2013. január 6., vasárnap

31. rész

*1 évvel később*


*Holly szemszöge*


1 év alatt történt pár dolog. Megvolt az esküvőnk és nem is akármilyen.. Louis, Niall és Zayn is megkérte a lányok kezét így közös esküvőt tartottunk. Én viszont épp a kávézóba tartok, mert Dav-el találkozok. Azt mondta, hogy sürgősen beszélni akar velem.. hát.. őszintén szólva, fogalmam sincs, hogy mi rosszat tettem már megint, de lényegtelen. Beléptem a kávézóba és Dav rögtön le is intett az egyik sarokból, de nem egyedül volt. Ült mellette egy pasas..
-Sziasztok..-köszöntem a bátyámnak, majd kezet fogtam a kb Dav-el egykorú sráccal, majd kíváncsian néztem rájuk, hogy mit is szeretnének pontosan.
-Figyelj Holly.. még tudsz deszkázni ugye?
-Már hogy ne tudnék David?! Megvesztél?!-néztem rá furán, ugyanis ilyet még sosem kérdezett. Az egy dolog, hogy egy ideje nem nagyon deszkázok, de attól még tudok.
-Én egyébként Alex vagyok.. azért vagyok itt én is, mert egy állásajánlatot szeretnék tenni neked..
-Hallgatom..
-A DC deszkák reklámarca lehetnél.. ez abból áll, hogy deszkás cuccokban fotóznak, esetleg az új példányokkal, és mindegyikből kapnál egyet a munkáid miatt és természetesen pénzt is.. -mikor meghallottam köpni-nyelni nem tudtam. Én.. mint reklámarc.. úr isten.
-Na mit szólsz húgi?-mosolygott rám kíváncsian Dav.
-Én.. nem is tudom mit mondjak..
-Vállald el.. régen annyira imádtál deszkázni.
-Most is imádok..-reagáltam le gyorsan a bátyámat..
-Akkor mire vársz? Az életed volt a deszkázás.. itt a lehetőség, hogy az legyen..
-Nem-nem.. az életem már más lett.. ez csak a második lenne..
-Jó-jó tudom, hogy Harry az első.. de most a karrieredről beszélek..-mosolygott rám kedvesen, én meg gondolkozni kezdtem.. David-nek igaza van, el kéne vállalnom...
-Rendben..
-Elvállalod??-nézett rám kérdőn David.
-El..
-Ezaz..-ugrott a nyakamba Dav az asztalt meg majdnem felborította.
-Okéé, nyugi David..-nevettem a kirohanásán.


*2 hét múlva*


Épp a munkahelyemre siettem és Bob-ot hívtam fel már vagy ezredszer. Ja igen, Bob a főnököm. Ő volt ott a kávézóban. Kiderült, hogy 22 éves, és Írországból jött.. Tényleg, Niall-nél még nem is kérdeztem rá, hogy ismeri-e.
-Ahj Bob vedd már fel!-morgolódtam magamban és újra hívni próbáltam. Megbeszéltük, hogy abban a kávézóban találkozunk és majd onnan megyünk egy fotózásra, de én 20 percet ott ültem egyedül.. elfelejtette.
-Holly Evans?..-szólított le valaki. Ijedten pördültem meg, majd a kb 16 éves lány csillogó szemekkel nézett rám.
-Te vagy Holly Evans?
-I-igen én vagyok..-mosolyogtam rá.
-Gratulálok az esküvőhöz..ka-kaphatok egy autogramot?
-De aranyos vagy..-mosolyodtam el megint.-persze.. képet is szeretnél?
-Ha szabad..-mosolygott vissza rám. Odanyújtott egy képet rólam, én meg elkezdtem nézegetni. Itt van egy idegen lány, és van nála egy kép rólam.
-Hogy hívnak?
-Lisa..-vágta rá aranyosan. Ráírtam, hogy "Holly-tól sok szeretettel Lisa-nak :)" majd visszaadtam neki a képkártyát. Rögtön szedte elő a telefonját, én meg beálltam mellé, hogy tudjon csinálni egy közös képet.
-Köszönöm szépen..üdvözlöm a srácokat..sziaa-intett vissza mosolyogva, majd elment. Mosolyogva sétáltam tovább a fotózás helyszínére, majd mikor beléptem az ajtón megláttam Bob-ot ahogy a pulton alszik.. remek. Halkan odasétáltam hozzá, és elkezdtem szólongatni, de nem figyelt rám.
-Bob ébredj fel!-kiáltottam rá, mire ijedten emelte fel a fejét, majd mikor meglátott szorosan magához ölelt.
-Holly.. csak, hogy itt vagy..változott a terv..
-Mi az, hogy csak, hogy itt vagyok.. nem tudom ki nem jött el a kávézóba a megbeszélt időre...-válaszoltam idegesen.
-Jó, ne haragudj. mint látod elaludtam..-védekezett maga elé tartva a kezét.
-Egyébként milyen terv változott?-néztem rá furán.
-Ja igen.. ha neked sem lenne probléma, akkor nem kéne fotózásokra járnod..
-Hanem?-kérdeztem vissza megkönnyebbülten. Utálom a fotózásokat..valahogy nem érzem elég szépnek magam hozzá.
-Hanem segítenél tervezni új deszkákat, és dedikálnád őket, dedikálásokra járnál, stb..
-Hmm.. tervezni.. ez jól hangzik.. éés.. az abból áll, hogy..?-hagytam direkt befejezetlenül a mondatot, majd leültem az asztalomhoz Bob pedig velem szembe.
-Abból áll, hogy bejössz ide minden nap, és rajzolsz..tudtommal imádsz rajzolni, és tudsz is.. tervezel új deszkákat, aztán én elviszem a rajzaidat, és amelyiket te tervezted és elkészül dedikálod.. aztán valami sorsoláson megkapja valaki.. érted?
-Értem, igen.. nekem ez így megfelel..fizetésem?
-Változatlan..
-Remek..-bólintottam rá, majd Bob ledobott elém egy csomó rajzlapot, egy rajzceruzát, radírt, filceket, meg mindenféle kacatot, így kénytelen voltam nekiállni rajzolni. 1 óra múlva Bob odajött hozzám én pedig pont kész lettem a rajzommal. Odanyújtottam neki, ő meg elvigyorodott.
-Ha 1 óra alatt ilyeneket rajzolsz akkor nagyon be fog jönni neked az üzlet..
-Hát kössz..-mosolyogtam rá.
-Haza mehetsz, biztos fáj a kezed.. holnap pedig nem biztos, hogy be kell jönnöd, majd hívlak, hogy kész lett-e a deszka..-ölelt meg, majd elment. Most komolyan bejöttem 1 órára dolgozni..? Hát ez remek. Fogtam egy taxit, majd bediktáltam a címet és 10 perc múlva már a lépcsőn másztam fel a szobámig, a többieket figyelmen kívül hagyva és ruhástól vetődtem be az ágyba. Pár perc múlva nyílt az ajtó, majd megcsapta az orromat az a kellemes illat, amit bárhol, bármikor felismerek. Besüppedt mellettem az ágy, majd két kar kulcsolódott a derekamra.
-Szia kicsim..-csókolt bele a nyakamba.
-Szia..-fordultam meg mosolyogva a karjai közt, majd egy üdvözlő csókot nyomtam a szájára.
-Milyen volt a fotózás?
-Nem volt fotózás..-vágtam rá, mire értetlenül nézett rám.
-Bob kitalálta, hogy nem kell fotózásokra járnom, hanem deszkákat kell terveznem, ami abból áll, hogy lerajzolom, aztán ő elviszi valahova és ott legyártják, majd dedikálom és kész is.. ez azért jobb mint a fotózás.. szerintem..-magyaráztam, ő meg mosolyogva figyelt.
-Miben jobb? Így nem lesznek rólad képeim..-szomorodott el.
-Miért kell ahhoz fotózás, hogy legyen rólam képed?-néztem rá furán, mire elvigyorodott és előkotorta a telefonját a zsebéből.
-Akkor pózolj..-nevetett fel, én meg a fejemre húztam a takarót.
-Naa.. Holly kérleeek..
-De utálom, ha fényképeznek..-majd fogtam magam és beültem az ablakba. Hallottam, hogy kattant egyet a telefon..tehát Harry lefényképezett. Hát ez remek.
-Gyere nézd meg.. tök szép vagy rajta..-mosolygott rám aranyosan. Odavetődtem mellé és vizsgálni kezdtem a képet.
-Egész jó, tényleg..-ismertem el, mire felnevetett, majd megcsókolt.
-Rólad minden kép jó..-mosolygott.
-Szeretlek!
-Én is téged..-mosolygott rám, majd gyengéden megcsókolt.




Ne haragudjatok, hogy késtem vele egy napot, de.. tegnap megírtam egy teljesen más fejezetet.. de nem tetszett.. unalmas volt.. aztán írtam egy másikat.. az sem tetszett.. ezt pedig megfelelőnek találtam.. remélem nem csak nekem felel meg.. komizzatok lécci, jövő héten szombaton pedig hozom a kövit :) I love you :*

6 megjegyzés: