2013. március 20., szerda

41. rész

Sziasztok :) sikerült erőt vennem magamon és kihasználnom azt, hogy most nem vagyok annyira szarul így gyorsan beültem írni egy új részt :) szerintem kicsit rövid lett és hát.. nem a legjobb.. de remélem azért olvasható.. a következő részt még nem tudom, hogy mikor rakom fel.. elképzelhető, hogy a hétvégén, de lehet, hogy csak a jövő héten hétköznap valamikor.. fogalmam sincs.. remélem tetszik :) lécci komizzatok :) jó olvasást :*♥

*Cat szemszöge*

-Normális vagy? Ha felsikonyálsz lebukunk te állat...-hurrogtam le szegény Holly-t.. Nem tehetek róla, hogy nem bír csendben maradni.
-Isten áldja a reflexeidet Cat...-fújta ki a levegőt Holly majd megölelt.
-Hát kb.. ha nem fogom be a szád már lebuktunk volna..
-Már lebuktatok..-ajajj.. Ez Paul hangja.. Lassan eltoltam magamtól Holly-t, majd mielőtt lenéztem a lépcső aljára összeszorítottam a szememet.
-Heló csajok.. mi jót csináltok itt?-vigyorgott ránk Paul.

*Holly szemszöge*

-Öhh.. Heló Paul.. mi csak.. beszélgettünk..-makogtam össze vissza mire Cat idiótán rám nézett majd a homlokára csapott. Persze buktass le.. szerintem is..
-A lépcső tetején?-vonta fel egyik szemöldökét.
-Sokat ülünk itt..-végre megszólalt Cat is. Paul nézett ránk egy darabig elég fura tekintettel majd megrázta a fejét és visszament a fiúkhoz. Elköszönt tőlük, nekünk is intett egyet majd elviharzott. Hirtelen Zayn és Harry bukkant fel a lépcső alján..Ajajj.
-Hallgatóztatok?-léptek feljebb két lépcsőfokot egyszerre kajánul vigyorogva.
-Mi neem..-vágtuk rá egyszerre, majd felpattantunk.
-Akkor hova menekültök?-nevetett fel Harry, majd elindultak felénk. Rögtön sarkon fordultunk, és befutottunk az első szobába és gyorsan bezártuk az ajtót.
-Hát ti?-azt hittem szívrohamot kapok. Bea kb. 2 centire tőlem a nagy csendből megszólalt.
-Normális vagy?-pattantak ki a szemeim, és a kelleténél kicsit hangosabban szólaltam meg, ugyanis Zayn és Harry nevetve álltak meg az ajtó előtt, majd próbálták kinyitni, de szerencsére nem sikerült nekik..Itt abbahagyták a röhögést.
-Bezárták.. hát ezt nem hiszem el..-nevetett fel kínjában Zayn. Hirtelen csend telepedett a szobára, és a srácok is elhallgattak..Megkíséreltem kinyitni az ajtót, ám ahogy kattant a zár, a kilincs már nyomódott lefelé és szó szerint feltépték az ajtót, majd beestek. Ez volt az a pont amikor Cat-el együtt fulladozva röhögtünk a földön fetrengő idiótákon, míg Bea nagy szemekkel nézte az eseményeket.
-Gyorsan menj menj menj menj!!-sürgetett Cat, de késő volt..Harry elkapta a bokám és magára rántott, míg Cat röhögve elrohant.
-Micsoda barát vagy.. nehogy segíts.. menjél csak..-kiabáltam utána röhögve, mire a reakciója egy hangos visítás volt.. (o.O) Zayn nevetve tápászkodott fel a földről, majd gondolom Cat után rohant.
-Ezt látnom kell..-pattant fel az ágyról röhögve Bea majd Zayn után futott. Jellemző.. Becsapódott az ajtó, a szobára pedig újra csend telepedett.
-Mindent hallottál?-törte meg a csendet hirtelen Haz.
-Nagy részét..
-Értem..-bólintott.-És azt hallottad, hogy mikor indulunk?
-Nem..-nem válaszolt..fura volt nekem ez az egész.
-Harry mikor?-sürgettem.
-Holnap..
-És ez miért baj?-megint nem válaszolt...-Harry..
-Félek..
-De hát mitől?-nem értettem, hogy mitől kéne félnie.. tapasztalt, nagyszerű hangja van.. nincs oka félelemre.
-Attól, hogy a rajongók nem tudják majd elfogadni a tényt, hogy apa leszek..
-Hidd el, hogy az igazi rajongóid nem, hogy elfogadják.. még gratulálni is fognak Harry..-mosolyodtam el, majd végre az ő arcán is egy halvány mosolyt véltem felfedezni. Nem szólt semmit, csak mosolyogva közelebb húzott magához és egy lágy csókot lehelt ajkamra. Hirtelen kicsapódott az ajtó, majd egy répát majszolgató Louis ugrott majdnem a fejünkre. Ijedtemben felpattantam és nagy szemekkel néztem Louis-ra.
-Te.. te normális vagy?-nevettem már el magam.
-Ilyet még nem mondtak rám...-rántotta meg a vállát vigyorogva majd elvigyorodott.
-Csodálkozol?-nevetett fel Harry majd szép lassan feltápászkodott a földről és odasétált mellém kezünket pedig egyből összekulcsolta. Louis vigyorogva kisétált a szobából, majd eltűnt.
-Szerinted most mit szívott?-néztem fura fejjel Harry-re.
-Biztos túladagolta magába a répákat..-nevetett fel. Hirtelen rezegni kezdett a zsebemben a telefonom, így kénytelen voltam előhalászni..SMS-em jött.. Zayn-től..(?)

Louis-t direkt felküldtem, hogy hívjon le titeket de csak röhögve leugrándozott.. -.- :D szóval lécci gyertek le a nappaliba.. 

Miután elolvastam jóízűen felnevettem és Harry kezébe nyomtam, hogy ő is olvassa el. Nevetve adta vissza a kezembe a telefont, majd elindultunk le a többiekhez.

*Zayn szemszöge*

-Vas happenin'?-jött le nevetve a lépcsőn Holly és Hazza.
-Nézd már.. lopja a szövegemet..-nevettem föl, mire Holly diadalittasan elvigyorodott, majd levágták magukat mellém a kanapéra.
-Mi jót csinálunk?-nézett rám kíváncsian Harry és Holly.
-Haz neked tudnod kéne.. most van fél 8. Akkor 8-kor lesz egy twitcam.
-És ahhoz én miért kellek?-fordult felém Holly.
-És mi?-nézett rám szintén Cat, Tiff és Bea.
-Mert a rajongók titeket is látni szeretnének.. esetleg ti már kapásból be is jelenthetnétek, hogy egy emberrel bővül ez a kis csapat..-mosolyogtam rá Holly-ékra, majd visszafordultam a géphez.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon nagy rész lett! (érted, hogy hogy értem) Túl adagolta a répát...hát ez kész ><
    Nagyon jó lett! Megnéztem volna élőben de így elkébzelve is nagyon jó volt!
    Köviiit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen értem :D :) azt a részt röhögve írtam le :D
      köszönöm :) nemtudom mikor hozom de igyekszem :)

      Törlés