2012. december 29., szombat

30. rész

Éés eljött a szombaaat.. igazából én nem vagyok megelégedve ezzel a résszel, szerintem unalmas lett úgyhogy kérek mindenkit aki elolvassa írjon nekem komiba egy kemény kritikát h ez most csak sztem szar, vagy tényleg az.. :D köszönöm :)

*Harry szemszöge*


Csak ültem az ágyon és néztem őket ahogy beszéd nélkül kommunikálnak. Elég félelmetes volt látni, hogy nem mozog a szájuk, mégis megértik egymást..
-Na jó.. vagy elmondjátok, hogy miről "beszéltek"-mutattam a macskakörmöket-vagy lemegyek a srácokhoz és megkérem őket, hogy segítsenek..-mondtam a lányoknak, mire mindannyian rám kapták a tekintetüket, majd visszanyomtak az ágyra.
-Hát ez remek..-morgolódtam, mivel ugyan úgy beszélgettek tovább.
-Szóval.. van egy híd.. ahova már elég régóta nem jár nagyon.. senki.. most van.. durván 1 óránk.. szólunk a többieknek és.. mondjuk Zayn itt marad Holly-val.. a többiekkel meg elmegyünk feldíszíteni a helyet és akkor ha kell Zayn feltartja Holly-t.. ez így neked megfelel Harry?-vázolta a helyzetet Bea én meg rábólintottam egyet, majd rohantunk is le a többiekhez. Bea megfogta Niall-t és Liam-et, aki húzta maga után Dani-t. Amíg Tiff összeszedett vagy 100 gyertyát és minden ilyesmit Cat elmagyarázta Zayn-nek, hogy mi ez az egész, én meg közbe kirángattam Louis-t és neki is elkezdtem magyarázni a dolgokat amit már félig tudott.

*Zayn szemszöge*


-Szóval mi elmegyünk feldíszíteni a hidat, viszont neked itt kellene maradnod Holly-val, hogy ne rémüljön meg az üres háztól és ha készen vagyunk akkor felhívunk és hozd oda majd légyszíves.. tudod az a híd ahova szinte senki sem jár, pedig tök szép..-magyarázott hevesen Cat.
-Igen, tudom, majd viszem akkor.. Szia.-egy gyors búcsúcsók, majd egy hirtelen csattanással bevágták maguk mögött az ajtót és elmentek. Visszaültem a fotelba, majd bekapcsoltam a tv-t és elkezdtem gondolkozni. Ha csak én maradtam itt Holly-val.. akkor nekem kell ruhát válogatni neki?! Hát az érdekes lesz..-gondolkoztam félig hangosan, majd felmentem az emeletre, mert hallottam ahogy Holly kijön a fürdőből.

*Holly szemszöge*

Miután végre megszárítottam a hajam elindultam a szobámba, mire Zayn mellém csapódott és jött velem.
-Öhm.. Zayn, ha már bejöttél.. akkor.. megteszed, hogy..-kezdtem el hadonászni, de közbe szólt.
-Inkább kimegyek az erkélyre amíg öltözöl és akkor húzd el a függönyt rendben?-kérdezte mosolyogva, majd meg sem várva a válaszomat kiment rágyújtani. Behúztam a sötétítőket, majd elindítottam valami zenét a laptopomon, ám amikor odébb raktam, megláttam egy kis cetlit.
"Csini legyél, de nem kell túl cicomázni.. elegáns, de kényelmes ruha jó lesz szerintem ;) Majd Zayn elvisz Harry-hez... xx Bea, Tiff, Cat és Dani :)"
Zayn elvisz?.. Akkor a többiek hol vannak?
-Zayn, hogy-hogy te viszel Harry-hez?-kiabáltam ki neki, mire egy kis résre oldalra húzta az erkély ajtót, hogy ne kelljen ordibálnia.
-Nem tudom, Cat adta ki a parancsot..-válaszolt nevetve, majd tovább kerestem a ruhámat.
-Na jó Zayn, neked van barátnőd, nekem van pasim, nem vagyok szégyenlős, úgyhogy légyszíves gyere be és segíts ruhát keresni, mert itt fogok megöregedni..-mérgelődtem egy sort, mire Zayn nevetve jött be a szobába. Azért a pizsimet felhúztam, hogy mégse legyen zavarban, majd leültem az ágyra és néztem ahogy kotorászik a szekrényemben.
-Ez nekem tetszik..-húzta elő a szerinte tökéletes ruhámat, amit még életemben nem láttam.


-Ez tényleg jó, de ez honnan van?-kérdeztem fura fejjel, mire Zayn érdekesen nézett rám, majd valamit keresni kezdett a ruhán.
-Áá megvan.. itt egy kis cetli amin az áll, hogy "Gondoltam jól jön valami ruha :) remélem tetszik, a méretünk pedig ugyanaz :) xx Dani."-olvasta fel mosolyogva.
-Gondolhattam volna..-motyogtam, majd elvettem Zayn-től a ruhát és gyorsan magamra kaptam. A hajamat kifésültem, majd hagytam, hogy a vállamra omoljon. Felkentem egy kis alap sminket, majd Zayn felé fordultam aki az ágyon ült és mosolyogva figyelt engem.
-Mi az?-kérdeztem tőle mosolyogva.
-Semmi.. szép vagy..éés..-nézett rá az órájára-pont időben lettél kész.. mehetünk?-kelt fel az ágyról majd egy bájvigyort biggyesztett az arcára.
-Persze.. de miért érzem úgy, hogy ti nagyon készültök valamire?-néztem rá kérdőn, de nem válaszolt csak dobott egy vigyort.

*Harry szemszöge*



8 óra van és majdnem kész is lettünk mindennel, mikor kaptam egy sms-t Zayn-től, hogy elindultak. A srácok elvitették magukat Paul-al, én meg ott maradtam az asztalnál és még meggyújtottam pár gyertyát. Mikor elkészültem magam is elképedtem a látványtól..akkor Holly mit fog szólni? Remélem tetszik neki.. Elmélkedésem közben Zayn megállt mellettem, majd lehúzta az ablakot és az otthon felejtett gyűrűs dobozt a kezembe adta.
-Basszus el is felejtettem..-csaptam a homlokomra-kössz haver..-pacsiztam le vele, majd átkaroltam Holly-t Zayn pedig elment.
-Tetszik?-néztem rá mosolyogva, mikor láttam, hogy csillogó szemekkel csodálja a kis helyet amit feldíszítettünk.
-Harry ez..gyönyörű.. de.. mivel érdemeltem én ezt ki?-kérdezte aranyosan mosolyogva, majd rám emelte a tekintetét.
-Azzal, hogy vagy nekem..-küldtem felé egy biztató mosolyt majd megcsókoltam. Borzasztó volt egy egész napot átélni nélküle. Leültünk a megterített asztalhoz, majd miközben elkezdtünk enni egy csomót beszélgettünk.
-Holly figyelj rám.. van egy konkrét oka annak, hogy ide hoztalak..-kezdtem bele a mondandómba.

*Holly szemszöge*


Miután belekezdett a mondandójába kotorászni kezdett a zsebében, majd letérdelt mellém.
-Úristen..-képedtem el.
-Holly Evans.. leszel a feleségem?-tette fel a rég várt kérdést, mire én a sírástól nem tudtam megszólalni, csak rábólintottam majd a nyakába ugrottam.
-Szeretlek..
-Én is téged..
-Örökké és tovább..-motyogta a nyakamba, majd szenvedélyesen megcsókolt.

7 megjegyzés:

  1. jaaaaaaaj *-* én eskü elbőgtem magam :') fantasztikus rész lett

    VálaszTörlés
  2. Juuj! Szerintem nem lett unalmas! :D Mondjuk nem vagyok olyan kedvemben h elsirjam magam rajta de ha normális idegállapotban lennék már egy doboz zsepi elment volna. Milyen figyelmes volt Dani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem annyira nem jött be... de azért köszi :) igen, Dani mindig az :')

      Törlés
  3. Szia
    Orsi barátnője vagyok, Betti.
    Reggel benéztem a 18as blogotokba és láttam ezt. Hát most értem a végére. Sokat hallottám rólad Orsitól, és azon felül hogy jó barátnő lehetsz, nagyon jól írsz!!!!
    A 18as blog is nagyon jó, de ezt imádom!!!!
    Várom a kövi részt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó szia :) hát köszönöm, és örülök, hogy tetszik, de tényleg.. szombaton lesz új rész de egyenlőre egy kicsit tanácstalan vagyok, ugyanis jelenleg elég ötlet hiányos vagyok, de majd szombatig valahogy összeszedem a gondolataimat és remélhetőleg addig eszembe jut valami.. örülök, hogy benéztél :)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés