2012. december 15., szombat

27. rész

Ne haragudjatok, hogy ilyen sokáig nem hoztam részt és ez sem a leghosszabb, de nem voltam olyan lelki állapotban, és nem akartam, hogy egy olyan részt olvassatok ami unalmas..ne haragudjatok tényleg :/ 


*Holly szemszöge*


Hát amikor kinyitottam az ajtót, nem gondoltam volna, hogy ez a személy néz majd vissza rám a bejáratról.
-Szia..-köszönt lehajtott fejjel Danielle.
-Szia.. gyere be nyugodtan..-mondtam neki, majd még jobban kinyitottam az ajtót, hogy bejöjjön.
-Srááácok.. gyertek már ide.. jött valaki..-kiabáltam be a konyhába, mire az összes szék nyikorogni kezdett majd elsőként Louis loholt oda mellém, de amikor meglátta Dani-t ő is meglepődött.. nem kicsit.
-Szia Dani.. hát te?? Merre voltál eddig??-kérdezte hangosan Lou miközben megölelte a "Dani" szót direkt hangosabban mondva. Liam két pillanat alatt Lou mellé csapódott majd csak mosolyogva nézte a lányt.
-Szia..jó újra látni téged..-köszönt halkan Liam majd megölelte Dani-t.
-Én is örülök, hogy látlak..-mosolygott rá Dani, majd levette a cipőjét és bementünk a nappaliba.


*Tiff szemszöge*


Amikor meghallottam a lány hangját az ajtóban olyan ismerősnek tűnt.. elkezdtem gondolkodni, hogy ki lehet az.. aztán beugrott.
-Ez Dani..-mondtam halkan Beának mire elkerekedtek a szemei és mereven nézni kezdte Liam-et.
-Kicsim neked meg mi bajod?? Bea..Bea.. Bea figyelsz??-hadonászott Bea szeme előtt Niall mivel elég durván elbambult.
-Sráácok.. gyertek már ide.. jött valaki..-kiabált be Holly mi meg egyszerre keltünk fel a helyünkről ezzel nagy ricsajt csapva.. Lou előrefutott mi meg leültünk a kanapéra.
-Szia Dani.. hát te?? Merre voltál eddig??-hallotta mindenki Lou hangját, mire Liam a Dani szó hallatán hirtelen felpattant és az ajtóhoz futott. Később bejött mindenki a nappaliba és elhelyezkedtek, Liam-et pedig direkt Dani mellé ültették.. konkrétan Holly..
-Új a hajad?-kérdeztem érdekesen.
-Igen..-válaszolt mosolyogva. Liam hirtelen Dani-re kapta a tekintetét (eddig is őt nézte, de most feltűnőbben) és csak mosolygott.
-Dani.. Liam beszélni akar veled..-szólalt meg Holly vigyorogva.
-Mivan???-nyílt 4 méteresre Liam szeme.
-Okés..-állt fel mosolyogva Dani. Liam szeme még nagyobbra nyílt, és csak nézte Dani-t. Megböktem, hogy végre csináljon valamit így felkelt és elindult szép lassan fel az emeletre. Mikor felértek a lépcsőn mindenki elkezdett röhögni.
-Kicsit genyó vagy szívem..-mondta Harry Holly-nak nevetve.
-Mégis szeretsz.. vagy nem?-nézett rá Holly nagy szemekkel.
-Dehogynem te kis butus..-mondta mosolyogva Harry.
-Nem tudom, hogy még hányszor fogom megállapítani, de irtó aranyosak vagytok együtt..-mondta mosolyogva Lou a többiek meg csak helyeselték.
-Köszönjük..-mondta elpirulva Holly.

*Liam szemszöge*


Azt hiszem ezt Holly kitervelte.. egyszer még megölöm komolyan. Felmentünk a szobámba, majd leültem az ágyra, Dani pedig mellém.
-Miről akartál beszélgetni?-kérdezte kíváncsian fürkészve az arcomat.
-Öhm.. hát.. arról, hogy.. hiányoztál..nagyon..-mondtam halkan, majd lassan rá emeltem a tekintetem. A szája sarkában megjelent egy csábos mosoly és szólásra nyitotta a száját.
-Te is nekem..-mondta halkan, majd megölelt.
-Dani én...-éreztem, hogy ha most mondom, akkor talán helyrehozhatok mindent..-én még mindig szeretlek.. nem tudom, hogy te hogy érzel most, de én ennyi idő alatt se tudtalak elfelejteni..-magyaráztam miközben végig az arcát kémleltem és figyeltem a reakcióját. Nagy meglepetésemre könny szökött a szemébe, majd magabiztosan megcsókolt. Már el is felejtettem, hogy milyen jól csókol...sajnos ezt a csókot levegő hiány miatt muszáj volt megszakítani. Homlokához döntöttem a fejem és boldogan mosolyogtam..ahogy Dani is.
-Én is szeretlek Liam.. egy butaság miatt hagytalak itt.. és addig amíg távol voltam tőled, minden nap te voltál az első gondolatom.. és az utolsó is.. iszonyatosan hiányoztál Liam.-mondta aranyosan, majd erősen magához szorított.
-Te is nekem.. de most már itt vagyok..-mondtam halkan majd belepusziltam a hajába.

