2012. november 1., csütörtök

18. rész

*Harry szemszöge*


Kb. 10-kor egyszerre ébredtem fel Holly-val.
-Jó reggelt Hercegnőm!-köszöntöttem lágyan, majd adtam neki egy 'jó reggelt' puszit.
-Jó reggelt Hercegem!-mondta, majd szorosan hozzám bújt és nyakamba fúrta a fejét. Imádom amikor ilyen.
-Kicsim menjünk le reggelizni! A többiek is már biztos felkeltek.-mondtam, majd lágyan eltoltam magamtól.
-Nem akarok lemenniiii.-hisztizett nevetve mint egy 3 éves.
-Akkor leviszlek.-mondtam, majd felvettem úgy, mint ahogy a menyasszonyokat szokták és lerohantam vele a lépcsőn. A konyhában Dav a laptopját bújta a többiek meg kómásan kortyolgatták a kávéjukat.
-Jó reggelt!-köszöntünk egyszerre nevetve.
-Nektek is! Hogy van ennyi energiátok 10kor?-kérdezte fura fejjel Cat.
-Hát ha te is Harry-vel járnál elég energikus életed lenne.-mondta nevetve Holly majd megpuszilt.
-Mmm.. Harry nem akarsz letenni?-kérdezte tőlem vigyorogva.
-Muszáj?-kérdeztem tőle mosolyogva.
-Hát jó lenne, mert éhes vagyok és így nem tudunk reggelizni Hazza.-nem sokszor hív így, de imádom. Sajnos igaza volt így le kellett tennem.
-Köszi.-mondta majd megpuszilt és leült Dav mellé.
-Öhm.. Dav beszélhetnénk?-kérdeztem félénken, mire Dav elmosolyodott és felmentünk a szobájába.
-Holly szülinapjáról akarsz beszélni igaz?-kérdezte mosolyogva. Hát kicsit meglepett a kérdéssel de válaszoltam.
-Igen.. van egy ötletem.-mondtam szerényen.
-Jól van Haver mondjad.-mosolygott biztatóan. Ezzel valamilyen szinten lenyugtatott így bele kezdtem a mondókámba.
-Na szóval.. azt találtam ki, hogy én ma elvinném Holly-t valahova, addig meg ti vesztek csipszeket, meg ilyeneket.. telefonon tarthatnánk a kapcsolatot, tudnék írni, ha elindultunk.. szóval ez egy ilyen zárt körű meglepetés party lenne..-mondtam, majd mondatom végére érve kifújtam a levegőt.
-Rendben, én meg majd veszek piát.-vágta rá gondolkozás nélkül és elvigyorodott.
-Akkor ezt megbeszéltük.-mondtam, majd visszamentünk a többiekhez.

*Holly szemszöge*


Gondoltam amíg Harry és Dav beszélgetnek én befoglalom Dav gépét. Gyorsan felmentem twitterre ahol a követőim száma a tízszeresére ugrott. Sokan írtak levelet. Lesz mit olvasni elalvás előtt.-gondoltam magamban, majd megnyitottam pár levelet. A legtöbb hál' istennek olyan volt, hogy örülnek, hogy együtt vagyunk Harry-vel és hogy végre ő is boldog. Néhány embert visszakövettem majd gyorsan visszaléptem az eredeti oldalra, mert hallottam, hogy a srácok jönnek lefelé. Gyorsan felpattantam, majd csináltam egy kakaót és visszaültem az asztalhoz. Dav mikor leért egyfolytában vigyorgott. Kérdőn néztem rá mire leesett neki.
-Megtartjuk.-mondta vigyorogva Harry pedig felnevetett. Örömömben Dav nyakába ugrottam és szorosan magamhoz öleltem.
-Hugi..megfulladok..-nyöszörögte mire én kétségbeesetten engedtem el.-Köszi.-mondta nevetve én meg rák vörösen nevettem egyet az ügyetlenkedésemen. Louis ekkor jött le az emeletről, benyögött egy 'sziasztok'-ot, majd töltött magának kávét és azt kortyolgatta.



Néztem egy darabig, majd feltűnt, hogy az alsóját Harry dedikálta és úgy ahogy volt az utolsó korty kakaómat kiköptem és kitört belőlem a hangos nevetés. Hirtelen mindenki rám nézett nagy szemekkel, hogy nekem meg mi bajom én meg mivel nem tudtam megszólalni a nevetéstől rámutattam Louis seggére, mire mindenkiből kitört a hangos nevetés Hazza szemei pedig kétszeresére tágultak.
-Louis te felvetted azt a gatyát amit még Harry az x faktorban aláírt?-kérdezte nevetve Zayn mire Loui furán nézett rá.
-Te miről beszélsz?-kérdezte kómás hangján egy hülye fejjel párosítva.
-Az alsód.. a seggeden.. Harry aláírása van..-magyarázta neki Liam, mire Lou szemei kikerekedtek és szélsebesen rohant fel majd csak egy ajtócsapódást lehetett hallani fél perc múlva még egyet, majd Lou viharzott be a konyhába egy fekete boxerban.
-Ezt senki sem látta, meg sem történt.. oké?-kérdezte nevetve. Mindenki bólintott egyet majd próbált komoly fejet vágni.. természetesen én és Niall voltunk akik először röhögték el magukat így együtt csapkodtunk hang nélkül mint egy retardált fóka. Akárhányszor próbáltunk elkomolyodni csak ránéztünk Louis-ra és röhögtünk.
-Öhm.. Holly van kedved eljönni velem a London Eye-hoz?-kérdezte Hazza mosolyogva.
-Persze! Mikor megyünk?-kérdeztem boldogan.
-2-kor?-kérdezett vissza aranyosan.
-Rendben.-mondtam mosolyogva majd megint kitört belőlem a nevetés.
-Na jó.. én kimegyek az erkélyre.. kiszellőztetem az agyamat.-mondtam még mindig nevetve, majd felmentem az emeletre és a szobánkból nyíló erkélyre ültem. Hallottam, hogy nyílik az erkély ajtó majd meglepetésemre Zayn ült le velem szemben.
-Csatlakozhatok a levegőzéshez? Niall mindenkit röhögtet.-mondta vigyorogva mire én is elvigyorodtam majd bólintottam. Zayn elővette a zsebéből a doboz cigijét majd rágyújtott. Árgus szemekkel néztem ahogy beleszív a nikotinbombába, majd vesz egy levegőt és kifújja.
-Holly.. nem is kérdeztem még.. te dohányzol?-tette fel a várva várt kérdést.
-Hát nem sűrűn.. de ha valaki rágyújt előttem el tudnék szívni egyet én is.-mondtam célozgatva. Zayn vette a lapot, így odadobta elém a dobozt én pedig kivettem egyet és meggyújtottam.
-Harry-ről ez az első dolog amit nem tudok..zavarja ha dohányzom?-kérdeztem Zayn-től mire elkezdett gondolkozni.
-Hát.. az előző barátnője is dohányzott de különösebben nem zavarta.. de nem valószínű, hogy szereti a füst szagát.-magyarázta Zayn. Bólintottam egyet, majd egy utolsót beleszívtam a cigibe és elnyomtam a csikket.
-Megyek fogat mosok..ja és Zayn.. én nem dohányzom oké?-kérdeztem mosolyogva.
-Sosem feltételeznék ilyet rólad.-mondta nevetve. Hálásan néztem rá, majd elmentem fogat mosni. A biztonság kedvéért háromszor megmostam a fogam, hogy még véletlenül se lehessen érezni a füst szagot, de mivel a hajamban még érezhető volt így megnyitottam a meleg vizet és beálltam alá. Letusoltam, megmostam a hajam, majd egy kicsit megtöröltem és elindultam a szobánk felé. Mikor beléptem a szobába Zayn már nem ült az erkélyen így nyugodtan keresgéltem a ruhák között. Végül nem vittem túlzásba. Kihalásztam egy farmer csőnadrágot, egy fekete converse cipőt és egy fehér alapon fekete "I love him -->" feliratos pólót. Miután kikészítettem a ruhát nem tudtam mit csináljak még 2-ig így gondoltam alszok egyet. Beállítottam egy ébresztőt 13:50-re majd elaludtam.


*13:50-kor*


A telefonom halk csörgésére keltem. Gyorsan kikapcsoltam az ébresztőt majd felvettem a kikészített ruhát a hajamat pedig lógva hagytam. Egy darabig álltam a tükör előtt majd úgy döntöttem, hogy felkenek egy kevés alapozót. Késznek nyilvánítottam magamat így lementem a nappaliba ahol Harry már várt rám.
-Csini.. mehetünk?-mért végig, majd a szemembe nézett.
-Köszi, és igen.-mondtam majd összekulcsoltuk a kezünket és gyalog indultunk el a London Eye-hoz. Kb. 15-20 perc séta után odaértünk majd beálltunk a kígyózó sor végére. Harry egy ideig tűrte a várakozást majd megfogta a kezem és előre húzott a jegypénztárhoz.
-Hello Bob.. megtennéd azt az elképesztő nagy szívességet, hogy felengedsz minket egy külön kabinra?-kérdezte aranyosan Haz.
-Szia Harry. Rég láttalak. Persze menjetek csak.-mondta mosolyogva. Harry kezet fogott vele, majd beszálltunk egy külön kis kabinba. Fél óra alatt felértünk a tetejére majd egy nyikorgással hirtelen megállt.
-Nyugii.. én kértem meg Bob-ot, hogy állítsa meg.-mondta mosolyogva majd hátulról átölelt.
-Csoda szép.. nem?-kérdeztem tőle mosolyogva.
-Igen.. de nálad nem szebb.-mondta aranyosan, majd megfordultam és megcsókolt. A csókot a kerék mozgása szakította félbe. Fél óra alatt leértünk majd haza sétáltunk.

*Harry szemszöge*


Még tegnap este mikor Holly elaludt gyorsan elmentem venni neki ajándékot, amit rendesen el rejtettem a ruháim között. Miközben sétáltunk hazafelé írtam egy sms-t Zayn-nek, hogy most indultunk el, kb 10 perc és odaérünk. Visszaért egy 'oké'-t, majd eltettem a telefonomat. Holly-nak fel sem tűnt, hogy sms-t írtam így nyugodtan sétáltunk tovább. 10 perc alatt oda is értünk a házhoz, majd mielőtt kinyitottam feltűnés nélkül kopogtam egyet, hogy tudják megérkeztünk. Kitártam az ajtót majd előreengedtem Holly-t. Amikor belépett a nappaliba a srácok előugrottak a kanapé mögül és egyszerre kiáltották el magukat.
-Meglepetééééés!-kiabálták úgy, hogy majdnem megsüketültem.

*Holly szemszöge*


-Boldog Szülinapot Hugiii!-rohant oda hozzám Louis majd olyan erősen megölelt, hogy majdnem megfulladtam.
-Köszönöm.. de meg fogok fulladni..-préseltem ki a szavakat valahogy mire ő rögtön enyhített a szorításán de még mindig ölelt.
-Héé mi is fel akarjuk köszönteni.-mondta nevetve Zayn. Louis elengedett így a többieket is meg tudtam ölelni.
-Boldog Szülinapot Holly!-ölelt meg Zayn majd arrébb állt.
-Boldogat Hugii!-jött oda Dav is, majd ő is megölelt és beállt a többiek mellé.
-Boldogat Holly!-jött oda Liam is majd ő is megölelt és beállt Dav mellé.
-Boldogat Holly!-öleltek meg egyszerre a csajok.
-Köszönöm, mindenkinek. Aranyosak vagytok.-mondtam könnybe lábadt szemekkel.
-Boldog Szülinapot Hercegnőm!-jött oda hozzám Harry is majd megcsókolt.
-Köszönöm Kicsim!-mondtam mosolyogva majd szorosan megöleltem.
-Van ám ajándék is!-mosolygott rám Tiff. Igen róla tudni kell, hogy imád ajándékokat venni másoknak. A kezembe nyomott egy dobozt szépen becsomagolva. Én nem szoktam szépen kibontani őket, így letéptem róla a csomagolást, majd az állam a földet súrolta. Egy gyönyörű nyaklánc volt benne.



-Ez közös ajándék.. a barátságunk jelképe.-mondta szerényen Bea.
-Nagyon tetszik.. köszönöm csajok.-mondtam mosolyogva majd megöleltem őket.
-Hát mivel ez is közös ajándék ezért tőlünk kettőt kapsz. A srácoktól és tőlem..-mondta szerényen Zayn, majd két nagy dobozt rakott elém. Először kikerekedett szemekkel néztem a dobozokat majd megrántottam a vállam és egyszerre bontottam ki őket. Mikor megláttam mi van benne nevetnem kellett.



-Köszi srácok.. nagyon aranyosak.-mondtam nevetve majd mindenkit megöleltem.
-Na hugi.. mivel tudom, hogy annyira szeretsz deszkázni és a deszkádat sikeresen kettétörted így vettem neked egy újat.. remélem tetszik.-mondta Dav, majd a kezembe nyomta a dobozban lévő deszkát. Habozás nélkül kibontottam és az állam a padlót verte.


Dav-el mindig ilyen deszkákat nézegettünk neten, de az összes nagyon drága volt.
-Dav ezt nem kellett volna.. tudom, hogy egy ilyen deszka nagyon drága.-mondtam majd vissza akartam adni, de ő nem hagyta.
-Holly te vagy az egyetlen húgom.. megérdemled, hogy egy ilyen ajándékot kapj tőlem a 18. szülinapodra!!-mondta mosolyogva majd megölelt. Harry odaállt elém, majd mosollyal az arcán szólásra nyitotta a száját.
-Tőlem külön ajándékot kapsz.. csak mert szeretlek!-mondta mosolyogva Harry majd egy kicsi dobozt nyomott a kezembe. Kinyitottam, majd mikor megláttam könnybe lábadtak a szemeim.



-Úristen Harry ez gyönyörű! Köszönöm! Szeretlek!-mondtam majd a nyakába ugrottam és amilyen szorosan csak tudtam megöleltem.
-Felrakod nekem a nyakláncokat?-kérdeztem mosolyogva.
-Persze.-mondta majd a kezébe adtam a nyakláncokat és felrakta őket a nyakamba.
Leültünk a kanapéra majd Zayn behozta a vodkát meg a narancslét és felcsillant a szemem.
-Áááá vodkanaraancs.. kérek egyet.-mondtam vigyorogva, majd Zayn kevert egyet és a kezembe nyomta. Louis berakott zenét majd elkezdődött a party.

2 megjegyzés: