2013. augusztus 4., vasárnap

49. rész

*Holly szemszöge*

Rég ébredtem már ilyen jól.. Megpróbáltam nyújtózkodni egyet, de két izmos kéz magához húzott és mozdulni sem tudtam. Hirtelen azt se tudtam ki ölel, amíg be nem szippantottam az illatát.. Óvatosan megfordultam karjai között és néztem ahogy édesen alszik. Elkezdtem játszani a hajával, mire felnyögött és belefúrta a nyakamba a fejét. Haja csikizte az arcom, és ahogy a nyakamba szuszogott kénytelen voltam visszatartani a nevetést, de nem igazán ment is felkuncogtam.
- Ssshh! - mindössze ennyit nyögött ki, mire én úgy gondoltam, hogyha ébren van akkor nevethetek így hangosan felröhögtem, ő meg csak a nyakamba vigyorgott. Átnyúltam rajta és kiszedtem a párnája alól a telefonját, hogy megnézzem mennyi az idő.
- Harry van egy ötletem. - fogtam meg állánál fogva a fejét, és kiemeltem a nyakamból, mire fáradtan kinyitotta a szemeit és bambán nézett rám.
- Hány óra van? - túrt bele a hajába..
- Fél 10. Ilyenkor a többiek tuti nincsenek fent. - arra akartam kilyukadni, hogy meg kéne viccelni a fiúkat vagy valami brutális módon, ahogy Lou szokott kelteni minket, úgy kéne most őket ébreszteni, de ő természetesen félreértett, és perverzen vigyorogni kezdett.
- Oké, most akkor verd ki a fejedből a perverz gondolataidat.. arra gondoltam, hogy úgy kéne felébreszteni a fiúkat, ahogy Louis szokott minket.
- Óó.. - egy pillanatra elszomorodott, aztán hirtelen kiugrott az ágyból és bámult rám.
- Most akkor nem jössz? - nézett rám furán.
- Jaa, hogy te most azt várod, hogy felkeljek? - nevettem. - Jövök én.. - ugrottam ki én is az ágyból, majd rohantam le a konyhába, Harry meg nevetve jött utánam.
- Tessék, fogd ezeket. - nyomtam Harry kezébe két tejszínhabot.
- Ezt akarod rájuk kenni? - nevetett.
- Pontosan. - elvettem tőle egy tejszínhabot, majd elindultunk fel az emeletre.
- Én megyek Liam és Lou szobájába, tiéd Niall és Zayn. - kaptam az utasításokat, majd halkan bement Liam szobájába, én pedig a szöszihez indultam először. A hátán fekve aludt, felső teste fedetlen volt. Soha nem néztem még úgy rendesen végig Niall testét, de attól függetlenül, hogy ez a bolond mennyit eszik egyáltalán nem husis.. sőt.. Rárajzoltam egy mosolygós fejet a mellkasára, majd gyorsan mentem is ki onnan, mielőtt felébred. Harry-vel egyszerre végeztünk, így mikor kiértem pont láttam ahogy nevetve kilép Liam szobájából, majd megy át Louis-hoz. Gyorsan elmentem a folyosó végére, majd halkan benyitottam Zayn-hez. A látványtól legszívesebben hangosan nevettem volna, de vissza kellett tartanom nehogy felébredjen. Kócosan, keresztben feküdt az ágyon, a fél takarója a földön volt és csak a lába volt betakarva. Telenyomtam a hasát és a mellkasát tejszínhabbal, majd gondolkoztam, hogy a hajába is fújjak e... Ha nem tudja meg, hogy én voltam nem lesz belőle semmi baj.. ha meg mégis megtudja csaknem öl meg. Így nyomtam egy adagot a hajára is, majd futottam vissza a szobánkba, ahol Harry már várt. A telefonját nézegette és röhögött. Levágódtam mellé az ágyra és megnéztem, hogy min nevet. Lefényképezte Liam-et és Lou-t.. hát.. ő nem túlzottan kímélte őket. Tele nyomta az arcukat, a hajukat, meg mindenhol ahol kilógtak a takaró alól..
- Én azért kicsit kíméltem őket.. - nevettem halkan.
- Minek? - nevetett fel.

*Egy óra múlva*

Békésen ültünk a tv előtt és spongyabobot néztünk, amikor az emeletről ajtócsapódást hallottunk. Összenéztünk Harry-vel és mindkettőnk arcán ott volt egy nagy vigyor, de amint hallottuk, hogy valaki dübörög lefelé a lépcsőn gyorsan visszaváltottunk poker face-be.
- Melyik barom nyomta tele a hajamat tejszínhabbal?! - hisztizett Zayn úgy, mint egy lány. Felnéztem rá, és képtelen voltam visszatartani a nevetést.
- Nem mi voltunk, de murisan festesz. - nevetett Harry is.
- Tudom, hogy valamelyikőtök csinálta ezt.. vissza fogjátok kapni.. mindketten.. - magyarázott bosszúsan, majd elment a lenti fürdőbe és becsapta az ajtót. Az emeletről újabb és újabb ajtócsapódások hangját hallottuk, de senki se sietett lefelé. Louis jött elöl és eszeveszetten röhögött, a mögötte kitágult pupillákkal csoszogó Liam-en.
- Mi ilyen vicces Lou? - néztem rá vigyorogva.
- Ez a barom.. nézd mit csinál.. - mutatott nevetve Nialler-re, aki Liam oldaláról nyalogatta le a tejszínhabot.
- Haver, te mi a fenét csinálsz? - eszmélt fel Liam, majd nevetve eltolta magától Niall-t.
- Én asszem elmegyek zuhanyozni.. - nevetett még mindig Louis, majd felment az emeletre.
- Hát.. úgy látom nekem már nincs túlzottan szükségem fürdésre, mivel lenyalták rólam a tejszínhabot. - vágott érdekes fejet Liam, mire kitört belőlem a hangos nevetés, ami visítozásba ment át, végül a földön kötöttem ki és fetrengtem a röhögéstől.
- Azért, mert most nem kaptatok ezért semmit, csak szólok, hogy vissza fogjátok kapni.. - mutogatott ránk Niall, Liam meg helyeslően bólogatott.
- Honnan veszitek, hogy mi voltunk? - vágott komoly fejet Harry, mire Liam rám mutatott, majd egy "hülyének nézel?" fejjel kiment az udvarra és beleugrott a medencébe, Niall meg rohant utána.
- Nincs kedved elmenni ma valamerre? - nézett rám Harry én meg hirtelen köpni-nyelni nem tudtam. - Elmehetnénk a London Eye-hoz.. - folytatta, és mintha kissé feszülten várta volna a válaszomat.
- Mehetünk.. - mosolyogtam rá, mire ő is halványan elmosolyodott, majd sokkal nyugodtabban nézett rám.
- Ha 2-kor megyünk az neked jó? Fél 11 van.. - nézett az órájára, majd vissza rám.
- Tökéletes. - vigyorodtam el, majd felpattantam, és nekiálltam palacsintát sütni.

23 megjegyzés:

  1. A két rosszcsont XD
    Ú, hamar köviiit!
    Megérdemelték!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett:D
    Siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett :D *------* siess a kövi résszel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi. :') örülök h tetszik..
      igyekszeeem. :D

      Törlés
  4. halikaa <33..ezer bocsii hogy csak most írok de nem voltam itthon:((..imádoom nagyon nagyon hát röviden ennyi viszon azt AKAROM hogy Harry emlékezzen :D..siess a kövivel <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziaa ♥
      akarod?:D és mi van akkor ha ilyen nem lesz?;) :D
      igyekszem.. :)♥

      Törlés
  5. sziaa
    nagyon jóó lett!!!
    imádtam!!
    Harrynek térjen már vissza az emlékezete, pls!!
    siess a kövi résszel légysziiiiiii.. :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziaa:)
      köszi.:)
      örülök h tetszik :3
      majd alakul, csak bírd kivárni. :D
      vasárnap hozom, ígérem. :D

      Törlés
  6. Szia nagyon nagyon tetszik :D
    Hamar köviit :D
    És léciii térjen már vissza Harry emlékezete :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :D örülök h tetszik. :)
      ma este hozom. :3
      :DD még egy kicsit várni kell rá. :D

      Törlés
  7. Szia! <3 Imádom a blogodat!! Nagy "rajongód" vagyok!! Nagyon tehetséges vagy!! És szerintem folytasd az írást, mert VAN ÉRTELME!!
    És én is csak annyit tudok mondani mint a tööbiek, hogy TÉRJEN VISSZA HARRY EMLÉKEZETE!!
    (Nagyon izgulok)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :)
      atyisten.. rajongó?:O :D köszönöm. :)
      csak győzd kivárni :))

      Törlés
  8. Szia:) imádom a blogodat<3 már nagyon várom a kövit:3<33:)

    VálaszTörlés
  9. És azért is imádom mert mindegyik csak "szexelős" és semmi történet nincs rajtuk...ez a blog viszont k*rva jó<3 tegnap találtam meg 4óra körül...és egész éjfélig olvastam,mert egyszerűen NEM tudtam letenni!:) szóval csak így tovább;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úristen *-* pedig szerintem közel sincs olyan jó a blogom h ne tudd letenni. :) de aranyos vagy, köszönöm.♥

      Törlés
  10. nem rég kezdtem el olvasni a blogot de nagyon tetszik :D *-* várom a következő :)

    VálaszTörlés
  11. Ügyi vagy! Most már nagyon érdekel, hogy mi lesz! Siess a következővel! :)
    xx Anita

    VálaszTörlés