2013. március 14., csütörtök

Új díj *--*


Szabályok:

1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.)



1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
-Petra és a haveroknak általában Pepe :D
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
-Mostanában majdnem mindenen sírok.. dee.. legutóbb ezen sírtam: Mr. Missh - A mi mesénk
3. Félsz a sötétben?
-Igen :$ :D
4. Szerelmes vagy valakibe?
-Szerintem még igen..
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
-Hát azokból nagyon sok van.. :D elég szerencsétlen gyerek voltam/vagyok :D de talán az amikor bekopogtam egy ismerősöm ablakán.. aztán az anyja hirtelen felhúzta a redőnyt és rácsapott az ablakra.. én meg annyira megijedtem, hogy hirtelen seggre vágtam magam :'D és ezt végignézte 3 ember és ki is lettem röhögve.. :D
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
-Milliószor..
7. Szerinted péntek 13-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
-Nem igazán hiszek az ilyenekben..
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
-Pl. hogy blogot írok :D meg még van pár dolog, igen :)
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
-Ha valakinek nem tetszik amit hallgatok akkor ez van.. nem igazán érdekel ilyen téren mások véleménye..
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
-Nem, én mindig néztem ahogy beadják.. :D
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
-Felkeresném a srácokat. :3
12. Szoktál álmodozni?
-Minden nap
13. Járnál Chace Crawforddal?
-Talán :D
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik? 
-kettőt :)
Fiú: Bence, Alex vagy Kornél..
Lány: Lilla, Dorina vagy Daniella :)
15. Adni vagy kapni jobb?
-Adni
16. Titkom: 
-Nem véletlenül titok :D
17. Bakancslista:
-Bunji Jumping :3
-1D koncerten ott lenni :')
-közös kép a srácokkal
-elmenni Londonba
-Párizsba..
kb ennyi.. de majd még úgyis gyűlik :D

Akiknek a  díjat tovább küldöm:)
Mirtill Rigó
Kicsilány Malik
Etus.†

2 megjegyzés: