2012. november 8., csütörtök

20. rész

*Holly szemszöge*


-Adam?-kérdeztem meglepetten. Amióta a sulit felújítják nem láttam és azt sem tudtam, hogy mi van vele.
-Igen én vagyok.-mondta mosolyogva.
-Már ne is haragudj.. de.. 1. mit is keresel itt? 2. hogy nézel ki?-kérdeztem nagy szemekkel, mivel az eddigi barna haja tele volt szőke csíkokkal.
-Hát.. 1. a bátyádhoz jöttem.. megyünk deszkázni.-mutatta fel a kezében a deszkáját.-2. változtam egy kicsit.. untam az egyszínű hajam.. bejöhetek?-kérdezte nevetve. Most mit csináljak?-kérdeztem magamban, de Harry kiszólt a nappaliból.
-Holly ki az?-kérdezte mély hangján és hallottam ahogy feltápászkodik és az ajtóhoz indul.
-Dav egyik haverja.-kiabáltam vissza, mire egy szempillantás alatt kiért az ajtóhoz majd vetett egy pillantást Adam-re és átkarolta a derekamat. Láthatóan nem örült Adam-nek.
-Heló.-köszönt oda félvállról Adam. Amíg Harry nem jelent meg teljesen normális volt. Remélem felfogta, hogy nekem ő csak egy haver.
-Üdv..-mondta Harry is legalább olyan "kedvesen" mint Adam.
-Mi ez a feszengés itt?-jött ki az ajtóhoz Zayn is Cat-el az oldalán majd szép lassan mindenki.
-Szia Adam.-köszöntek neki a csajok mire Zayn, Niall és Louis szeme kikerekedett és ők is ugyanúgy magukhoz szorították a lányokat én meg felnevettem. Adam fürkészte a srácok arcát majd szólásra nyitotta a száját.
-Ez az a híres banda akinek a számait minden egyes reggel dúdolgatod?-kérdezte nevetve.
-Te mióta mered őket tárgyiasítani?-kérdezte idegesen Tiff, de Lou lenyugtatta.
-Igen.. Ő Harry.. a...-kezdtem el a bemutatást de a fiúk közbevágtak.
-A pasija vagyok.-mondta Harry majd megcsókolt. Gondolom ez egy jel volt Adam-nek, hogy én már foglalt vagyok.
-Bea az én barátnőm. Tiff Louis-é, Cat pedig Zayn-é.-magyarázta Niall vigyorogva. Szerintem ő is viccesnek találta a helyzetet, mert láttam rajta, hogy mindjárt elröhögi magát.
-Na én felmegyek szólok Dav-nek mert kezd feszültté válni a hangulat.-mondtam majd elindultam Dav szobájához, Harry pedig összekulcsolta a kezünket és követett. Mikor a lépcsőnél voltunk megszólalt.
-Ki ez a gyerek?-kérdezte érdeklődve. Semmi rosszindulatot nem hallottam a hangjában így megnyugodtam, hogy legalább nem fogunk összeveszni.
-Majd ha Dav és Adam elmentek akkor feljövünk a szobába és megbeszéljük.. rendben?-kérdeztem mosolyogva. Bólintott egyet, majd megálltunk Dav szobája előtt. Kopogtam háromszor majd benyitottam.
-Dav itt van Adam.-szóltam be mire felhúzta a szemöldökét.
-Minek?-kérdezett vissza.
-Nem te hívtad ide?-kérdeztem 2 oktávval feljebb. Nemlegesen megrázta a fejét majd gondolkodni kezdett.
-Jó hát én szerintem tudom, hogy mit keres itt.-szólalt meg hirtelen a hátam mögül Cat. Összerezzentem a hangjától majd hátra fordultam és kérdőn néztem rá.
-Miattad.-mondta ki egyszerűen.
-Miattam?-kérdeztem vissza Harry pedig megszorította a kezemet.
-Elmesélted már neki?-kérdezte Cat.
-Nem, azután akartam, hogy elmennek deszkázni Dav-el.-mondtam Harry pedig csak köztünk kapkodta a tekintetét.
-Jolvan. Akkor gondolom nem mész el vele Dav..-nézett kérdőn Cat el a vállam felett Dav-re.
-Dehogy!-válaszolt idegesen.
-Rendben akkor elküldöm.-mondta Cat majd elindult lefelé.
-Várj egy kicsit.-szólt utána Dav.-beszélek vele én.. megkérdezem tőle, hogy mégis mit keres itt, mivel én nem hívtam és összevesztem vele rajtad Holly.-mondta miközben rám mutatott. A szemem Harry-ével együtt tágra nyílt.
-Még mindig nem fogta fel?-kérdeztem idegesen.
-Nem.. és már idegesít.-mondta idegesen Dav is.
-Na jó.. Dav kérlek beszélj vele te, Holly te pedig most mondd el, hogy mi ez az egész mert nem értek semmit.-szólalt meg Harry először amióta feljöttünk. Bólintottam egyet, majd megfogtam a kezét és húzni kezdtem a szobánkba. Dav Cat-el lement az ajtóhoz és amikor beértünk a szobába hallottam ahogy Dav elkezd kiabálni Adam-el. Leültem az ágyra Harry pedig mellém majd bele kezdtem.
-Tehát.. először is ne haragudj, hogy erről csak most mesélek először, de nem épp ez a legviccesebb emlékem.-mondtam bűnbánóan Harry pedig nyugtatóan végig simított az arcomon.
-Adam David egyik haverja..nyomult rám..többször is próbált megcsókolni..járni akart velem, de én megmondtam neki, hogy nem tudok másként tekinteni rá mint egy jó barátra..amikor ezt elmondtam neki megint meg akart csókolni..szóltam David-nek, hogy beszéljen vele és állítsa le.. amint hallottad Dav beszélt is vele, de Adam hajthatatlan.. megint miattam jött ide.. Harry én félek tőle..-néztem fel rá. Harry az államnál fogva felemelte a fejemet, majd lágyan megcsókolt.
-Ha Dav nem tudja elküldeni akkor majd én.. vigyázok rád!-mondta majd magához szorított.
-Köszönöm.-mondtam alig hallhatóan majd nyakába fúrtam a fejem és egy mélyet szippantottam finom illatából.
-Szeretlek!-mondta aranyosan.
-Én is Téged!-mondtam mosolyogva majd szorosabban hozzábújtam ő meg belepuszilt a hajamba. Hirtelen irtó hangos ordítozást hallottunk, így Harry le akart menni, de én vissza húztam.
-Ne! Ha lemegyünk, tuti, hogy beversz neki egyet.-mondtam halkan.
-Rendben. Zayn úgyse bírja sokáig, majd ő...-mondta majd visszaült mellém.
-Várjuk meg amíg elküldik és majd utána menjünk le.. rendben?-kérdeztem tőle, mire ő bólintott egyet majd hallgattuk tovább a veszekedést.

*Louis szemszöge*


Hallottam ahogy dübörögve jön le valaki az emeletről. Gondoltam, hogy ez nem Holly lesz hiszen alatta nem dübörgött volna ennyire a lépcső.. de okos vagy Louis... Gondoltam biztos Harry ideges lett..de tévedtem. Dav csapódott mellém és nem úgy tűnt mint aki örül Adam-nek. Adam ahogy meglátta Dav-et kikerekedtek a szemei és épp szólásra nyitotta a száját, de Dav gyorsabb volt.
-Meg se szólalj! Én nem hívtalak ide, te pedig azt hazudod Holly-nak, hogy én beszéltem meg veled, hogy ide gyere? Undorító vagy! Szállj le a húgomról megértetted?! Van barátja! Foglalt! Nem lehet a tiéd!-kiabált vele. Ordított. Az utolsó szavakat tagolva mondta el, hogy Adam felfogja.
-Nem tilthatod meg, hogy megpróbáljam.-válaszolt Adam dacosan. Kezdtem én is ideges lenni.
-De igenis megtilthatom! És már megpróbáltad, nem jött össze!-kiabált vele egyre idegesebben Dav.
-Higgadj le! Nem oldasz meg azzal semmit ha kiabálsz!-ordítozott már Adam is.
-De azért te is itt ordibálsz.-mondta röhögve Niall.
-Fogd be csálé fogú!-kiabált rá Niall-re Adam, mire Zayn akkorát levert neki, hogy orra esett.
-Ne merd így hívni mert kiverem az összes fogadat!-ordította a fülébe Zayn. Még egyet be akart neki verni, de Liam-el gyorsan leszedtük róla és lefogtuk. Adam amikor felkelt a földről ömlött az orrából a vér. Arcba vágtam egy zsepivel, majd Liam kidobta az ajtón és becsukta.
-Ha még egyszer ide tolja a képét, kiverem az összes fogát.-mérgelődött Zayn de már kezdett lecsillapodni. Dav idegességében beleütött a falba, ezáltal lett rajta egy kisebb lyuk.
-Nagyszerű.. még ezzel a majommal is foglalkozhatok a suliban.-motyogta idegesen Dav, majd bement és levágta magát a kanapéra. Mindenki ment utána, majd mikor mindenki leült kinyílt az ajtó az emeleten, majd rövidesen Holly és Harry jött le kíváncsian.
-Mi történt?-kérdezte mosolyogva Harry. Zayn mindent elmesélt neki, és kiemelte azt a részt ahol bevert egyet Adamnek és diadalittasan vigyorgott.
-Megmondtam!-mondta nevetve Harry Holly-nak majd lepacsizott Zayn-el.

*Tiff szemszöge*


Eléggé meglepett Adam viselkedése.. régen nem volt ilyen.. Talán Holly váltotta ezt ki belőle.. de ahogyan beszélt.. csak felidegesített vele. Amikor Zayn bevert neki egyet, nem sok kellett, hogy el röhögjem magam.
-Amúgy szépen behúztál Adam-nek.. kösz haver.-mondta hálásan Niall.
-Tudom.. és nincs mit.. érted bármit szöszi tesóó.-mondta aranyosan Zayn majd megölelte Niall-t.
-Ziall!-kiáltotta el magát Cat és Holly egyszerre aztán gyorsan befogták a szájukat. Én csak röhögtem a többiek meg kérdőn néztek rájuk.
-Hát.. izéé.. a Zayn-ből meg a Niall-ból csináltunk egy nevet a Ziall... és ha bármi aranyosat csináltok.. vagy bármit ketten akkor általában elkiáltjuk magunkat, hogy Ziall.. mint most.. egyébként van még a Zayn+Liam=Ziam, Zayn+Harry=Zarry, Louis+Liam=Lilo, Niall+Louis=Nouis, Niall+Liam=Niam, Niall+Harry=Narry, Harry+Louis=Larry.. mellesleg ebből van a legtöbb..-magyarázta Cat és Holly felváltva a srácok meg csak bólogattak.
-Mit is mondtál Holly? Mellesleg?-kérdezte vigyorogva Harry belőlem meg kitört a nevetés, de Holly-nak nem esett le.. csodálkoztam is..
-Mi? Ez most valahogy nem esik le..-mondta kínosan nevetve Holly.
-Hát.. MELLesleg nem rossz.-mondta vigyorogva Harry.
-Héé.-mondta Holly nevetve, majd az arcába vágott egy párnát. A többiek csak röhögtek rajtuk, majd valaki bekapcsolta a tv-t ahol a hírekben elég érdekes dolog ment...


 Kell a rejtély.. :D holnap (elvileg) hozom a kövit :) remélem tetszett, komizzatok :)

2 megjegyzés: