2012. december 9., vasárnap

26. rész

Ne haragudjatoook amiért csak most hoztam új részt de csicska töri tz-re kellett tanulnom -.- higgyétek el, hogy szívesebben írtam volna, mint, hogy törit tanuljak.. utáálom..-.- naa mind1 a lényeg h késéssel, de itt van :) remélem tetszik :)

*Holly szemszöge* 


Amit láttam.. elképesztő volt. Valamelyik directioner felrakott Dani-ről egy képet, amin egy számomra idegen sráccal smárol. Szegény Liam elkezdett sírni én meg csak magatehetetlenül szorítottam magamhoz.. nem értem, hogy Dani miért csinálja ezt Liam-el.. talán túl lépett rajta?? Nem hiszem..
-Liam várj egy kicsit.. nézd csak.. ott a bal alsó sarkán a képnek van egy dátum csak nagyon kicsi és nem látom..-mutattam rá a kép aljára de Liam nem látta így lementettem a képet és kinagyítottam..
-Liam ez egy 3 éves kép...-mondtam mosolyogva mire felkapta a fejét, majd örömében szorosan megölelt és ujjongani kezdett.
-Úúúúú akkor még van esély.. talán még vissza kaphatom.. köszönöm Holly!!-kiabálta vidáman és még mindig szorított magához.
-Szívesen..de most már engedj el kérlek mert megfulladok..-mondtam nevetve, ő meg zavartan elengedett én meg indultam megkeresni Cat-et.. elmentem a fürdő előtt.. és érdekes hangok jöttek ki onnan.. :D Lényegtelennek tartottam így kerestem tovább Cat-et de amikor hátranéztem nekiütköztem Cat-nek.
-Óó te itt vagy?? Akkor Zayn mit csinál a fürdőben??-kérdeztem fura fejjel.
-Igen itt vagyok.. hát mit csinálna??-kérdezte ő is fura fejjel én meg megfogtam a kezét és a fürdőszoba ajtó elé rángattam ahonnan Zayn.. hát nem is tudom.. szóval Zayn hangja hallatszott ki.. de nem énekelt.. hanem..
-Na jó, azt hiszem szólnunk kéne a többieknek mert ez így vicces..-mondtam suttogva és a hangos nevetés határán voltam, ugyan úgy mint Cat.. nevetve lerohantunk a nappaliba ahol henyélt mindenki.
-Gyertek, ezt hallanotok kell..-mondtam nevetve, mire mindenki kíváncsian pattant fel a helyéről, Harry pedig rögtön mellém csapódott és belepuszilt a nyakamba, majd összekulcsolta a kezünket. Felhúztuk őket a fürdőszoba elé majd mindenkit elcsitítottunk és hallgattuk, ahogy Zayn érdekes hangokat ad ki.. Lou hirtelen iszonyat hangosan elkezdett röhögni és nem állt szándékában lehalkulni így gondoltam kézzel befogom a száját.. úgy, hogy én rajta röhögtem, ami szintén hangos volt így Harry pedig az én számat fogta be. Lou hirtelen megnyalta a kezemet én meg undorodva szedtem le az arcáról majd töröltem a pólójába.. már rég abbahagytam a röhögést, de Harry még vigyorogva fogta a számat. Leszedtem a kezét az arcomról, majd vigyorogni kezdtem.
