2013. március 10., vasárnap

40. rész

Nah.. korán keltem, hogy én majd 9kor hajnalban megírom az újat.. aha.. majdnem bealudtam a gépnél.. szóóval nem sikerült korán reggel megírnom.. kb 12 sor után kifogytam az ötleteimből.. mindez azért mert én korán akartam kelni.. -.- szóval.. csak most sikerült befejeznem szerintem elég ramaty, de azért.. nemtudom, remélem nektek legalább tetszik :) komizzatok lécci :) jó olvasást.♥



*Holly szemszöge*

Másnap reggel mikor felkeltem megint baromira émelyegtem. Mikor fordultam egyet megint nem volt mellettem Harry. Kezdem megszokni, hogy együtt alszunk el, és egyedül ébredek. Nagy ásítás közepette próbáltam kimászni az ágyból és amint lábra sikerült állnom..elmúlt az émelygés.
-Na jó, ez fura..-gondoltam magamban, majd épp nyúltam volna a kilincs felé, mikor az ajtó kicsapódott és egy vigyorgó Zayn sétált be a szobámba.
-Anya leszel..-ölelt magához nagy mosollyal az arcán.
-Öhm..igen..Zayn mi ez a kirohanás?-nevettem fel, miután egy kicsit eltolt magától.
-Baj, hogy örülök neki? Legalább Lux-nak lesz játszótársa..-mosolyodott el, majd megfogta a kezem és vonszolt maga után a földszintre ahol a többiek nagyban beszélgettek. Mindenki ébren volt csak én nem..megint.
-Meghoztam az álomszuszékot..-engedett el nevetve, én pedig egyből Harry felé vettem az irányt.
-Jó reggelt Hercegnő..-mosolyodott el, ahogy mellé értem, majd lágyan megcsókolt.
-Neked is, Kicsim..-mosolyogtam rá.-Mi jót csináltok itt?-néztem körbe a már csendben ülő társaságon.
-Beszélgettünk..-adta a tömör választ Niall.
-Valami baj van?-húztam fel a szemöldököm, mivel elég fura helyzet volt az, hogy amint leültem mindenki elhallgatott.
-Még nem biztos...-válaszolt végre Liam.
-Ez mit jelent?-tágult ki a szemem.
-Azt, hogy...turnéra kell mennünk...-hajtotta le a fejét Haz. Hirtelen..köpni-nyelni nem tudtam.
-Mennyi ideig?-könnyek gyűltek a szemembe. Tudtam, hogy Paul-t nagyon nehéz lenne meggyőzni arról, hogy mi is mehessünk így hát erről már az elején lemondtam.
-3 hónapig...-válaszolt halkan Louis.
-Tessék?-csuklott el a hangom, majd még több könny gyűlt a szemembe. A csajoknak már folytak a könnyeik az arcukon..ők is tudták, hogy mi nem valószínű, hogy elmehetünk velük. Ennyi..nem bírtam tovább. Csak a szám előtt tartottam a kezem, a szememből pedig eleredtek a könnyek. Ez volt az a pont, amikor úgy éreztem, hogy nekem semmi sem jön össze mostanában. A bátyám elment.. itt hagyott.. és most a srácok is elmennek 3 hónapra. Szó nélkül fölpattantam Harry öléből, felrohantam az emeletre, felvettem egy kék csőgatyát, egy szürke magas szárú cipőt, a kedvenc fekete Amsterdam-os pulcsimat, egy övtáskát amibe belepakoltam egy kis pénzt, és a telefonomat. Utoljára körbenéztem a szobában, hogy mit hagyok itthon, majd lefutottam és ki az ajtón, át a Hyde Park-ba. Csak futottam, és futottam. A könnyektől már homályos volt a látásom, akármennyiszer is törölgettem a szememet. Megláttam egy teljesen üres kis részt, és egy padot. Levágtam oda magam és csak sírtam. Nem értettem, hogy miért mindig velem történik ez... Ez, hogy amikor úgy néz ki, hogy most minden rendbe jön, és végre boldog lehetek.. minden összedől.. amit elképzeltem.. ez az illúzió.. eltűnik. Kezeimbe temettem az arcom, és csak sírtam.. Még jó, hogy nincs erre senki..
-Holly!!-hallottam meg a nevem, majd kirajzolódott Harry alakja előttem. Amint meglátott odarohant hozzám, és szorosan magához ölelt.
-Ne aggódj, nem megyek nélküled sehová..-suttogta a nyakamba, majd belepuszilt a hajamba.
-De Paul...
-Nem érdekel, ha nem tetszik neki.. nélküled nem megyek SEHOVÁ.. érted? Nem foglak itt hagyni..-olyan jól estek amiket mondott.
-Szeretlek!-toltam el magamtól annyira, hogy a szemébe tudjak nézni.
-Én is téged..mindennél jobban!-mosolyodott el, majd lágyan megcsókolt.


*Zayn szemszöge*

-Srácok nekem van egy kis dolgom.. fent leszek a szobámban..-intettem egyet, majd felrohantam az emeletre, feltéptem az ajtót, és magamra zártam. Háttal nekitámaszkodtam, majd szép lassan lecsúsztam a földre. Én nem fogom itt hagyni Cat-et.. biztos, hogy nem... Nem megyek el innen nélküle 3 hónapra.. az rengeteg idő. Nekem egy hét is sok lenne nélküle. Fel kell hívnom Paul-t.-határoztam el magam, majd előhalásztam a zsebemből a telefonomat, kikerestem a számát és tárcsáztam.
-5 perc és nálatok vagyok.. muszáj telefonon?-szólt bele kicsit nyűgösen a telefonba.
-Nem tudtam, hogy ide tartasz.. bocs..-mondtam kissé ingerülten, majd kinyomtam a telefont, és visszacsúsztattam a zsebembe. Még ültem ott pár percig, majd erőt vettem magamon, felkeltem és visszamentem a többiekhez. A lépcső alján voltam, amikor nyitódott az ajtó, majd hangosan becsapódott és az elszökött gerlepár lépett be a nappaliba.
-Minden rendben?-léptem oda hozzájuk.
-Most már igen..-mosolyodott el Holly, majd leültek a kanapéra, pont helyet hagyva nekem Cat mellett. Természetesen amint leültem csengettek. Mindenki csak nézett rám, és várta, hogy felemeljem a seggem és kinyissam az ajtót.
-Lusta banda..-nevettem fel, majd feltápászkodtam, és az ajtóhoz siettem. Jól sejtettem, amint kinyitottam az ajtót Paul lépett be rajta. Ledobta a kabátját, a lábáról lerúgta a cipőt, majd úgy közlekedett a lakásban mintha otthon lenne.
-Sziasztok.. a turné miatt jöttem.. meg kéne beszélni pár dolgot.. viszont.. lányok.. megkérhetlek titeket, hogy...
-Persze, felmegyünk..-vágott közbe Bea, majd egyszerre indultak el az emeletre. Mind árgus szemekkel néztünk utánuk, amíg el nem tűntek a lépcsőn.

*Holly szemszöge*

A lépcső tetején fogtam magam és leültem az egyik lépcsőfokra, ahol én még látom őket, de ők már nem fognak észre venni. Cat hátra fordult, nézett rám egy darabig, majd mellém ült. Bea és Tiff még csak észre sem vették, hogy már nem megyünk utánuk..vagy csak nem akarták észre venni.
-Mit csinálunk?
-Psszt!-csitítottam le, mivel elég hangosan szólalt meg. Lent egy pillanatra mindenki elhallgatott, majd tovább beszéltek.
-Na szóval.. a helyek ahova megyünk.. Itt Londonban lesz 1 koncert, aztán megyünk tovább Stockholm-ba, Németországba, aztán Olaszországba, lesz egy koncert Dublin-ban is..-innentől nem hallottam semmit, kizártam a külvilágot. Dublin.. Ott van most David..
-Paul ezzel mind tisztában vagyunk... te is nagyon jól tudod, hogy mi érdekel minket most a leginkább..-mordult fel Zayn és Harry, Niall, Liam és Louis pedig helyeseltek.
-Gondolom a lányokról lenne szó..
-Igen..-helyeselt Niall.
-Nos.. szerintem a turné busz...elég nagy ahhoz, hogy a lányok is velünk jöhessenek a turnéra..-amint meghallottam ezt a mondatot már épp szólásra nyitottam a szám, de Cat gyorsabb volt, kezét a számra tapasztotta.




8 megjegyzés:

  1. Fúú de jó lett! Mehetnek a lányok is,iáiáooo! :DD Na ez nagyon jó hír és kicsit meghozta a kedvem.
    Köviiit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. iáiáooo<-- szakadok xddd
      örülök hogy tetszik :)♥
      szombaton vagy vasárnap fent lesz:)

      Törlés
  2. nyáá*-*dejóólett (Y) :) Gyorsan kövit♥ xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sztem nem, de köszönöm :)♥
      szombaton vagy vasárnap fent lesz :)

      Törlés
    2. k*rvajóó lett :DD *-* szombaton legyen feent !! :DD ><

      Törlés
    3. köszöntem :D
      hát majd igyekszem de lehet h megint vasárnap lesz belőle..

      Törlés
  3. Válaszok
    1. örülök h tetszik, de majd csak szombat/vasárnap körül rakom fel :)

      Törlés