2012. december 24., hétfő

29. rész

Most jött el az a pillanat, hogy végre békén hagytak így időm jutott írni bár szerintem rövid lett és nem a legjobb.. de remélem azért tetszik :) komikat majd lécci :)

*Harry szemszöge*


-Nézd az ott tök szép..-mutatott rá egy tényleg szép gyűrűre Zayn.
-Aha..eddig az tetszik a legjobban..-mondtam, majd tovább nézegettem a kirakatot amikor Zayn-el egyszerre szólaltunk meg.
-Nézd azt..-mondtuk mindketten, ugyanarra a gyűrűre mutatva.
-Akkor szerintem az jó is lesz..-mondtam nevetve Zayn-nek, majd megvettük a gyűrűt. Mikor kimentünk a kis boltból nem láttam semmit. A sok vaku villanásától káprázott a szemem és sikerült nekimennem Zayn-nek.
-Bocs, de konkrétan semmit sem látok.. ilyenkor kell nekem is otthon felejteni a napszemüvegemet..-sziszegtem, majd Zayn vállára raktam a kezem, nehogy elessek. Sietősebbre vettük a tempót, majd mikor beültünk az autóba gyorsan elhajtottunk onnan.
-Mindjárt otthon vagyunk, de én még rohadtul nem látok semmit se..-mérgelődtem, miközben egyfolytában dörzsöltem a szememet hátha jobb lesz a látásom tőle.
-Talán ha abbahagynád a szemed dörzsölését látnál..-mondta Zayn, mire abbahagytam és igaza lett. Fél perc múlva végre megint láttam mindent így gyorsan ellenőriztem, hogy a gyűrű egészben van-e még, majd mikor felnéztem pont megérkeztünk. Mikor kinéztem a kocsi ablakából láttam, ahogy Holly az erkélyen áll és vadul integet így mielőtt Zayn kiszállhatott volna megragadtam a karját és visszarántottam a kocsiba.
-Hé mit csinálsz haver??-kérdezte nevetve Zayn.
-Figyelj Zayn én ezt most rád bízom.. Holly túlságosan néz, és nem hiszem, hogy téged fog stírölni..-nevettem fel.-úgyhogy kérlek rakd el, és majd ha alkalmasnak látom, úgy is tudni fogsz róla és akkor majd elkérem..-nyújtottam oda neki a kis fekete dobozt.
-Rendben, csak nyugodj meg..-mosolygott rám biztatóan mire vettem egy mély levegőt, majd kiszálltunk a kocsiból. Mikor beléptünk a házba Zayn-t letámadta Cat így majdnem hanyatt vágódtam, de valahogy sikerült kikerülnöm őket és felmentem Holly-hoz.

*Holly szemszöge*


Harry és Zayn épp akkor jöttek meg amikor kimentem az erkélyre rágyújtani. Integettem nekik és Zayn már ki is szállt a kocsiból, de aztán visszaesett, vagy Harry visszahúzta, nemtudom, de elég vicces volt. Aztán mikor elindultak befelé, Harry hátraugrott egyet az ajtóból... érdekes dolgok történnek ma..meggyújtottam a cigimet, majd a korlátnak támaszkodva néztem ahogy a mellettünk lévő parkban egy fiatal házaspár játszik a gyerekükkel. Tökéletes rálátásom volt az erkélyemről a parkra, ezért is lett ez az én szobám még régen. Elbűvölt a látvány.. olyan aranyos volt a fiatal apuka a kisfiával..elmélkedésemből Harry ébresztett fel, ugyanis derekamra kulcsolta a kezeit, majd vállamon pihentette a fejét.
-Szia..-suttogta, majd belepuszilt a nyakamba. Elég sokáig nem volt itthon, mert én délben keltem, és most fél 5 van.
-Szia.. merre jártatok ma ilyen sokáig??-kérdeztem, mire elvigyorodott.
-Titok..-válaszolta vigyorogva.
-Jó, inkább rád hagyom, mert már megtapasztaltam, hogy hiába nyaggatlak úgysem mondod el..-nevettem fel. Éreztem, ahogy tekintete fúrja az arcom így elnyomtam a cigi csikket majd karjai között megfordultam, és nyakára csavartam a kezem. Homlokát nekidöntötte az enyémnek, majd aranyosan elvigyorodott.
-Tudod milyen rossz volt nélküled felkelni?-panaszoltam tettetett sértődöttséggel.
-Többet nem fordul elő..-mondta mosolyogva, majd közelebb hajolt hozzám.
-Ajánlom is..-nevettem fel, majd szorosan magamhoz öleltem. Jó volt végre érezni az illatát.. érezni izmos karjait ahogy körül ölel..
-Szeretlek..-böktem ki, mire kicsit eltolt magától, hogy a szemembe nézhessen.
-Én is..ha tudnád mennyire..-mosolygott rám édesen.
-Bizonyítsd..-nem kellett kétszer mondanom, rögtön lekapott, majd mohón falni kezdte az ajkaimat és mint mindig, a csókot oxigénhiány miatt kellett megszakítani.
-Kezdek hinni neked..-vigyorogtam rá.
-Csak kezdesz?-vigyorgott ő is.
-Majd este bebizonyíthatod..-kacsintottam rá, majd összekulcsoltam a kezünket és elindultam le a többiekhez, de az ajtóban visszarántott magához, mire én kérdőn néztem rá.
-Eljönnél velem ma este valahova?-kérdezte csábos mosollyal az arcán.
-Persze.. mikor indulunk??-lelkesedtem be, mire felkacagott, majd az órájára nézett.
-Hát most van 6 óra.. akkor.. mondjuk negyed 8 kor indulunk.. addig elkészülsz ugye?-magyarázta és közben hevesen mutogatott.
-Persze.. de akkor most elmegyek készülődni ha nem baj..-mondtam, mire bólintott egyet, majd egy gyors csókkal utamra engedett és lement a többiekhez. Még épp hallottam, ahogy beszélnek Zayn-el, és újságolja, hogy randizni fogunk. A hallottaktól mosoly szökött az arcomra, majd beálltam a zuhany alá.


*Harry szemszöge*


Ezt a hirtelen tervet, kb fél perc alatt találtam ki, csak nem voltam elég alapos.. ha még ma meg akarom kérni a kezét akkor nem csak simán elviszem egy étterembe.. elő kellett volna készülnöm.. na mindegy, majd a srácok segítenek.. Gyorsan lefutottam a többiekhez, majd kiráncigáltam a nappaliból Zayn-t és Louis-t aminek a barátnőik nem nagyon örültek így bocsánat kérően néztem rájuk, majd áttoltam a srácokat a földszinten lévő vendégszobába, az ajtót pedig jól bezártam.
-Jól sejtem, hogy az egész napos manőverünk miatt rángattál ide minket?-nézett rám kérdőn Zayn.
-Mi van? Magyarázza már el valaki, hogy miről maradtam le gyerekek..-kapkodta köztünk a tekintetét Lou mire nagyot sóhajtottam, majd belekezdtem.
-A lényeg, hogy ne sértődj meg amiért nem neked mondtam először, csak te Tiff-el voltál elfoglalva, ezért elsőnek Zayn-hez mentem.. szóval.. nemrég eldöntöttem, hogy.. megkérem Holly kezét..-mondtam aggódva a választól, mire Lou hirtelen felhúzta a szemöldökét, majd nagy vigyorral az arcán szorosan megölelt.
-Gratulálok haver.. végre elérte ezt a pontot nálad egy nő..-nevetett fel, majd megpaskolta a vállamat.
-Kösz..-vigyorogtam rájuk, Zayn meg csak elismerően mosolygott.-A lényeg viszont az lenne, hogy még van..-néztem rá az órámra.-durván 1 órám arra, hogy Holly elkészüljön és elvigyem valahova.. a probléma ott kezdődik, hogy helyszínt se tudok, és az lenne a minimum, hogy megadom a módját a mai.. úgymond karácsonyi ajándéknak és nem csak simán beülünk egy étterembe.. viszont elképzelésem sincs..-nyögtem be az ötletem mire Zayn és Louis szeme hatszorosára nőtt, majd elkezdtek gondolkozni.
-Szóval te azt adnád karácsonyra Holly-nak, hogy megkéred a kezét, és kéne rá valami szép hely..-gondolkozott kicsit hangosan Louis.
-Pontosan..-mondtam, mire ijedten nézett rám.
-Már megint hangosan gondolkoztam? Ezt nem hiszem el..-fogta a fejét, mire felnevettem.
-Hát figyelj haver ebben szerintem a csajoknak is kéne segíteni, mert ők mégis csak tudják, hogy egy lány minek örülne.. Cat szerintem tökéletesen megfelelne erre a feladatra.. mint mindenre..-kezdett el áradozni Zayn.
-Oké-oké, várj.. ez nem is olyan rossz ötlet.. lécci küldjétek be a csajokat, de gyorsan..és addig úgy vázoljátok a többieknek a dolgot, hogy se Holly, se David ne tudja.. Dav-nek én akarom elmondani..-mondtam, mire mindketten bólintottak egyet, majd kimentek szólni a csajoknak. Fél perc múlva jött is be a 3 lány, nagy mosollyal és kíváncsisággal az arcukon.
-Sziasztok..gyorsan ledarálom, ne sokkolódjatok le nagyon..-kezdtem bele, de Cat félbeszakított.
-Harry mondd, hogy Holly nem terhes..-nézett rám nagy szemekkel, mire én hirtelen felnevettem aminek elég furcsa hangja lett így mindenki nevetett egyet rajtam.
-Dehogy.. a lényeg, hogy mostanában nagyon-nagyon közel érzem magamhoz Holly-t és úgy gondolom, hogy nincs másra szükségem...vele akarom leélni az életem.. megkérném ma a kezét, valami díszes vacsi mellett, és 1 órám van arra, hogy találjak egy helyszínt, és azt feldíszítsem úgy, hogy az ég adta világon semmi ötletem nincs.. ebben kérnék segítséget tőletek..-hadartam le a lényeget mire 3 döbbent fejjel találtam szembe magam.. jajj de jó..
-Hát.. talán.. igen az jó lesz..-beszélt magában Cat, majd ránézett a lányokra, elhadart valamit piszok halkan, majd egyszerre ragadtak meg és vonszoltak fel Cat és Zayn közös szobájába, majd leültettek az ágyra.

8 megjegyzés:

  1. k*vajó a blogod! nem értem hogy miért mondod hogy szarul fogalmazol... imádom *-* csak így tovább

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) hát.. mert így gondolom :D köszi :)

      Törlés
  2. Huuh szerintem jó lett! Harry,Harry...pont igy képzelem el őt, ilyen szeleburdinak. Remélem sikeres lesz az ,,akciójuk“ és Holly igent mond.
    Köviiit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe :) szeleburdi.. tetszik ez a szó.. és.. illik Harry-re.. amúgy is, meg a blogomban is.. :D köszi :) hát, majd kiderül szombaton :)

      Törlés
  3. Na drágám az a harci helyzet h MOST írod a következőt!!!!!!!!!! *-* nagyonjó lett!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na drágám.. az a harci helyzet, hogy SZOMBATON hozom a következőt :D köszönöm :)

      Törlés
  4. Jóólett :DD.. várom a szombatot :3 :DD

    VálaszTörlés