2012. november 30., péntek

25. rész

Itt van az új rész, kicsit későn, de itt van :D komizzatok lécciii :)



*Holly szemszöge*


*Fél év múlva*


Megint kiment az egész banda azért, hogy a dohányosok rágyújthassanak.
Mikor kimentünk rágyújtani a többiek csak csendben néztek minket, míg mi dumálgattunk, nevetgéltünk...Aztán feltűnt valami.. eltűnt az asztalról a cigis dobozom..
-Na jóó akkor akárki is vette el a 12 szál (!!!) cigimet, vissza adhatja.....-mondtam fenyegetően, majd körbenéztem a társaságon. Louis hirtelen előrántotta a zsebéből, rádobta az asztalra majd szomorúan bement..
-Most mi rosszat mondtam??-kérdeztem csodálkozva, de választ nem kaptam.. szerintem a többiek sem tudták, hogy mi történt.. elnyomtam a cigimet, majd Lou után futottam. A nappali és a konyha üres volt így felmentem az emeletre, Louis pedig a szobájában gubbasztott az ágyon az ablak felé fordulva..
-Lou bejöhetek?-kérdeztem óvatosan. Hátranézett, majd fájdalmasan visszafordította a fejét..
-Gyere húgi...-válaszolt halkan. Bementem a szobába, majd leültem Louis mellé és csak néztem őt. Nagyon megszerettem a srácokat, de talán a legközelebb Harry-n kívül Zayn és Lou került hozzám.
-Bátyóó mi a baj??-kérdeztem én is szomorúan.
-Csak.. nem akarom, hogy a cigi megöljön titeket... főleg téged.. nem bírnám elviselni, ahogy Harry minden napját végig szenvedi mert te...-mondta egyre halkabban, a mondat végére már remegő hanggal.
-Jajj Lou.. figyelj.. én úgy gondolom, hogy előbb-utóbb úgyis mindenki meghal.. nem mindegy, hogy miben??  És garantálom neked, hogy halálom napjáig a nyakatokon fogunk lógni és nem fogtok tőlünk megszabadulni..-mondtam a végére már mosolyogva és az ő arcára is egy halvány mosoly szökött.
-Tudod milyen jó volt ezt hallani?...-kérdezte aranyosan, majd letörölt egy könnycseppet az arcáról és megölelt.

*Harry szemszöge*

Louis hirtelen befutott a házba, majd Holly utána ment.. fogalmam sincs, hogy mi történhetett Lou-val.. pár percig még kint ültem és beszélgettem a többiekkel aztán gondoltam inkább megkeresem Holly-t és Louis-t.. lent nem volt senki, úgy hogy felmentem és leültem az ajtó mellé, nekitámaszkodtam a falnak és hallgattam ahogy beszélgetnek..Amikor Holly azt mondta, hogy halála napjáig nem fog elhagyni minket akkor... hatalmasat dobbant a szívem.. 8 hónapja együtt vagyunk és még mindig szeretjük egymást.. nem kavart be Caroline vagy Adam.. úgy érzem, hogy ő az, akivel le akarom élni az életemet.. Szeretem őt! Imádom a mosolyát, az illatát, a hangját, a gyönyörű kék szemeit, a csókjait... imádom őt.. úgy döntöttem, hogy ezt meg kell pecsételni.. Vissza mentem a többiekhez akik még mindig úgy beszélgettek, mikor felmentem..
-Zayn van két perced?-kérdeztem az említettől aki az előbb nyomta el a nikotin bombát.
-Persze tesó..-mondta, majd bementünk a nappaliba.
-Figyelj haver.. nagyon fontos... úgy érzem, hogy Holly... kell nekem.. csak ő és senki más.. vele akarom leélni az életem..
-Na az jó.. :)
-Igen az... a lényeg, hogy nem tudom, hogy hogyan és mikor kérjem meg a kezét.. én ehhez nem értek.. gondoltam talán te...
-Segítek, ha kell..-vágott közbe Zayn.
-Köszönöm haver..-mondtam megkönnyebbülve, majd visszamentünk a többiekhez.

*Fél óra múlva*


*Holly szemszöge*



-Srácok szerintem el kéne menni mozizni...-adta az ötletet Zayn.
-Hát abból úgysem filmezés lenne, és még ki is küldenének minket...-nevetett fel Cat.
-Gonosz...-hunyorgott rá Zayn majd elkezdte csikizni Cat pedig visítani. Mikor végre abbahagyták mindenki felsóhajtott, amiért megmaradt a hallása.
-Inkább filmezzünk itthon...-mondta Tiff.
-Igaz.. innen legalább nem küldhet ki senki..-nevetett Hazza.
-Már vártam, hogy valami perverz beszólásod legyen...-mondtam vigyorogva mire elkezdte húzogatni a szemöldökét. Zayn elkezdett mutogatni valamit a háttérben Liam-nek és Lou-nak, majd Louis Harry-nek, Harry pedig Niall-nek, majd egyszerre keltek fel a kanapéról és felmentek az emeletre. Mi csak néztünk utánuk, el sem tudtuk képzelni, hogy most mégis mit csinálnak..
-Ezek meg hova mentek??-kérdezte fura fejjel Bea.
-Ez a nap kérdése...-mondtam nevetve. A srácok hirtelen előkerültek, Zayn kezében pedig egy DVD volt.
-Mit nézünk??-kérdezte kíváncsian Bea és Tiff.
-Csak a ti kedvetekért.. Twilight..-mondta vigyorogva Lou.
-Neeee... utáálom..-mordult fel Cat.
-Ahjmáár.. akkor keresek mást..-mondta Zayn majd felrohant kis idő múlva pedig egy másik DVD volt a kezében.
-Ez már megfelel?-dobta oda nekem.
-Halálos irambaan.. áá kedvenc filmem..-mondtam nevetve mire a fiúk nagyot néztek.
-Nem túl lányos a csaj..-mondta vigyorogva Dav én meg fejbe vágtam egy párnával. Zayn berakta a filmet majd kb fél órán belül rajtam és Cat-en kívül mindenki bealudt.
-Hmm.. van egy ötletem..-szólalt meg Cat.-van itthon tejszínhab ugye?-kérdezte, miközben óvatosan felemelte Zayn fejét az öléből én meg egy párnát raktam alá, majd ugyanezt Harry-vel.
-Van hát..-mondtam vigyorogva, majd kiosontunk két üveg tejszínhabért és elkezdtünk befújni mindenkit. Mikor kész lettünk elnevettem magam ugyanis Niall feje teljesen habos volt kivéve az orra, a szája és a szeme.. a többiek kevesebbet kaptak.. de Zayn.. ki lesz akadva... befújtam a haját is..

*Fél óra múlva*


Cat-el fönt laptopoztunk, twittereztünk és dumálgattunk amikor hallottuk, hogy valaki sikított egyet..
-Azt hiszem, hogy Zayn felébredt..-mondtam nevetve.
-Holly!!!!!!-kiáltott fel Zayn majd dübörgést hallottam.. jött fel a lépcsőn. Reflexből ugrottunk fel az ágyról a laptopokat félre dobva majd bebújtunk a szekrénybe épp időben ugyanis amikor becsuktam a szekrény ajtót kicsapódott az ajtóm és Zayn jött be rajta.
-Ááá Holly gyere elő.. úgy tele nyomom a fejedet tejszínhabbal, hogy egy életre megutálod..-mérgelődött miközben engem keresett a szobában nekem meg már nagyon koncentrálnom kellett, hogy ne röhögjem el magam.
-Jóó akkor megyek a másik szobába.. itt nincs..-beszélt magában Zayn majd kisietett és becsapta az ajtót. Vártunk még egy kicsit majd előjöttünk a szekrényből. Cat elment megkeresni Zayn-t én pedig megpróbáltam elbújni előle. Kinéztem az ajtón és mivel nem volt senki a folyosón ezért átfutottam Liam szobájához, ám amikor be akartam nyitni hallottam ahogy valaki bent mászkál és magyaráz.. Zayn pont Liam szobájában keresett engem így hátra arc és futás Niall szobájába..
-Holly állj meg!-késő volt.. meglátott. Gyorsan becsaptam magam mögött az ajtót, majd ahogy csak tudtam tartottam, hogy ne tudja kinyitni.. csak sajnos már többször is tapasztaltam, hogy Zayn erősebb mint én.. elfogyott az erőm és hirtelen fellökött az ajtóval majd amikor belépett gonoszan nézett rám.
-Teeee.. mit műveltél a hajammal?-kérdezte lányos hangon.
-Honnan veszed, hogy én voltam?-kérdeztem ártatlanul.
-Vigyorogsz... tehát hazudsz.. vagyis te voltál..-mondta majd nevetve felkapott a hátára és elkezdett velem futni a konyhába én meg ütöttem a hátát, visítoztam így aki lent még aludt az felébredt, majd hirtelen mindenki nevetni kezdett a másikon.. aztán leesett nekik, hogy mindenki röhög mindenkin tehát mindenkinek habos a feje.. Niall leette magáról, Tiff, Bea, Liam és Lou nevetve mosták le magukról, de Haz nem törődött vele.. vagy csak kitervelt valamit. Zayn leültetett a pultra majd kivette a (miattunk üres) tejszínhabot majd gonoszan rám akarta nyomni.. de hát mivel az üres volt így nem jött belőle semmi..
-Ti elhasználtatok két teljes üveg tejszínhabot arra, hogy rányomjátok a pofánkra??-kérdezte fura fejjel Zayn.
-Nem.. a legtöbb rád és Niall-re ment.. láttad már a fejét?-kérdeztem nevetve majd mögé mutattam ahol Niall fél feje még mindig habos volt. Zayn elkezdett röhögni, majd csak engem nézett Harry-vel együtt.
-Van egy ötletem...-mondta perverzül vigyorogva Haz.
-Előbb egy kérdés.. miért nem szedted le a habot magadról??-nevettem rajta mivel egy szívet rajzoltam rá.
-Mert majd te fogod lenyalni..-nevetett Haz majd odatartotta elém az arcát. Gyorsan lenyaltam a habot róla, majd Haz hirtelen megcsókolt.
-Khm.. én megyek hajat mosni..-szólt oda Zayn a konyha ajtajából majd el is tűnt így Harry folytatta amit elkezdett. Elfogyott a levegőm így kénytelen voltam eltolni magamtól szegényt mire ő furán nézett rám.
-Meg akarsz ölni??-kérdeztem fura fejjel.
-Ja így már mindent értek.. dehogy akarlak megölni..-nézett rám nagy szemekkel majd adott egy cuppanós puszit és leszedett a pultról én meg elindultam megkeresni Cat-et.. az ajtóban álltam amikor hallottam, hogy Haz utánam fut, majd egy nagyot rácsap a seggemre. Igen, hát nem is vártam mást tőle...Felmentem az emeletre majd az első hely ahova benéztem az a szobánk volt, de ott csak a laptopok voltak az ágyon és... Liam..
-Hát te mit csinálsz?-kérdeztem mosolyogva.
-Óó szia te mókamester..-köszönt nevetve.-Itt hagytátok a gépeket és már úgy is régen néztem fel twitterre gondoltam akkor megnézem itt.. remélem nem para..-nézett rám kicsit aggódóan Liam.
-Dehogy.. csak nyugodtan..-mondtam majd intettem egyet és tovább kerestem volna Cat-et ám Liam utánam kiáltott.
-Holly ne menj el.. ezt nem hiszem el.. miért csinálja ezt velem?-kérdezte tőlem remegő hanggal mire én visszafutottam hozzá, rávetődtem az ágyra majd nagy szemekkel néztem a monitort. Hogy tehette ezt??? Ennyit ért volna neki?? De én úgy tudtam, hogy csak a szerződés miatt nincsenek együtt..
-Sajnálom Liam..-mondtam szomorúan majd megöleltem szegényt.

5 megjegyzés: