2013. január 26., szombat

34. rész

*Holly szemszöge*


Egész éjjel nem aludtam semmit. Óránként felriadtam valamire, majd próbáltam vissza aludni ami mindig csak 1 óráig sikerült. Megint felébredtem. Hajnali 4 óra van..De mi ez a zaj? Mintha a földszinten emberek mászkálnának..és..pakolnak? Mikor oldalra néztem, Harry édesen szuszogott mellettem. Tehát akkor nem ő van lent. Megpróbáltam óvatosan kimászni az ágyból úgy, hogy ne ébresszem fel Harry-t, de ez nem igazán sikerült. Amint elmentem mellette megfogta a csuklómat.
-Hova mész kicsim?-dörmögte félálomban.
-Valaki van lent.. meg akartam nézni, hogy a többiek alszanak e..
-Várj, jövök veled..-mondta, majd kipattant az ágyból és egy szál boxerben állt mellettem. Hiába vagyunk együtt elég rég óta még mindig lefagyok a látványtól.
-Na menjünk..-tolt meg egy kicsit előre, majd egyik kezével átkarolta a derekamat és halkan kimentünk a folyosóra. Valaki épp akkor ment le a lépcsőn.
-Zayn?-suttogott Harry.
-Harry? Ti vagytok azok? Akkor ki van odalent?? A többiekhez benéztem és alszanak..hozzátok meg nem mertem benézni..-csapódott mellénk vigyorogva.
-Holly menj vissza a szobába.. lemegyek Zayn-el..-utasított Harry.
-Dehogy.. én is lemegyek.. nem maradok egyedül.. megvesztél?
-Oké, igazad van.. akkor gyere..-húzott magához védelmezően, majd halkan elindultunk lefelé a lépcsőn. Mikor leértünk a lépcső aljára Zayn ránk nézett, majd rácsapott a lépcső melletti kapcsolóra, és az egész nappaliban világos lett. Ott állt valaki egy fekete kapucnis pulcsiban, a kanapé mellett...és.. vigyorgott..majd hangosan nevetni kezdett.
-Megmondtam, hogy nem utoljára láttok...engedd el a lányt..-ismerős hang..ismerős mondatok..és azt akarja, hogy Harry elengedjen?! Mikor ezt meghallottam, még szorosabban Harry-hez bújtam, és előhalásztam a háta mögött a zsebemből a telefonomat.
-Adam állj le..-szólt hozzá nyugodt hangnemben Zayn.
-A lány nem megy sehová...-fűzte hozzá Harry.
-Óó, dehogyis nem..-nevetett fel gonoszan Adam.
-Nem.Megyek.Sehová Adam!-tagoltam neki a mondatot, mire idegesen rántott elő egy fegyvert és rám szegezte.
-Adam erre semmi szükség.. higgadj le egy kicsit..-állt elém Harry és próbálta lenyugtatni Adam-et. Én gyorsan írtam egy sms-t Cat-nek, hogy maradjanak fent és hívják a rendőrséget, majd mélyen a zsebembe süllyesztettem a telefont.

*Cat szemszöge*


Zayn lement megnézni, hogy Harry-ék mivel zörögnek, én meg felültem az ágyban és hallgatóztam. Aztán meghallottam, hogy az emeleten találkozott valakivel...Ez Harry hangja..na de akkor. Ki van lent? Kicsit aggódva babráltam a telefonommal, és próbáltam hallgatózni, de semmit sem hallottam a lent történtekből így felnéztem twitterre. Pár perc múlva kaptam egy sms-t..Holly-tól. Kíváncsian nyitottam meg, és ez állt benne:

Cat hívd a rendőrséget! Adam fegyvert fogott ránk.. Siess!

Tehát Adam van lent..jézusom. Kétségbe esetten pötyögtem be a számot, majd tárcsáztam is. Fél perc alatt bejelentettem a történteket és azt mondták, hogy 2 perc és itt vannak.. Még jó, hogy közel lakunk a rendőrséghez. Halkan kilopóztam a folyosóra, majd bekopogtam Louis-ékhoz, és felkeltettem őket.
-Louis..Louis..Adam fegyvert fogott Harry-re, Holly-ra, és Zayn-re.. keljetek fel, én addig szólok Niall-éknek, ti meg szóljatok Liam-éknek.
-Mivan? Jézusom.. oké, megyek szólok Liam-nek.. Tiff gyere..-válaszolt rémülten Louis, majd magával húzta Tiff-et és átmentek a szemben lévő szobába, én meg Niall-ékat keltegettem. Mindenkit összeszedtünk, majd visszamentünk a Zayn-el közös szobánkba és aggódva ültünk le az ágyra. Mindenki csöndben volt, és csak nézett maga elé.
-Na jó, én ezt nem bírom.. lemegyek..-szólalt meg Liam, majd elindult lefelé, és az egész csapat követte őt.

*Holly szemszöge*


-Adam tedd el a fegyvert, erre semmi szükség..higgadj le..-próbáltam nyugtatni, és egyre közelebb mentem hozzá.
-Holly ne..
-Tudom mit csinálok..-szóltam vissza a srácoknak.
-Adam ezzel nem oldasz meg semmit.. rajta.. ölj meg.. úgy a tiéd leszek? Úgy majd megkapsz? Nem.. ennek nincs semmi értelme..-miközben Adam-hez beszéltem hallottam, ahogy a többiek jönnek le a lépcsőn, majd egy rendőrautó hangja ütötte meg a fülemet.
-Adam.. eljönnek érted, és többet nem látsz.. emlékszel, hogy régen milyen jóban voltunk? Amikor te voltál David legjobb barátja, te meg a második bátyám? Hova tűnt ez az időszak Adam? Miért csinálod ezt?-hiába próbáltam türtőztetni magam, nem ment. Kicsordult egy könnycsepp a szememből.. Adam remegni kezdett, majd szép lassan letette a földre a fegyvert, levette a fejéről a kapucnit és..könnyeket láttam csillogni a szemében.
-Hogy hova tűnt? Elmagyarázom..Emlékszel arra, amikor egyik reggel David felküldött érted, mert késésben voltunk? Ahogy rád vetődött a napfény.. ahogy álltál ott és értetlenül néztél rám.. rájöttem, hogy te nem csak David húga vagy számomra..hanem egy csodaszép lány, akiről tudom, hogy teljes mértékben elérhetetlen..mégis mikor megpusziltalak nem utasítottál vissza, nem szóltál be érte.. csak elmosolyodtál.. ott adtad meg a halvány reményt.. aztán mikor visszautasítottál és megláttalak...vele..-mutatott rá Harry-re.-elöntött a düh..régen én voltam az első akinek beszámoltál arról, hogy barátod van..és most nem szóltál róla, hanem úgy kellett megtudnom, hogy vele látlak.. és tudod fájt.. azt akartam, hogy ő is érezze mennyire fájt nekem, mikor elvesztettem valakit..de te ezt sosem fogod megérteni..sajnálom..-csordult le egy könnycsepp az arcán, majd lehajtotta a fejét. A rendőrök pont akkor jöttek be, így megbilincselték, majd elvezették.
-Én tehetek az egészről...én..undorító vagyok..-rogytam össze a földön, majd patakokban folyt a könnyem. Egyszerűen képtelen voltam felfogni, hogy mindennek én vagyok az oka, és most miattam lesz börtönben.
-Dehogy te tehetsz róla..és nem vagy undorító.. ne beszélj már butaságokat..-guggolt le mellém Hazza, majd szorosan magához húzott és próbált megnyugtatni. A többiek elképedve mentek fel az emeletre így ketten maradtunk Harry-vel. Felhúzott a földről, majd összekulcsolta a kezünket és felhúzott a szobába. Csendben álltam az ablakomnál és néztem, ahogy elhajt a rendőrautó, és ahogy elviszik az egykori legjobb barátomat. És David még nem tud semmit..Lizzy-nél van. Szegény lányt sajnálom.. csak most csöppent bele az életünkbe, de legutóbb már volt "szerencséje" találkozni Adam-el. Kíváncsi leszek, hogy ha elmesélem ezeket David-nek, akkor mit fog csinálni..
-Gyere, próbáljunk meg visszaaludni..-kulcsolta derekamra kezeit Haz, majd elhúzott az ágyhoz és megvárta amíg lefekszem, majd ő is befeküdt mellém, és szorosan magához húzott.
-Ne félj, most már minden rendben lesz..-puszilta meg a homlokom.
-Remélem..jó éjt..-adtam a szájára egy puszit, majd álomra hajtottam a fejem. Egy olyan világba kerültem, ahol minden jó, és ahol senki sem bánthat.


Nah.. remélem tetszik, kicsit rövid lett :S komizzatok lécci, és kövi szombaton hozom az új részt :) :*

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Kövit gyorsaan :D

    VálaszTörlés
  2. Olyan édes Hazza *-* GBY-t halgak,egy ilyen fantasztikus fejit olvasok, mi kell még? Ezután remélem minden rendben lesz. Köviiit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hazza.. mint mindig.. :)
      dearanyosvaaagy *------* köszönöm :')) hát majd meglátod :) jövő szombaton hozom :)

      Törlés