Némán fürkésztük egymás arcát, majd Harry tekintetét enyémbe fúrva figyelt. Ezt a meghitt pillanatot, a lépcső dobogása zavarta meg. A srácok jönnek felfelé.
-Azt hiszem ezek fel akarnak minket ébreszteni.. ugyanis..fél 2van..-kerekedtek ki szemei mikor rápillantott az órára.
-Nem úgy ismerem Louis-t, hogy ez egy kíméletes ébresztés lesz..inkább semmilyen..-ugrottam fel, majd épp időben kulcsra zártam az ajtót, mert ahogy egy lépést távolodtam tőle, a kilincs lenyomódott.
-Ezek már megint bezárták az ajtót..most akkor, hogy ébresszük fel őket?-siránkozott Liam. Visszamásztam Harry mellé az ágyba, és nekitámaszkodtam az ágytámlának..
-Mikor mondjuk el a többieknek? Cat tudja.. de nem hiszem, hogy ő akarná közölni a néppel a dolgot..van benne annyi, hogy ránk hagyja..-meredtem magam elé.
-Nemtudom.. minél hamarabb kéne, mert egy idő után feltűnne nekik..
-Igen igazad van.. esetleg ma áthívhatnánk Dani-t és akkor mindenki hall mindent.. viszont előtte én külön beszélni szeretnék majd Tiff-el és Beatrix-el..mostanában alig beszéltem velük..-sóhajtottam fel. Harry felült, majd közelebb bújt hozzám, és óvatosan átkarolta a derekamat.
-Elmehetnétek kávézni egyet... csak csajok...hm??-mosolygott rám..Hm.. nem is rossz ötlet.
-Ez jó ötlet.. esetleg addig te elmondhatnád a srácoknak, én meg a csajoknak..vagy együtt..?
-Nem, nekem ez így teljesen jó..-mosolygott rám.
-Rendben..-mosolyogtam vissza rá.-..de lassan fel kéne kelni..illetve lemenni..-nevettem fel..igazából fogalmam sincs min. Harry is nézett rám, hogy mi bajom van, aztán kiröhögött.
-Igen? Kinevetsz? Jól van Styles..most..meghaaaaaaaalsz..-ugrottam rá, majd ahol értem csikizni kezdtem, ő meg hangosan nevetett. Mikor abbahagytam szegénynek már folytak a könnyei. Gyorsan kiugrottam az ágyból, hogy ne kapjak én is, felvettem Harry egyik szürke bő melegítőjét, az egyik pólóját, majd keresni kezdtem a cigimet a fiókban. Mikor végre megtaláltam és ki akartam venni egy szálat..pofára estem..
-Képes voltam visszatenni egy üres dobozt? Jézusom..-vágtam a fura fejeket, majd feltéptem az ajtót, és átrohantam Zayn-ék szobájába. Kopogtam..senki. -Akkor lent..-futott át az agyamon, majd szaladtam is le a lépcsőn, de félúton megint rám jött az émelygés.. És akkor eszembe jutott.. Én terhesen nem cigizhetek..még a végén baja lesz a gyereknek..Homlokomra csaptam, majd visszamentem a szobánkba.. ám a látványtól elkapott a röhögőgörcs. Harry egy szál..khm.. szóval meztelenül állt az erkély ajtóban, és nézelődött.
-Harry..legalább egy boxert vegyél fel.. tudod szoktak mászkálni az utcán az emberek..-nevettem még mindig.
-Basszus tényleg..-nevetett fel kínosan, majd gyorsan magára kapott egy fekete boxert, egy fekete bő melegítőt, és egy fehér pólót.

*Bea szemszöge*

Mikor visszajöttünk Niall-el a reggeliről a srácok épp egy kis körben álltak és sugdolóztak, Cat és Tiff pedig nevetett rajtuk.
-Sziasztook..megjöttünk..-ugrottam Zayn mellé Niall-el. Zayn csak furán nézett ránk, majd köszönt és elkezdett nevetni. Visszafordult a srácokhoz, és tovább terveltek valamit. Ha jól hallottam, akkor Holly és Harry még alszik..és hideg vízzel akarják kelteni őket..Szegények..de azért megnézem.. :D
Tele töltöttek egy vödröt jéghideg vízzel, majd egyszerre elindultak az emeletre, mi lányok pedig utánuk. Liam röhögve nyitott volna be, de az ajtó zárva volt.. Liam morgott egyet, majd sarkon fordultunk és mentünk le a földszintre.
Kb 20 perce ültünk néma csendben a nappaliban a tv előtt, mikor Harry és Holly letántorogtak az emeletről.

*Holly szemszöge*

Levágódtam Louis mellé és kivettem a kezéből a távirányítót, majd valami normális műsor után kutattam. Hirtelen megakadt a szemem a híradóban megjelenő képen.. Zayn és.. az ki?
-Zayn az kicsoda?-néztem rá fura fejjel. Felnézett a telefonjából, majd rápillantott a tv-re és elröhögte magát. Mindenki nézett rá, hogy mégis mit talál ezen olyan viccesnek. Végre vette a lapot.
-Egy rajongó.. megkért, hogy had csinálhasson egy olyan képet amin puszit adok neki.. én pedig megtettem.. most mi olyan nagy baj ebben?-nézett ránk kissé ingerülten, majd felpattant és kiment az udvarra rágyújtani. Sóhajtottam egyet, majd utána mentem.. Mikor kimentem az udvarra megláttam, ahogy a hintaágyban vacog, és épp rágyújt. Visszafutottam a kabátjáért, majd megint ki hozzá.
-Vedd fel, megfázol..-nyújtottam oda neki a meleg kabátot.
-Köszönöm...-kikapta a kezemből, majd fénysebességgel rángatta magára és újra beleszívott cigijébe.
-Kérsz?-nyújtotta felém a dobozt.
-Igen, köszi...-mosolyogtam rá, majd kivettem egy szálat és rágyújtottam volna, ha nem jut eszembe a gondolatmenetem amit a lépcsőn lefelé vázoltam magamnak. Visszatettem a dobozba a cigit, majd lehajtottam a fejemet, hisz Zayn nem tudja, hogy én nem cigizhetek.
-Nem szabad..
-Miért? Le akarsz szokni?-képedt el Zayn.
-Egy időre igen.. de majd mindent megtudsz Harry-től.. még ma..-mosolyogtam rá aztán beállt a csend... de ez nem olyan kínos csend volt. Inkább megnyugtató..
-Zayn én hiszek neked.. csak meglepett amit láttam.. nem akartalak kérdőre vonni, mert ez a te életed, és azt csinálsz amihez kedved tartja.. csak mégis a barátnőd, az én legjobb barátnőm.. és szerintem érthető, hogy jót akarok neki..
-Tudom.. és köszönöm..-mosolyodott el, majd megölelt. Rég beszélgettem már így Zayn-el.. valamiért mostanában nem jutott időnk rá. Miután elszívta a cigit gyorsan befutottunk a házba, mivel nem igazán volt meleg idő..de hát ehhez Londonban gyorsan hozzá kell szokni, különben megfagysz. Harry épp a srácokkal beszélt, majd odahívta magához Zayn-t is, így én odamentem a csajokhoz.
-Na.. támadt egy ötletem..
-Ajajj..-szólt közbe nevetve Tiff.
-Köszönöm...-nevettem fel.-tehát.. mivel alig beszélünk mostanában, aminek mellesleg nem tudom az okát... arra gondoltam, hogy elmehetnénk a Starbucks-ba kicsit beszélgetni.. a srácok is el lesznek addig.
-Részemről oké..-állt fel Cat, majd már ment is húzni a cipőjét.
-Mindenki jön? oké..-zárta le a témát Tiff, majd nevetve csődültek ki az előszobába, és elkezdtek öltözni. Én gyorsan odafutottam Harry-hez, majd egy gyors csók, és hosszú ölelés után én is felhúztam a cipőmet. Fogtunk egy taxit, mivel a hidegben semmi kedvünk nem volt sétálgatni.. 10 perc után odaértünk a kávézóhoz, majd mikor bementünk keresni kezdtem egy üres asztalt.
-Üljünk oda..-mutatott egy eldugottabb box felé Bea, majd el id indult az asztalhoz.
-Ezek szerint nincs választásunk, ott fogunk ülni..-nevettem fel, majd Bea után indultunk. Behuppantam a székbe, majd a lányok is szép lassan leültek.

4 megjegyzés:

  1. Áááááááá! Gyorsan kövit ! Nagyon várom már,kíváncsi vagyok mit fognak hozzá szólni a lányok és a fiúk ! :D Siiiiieeeeessss !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélhetőleg jövő szombaton géphez jutok, de ha nem akkor hamarabb hozom :D örülök h tetszik :D sietek :D :)

      Törlés
  2. Holly,Holly....mégjó, hogy néha gondolkozik is.
    Nem lett unalmas! Nagyon is jó lett! Mondjuk kicsit rövid de okát tudom,örülök,hogy hoztad.
    Hozd a köviiit minél hamarább ^_^ !
    (megértem ha nem fogod időben hozni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, néha nem árt :D
      köszönöm :) mindent :) igyekszem majd, de még nem tudom h mikorra várható az új rész, de mindent megteszek, hogy géphez jussak :')♥

      Törlés