2012. december 16., vasárnap

28. rész

Nagyon ráérek szval gondoltam írok egyet :) remélem tetszik.. majd komizzatok lécci.. :)

*Holly szemszöge*



Ráültem a csípőjére mire kitört belőle egy férfias morgás. Elégedetten elvigyorodtam majd hátára döntöttem és állvonalától lefelé haladva csókolgatni kezdtem teste minden pontját. Kicsit eltoltam magam tőle így ő levette a felsőmet, majd a sajátját is és fordított a helyzetünkön. Kezét lassan végigsimította az oldalamon, majd kicsit megemelt és kikapcsolta a melltartómat, majd a szoba egyik sarkába dobta.
-Gyönyörű vagy..-suttogta két csók között. Ahogy a szemébe néztem.. láttam, hogy égett a vágytól. Ilyet még sosem láttam a szemében, de amilyen új volt, annyira feltüzelt vele engem is. Harry megtalálta a nadrágom cipzárját, majd a vékony textilanyaggal együtt letépte rólam és azt is elhajította a szoba egyik végébe.
-Sok a ruha rajtad édes..-mondtam, majd hátára döntöttem és foggal gomboltam ki a gatyáját, majd boxerével együtt lerángattam róla és valahova eldobtam. Onnantól kezdve átadtam magam neki és megtörtént aminek meg kellett történnie, majd elaludtunk.

*Másnap reggel*

*Harry szemszöge*


Mikor felébredtem az óra még csak fél 7-et mutatott így vissza akartam aludni, aztán eszembe jutott, hogy mit határoztam el, nem is olyan rég. Előhalásztam a párna alól a telefonomat majd írtam egy sms-t Zayn-nek.

Jó reggelt Haver! Segítenél nekem?-Harry
Jó reggelt! Nincs korán egy kicsit ehhez? Mindegy, mondd!-Zayn
Talán személyesen jobb lenne nem?? Ugyanis egy házban lakunk és 10 méterre vagy tőlem.. szóval gyere le a konyhába..-Harry

Amint elküldtem óvatosan kimásztam az ágyból, hogy Holly fel ne ébredjen, majd gyorsan magamra kaptam a kedvenc 'Hipsta Please' feliratú pólómat meg egy fekete csőgatyát. Helyreráztam a hajam, majd lementem a konyhába ahol Zayn már felöltözve szürcsölte a reggel kávéját.
-Heló Zayn.-köszöntem neki, mire válaszul csak egy nagy bögre tejeskávét nyomott a kezembe majd bólintott egyet és kiment a teraszra rágyújtani.
-Zayn morcos.. mint minden reggel..-sóhajtottam, majd utána mentem és leültem mellé a hintaágyra.
-Miben kéne segítenem Harry?-kérdezte már kedvesebben.
-Tudod mondtam, hogy eléggé közel érzem magamhoz Holly-t, és, hogy véletlen sem akarom elengedni.. és beszéltem egy gyűrűről...-mondtam miközben Zayn végig bólogatott.
-Ha elszívtam akkor mehetünk.. tudok egy boltot ahol nem olyan drágák a gyűrűk, de szépek..-válaszolt kedvesen, majd megveregette a vállamat.
-Köszönöm..-mondtam halkan, mire csak rám mosolygott, majd a pólómat kezdte nézegetni.
-Csináljunk már egy képet twitterre.. mostanában úgysincs rólad túl sok fent..-mondta, majd szedte is elő a telefonját és lefényképezett.




-Egész jó lett.. rakd fel..-mondtam, majd Zayn már tweet-elte is ki a képet. Elnyomta a csikket, majd feltápászkodott és elindult befelé, én meg utána. Felvett egy fekete-fehér Nike cipőt, majd halkan kinyitotta az ajtót és már mentünk is a városba. Zayn az egyik sarkon leállította a kocsit, majd átmutatott az utca másik oldalára.
-Oda megyünk..-mondta, majd szállt is ki a kocsiból és felvette a napszemüvegét. Én sikeresen otthon felejtettem, de szerencsére nem szúrt ki minket senki így gyorsan bementünk a boltba és elkezdtünk nézelődni.



2 megjegyzés:

  1. Megkéri ugye Holly kezét? *__* Alig várom már! Köviiit! Szuper lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd minden kiderül a következő részben ;) köszii, ha minden jól megy akkor holnap hozom :)

      Törlés