2013. július 29., hétfő

48. rész

Sziasztok. Ne haragudjatok, hogy nem tegnap hoztam új részt, de a hétvégén Balatonon voltam, és azt hittem, hogy majd időben hazaérek és fel tudom rakni az új részt... hát ez a terv nem sikerült, ezért csak ma tudtam felrakni, ráadásul elég rövidre sikeredett. Remélem azért tetszik is.. :) jó olvasást. :*


*Holly szemszöge*

Felrohantam a lépcsőn, de a tetején kénytelen voltam megállni. Sok ez nekem.. Nem is tudja, hogy ez nekem mennyire nehéz, és mennyire fáj, hogy nem ölelhetem magamhoz, és... na jó, ebből elég! Csodálkozok, hogy nem bírom ezt az egészet mikor itt gyötröm magam a gondolataimmal. Okos vagy Holly, gratulálok. - Miközben gondolatban saját magammal veszekedtem - azt hiszem megőrültem - elmentem Harry gyógyszeréért. Mikor leértem a lépcsőn még mindig ott feküdt, úgy, ahogy ott hagytam... halványan rámosolyogtam, töltöttem neki egy pohár vizet és odaadtam neki a gyógyszert. Rezgett a zsebemben a telefon.. David hívott.
- Ne haragudj de..
- Menj csak. El leszek itt egy kis ideig. - szólt közbe. Mosolyogva bólintottam egyet majd felvettem a telefont, közben felmentem a szobánkba.

- Szia törpe! Azt hittem már soha nem veszed fel a telefonodat.. - nevetett fel.
- Nem vagyok törpe.. - nevettem én is. - Ne haragudj, csak épp Harry-vel beszélgettem.. illetve hát.. nem beszélgettünk, csak odaadtam neki a gyógyszert.
- Be akarod drogozni, hogy megerőszakolhasd? - nevetett megint.
- Imádom, hogy mindig magadból indulsz ki.. ezért futott el Jessica is ugye? - nevettem fel gúnyosan.
- Nem, az a csaj szimplán csúnya volt.. csak tudod a pia szépíti a nőket.. - gúnyos hang.. ez az én bátyám.
- Persze-persze.. na, de mi van veled? Hol dolgozol most? Apa?
- Kicsit lassíts, mert elfelejtem a kérdéseket.. tehát. Velem.. nos.. jól vagyok, csak üres ez a szálloda.. vagy inkább lakosztály. Óriási.. de tényleg. Apa egy vállalatnál dolgozik, neki segítek.. Most épp nincs itt.. általában egészen estig nálam van, aztán elmegy a saját lakásába.. bár, nem értem miért nem képes egy levegőt szívni velem..
- Tudod, hogy milyen.. Egyébként elolvastam a kis üzenetedet.. köszönöm a tanácsot, mindenképpen megfogadom.. talán ez tűnik a legkivitelezhetőbb ötletnek..
- Tényleg.. mi van Harry-vel..meg veled? - váltott halkabbra, és egy egészen más hangsúlyra. Máshogy beszélt..
- Hát.. hazahozták a fiúk.. Most megfájdult a feje, de egyébként semmi haladás.. mondjuk.. reggel jól beégettem magam.
- Igen? - nevetett már megint. - Mégis hogyan?
- Először is vakard le azt a vigyort a képedről - nevettem fel. - Másodszor pedig.. Lou elment.. én meg nem számítottam arra, hogy ilyen hamar hazaengedik.. okos húgocskád leült a nappaliba spongyabobot nézni Harry ruháiban.. - kénytelen voltam eltartani a fülemtől a telefont, olyan hangosan röhögött.
- Nevess csak, majd vissza kapod.. - beállt a csend..
- Hiányzol, te barom.. - szólalt meg hirtelen..
- Te is nekem.. Figyelj Dave, le kell tennem. Lent hagytam Harry-t, azt mondtam mindjárt megyek.. nem kéne megváratnom..
- Persze, megértem, menj csak.. Majd hívlak, vagy majd te. Jók legyetek, üdvözlöm a többieket. Szia..
- Átadom.. Szia Dave.


Egy darabig még néztem a telefon kijelzőjét, majd hirtelen kinyílt az ajtó, és egy bóbiskoló Harry sétált be rajta.
- Jöttél aludni? - mosolyogtam rá.
- Ühümm.. - nyögött fáradtan, majd lehuppant az ágy másik oldalára.
- Akkor én megyek is.. - keltem fel egyből.
- Ne.. - nyúlt kezem után.. Ahogy körbefonta kezét a csuklómon.. perzselődött a bőröm. - Maradj itt.. nem szeretek egyedül aludni. - kérlelt.
- Biztos ezt szeretnéd? - mosolyogtam rá.
- Igen, biztos. - mosolygott vissza rám.. melegség járta át a testem, és úgy éreztem, ha csak egy icipicivel is, de közelebb vagyok a célomhoz. A célomhoz, hogy újra emlékezzen rám...és arra, hogy apa lesz.
- Mindjárt jövök. - fogtam meg a telefonomat, majd lementem a nappaliba. A többiek már rég ott ültek, mindenki teljesen fáradtan.
- Te még élsz? - nevetett fel Zayn.
- Haha.. nagyon vicces vagy Malik.. Egyébként Dave üdvözöl mindenkit. - vigyorogtam rá.. - Harry.. nos... én..
- Jó éjt, Holly. - mosolyodott el Niall.
- Nektek is srácok.. és köszönöm. - mosolyogtam rájuk, majd felrohantam a fürdőbe. Gyorsan letusoltam, megmostam a hajam és megszárítottam. Hol a..? Remek. Nem hoztam be magammal a pizsimet.. kénytelen voltam törölközőbe csavarni magam, és úgy visszamenni a szobába. Azt gondoltam, hogy Harry már édesen alszik.. ehelyett az ágyban ült és nyomkodta a telefonját.. ám amikor meglátott vigyorogva mért végig.
- Így alszol?
- Fogd be.. - még nagyobb lett az arcán a vigyor és minden lépésemet figyelte.
- Tudod most akár előtted is átöltözhetnék, mert már láttál úgy.. - felcsillant a szeme, nekem pedig nevetnem kellett. - De ez most nem fog menni. Mindjárt jövök. - nevetve kaptam fel azt a pólót amiben mindig alszok, meg a kis sortomat és visszamentem a fürdőbe. Gyorsan magamra kaptam majd ki indultam, ám a tükör előtt megakadtam. Most komolyan Harry egyik pólójában aludjak? - kérdeztem magamtól.. aztán végül megegyeztem saját magammal és visszasiettem Harry-hez.
- Tetszik a pizsid. - valahogy éreztem, hogy nem bírja szó nélkül hagyni.. tipikus Harry. Befeküdtem mellé, elrakta a párnája alá a telefonját, és lekapcsolta az éjjeli szekrényen lévő lámpát, majd egy váratlan dolgot tett.. Átkarolta a derekam, és hátulról magához ölelt.
- Harry mit csinálsz? - kuncogtam.
- Maradj csendben.. - hallottam a hangján, hogy mosolyog. - Aludj jól..
- Te is Harry... - mosolyodtam el.. - Szeretlek.. - suttogtam.

8 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik bár ez nem meglepő :D..én ezt nem birom már mikor fog rá emlékezni ??:D.nem tudod elöbb hozni kérlek <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök h tetszik :D
      hát.. majd annak is eljön az ideje.. vagynem :O ;)
      igyekszem, de nem ígérek semmit:)

      Törlés
  2. Jujjjjj nagyooooon tetszííiík!!! xDDD Remélem minél előbb fog rá emlékezni. ;) ja és pls gyorsan hozd a köviiit!!! :)) ♥

    VálaszTörlés
  3. halikaa :D ..ma hozod az új részt ?? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziaa :D
      igen, most jutott eszembe h vasárnap van, szval sztem este fent lesz. :)
      rakok ébresztőt h el ne felejtsem xd

      Törlés