2013. január 13., vasárnap

32. rész

Bocsi, hogy kicsit késtem vele, csak tegnap nem értem rá.. de remélem azért tetszik majd attól függetlenül, hogy megint nem sikerült valami hosszúra.. :S jó olvasást :) :*


*Holly szemszöge*


Mikor felébredtem Harry már nem volt mellettem. Remek, már megint úgy kell ébrednem, hogy nincs itt.
-Harooooooold!!!-ordítottam el magam, de semmi válasz. A ház teljesen csendes volt, egy árva hang nem szűrődött ki sehonnan. Furcsállva keltem fel, felvettem Harry egyik pólóját és a boxerét, majd elindultam körülnézni a házban. David nincs a szobájában. Zayn és Cat sem. Louis és Tiff szintén sehol. Niall és Bea sincs itthon. Liam ma Danielle-nél aludt, így őt nem is kerestem. Viszont Harry merre van? Lementem a konyhába és majdnem szívrohamot kaptam. Harry egy fejhallgatóval mászkált a konyhában, nekem háttal. Kihasználtam az alkalmat, nekifutásból ráugrottam, ő meg felordított, a fejest leszedte a fejéről és nevetni kezdett.
-Sziaa..-nevettem fel, majd leszálltam róla, de ő közrefogott karjaival és nekiszorított a pultnak, hogy ne tudjak megszökni.
-Ez gonosz volt..-hajolt közelebb hozzám.
-Na nem mintha az nem lenne az, hogy reggel egyedül ébredek..-mentem bele a játékba, majd nyakára kulcsoltam a kezemet.
-Sajnálom..-hajolt még közelebb így már csak pár centi választott el minket egymástól.
-Talán megbocsájtok..
-Talán? Mit kérsz érte, édes?-mosolygott rám.
-Nagyon jól tudod te azt..-nem is kellett több neki, rögtön rám vetette magát, és hevesen csókolózni kezdtünk.
-Jól áll a pólóm..-súgta két csók között, majd felkapott én meg derekára kulcsoltam a lábamat és így mentünk fel az emeletre. Miután bementünk a szobába lábával becsukta az ajtót, majd kulcsra zárta és gyengéden ráfektetett az ágyra. Állvonalamtól lefelé haladva csókolgatni kezdett, keze pedig egész testemet bebarangolta. Pólóját nemes egyszerűséggel szedte le rólam, majd óvatosan megemelt, végig simított a hátamon és kikapcsolta a melltartómat, majd eldobta a szoba egyik sarkába.
-Istennő..-suttogta a számba, majd szenvedélyesen megcsókolt. Azt hiszem innen a fantáziátokra bízom ;)

*1 óra múlva*


Fáradtan huppant le mellém az ágyra, majd rögtön magához húzott, így én fejemet mellkasán pihentettem, ő meg a hajammal játszadozott.
-Szeretlek..Mrs. Styles..-törte meg a csöndet aranyosan.
-Én is téged..Mr. Styles..-emeltem fel a fejem, majd megcsókoltam. Hihetetlen, hogy pont én kellek neki, hiszen én nem igazán vagyok megelégedve magammal..
-A többiek?-kérdeztem hirtelen.
-Danielle-nél vannak.. mondtam nekik, hogy majd csak 3 körül megyünk mi is..-válaszolt mosolyogva.
-És mennyi az idő?-kérdeztem vissza.
-Fél 2.. még van időnk..-vigyorodott el, majd szorosabban magához húzott és megcsókolt. Ezt a csodás pillanatot mi más törhette volna meg, mint Harry telefonjának csörgése.
-Ne haragudj..-lehelt csókot ajkaimra, majd lement a nappaliba a telefonjáért. Hallottam, ahogy csapódik az ajtó, és már azt hittem, hogy elment, de meghallottam egy ismerős hangot.
-Hol vannak a többiek Harry?-kérdezte..Paul. De hát mit kereshet itt? Gyorsan felvettem ugyanazt a pólót és boxert, majd lementem én is a nappaliba.
-Szia Holly..-ölelt meg Paul. Eléggé megkedvelt a pasas, mert akárhányszor meglát rögtön megölel.
-Helló..mi járatban vagy errefelé?-kérdeztem mosolyogva.
-A srácokkal kéne beszélnem a tur..-akarta befejezni a mondatot, de Harry közbevágott.
-A srácok nincsenek itt, addig hanyagoljuk ezt a témát..
-Már felhívtam őket, 1 perc és itt lesznek..-válaszolta Paul és már nyitódott is az ajtó. Besétáltak a nappaliba a srácok, kézen fogva a párjukkal, majd leültek a kanapéra és kíváncsian figyelték Paul-t. Harry is leült, én meg elindultam, hogy majd mellé ülök, de mikor elhaladtam előtte az ölébe rántott. Érintése helyén égett a bőröm. Olyan voltam, mint egy kis tini, aki a kiszemeltjének minden érintésétől gyomorgörcsöt kap.
-Tehát..a helyzet az, hogy változott a terv és kevesebb szabadnapotok lesz.. ami azt illeti 3 nap múlva kezdődik egy turné..
-És a csajok jöhetnek?-szorította magához Zayn Cat-et, majd kérdőn nézett Paul-ra.
-Tudjátok, hogy ha tehetném megengedném.. de nem lehet..-válaszolt sajnálkozva Paul.
-Tessék?-csattant fel az 5 srác egyszerre.
-Én nem hagyom itt Holly-t.. ezt nagyon gyorsan verd ki a fejedből!!
-Senki sem fogja itt hagyni a barátnőjét Paul ezt te is nagyon jól tudod.. nélkülük nem megyünk SEHOVA..-emelte ki az utolsó szót Louis a többi srác meg egyetértően bólogatott.
-Srácok nem kéne...-nem tudtam befejezni a mondatot, mert Harry betapasztotta a számat egy csókkal.
-Én nem fogok nélküled átélni egy napot sem, úgyhogy maradj csöndben, kicsim..-mosolygott rám, én meg a lehető legszorosabban magamhoz öleltem.
-Látom hajthatatlanok vagytok.. 5 ágy van.. probléma az?-kérdezte Paul miközben a fejét fogta.
-Óó dehogy baj..-szólalt meg Zayn a többiek meg egyszerre nevettek fel és helyeseltek.
-Hogy is lehetne baj.. hová gondolok, igazad van Zayn..-nevetett Paul is..-rendben, jöhetnek a lányok is..-mosolygott ránk, mire a srácok a nyakába ugrottak, és mivel én Harry ölében ültem ezért velem együtt ugrott Paul nyakába így én közel voltam ahhoz, hogy megfulladjak.
-Levegőőőt!!!-ordítottam el magam, mire a kis csapat szétrebbent én meg mélyeket szippantottam, hogy életben maradjak.
-Ne haragudj..-tett le a földre Harry, majd óvatosan megölelt.
-Semmi baj..-mosolyogtam rá, amitől láthatóan megnyugodott, majd lehuppant a kanapéra és engem is magával rántott az ölébe.
-Filmezzünk..-ordította el magát Harry és Louis, Paul pedig nevetve intett egyet, majd elment.
-Okéé, mit nézünk?-tette fel a remek kérdést Niall, majd hasonlóan az ölébe húzta Beát, ahogy Zayn, Louis és Liam is a barátnőjüket.
-Gyerekek.. ha mindenki leül akkor ki rakja be a filmet?-néztem rájuk furán, mire mindenki engem nézett.
-Ja, hogy én.. hát persze.. máris.. de.. David hol van?-néztem körbe, mivel sehol sem láttam.
-Lizzy-nél..-jött az egyhangú válasz, nekem meg az egekbe szökött a szemöldököm.
-És az ki??-kérdeztem vissza fura fejel, mire mindenki nagy szemekkel nézett rám.
-Neked nem mondta el?-hűledezett Zayn.
-Nem..-adtam az eget rengető választ, mivel mindenkinek leesett az álla.
-Mit nem mondott el neked kicsoda?-kérdezte egy ismerős hang az ajtóból én meg rögtön a hang felé fordultam. Amint megláttam a hang forrását iszonyat ideges lettem.

6 megjegyzés:

  1. Hogy is lenne baj!? :DD Nagyoon jó lett! Köviiit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát nem is tudom h Paul hová gondolt.. :'DD köszi :) jövő szombaton hozom :) remélhetőleg semmi késéssel.. :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. PLS. csak az olvasóid kedvéért...írjál egy héten legalább 2x!!! annyira jók amiket írsz,nem tudok várni :DD
      Az olvasóid nevében is Thx!!! :))

      Törlés
    2. dearanyos vagy :') *-* a helyzet az h én írnék.. de.. 1. nem jön ihlet heti kétszer :'DDDD 2. nincs időm rá :S szívesen írnék.. sőt.. imádok írni, pláne, hogyha másoknak is tetszik :) és ennek nagyon örülök is.. DE mondom ha heti kétszer akarnék írni akkor vagy az lenne h amit amúgy egyszerre leírtam volna a heti 1 résszel azt megfelezem és akkor két rövid.. azzal meg nem mennétek semmire.. vagy a másik lehetőség, hogy olyan szarokat írnék egy idő után ihlet hiány miatt h nem olvasnák a részeket.. alapból ezért váltottam át heti 1 részes módra, mert nem volt már elég ihletem, és az új rész közepéig kb még egész jó volt de a végére unalmas lett... így meg heti 1 alkalommal össze tudom szedni a gondolataimat és így viszonylag jó részeket tudok kihozni belőlük.. szval én megtenném, esküszöm.. de az nem lenne jobb :)

      Törlés