2012. december 15., szombat

1. Díjam *-* :)



Köszönöm az első díjamat Zita R-nek :)
                  Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább néhány blognak!
1., 11  Dolog rólam:
 -Directioner vagyok kb 1 és fél éve :)
 -Kedvenc 1D-s fiúm Harry és Zayn, de az összes srácot imádom :)
 -Hobbim a blogolás és kosarazok :)
 -Kedvenc tantárgyam a rajz és sokan mondják, hogy jól is rajzolok, de én nem igazán vagyok megelégedve a rajztudásommal.. 
 -Facebook-on admin vagyok egy 1D-s oldalon :)
 -Imádok rajzolni és kosarazni :)
 -Kedvenc innivalóm a fanta eper :3
 -Perrie Edwards a példaképem. Megbecsülöm azért amiért annyian utálják őt és mégis kitartó, és nem adja fel.. az utálkozókról meg megvan a véleményem...
 -4 legjobb barátnőm van. Az egyiket 5 éves korom óta ismerem :)
 -A tantárgy amit utálok az a föci és a biosz..
 -Kedvenc városom London és Párizs


2., Kérdésekre válaszolok:
     1. Ki a kedvenc 1D-s fiúd?
-Harry és Zayn, de az összes srácot imádom :)
     2. Ki a példaképed?
-Perrie Edwards.. megbecsülöm azért amiért ilyen kitartó annak ellenére, hogy mennyien utálják őt.. :)
     3. Ki/Mi ösztönzött arra hogy blogot kezdj írni?
-Hát.. barátnőm is ír egy blogot és többször kérte, hogy segítsek neki.. és ő mondta, hogy kezdjek el én is egy blogot mert állítólag én nagyon jól írok.. hát nem tudom, nekem annyira nem tetszik ahogy írok, de biztos :D
     4. Ha te lennél az egyik fiú barátnője, akkor milyen munkába kezdenél?
-Háát.. Stylist.. talán..
     5. Miről szól a blogod? (5-6 mondatban írd le)
-Holly Evans egy átlagos Londoni lány aki a bátyjával David Evans-al él. Van 3 barátnője és mind imádják a One Direction-t. Egyszer elmennek egy dedikálásra, ahol Harry elkéri a telefonszámukat, majd később egy koncerten már VIP jegyekkel jelennek meg amit Harry adott a lányoknak. Később a srácok nagyon megkedvelik a csajokat, és közelebb is kerülnek egymáshoz. Nagyjából.. :D
     6. Hány éves vagy?
-13 :)
     7. Melyik a kedvenc dalod a 'Take Me Home'-ról?
-Nobody Compares :)
     8. Közösen vagy egyedül írsz blogot?
-Egyedül :)
     9. Van twittered/ask.fm-ed?
-Igen, mindkettő :)
     10. Van a blogodnak facebookon csoportja/oldala?
-Nincs, de már gondoltam rá, hogy csinálok.. :)
     11. Mit gondolsz Haylor-ról?
-Hát személy szerint nem igazán kedvelem Taylor-t, az én szememben egy r*banc... úgyhogy nem mondanám, hogy örülök neki... 





3., Az én kérdéseim:
1.Ki a kedvenced a srácok közül?
2.Ki a példaképed?
3.Tervezel külön karácsonyi részt?? :D
4.Ha te lennél az egyik fiú barátnője, akkor melyik srác lenne az (nem a kedvenced)?
5.Miről szól a blogod? (5-6 mondatban írd le )
6. Hány éves vagy?
7.Melyik a kedvenc dalod a 'Take Me Home'-ról?
8.Közösen vagy egyedül írsz blogot?
9.Van twittered/ask.fm-ed?
10.Mit gondolsz Haylor-ról?
11.Melyik a kedvenc párosod?? (El és Lou, Zayn és Perrie, Liam és Dani, vagy Harry és Taylor?)

4., Blogok akinek ajánlom ezt a díjat:
Kicsilány :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm! És iszonyatosan jól esik, hogy a legkedvesebb blogomra kapom ezt a díjjat! :)

    VálaszTörlés