2013. július 21., vasárnap

47. rész

*Holly szemszöge*

- Félidőőő! - kiáltotta el magát kifulladva Louis, és egyből kifeküdt, a többi fiúval együtt, én meg csak melléjük ültem.
- Szerintetek érdemes lejátszani a második félidőt? 3-1 az állás, a mi javunkra. - vigyorodott el Zayn, majd lepacsiztunk.
- Sajnos tényleg.. viszont.. hogy lehet az, hogy Holly, egy törékeny lány, mégis akkorákat bele bikázott a labdába mint egy focista. - nézett körbe Lou, én pedig diadalittasan elvigyorodtam.
- Ne örülj magadnak törpe. - nevetett rám Liam.
- Nem is vagyok törpe.. - tettem karba a kezem, de végül elnevettem magam. - Hozok ki inni. - ugrottam fel, majd rögtön seggre is estem.. kicsit megszédültem. Újra felkeltem, kicsit kisebb lendülettel, így talpon maradtam és befutottam a házba. Töltöttem 5 pohárba limonádét, a sajátomat meg bent gyorsan megittam, és amilyen gyorsan lehet rohanni 5 pohárral egy tálcán, igyekeztem a srácokhoz. Harry hirtelen mellettem termett, és kivette a kezemből a tálcát.
- Elmegyek zuhanyozni. - kiáltottam oda, bólintottak egyet, majd rúgtam le a lábamról a stoplis cipőmet és rohantam fel az emeletre. Gyorsan letusoltam, megmostam a hajam, megszárítottam, majd felvettem egy kényelmesebb ruhát, ami egy fekete förvidgatyából, és egy fekete alapon, fehér "Hipsta Please" feliratos pólóból állt. Lefutottam a többiekhez.. mindenki a kanapén ült, és csendben voltak.
- Vas happenin? - huppantam le nevetve Zayn mellé.
- Szia csajszi. - vigyorgott vissza rám, majd átdobta a vállamon a kezét. Egy gyors pillantást vetettem Harry-re, és mintha elhúzta volna a száját a látványtól.. nem, az nem lehet, miért zavarná? Nem is tudja ki vagyok.. Félretettem ezt a kis gondolatsort, és elkezdtem gondolkozni, hogy mit csináljunk.
- Mennyi az idő? - szólaltam meg hirtelen.
- Fél 6.. - azta.. rendesen elment az idő..
- Van egy ötletem. - csillant fel a szemem majd kibújtam Zayn keze alól és felrohantam az emeletre. Előhalásztam a bikinimet, átfutottam a fürdőbe, gyorsan magamra húztam, felkaptam egy törölközőt, majd rohantam is le a lépcsőn, ki az udvarra. Út közben ledobtam a hintaágyra a törölközőmet, majd beleugrottam a medencébe. Miután feljöttem a víz alól a fiúk röhögve álltak a teraszajtóban.
- Mindjárt jövünk.. - kiáltott oda Liam, majd szépen sorban felrohantak az emeletre. Én addig szépen nyugodtan tovább úszkáltam, majd elsőnek Zayn érkezett meg amin eléggé meglepődtem. Neki tart a legtovább a készülődés, mégis itt van. Mondjuk csak egy fürdőgatyát kellett felhúznia.. néha annyira hülye tudok lenni. Szépen lassan odasétált a medence széléhez, majd leült és belógatta a lábát a vízbe. Kimásztam mellé, és néztük ahogy a nap éri a vizet, hogy csillog.
- Tudod.. Harry baromira féltékeny volt rám. - szólalt meg halkan.
- Mikor? - egy pillanatra se szakítottam el tekintetem a csillogó víztől. Egyszerűen olyan gyönyörű volt, ahogy csillogott, hogy nem akartam elpillantani a vízről.
- Mikor átkaroltam a vállad.. a kanapén. - aprót bólintottam, hogy tudom miről beszél.
- Honnan tudod? - kérdeztem hirtelen.
- Most, mikor felmentünk.. Harry csapkodott.. bement a szobájába, becsapta az ajtót, és hallottam, hogy továbbra is dobálózik. Bementem hozzá megkérdezni, hogy mi a baja, erre flegmán azt mondta, hogy semmi. Ezt az után csinálta, miután a nappaliban elhúzta a száját.
- Te is láttad? - lepődtem meg.
- Miért, te is láttad? - lepődött meg ő is, és érdekesen néztünk egymásra.
- Azt hittem, hogy beképzelem magamnak, de...

*Harry szemszöge*

Ez így most nagyon furán fog hangzani, hiszen nem is ismerem Holly-t.. illetve ismerem.. de mégsem.. na mindegy. Szóval.. én azt hiszem.. vonzódom hozzá. Erre Zayn az orrom előtt karolja át. A szobámban kidühöngtem magam, aztán kicsit lefeküdtem az ágyra és gondolkoztam, végül lementem a medencéhez és út közben próbáltam lehiggadni... aztán megálltam a teraszajtóban. Zayn és Holly egymás mellett ültek a medence szélén és halkan beszélgettek. Sajnos innen nem hallottam, hogy mi a téma, szóval úgy döntöttem inkább csatlakozom hozzájuk..
- Azt hittem, hogy beképzelem magamnak, de..
- Mit képzelsz be magadnak? - szakítottam félbe Holly-t, majd leültem mellé. Küldtem egy szúrós pillantást Zayn-nek, majd visszapillantottam Holly-ra.
- Öhm.. nem érdekes. Majd máskor elmondom. - kapta el zavartan a tekintetét. Értetlenkedve kapkodtam a fejem Holly és Zayn között.
- Aha.. értem.. - szólaltam meg csalódott hangon, majd beugrottam a vízbe, rámásztam a gumimatracra, feltettem a napszemüvegem és élveztem, ahogy a pólusaim megtelnek D vitaminnal. Vicces, ilyeneket a lányok szoktak érezni.. egy fiú nem mond ilyeneket.. én mégis. Imádok napozni, imádom érezni, ahogy éget a nap. Hallottam pár csobbanást, majd valaki rám ugrott és felborultunk a matraccal. Miután feljöttem a víz alól egyből tudtam, hogy Louis volt, hiszen már menekült a közelemből.
- Hova menekülsz haver? - indultam utána, majd épp elkaptam a vállánál fogva, és lenyomtam a víz alá. Egyből mindenki elkezdte lenyomni a másikat, fröcsköltük egymást, önfeledten ökörködtünk, mint a kisgyerekek. Hirtelen őrült mód fájni kezdett a fejem. Kiküzdöttem magam a többiek közül, és fejemet fogva mentem befelé. Elkezdtem szédülni, kissé homályosan látni. Valaki belém karolt, és eltámogatott a kanapéig.
- Hol van a gyógyszered amit felírt neked az orvos? - hajolt fölém Holly, és aggódó tekintettel várta, hogy válaszoljak.
- Fent.. a szobámban.. az ablak felőli éjjeli szekrényen.
- A szekrényemen.. - suttogta, majd legördült egy könnycsepp az arcán és elindult fel.
- Hé - kaptam el a kezét. - mi a baj Holly? - az ő szekrényén? Az az én szobám, és az én szekrényem.. akkor.. nem értem. Várjunk csak.. Niall azt mondta a kórházban, hogy nem Lou-val van együtt..hanem velem. Akkor.. ezek szerint egy szobában alszunk. Hűű.. - elmosolyodtam, mire gondolatmenetem végére értem.
- Hozom a gyógyszered rendben? - mosolyodott el halványan, majd felrohant az emeletre. Elképesztő ez a lány..

16 megjegyzés:

  1. Istenem, olyan jó!! Könyörgöm ne kínozz minket egy hétig! Ha tudod könyörgöm hozd hamarabb az a részt!:D<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj köszönöm *-* :D örülök h tetszik :D :)
      hát.. ezen a héten 100% h nem tudok előbb részt hozni, mert itt van unokaöcsém és vasárnap délután megy haza.. tehát csak akkor jut időm az írásra, addig össze-vissza kell mászkálnom vele.. szval ezen a héten biztos, hogy csak vasárnap tudom hozni:/ de máskor majd mindig próbálok néha előbb. :)♥

      Törlés
  2. áá annyira de annyira imádom <33..én nem fogom kibirni vasárnapig :'((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aww *--*
      sajnálom, de ezen a héten ha akarnám se tudnám előbb hozni mert egész héten itt van unokaöcsém :S

      Törlés
  3. Nagyon siess a kovivel!! <3 :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon KIRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁLY!!!! Nem bírom ki vasárnapig :,( túl sok idő :( Ugrálnék örömömben ha elöbb hoznád *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. awww köszönöm, örülök h tetszik *-* :D♥
      ezen a héten nem fogsz ugrálni, sajnálom :( unokaöcsém miatt a héten nem nagyon gépezek..

      Törlés
  5. Hú, nagyon jó lett! Ne kínozz minket kérlek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök h tetsziiik :))
      igyekszem majd hozni a kövit jó?:)

      Törlés
    2. Hozd lécci, nagyon jó :)))))))))))))

      Törlés
  6. imádom a blogodat, ma találtam meg, de egyszerűen imádom. *-* remélem, hogy Harry mindenre emlékezni fog, de azért vicces lenne "mindent" újra átélni. :33

    VálaszTörlés
  7. Mar akkor elolvastam a reszt amikor megjott,es azt gondoltam mostanra fenntlesz!! De nincs..:( mikor jon kovi resz? Am.nagyon tetszett ez a tesz! Kivancsi vagyok Harry reakciojara amikor megtudja h igazabol apa lesz,de o nem emlekszik ra....;D na mostmar gyorsan kovit pls!! <3

    VálaszTörlés
  8. nem hoztad tegnap a kövit :''(..mikor hozod ??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne haragudjatok de balatonon voltam és későn értem haza, szval most gyorsan elkezdem írni.

      Törlés