-Ha már ennyire be akarod tapasztani a számat akkor ne a kezeddel Haz drága..-mondtam nevetve, ő meg természetesen értette a célzást és hevesen megcsókolt.
-Srácok.. Zayn elhallgatott.. szerintem mindenki tűnjön az ajtóból..-mondta Tiff mire mindenki berohant a szobájába. Én is elkezdtem volna futni, de Harry felkapott és velem együtt rohant be a szobánkba, majd bezárta az ajtót és rádobott az ágyra. Vigyorogva közeledni kezdett felém, majd hirtelen ráugrott az ágyra és elkezdett csikizni.
-Ha-Harry nee.. nemáár..hagyd már abba.. Harry!!-kiabáltam hangosan nevetve, majd fél perc múlva lenyomta valaki a kilincset de mivel az ajtó nem nyílt így megint elkezdtem röhögni. Az a valaki aki az ajtóban állt csak rácsapott egyet az ajtóra, majd hallottam, ahogy léptei távolodnak.
-Hát.. szerinted ez ki volt?-kérdeztem suttogva.
-Szerinted?? Gondolom Zayn, vagy Dav.. és a második inkább, mivel elég félreérthető hangokat adtál ki drágám..-nézett rám vigyorogva, majd belepuszilt a hajamba. Az ablak felé fordultam és meglepetten tanulmányoztam, hogy konkrétan szakad a hó.
-Nééézd esik a hóó.-mutattam ki az ablakon ujjongva úgy mint egy kisgyerek, majd pattantam is fel és az ablakban ácsorogva néztem kifelé. Haz is felkelt, majd kuncogva hátulról összekulcsolta a kezét a derekamon majd megpuszilt.
-Várod már a karácsonyt kicsim?-kérdeztem megtörve a csendet.
-Ühüm..-adta a bő választ én meg felkuncogtam.-Ugye tudod, hogy már alig két hét és karácsony?-kérdezte mély, dörmögős hangján.
-Tényleg?-lepődtem meg majd előszedtem a telefonomat és meglepetten néztem ki a fejemből, mikor rájöttem, hogy tényleg csak két hét van karácsonyig.
-És mit kapok karácsonyra?-kérdezte, majd szembe fordított magával és villantott egy kanos vigyort.
-Hát majd meglátjuk...-mondtam én is vigyorogva.-És én mit kapok?-kérdeztem majd közelebb hajoltam hozzá.
-Hmm.. majd kiderül..-mondta még mindig vigyorogva, majd ő is közelebb hajolt hozzám.
-Hasonlít ehhez??-kérdeztem majd szenvedélyesen megcsókoltam.
-Talán..-mondta, majd újra megcsókolt, de most már hevesebben, majd rádöntött az ágyra.

*3 óra múlva*


Mindenki csak henyél, össze-vissza fetreng a kanapén...Louis-on kívül.. ő a földön fetreng és röhögteti a népet. Nekem már fáj a hasam, de nincs kedvem elmenni innen, így hasfájással együtt röhögök.
-Louis fejezd be mert már fáj a hasaaam..-kiabált rá Cat.
-Akkor menj fel..-mondta durcásan Louis Cat-nek. Cat felkelt, majd elindult fel a lépcsőn, én meg mentem utána, de valaki megfogta mindkét bokám. Hátranéztem és elröhögtem magam. Az egyik lábamat Harry a másikat pedig Lou fogta.
-Nem mész te sehovaa.-mondták egyszerre vigyorogva.
-Dehogynem.. megyek fel az emeletre Cat után..-mondtam, majd hirtelen kihúztam a lábaimat a kezükből és elindultam a lépcső felé.
-Kapjuk el..-hallottam meg még időben Lou ötletét így elkezdtem sprintelni. Cat pont be akarta csukni a szobájuk ajtaját, de én hamarabb odaértem így a kis résen amit meghagyott beugrottam majd fordultam is meg és bezártam az ajtót. Cat szegény nem tudta, hogy mi bajom van, én meg nem kaptam levegőt, hogy el tudjam mondani.
-Mondod?-kérdezte nevetve.
-Aha.. csak.. kell.. egy.. kis.. levegő..-lihegtem még mindig, majd kiléptem az erkélyre és egy mélyet szippantottam a Londoni szmogból. El is múlt a levegő utáni kapkodásom és ha már kijöttem az erkélyre gondoltam rágyújtok. Leültem az asztalhoz, majd Cat velem szembe és ő is rágyújtott.
-Szóval.. már egy ideje fájt a hasam Lou baromságaitól csak nem akartam pofátlanul feljönni egyedül.. aztán mikor mondta neked, hogy menj fel, gondoltam feljövök veled.. de Lou és Harry mefogták a lábam, hogy maradjak ott.. én gyorsan kihúztam a lábaimat a kezükből és elindultam szép lassan felfelé, majd meghallottam, ahogy Louis azt mondja, hogy "kapjuk el" így elkezdtem sprintelni utánad.. aztán pont be tudtam ugrani a szobába és most itt vagyok.-meséltem el nevetve Cat meg hirtelen felnevetett.
-Valami hasonlót vártam tőlük..-mondta nevetve, majd beleszívott cigijébe és szólásra nyitotta a száját.
-Csak nekem tűnt fel, hogy Harry és Zayn nagyon összehaverkodtak?? Mármint.. eddig is jóban voltak.. de mostanában.. talán jobb lett a kapcsolatuk..-magyaráztam Cat-nek ő meg egyetértően bólogatott. Pont beleszívtam a cigimbe amikor a két emlegetett szamár feltépte az erkély ajtaját amivel sikeresen megijesztettek minket. Én meg ahogy hirtelen vettem a levegőt a füstöt elég durván beszippantottam és elkezdtem köhögni. Harry aggódva jött oda hozzám és kérdezgette, hogy mi bajom, miért köhögök ennyire, stb.. Mikor végre csillapodott a köhögésem, könnyes szemmel néztem magam elé. Olyan szinten nem kaptam levegőt, hogy bekönnyeztem.
-Ne haragudj Holly, csak ez az erkély ajtó elég nehezen nyílt... eddig.. ezért eddig is úgy nyitottam ki, hogy kicsit megrántottam.. de most pont rendesen nyílt volna.. miattam van az egész..-nézett rám bűnbánóan Zayn.
-Dehogy miattad van.. az az ajtó tényleg nagyon rég óta rossz, de David tegnap megcsinálta..semmi bajom.. nyugi..-mosolyogtam rá biztatóan mire kicsit megnyugodott. Zayn is rágyújtott, majd miután mindenki elnyomta a csikket lementünk a többiekhez akik a konyhában ültek és ott ökörködtek. Niall amint meglátott odajött és elkezdett ölelgetni.. mostanában szokásává vált, hogy amint meglát felugrik és megölel.. elég fura.
-Holly.. tudod.. én..-kezdett bele habogva a mondatába, de én már tudtam mit akar.
-Csirke jó mindenkinek?-kérdeztem nevetve, mire Niall a nyakamba ugrott és elkezdett puszilgatni.
-Imádlak, Imádlak, Imádlak, Imádlak!! Húgiiii..-kiabálta a fülembe, majd aranyosan visszaült a helyére én meg fura fejjel néztem rá, ahogy a többiek is.
-Oo-key.. én is téged.. bátyóó..de.. na mindegy inkább csinálom a kaját..-mondtam nevetve majd előpakoltam mindent, a többiek meg az asztalnál beszélgettek. Louis megint elkezdett mindenféle baromságot mondani aztán hirtelen odaugrott mellém és csak nézett rám.
-Öhm... mondd Lou..-néztem rá.
-Kaphatok répát húgii??-kérdezte aranyosan. Kinyitottam az egyik szekrényt ahova nemrég tettem előle a répákat, különben már rég megette volna az összeset. Azt a szekrényt senki sem éri fel, de neki még egyszer sem jutott eszébe, hogy felálljon egy székre és onnan szedje le.. de mindegy, leszedtem neki egyet, majd mikor folytatni akartam a főzést valaki csengetett.
-Megyek..!-kiabáltam egyet majd odafutottam az ajtóhoz, de amikor elindultam nem erre a személyre számítottam.

3 megjegyzés:

  1. Juj nagyon kiváncsi vagyok ki lesz az! Szuper fejezet lett, Louis Louis, Harry meg Harry...erre számítottam :D Köviiit!

    VálaszTörlés
  2. dearanyos vaagy *-* köszönöm :')

    VálaszTörlés