2012. november 6., kedd

19. rész

Először is bocsánat, hogy ilyen sokáig nem hoztam részt, csak nem volt semmi ihletem.. és még ez is elég rövid lett.. remélem azért tetszik.. :/ :) jó olvasást! :)


*Holly szemszöge*

*22:00-kor*



Én már egy jó ideje Harry-vel táncoltam, a többiek meg ordibáltak, röhögtek egymáson. Elég vicces látványt nyújtott. Aztán feltűnt valami.
-Harry te látod Niall-t vagy Beát?-kérdeztem tőle mire körbenézett és elvigyorodott.
-Nem, de sejtem, hogy hol lehetnek.-mondta nevetve én meg kidüllesztett szemekkel néztem rá egy darabig mire leesett.
-Miből gondolod?-tettem fel a legértelmesebb kérdést aztán még magamat is hülyének néztem.
-Szerinted? Ez a legjobb alkalom.. itt nem keresné őket senki.. csak gondolj bele..-magyarázta túlkiabálva a zenét.
-Na az az amit a legkevésbé sem akarok.. belegondolni.-mondtam nevetve, Hazza meg vágott egy fintort.


*Bea szemszöge*


Már egy órája feljöttünk és még senkinek sem tűnt fel. De legalább minden úgy történt ahogy akartuk.
-Szeretlek!-törte meg a csendet Niall.
-Én is téged!-mondtam majd megcsókoltam. Niall kotorászott egy darabig a párnája alatt majd előszedte a telefonját és fényképet akart csinálni rólunk.
-Niall nem hiszem, hogy egy ilyen képnek kéne lennie az első közös fotónknak.. pláne, hogy tudom kiraknád twitterre.-mondtam mire felnevetett.
-Ennyire kiszámítható vagyok?-kérdezte vigyorogva.
-Nem.. csak elég jól ismerlek már..-mondtam mosolyogva. Ráhajtottam a fejem a mellkasára majd pár percen belül elaludtam.

*Tiff szemszöge*


-Louiiis menjünk aludniii..-nyávogtam mint egy 3 éves már legalább 10 perce.
-Muszáj aludni?-húzogatta a szemöldökét, majd egy kaján vigyor terült el az arcán.
-Nem feltétlen..-mondtam vigyorogva, majd felrángattam a szobába.

*Reggel*


*Holly szemszöge*


Reggel az ágyamban ébredtem mellettem Cat-el. Óvatosan megráztam, hogy keljen fel de nála ez lehetetlen. Esküszöm teljes mása Zayn-nek lányban.. képtelenség felkelteni.
-Cat..Cat..-szólongattam de még mindig semmi.. kezdtem ideges lenni.
-Cat!.. Cat!-szólongattam hangosabban de meg sem hallotta. Ennyi. Megfogtam a párnát és fejbe vágtam vele. Erre már úgy kapta fel a fejét mint akinek azt mondták, hogy Zayn meghalt. Rám nézett majd vágott egy fura fejet.
-Á így már értem a kellemes ébresztést.. tudod Zayn kedvesebben, lágyabban és aranyosabban ébreszt fel mint te.-mondta egy fintorral.
-Jó hagyjuk ezt.. inkább mondd el, hogy én miért veled aludtam és miért nem Harry-vel.. és egyáltalán hol van ő?-hadartam a kérdéseimet majd Cat az ágy mellé mutatott.
-Itt vannak ők is..bár nem tudom, hogy hogy kerültek ide, de amikor felébredtem Hazza segge pucér volt.-mondta nevetve, én meg már fogtam a fejem.
-Igen ez jellemző.-nevettem halkan én is.-de azt még mindig nem tudom, hogy miért négyen aludtunk..-mondtam, majd felkeltünk és elindultunk le a konyhába. Liam már rég fent lehetett mert felöltözve, frissen reggelizett miközben twitcamozott a rajongókkal.
-Na.. hát azért csináltam egy twitcam-ot mert be szeretnék jelenteni valamit..Danielle szakított velem.. nem bírja a távolságot.-a szavaktól amik Liam száját hagyták el egyszerűen megsemmisültem. Itt hagyta azért mert néha 2 hónapos turnéra mennek? Ráadásul én úgy tudom, hogy a fiúk rendszeresen hívják is csak ő nem megy. Úgy éreztem bármilyen kómás is a fejem, most meg kell ölelnem. Így fogtam magam és megöleltem.
-Sajnálom.-mondtam halkan. Liam meg sem tudott szólalni csak felkelt és szorosan ölelt. Cat lecsukta a laptopot, mondván, hogy ezt mégsem előttük kéne. Igaza van.. Liam a vállamon sírt.. elképesztően sajnáltam őt.. Pedig olyan jól mutattak Dani-vel.. szerették egymást! Liam talán még most is szereti.. ő meg itt hagyta. Liam nem akart elengedni így pár percig ott álltunk, mikor a srácok lejöttek a lépcsőn.
-Jó reggelt Törpilla! öhm.. miért öleled ilyen szorosan Liam-et?-kérdezte Louis mire Liam még jobban sírni kezdett. Simogattam a hátát, hogy megnyugodjon, de teljesen felesleges volt. Csak zokogott, és már remegett a sírástól.
-Valami rosszat mondtam?-kérdezte bűnbánóan Louis.
-Nem.. csak Dani.. dobta..-mondtam ki halkan, Liam pedig még mindig csak sírt. Harry lejött az emeletről majd mikor meglátott Liam-el kikerekedtek a szemei.
-Mi történt itt? Liam te meg miért sírsz?-kérdezte Harry mire Niall és Zayn lobogott le az emeletről.
-Liam sír?-kérdezték egyszerre elképedve, Louis pedig mindenkinek elmondta, hogy mi történt.. Liam idő közben megnyugodott így bekísértem a nappaliba és mindenki leült a kanapéra.
-Sajnálom Liam.-mondta Niall, majd megölelte. Liam csak elhúzta a száját. Abban a pillanatban megszólalni sem tudott.