*20 perc múlva*


-Ideje lenne lemenni Dani.. még a végén előtörnek a srácokból a perverz gondolatok..-mondtam nevetve, majd feltápászkodtunk az ágyról és elindultunk lefelé..kézen fogva. Mikor lementünk a lépcsőn Holly hirtelen a nyakunkba ugrott és erősen ölelt magához minket.
-Na ki az ász?? Ha én nem mondom, hogy beszélni akarsz vele akkor még mindig itt gubbasztanánk a kanapén.. jössz nekem egyel Liam.. egyébként örülök, hogy megint együtt vagytok..-mondta nevetve, majd elengedett minket és vissza futott Harry ölébe. Nevetve követtük vissza a nappaliba majd mi is leültünk a kanapéra és elkezdtünk beszélgetni. Niall hirtelen felpattant majd pár perc múlva 4 nagy tál popcorn-al jött vissza.

*Holly szemszöge*


Niall behozott egy csomó kaját és mivel már elég éhes voltam venni akartam belőle, mire játékosan rácsapott a kezemre.
-Hé-hé mit csinálsz?? Ez az én kajám.. hozz magadnak.. bal felső szekrény második polc..-mondta, majd rávetette magát a kajára. Megforgattam a szemem majd behoztam két tál kukoricát.
-Ha már hoztatok kaját akkor filmezzünk..-adta az ötletet Louis.
-Okééé..-vágta rá mindenki lelkesen.
-És mit nézünk?-kérdezte Zayn, majd oda állt a dvd-s polc elé.
-Horrort..-vágta rá Liam.
-Jó ötlet.. legalább hozzám bújsz..-mondta félig nekem Harry vigyorogva.
-Miért?? Ahhoz horror kell??-kérdeztem érdekes fejjel, majd közelebb bújtam hozzá.
-Nem, de így tutira nem mész el mellőlem..-mondta mosolyogva, majd kaptam egy cuppanós puszit a számra.
-Okéé, akkor Paranormal Activity?-kérdezte Zayn majd meg sem várva a válaszokat berakta a filmet, majd leült Cat mellé aki egyből hozzá tapadt. Zayn fejére kiült egy önelégült vigyor majd összenéztek Harry-vel.
-Okos vagy tesó..-mondta nevetve Zayn.
-Tudom én azt..-mondta Haz majd lepacsiztak egymással.
-Meg perverz is, ugyanis még csak most kezdődött el a film, de te kihasználtad, hogy sötét van és a csípőmről "vééltelen" átcsúsztattad a kezed a seggemre..-mondtam nevetve, mire Haz elvörösödött, de mázlija volt, hogy ezt csak én láttam a sötét miatt. Louis felnevetett majd ő is lepacsizott Harry-vel.
-De ezt szereted bennem, úgyhogy csend legyen és élvezd..-suttogta a fülembe az őrjítően szexi mély, dörmögős hangjával amitől én vörösödtem el, majd kis köröket kezdtem el rajzolni a mellkasára. Mi ketten nem igazán a filmre figyeltünk.
-Kicsim ne csináld, mert kikészítesz...-mondta olyan hangerővel, hogy csak én halljam majd felmordult, mire Zayn felénk kapta a tekintetét, elvigyorodott, majd valamit súgott Cat-nek. Nevettek egyet majd tovább nézték a filmet.
-Pont azért csinálom..-mondtam önelégült vigyorral az arcomon, majd tovább rajzolgattam a mellkasára.
-Még két kört rajzolsz és azonnal felviszlek a szobánkba..-búgta mély, szexi hangján, mire még jobban elvigyorodtam és tovább rajzoltam. Harry mélyet sóhajtott, majd remegő hanggal megszólalt.
-Felmegyünk twitcam-ozni..-mondta remegő hanggal, majd felkapott és felfutott velem az emeltre, be a szobánkba. Ahogy beértünk lábával becsukta az ajtót, majd kulcsra zárta és óvatosan rátett az ágyra, majd csókolgatni kezdte az állvonalamat. Lefelé haladva a nyakamon megtalálta a gyenge pontomat és elkezdte szívni, és harapdálni mire egy halk nyögés kicsúszott a számon. Felkapta a fejét, majd egy önelégült vigyorral folytatta amit elkezdett.





(Harry.. you.. in my bed.. now.. :3)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése