2013. március 30., szombat

42. rész

*Holly szemszöge*

Zayn vigyorogva fordult vissza a laptophoz, majd kiírta twitterre, hogy egy bő 20 perc és twitcam. 5 perc múlva, már rengetegen RT-zték a kiírást. Niall kifutott a konyhába pár szendvicsért, Zayn felrohant a fürdőbe megcsinálni a kaját, Lou pedig elment enni egy répát. A csajok nevetve mentek a pasijuk után így csak Liam, Harry, és én maradtunk a gépnél. Elkezdtem gondolkozni azon amit Zayn mondott.. hogy be kéne jelenteni, hogy egyik imádottjuk apa lesz. Csak aztán meg ne öljenek érte... 

*Fél óra múlva*

-Srácok már 5 perc késésben vagyunk.. Niall mi a fenét eszel ennyi ideig?-sétált ki a konyhába Liam.
-Na jó, én azt hiszem felmegyek megnézem, hogy Zayn mi a fenét csinál ennyi ideig, te meg addig keresd meg a répakirályt..-magyaráztam Harry-nek és szegényt majdnem fejbe vágtam miközben össze vissza hadonásztam. Nevetve nyomott egy gyors csókot ajkaimra, majd el is tűnt. Mosolyogva sóhajtottam egyet, majd felfutottam a lépcsőn az emeletre.. Mikor a fürdőhöz értem kopogtam kettőt, majd benyitottam és ezzel a látvánnyal találtam szembe magam.


Akármennyire is próbáltam megállni kipukkadt belőlem egy halk kacaj.
-Kész vagy?
-Nem, csak gondoltam mosolyt csalok az arcodra... látom sikerült.. de még nincs kész a hajam..-nevetett fel keservesen Zayn, majd visszafordult a tükörhöz és hajlakkal, hajzselével próbálta belőni a haját.
-Zayn.. már 10 perc késésben vagytok..illetve.. vagyunk.. jó úgy a hajad, a rajongóknak mindenhogy jó..-fogtam meg a csuklóját, majd az ajtó felé húztam, de mint mindig, most is makacsul ellentmondott nekem.
-De ez így nemjóó..-nyafogott, majd tovább próbálta megcsinálni a haját..elég sikertelenül.
-Ahjj, add ide, megcsinálom..-sóhajtottam fel, majd kivettem a kezéből a hajzselét.
-De Holly egy lány nem tudja megcsiná... ó.. ez így tökéletes..-amíg ő fél órán keresztül küszködött a hajával addig én 1 perc alatt megcsináltam neki.. a szava is elakadt.
-Na.. most már jössz?-nevettem fel.
-Persze.. csak a pólómat had vegyem már fel Holly..-nevetett ő is, mivel félmeztelenül kezdtem el leráncigálni az emeletről.
-Ó.. igen az nem ártana..-álltam meg full vörösen a folyosó közepén. Zayn vigyorogva ment vissza a pólójáért, majd gyorsan felkapta magára és lementünk a többiekhez.

*Harry szemszöge*

-De Harry, had egyem már meg azt a répát..-nyafogott Louis úgy, mint egy 3 éves kisgyerek. Amíg Holly felment Zayn-ért, addig én próbáltam visszarángatni a géphez Lou-t több-kevesebb sikerrel.
-Ahjj, Louis, majd megeszed a gépnél, csak gyere már mert már 10 perc késésben vagyunk.
Nagy kínok között végre képes volt lerakni a répát az asztalra, így én gyorsan berángattam a szobába és leültettem a gép elé. Pont akkor jött le Holly és Zayn az emeletről nevetgélve, mikor leültünk.
-Gyertek már..Niall is hamarabb ideért, mint te Zayn.. ezt fel tudod fogni?-csattant fel dramatizálva Louis, mire mindenki pukkadozott a nevetéstől.
-Na akkor húzzátok kicsit össze magatokat, mert én Harry mellé akarok ülni..-pirult el Holly, én meg mosolyogva néztem ahogy utat tör magának, de mielőtt mellém ült volna az ölembe rántottam.
Zayn nevetve huppant be Louis mellé, majd elindította a twitcam-et, és az eddigi 40 ezer nézőből 52 ezer lett.

*Cat szemszöge*

-Sziasztook..-intettek egyszerre a srácok, majd mi is.
-Gondoltuk csinálunk így a turné előtt egy rövid twitcam-et.. szóóval jöhetnek a kérdések..-mosolygott a kamerába Zayn.
A srácok és a rajongók elég jól elbeszélgettek, de én a feléből nem értettem semmit.. egy kicsit kizártam a külvilágot és csak bámultam Zayn-t. Aztán áttévedt a tekintetem Holly-ra és Harry-re.. olyan aranyosak együtt.. Harry-n annyira látszik, hogy örül, hogy apa lesz..Vajon..Zayn is akar majd gyereket? Én majd szeretnék.. És ha ő nem?
-Cat jól vagy?-rázott meg egy kicsit Zayn.
-Pe-persze, csak egy kicsit elbambultam..-magyarázkodtam.
-Egy rajongó azt kérdezte tőled, hogy honnan és mióta ismered Holly-t..
-Oh..-mosolyodtam el.-Hát.. kiskorunk óta legjobb barátnők vagyunk.. azt hiszem 4 évesek voltunk, amikor a szomszédba költöztek. A szüleink összebarátkoztak, így Holly gyakran átjött hozzánk.. és azóta barátnők vagyunk..-fejeztem be mosolyogva, majd visszadőltem a kanapéra.
-Öhm.. következő kérdéés.. Holly! A kérdésed: Mennyire komoly a kapcsolatod Harry-vel?-hirtelen mindenki Holly-ra és Harry-re kapta a tekintetét. Láttam, ahogy Holly aprót bólint, majd nagy meglepetésemre Harry nyitotta szólásra a száját.
-A helyzet az, hogy elég komoly.. volna egy bejelenteni valónk..Holly... terhes.. apa leszek..-mondta Harry a kamerába egy kicsit halkabban, a szemei pedig csillogni kezdtek a könnyektől. Ezt a kis jelenetet mindannyian megmosolyogtattuk, majd tovább olvasgattuk a kérdéseket.

*Holly szemszöge*

Annyira boldoggá tesz, hogy látom, ahogy Harry csillogó szemekkel beszél arról, hogy apa lesz..látszik rajta, hogy boldog, és ennek nagyon örülök. Pár évvel ezelőtt, csak egy átlagos rajongó voltam, aki bármit megadott volna egy koncertért, egy közös képért, és egy aláírásért. Mindössze ennyi volt az, amit igazán szerettem volna..Na jó, nem.. Inkább csak tudattam magammal, hogy ezek még beteljesíthetőek. A többiről álmodni se mertem volna..Kiskorom óta, minden álmom, hogy eljussak Franciaországba..Hogy miért? Fogalmam sincs..El akartam menni Párizsba, meg akartam nézni az Eiffel tornyot, enni akartam az ottani kajákból.. egyszerűen csak ott akartam eltölteni egy kis időt. A másik hely, ahová el akartam menni az Dublin volt. A bátyámmal.. David-el még kicsiként megbeszéltük, hogy egyszer együtt elmegyünk oda.. hogy majd ketten eltöltünk ott egy kis időt.. Most David ott van..az álomhelyünkön.. Dublin-ban..Hiányzik a bátyám..
Idő közben a többiek elköszöntek, majd Harry rázott vissza az életbe, a gondolataimból.
-Nagyon csöndes vagy.. valami baj van?-nézett rám gyanakvóan, majd kezei közé fogta az arcom.
-Nem, nincs semmi baj, csak egy kicsit fáradt vagyok..
-Biztos?-kételkedett bennem..
-Igen..-utálok hazudni neki.. rohadtul hiányzik David.
-Rendben.. ha fáradt vagy akkor menjünk aludni..-mosolygott rám kedvesen, majd összekulcsolta ujjainkat, és felhúzott az emeletre, be a szobánkba. Csak most tűnt fel, hogy én pizsiben ültem 1 órán keresztül több ezer ember előtt.
-Na nee..-képedtem el.
-Mi az?-kapta felém a fejét Harry.
-1 órán keresztül pizsiben ültem több ezer ember előtt.. és nem vettem észre.. normális vagyok én?!
-Persze, hogy az vagy, csak egy kicsit dilis..-halkan kuncogott.-Az én kis dilisem..-mosolyodott el, majd homlokon csókolt és lefeküdtünk aludni..


Sziasztok.. Na a helyzet az, hogy megint nem vagyok megelégedve magammal... remélhetőleg nektek jobban tetszik majd mint nekem.. komizzatok lécci.. jó olvasást :*♥

7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. thanks :D örülök h tetszik :')♥ majd szombaton ;)

      Törlés
  2. Nagyon tetszett! Ne kételkedj magadban, bíz magadban! Hidd el azt, hogy jó amit írsz, mert ez az igazság! Köviiit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszett :)
      nehezen hiszem el úgy, hogy eddig az összes kritika oldal ahova beküldtem leszólta.. de rendben, akkor csak a ti véleményetekre adok majd. és köszönöm :')♥
      a kövit pedig szombaton hozom ;)

      Törlés
  3. nagyon nagyon jó volt kövii!!

    VálaszTörlés