2013. július 14., vasárnap

46. rész

I hope u like it :) :*♥

*Harry szemszöge*

Már a kocsiban ültünk, és hazafelé mentünk, mikor Niall kitalálta, hogy éhes, így teljesen letértünk az útról és elmentünk a Nando's-ba. Niall rendelt minden félét, így, hogy hazáig enni tudjon mindenkinek fognia kellett valamit, mert nem fért el a kezében a sok kaja.
- Még mindig nem fér a fejembe, hogy hogy vagy képes ennyit enni Niall. - nézett rá furcsán Zayn. Niall felnézett rá, megrántotta a vállát és evett tovább. Felnevettem.. Niall mindig egy nagy gyerek marad. Végül megálltunk a ház előtt, és végre beszippanthattam a friss levegőt. Még mindig éreztem magamon az undorító kórház szagot.
- Kinél van a kulcs? - fordultam vissza félúton.
- Nyitva van.. tudod.. Holly itthon van. - vigyorodott el Lou. Ja, tényleg, ő itt lakik. Szépen sorban mentünk egymás mögött az udvaron az ajtóig, majd becsörtettünk. Hallottam, hogy megy a tv. Gondoltam, hogy Holly biztos a nappaliban ül.. meglepő módon hevesen vert a szívem. Beléptem a nappaliba, és egy pillanatra ledermedtem. Nem ismerem ezt a lányt, de elbűvölően néz ki.
- Szia.. - köszöntem rá, mire kiköpte a szájában lévő tejet és majdnem megfulladt. Egy ideig nevetve néztem a szerencsétlenkedését, aztán leültem a fotelba.
- Szia Harry.. - válaszolt végre a fuldoklástól könnyes szemekkel. Úgy nézett engem.. azokkal a nagy, gyönyörű, csillogó kék szemeivel.. Megsajnáltam őt. Ahogy végigmértem, felhúztam az egyik szemöldököm.
- Azok az én ruháim? - vigyorogtam kajánul. Magára nézett, majd zavartan habogni kezdett valamit.
- Semmi gond, nem zavar, nagyon jól áll. - mosolyodtam el, mire ő is elengedett egy megkönnyebbült mosolyt és elpirult.

*Holly szemszöge*

Egyáltalán nem gondoltam arra, hogy Harry ma haza fog jönni. Ha tudom, akkor nem az ő ruháiban ülök le reggelizni meg idióta vízi szivacsokat nézni.
- Még ehető volt? - huppant le mellém Lou hirtelen.
- Igen, finom volt, köszi. - mosolyogtam rá.
- Aranyosak vagytok együtt.. - mosolyodott el Harry. Lefagyott a mosoly az arcomról, szemeim pedig megteltek könnyekkel.
- Mi nem vagyunk együtt.. - felelt halkan Louis. - Ő csak olyan mintha a húgom lenne. Holly mással van..együtt. - hajtotta le a fejét Lou, vele együtt én is.
- Ki a szerencsés? - mosolygott még mindig Harry. Zavartan Lou-ra néztem.. aprót bólintott, majd biccentett egyet a terasz ajtó felé, és kiment az udvarra a többiekhez.. azt hiszem fociztak.
- Figyelj Harry.. beszélnünk kell. - vizsgálgattam a lila Jack Wills-es pulcsit magamon, majd lassan felnéztem rá. Kíváncsi tekintettel figyelte minden mozdulatomat, ahogy kikapcsolom a tv-t, leteszem az asztalra a távirányítót és törökülésbe ülök vissza a kanapéra. Ahogy felnéztem rá, tekintetünk összeakadt. Már épp szólásra nyitottam a számat de nem jött ki rajta semmi hang. Egyszerűen elbűvölt a csillogó smaragd zöld szemeivel. Zavartan megráztam a fejem és elkaptam a tekintetem, mire ő felkuncogott. Szóval viccesnek találod, Styles? Ezt még vissza kapod..
- Na kezdj bele.. - mosolygott rám.
- Te vagy a "szerencsés".. - mutattam a macskakörmöket a levegőben mire meglepődött, mégis mosolygott.
- Értem... - bólogatott.
- Tudom, hogy ez most hülyén hangzik.. de be fogom bizonyítani, rendben? - halványan rámosolyogtam. Aprót bólintott majd beállt a csend. Érdekes módon kezdett kicsit kínossá válni..
- Kimegyünk a többiekhez? - nézett rám, majd biccentett egyet az udvar felé.
- Menjünk.. - mosolyogtam rá, majd felkeltem a kanapéról. Rossz tudni, hogy itt van, itt van velem, mégsem ölelhetem meg, mégsem érhetek hozzá.. tulajdonképpen, hogy itt van, mégsem lehet az enyém.
- Beálltok ti is? - kiáltott oda hozzánk Liam.
- Persze.. - válaszolt helyettem Harry, majd egy apró mosolyt küldött felém és odafutott Liam-hez. Szépen lassan odasétáltam én is, majd beosztottak egy csapatba.
- Niall, Zayn, Holly.. ti egy csapatban lesztek. Louis, Harry, ti pedig velem. Mindenkinek megfelel?
- Laposra lesztek verve haver. - nevetett fel Zayn.
- Fölényben vagyunk Zayn.. - nevetett vissza rá Liam.
- Azt te csak hiszed.. nem láttad még Holly-t focizni.. - elvigyorodtam, majd Zayn befutott a kapuba. Nialler nem lenne képes egy helyben maradni. Harry is befutott a másik kapuba majd elkezdődött a meccs.



Kicsit rövidre sikeredett, mert elég fáradt vagyok, de remélem azért tetszik..:)

17 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett. Csak így tovább... :)
    Várom a folytatást..<3 *-*
    Siess vele :33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, örülök, hogy tetszik :)♥
      igyekszem legkésőbb szerdára kirakni a 47.-et :))

      Törlés
  2. wáááááááá gyorsan köviit nagyon jó lett egyébként ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, örülök h tetszik ^^
      legkésőbb szerdán hozom :)

      Törlés
  3. Nagyon jóóóó lett! ^^ Hamar köviiiiiiit!! :DDD

    Kriszti xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. thaanks, örülök h tetszik :))
      legkésőbb szerdán :D

      Törlés
  4. minél gyorsabban kövit *0* ugye Harry emlékezni fog Holly-ra??? :// mert ha nem....feltöröm a bloggered, beleírom magamat a történetedbe, és felpofozom Harold-ot ><

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te hülye vagy :DD♥
      majd meglátod, hogy szükség lesz-e arra h feltört a bloggerem :DD
      szerdán legkésőbb hozom. :)

      Törlés
  5. Ó Istenem, fáj rendesen a szivem Holly miatt. :/
    Hamar köviiit!

    VálaszTörlés
  6. holnap ha minden jól megy hozom, de folyton ugráltatva vagyok és alig van itthon szabad időm..

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett!! Egy fel nap alatt végig olvastam a blogodat, csak azt sajnalom h most nincs több resz fennt... :) viszont minél előbb köviiiiit!!!!!!! :D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök h tetszik :)
      most elkezdem írni az új részt. :)

      Törlés
  8. most találtam újra a blogra , és ettől nagy blodog voltam:D...ugye többet nem hagyod abba a blogot??<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. awww *--* az ilyen kommentek annyira fel tudják dobni a reggelemet.. (délután 3kor.. no problem) :')
      nem, nem akarom már abba hagyni, csak kicsit közre játszik az is, hogy lusta vagyok megírni a részeket :$ de megírom, és nem hagyom abba amíg vége nem lesz a kis történetemnek :')♥

      Törlés
  9. áá mikor rakod fel a kövit??:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nemtudom .__. nincs ötletem, már megint. szerintem az lesz, hogy hajnalban megírom...

      Törlés