*Liam szemszöge*


Nem tudom, hogy mi történt velem. Egyszerűen nem tudtam abbahagyni a sírást. Én teljes szívemből szerettem Dani-t és mindig próbáltam vele tölteni a szabad időmet. De hol az ő, hol a mi dolgaink nem engedték, én mégis amikor csak tudtam, elmentem hozzá, és egész nap ketten voltunk. Ő meg eldob, a távolság miatt. Mikor Niall azt mondta, hogy sajnálja, megint majdnem sírtam. Inkább csak elhúztam a számat, mert tudtam, hogy ha csak szólásra nyitom a számat sírni fogok.
-Hozok egy forrócsokit.-mondta Cat, majd eltűnt a konyhában. Pár perc múlva visszajött egy nagy bögre gőzölgő csokival.
-Hmm... Cat van még a forrócsokiból?-kérdezte Niall erre mindenki nevetni kezdett.. nagy meglepetésemre Liam is. Örültem, hogy végre lenyugodott.
***

A nap azzal telt, hogy mindenki egy takaróban, forrócsokival a kezében ült a nappaliban és beszélgettünk. Londonhoz méltóan borzasztó hideg volt és esett a hó. Kb. 3 óra múlva nagy hótakaró fedett mindent.
-Srácok nem megyünk ki hógolyózni?-kérdezte Zayn nekem meg felcsillant a szemem. Mindig én fürdettem meg mindenkit. Gondoltam majd most is én fogok.
-De, menjünk.-mondtuk egyszerre Harry-vel majd mindenki jó melegen felöltözött. Gondoltam az első kiszemeltem Niall lesz. Odaosontam mögé, ő meg észre sem vett.
-Buuu!-ugrottam mellé, mire megijedt és ahogy lépett volna oldalra elcsúszott én meg megfürdettem.
-1 megvan.-mondtam nevetve, majd Zayn-el is eljátszottam ugyanezt. Szép sorban mindenkit megfürdettem és már csak Harry volt vissza. Odaosontam mögé, de vagy meglátott, vagy megérezte, hogy ott állok mögötte, mert hirtelen lehajolt, egyik kezével megfogta a lábam, másikkal a hátamnál fogott, majd megfürdetett.
-Még soha senki nem fürdetett meg ugye tudod?-kérdeztem miközben a hóban feküdtem, fölöttem Harry-vel.
-Hmm.. én mindenkinél erősebb vagyok.-mondta incselkedve. Arca egyre jobban közeledett az enyémhez, majd megcsókolt.
-Fúúj, menjetek szobára.-mondta Louis fintorogva.
-Ez egész jó ötlet.-mondta, Harry vigyorogva.
-Louis ne adj neki ötleteket!-mondtam, de már késő volt. Harry felkapott és rohant velem be a házba.
-Harry tiszta hó vagy..-mondtam nevetve, de őt nem érdekelte. Ki kellett találnom valamit, mivel nem épp most kéne...
-Harry ott egy kiscica.-mondtam majd kimutattam az ablakon. Letett a lábamra majd odarohant az ablakhoz, én meg kihasználva az alkalmat, ledobtam a kabátomat és kirohantam a konyhába.
-Nincs is ott macska.. Holly hol vagy?-kérdezte nevetve, én meg gyorsan bebújtam a konyhaszekrénybe. Hallottam lépteit ahogy elhalad a szekrényajtó előtt, de nem nyit be, csak a nevemen szólongat.
-Holly gyere már elő..-mondta pár lépésre tőlem, én meg kicsaptam a szekrényajtót és kiugrottam belőle, ezzel megijesztve Harry-t aki egy hatalmasat ugrott én meg fetrengtem a földön.
-Ez nem volt szép.. ezért még kikapsz.-mondta sejtelmesen, de én már tudtam, hogy este nagyon visszakapom ezt. Valaki csöngetett és mivel a többiek már bejöttek így nem sok ötletünk volt, hogy ki lehet az. Gyorsan odarohantam az ajtóhoz, majd amikor kinyitottam, az állam a padlót verte...

2 megjegyzés: