2012. november 23., péntek

23. rész

Bocsi, hogy ennyi ideig nem hoztam részt, csak elfelejtettem, hogy írni kéne :$ remélem azért tetszik és lécciii, lécciii komizzatok.. :)


*Holly szemszöge*


Harry felajánlotta, hogy legyek én a stylist-jük aminek nagyon örültem..aztán eszembe jutottak a csajok..mi lesz velük?? Ők nem jönnek?? Gondoltam átbeszélem ezt még egyszer Harry-vel meg az Adam-es dolgot is megkérdezem tőle, így visszamentem a szobánkba ahol Harry még mindig az ágyon ült...csak most twitterezett.. milyen meglepő nem?
-Twittermanóó..beszélhetnénk??-ugrottam mellé mosolyogva ő meg elkezdett vigyorogni.
-Mi az, hogy twittermanó?-kérdezte nevetve.
-Hát.. egyfolytában twitterezel.. és akkor twittermanó.. érted?-magyaráztam szép lassan, aztán átváltottam komolyba.
-Szóval beszélhetnénk?-kérdeztem mosolyogva.
-Persze, de.. miről?? Mi rosszat csináltam?-nézett rám meglepetten.
-Semmit.. csak.. a csajok is jönnek a turnéra?-kérdeztem mosolyogva, mire felnevetett.
-Gondolod, hogy a srácok kibírnának nélkülük egy napot? Persze, hogy jönnek..-mondta nevetve.
-Igen, ez igaz... a másik..-kezdtem bele bizonytalanul..-szóval.. Adam megint miattam volt itt.. és.. Dav nem tudja megértetni vele, hogy nekem ő nem kell.. úgyhogy talán nekem kéne megbeszélni ezt vele..-mondtam halkan mire Harry átváltott mosolygósból komolyba.
-És ha megint rád nyomul? És hol akarsz beszélni vele? És mikor?-zúdította rám a kérdéseit csöppet sem nyugodtan..
-Nem hagyom, hogy rám nyomuljon.. ma is felpofoztam.. megoldom..-mondtam mosolyogva.
-Hát szerintem ha beindul egy pofon nem lesz elég ahhoz, hogy lenyugtasd..-magyarázta fura fejjel.
-Hát akkor majd a gyenge pontján támadom..-mondtam nevetve, közben pedig Harry...khm.. gyenge pontjára mutattam, hogy értse miről beszélek. Amikor meglátta, hogy mit próbálok megértetni vele elvigyorodott.
-Hát az fájni fog..-mondta nevetve.
-Nem nagyon izgat.. de akkor nem baj?-kérdeztem reménykedve abban, hogy a válasz egy "nem" lesz.
-Nem, de.. vigyázz magadra..-mondta aranyosan mosolyogva, majd megcsókolt.
-Rendben... akkor.. felhívom, hogy jöjjön el a parkba..-mondtam, majd előhalásztam a zsebemből a telefonom, kikerestem a számát és tárcsáztam..5 másodperc után fel is vette..
-Szia Holly.. mondd..-szólt bele jókedvűen (o.O ?) a telefonba.
-Szia Adam.. találkozhatnánk 10 perc múlva a parkban?-tértem rá egyből a lényegre.
-Öh.. persze.. akkor 10 perc múlva az ugratóknál.. szia.-mondta majd gyorsan kinyomta a telefont. Gyorsan felvettem a cipőmet, majd elindultam a parkba.

*Parkban*


Az ugratók mellett van pár pad. Mivel én hamarabb értem oda mint Adam így leültem az egyikre és néztem ahogy 3 kb 17 éves srác deszkázik.. egész jól nyomták, de elestek párszor belőlem meg majdnem kitört a nevetés..aztán egyszer nem bírtam... Az egyik gyerek  ment a legkisebb ugratón és a végén orra esett.. a haverjai is rajta röhögtek, én meg ahogy rájuk néztem, majd vissza a földön fekvő srácra kitört belőlem a hangos nevetés. Hirtelen a számhoz kaptam de már késő volt.. észrevettek.. és elindultak felém... jajj nemáár..
-Szia cica.. kit vársz?-kérdezte az egyik fekete hajú srác.
-Anyád a cica..seggfej..-szóltam oda félvállról. Elkezdtek "húúú"-zni.. első gondolatom természetesen: mik ezek baglyok??
-Kemény a csaj Steew..-mondta a nálam kb. fél fejjel kisebb barna hajú a fekete srácnak.
-Kicsi vagy te még ahhoz, hogy beszólogass..-mondtam neki nevetve.
-Mit akartok itt Steew?-szólalt meg egy ismerős hang a hátam mögött.. de ez nem Adam.
-Csak szórakoztunk egy kicsit haver.. semmi gáz..-kezdett el védekezni az említett.. nem bírtam tovább, hátra kellett néznem. Harry volt az..
-Harry te mit keresel itt?-kérdeztem tőle értetlenül.
-Te ismered a spinét?-kérdezte Harry-től Steew.
-Ő a barátnőm te seggfej..-szólt oda már idegesen Harry és épp indult volna lekeverni egy pofont a srácnak, de én lefogtam.
-Harry menjünk..-mondtam kedvesen, mire rám emelte tekintetét.. ahjj azok a smaragd zöld szemek.. megőrjítenek.. nem bírtam tovább, el kellett néznem mire felnevetett, majd összekulcsolta a kezünket.
-Ha még egyszer meglátlak titeket a közelében, garantálom, hogy a kórházban köttök ki..-kiabált vissza a srácoknak Harry mikor már távolabb értünk tőlük. Kiértünk a parkból majd haza indultunk.
-Harry.. miért jöttél utánam?-kérdeztem kedvesen, mivel semmi kedvem veszekedni..pont vele.
-Hát.. csak.. féltem, hogy az az idióta erőszakos lesz veled és gondoltam... ha valami baj van akkor tudok segíteni..-magyarázta miközben a tarkóját vakargatta. Megálltam a járda közepén és csak mosolyogva néztem őt.
-Mi az?-kérdezte ő is mosolyogva.
-Semmi csak..-éreztem, hogy most van az a pillanat, hogy "ami a szívemen, az a számon"-olyan aranyos vagy, hogy ennyire féltesz..Szeretlek!-mondtam mosolyogva, majd hirtelen magához húzott és megcsókolt.
-Én is téged.. Örökké és tovább! Még jó, hogy féltelek..az életemnél is többet érsz Holly..!-motyogta a nyakamba aranyosan. Szorosan magamhoz szorítottam, majd beleszippantottam a pólójába.. már majdnem 3 hónapja együtt vagyunk, mégis ugyan annyira szeretjük egymást mint 3 hónapja.. ugyan úgy megbabonáz az illata, a szeme, a mosolya.. a csókjai.. Most először érzem úgy, hogy nem kell más.. rajta kívül senki.


*Otthon*


Mikor Harry-vel léptem be a házba azt hittük, hogy nem lesz itt senki.. mármint a többieken kívül.. mégis amikor beléptünk a nappaliba tágra nyílt szemekkel néztük a vendégünket.. bár szerintem senki sem hívta ide..
-Te már megint mit keresel itt?-kiabáltam rá, mire mindenki engem nézett.
-Én csak..-kezdett bele de Harry félbeszakította.
-Tűnj el innen és többet SOHA ne gyere vissza Caroline!!-kiabált rá arra az undorító nőre Haz. A levegő hirtelen megfagyott a szobában.. senki sem mozdult, senki nem mondott semmit.. csak néztük ahogy Caroline szinte felforr idegességében, majd feszülten elindul az ajtó felé.. ám amikor elment Harry mellett rácsapott a seggére.. Na jó, betelt a pohár..Utána mentem, hajánál fogva visszahúztam és teli torokból kiabálni kezdtem vele.
-Na ide figyelj.. nem elég, hogy Adam tönkreteszi az életünket.. nem, gyere még te is és rúgj fel mindent.. úgy tudom megkaptad tőle amit akartál... nem volt elég egyszer?? Sajnálom, már elkéstél.. lekésted.. érted? Ő már nem szeret téged.. NEM SZERET..-hangsúlyoztam ki még jobban az utolsó két szót.. közben Harry odajött hozzám, átkarolta a derekamat, fejét pedig a vállamra helyezte majd megpuszilt.. Caroline csak nagy szemekkel nézett hol rám, hol Harry-re.. egyszer csak gondolt egyet, majd megfordult és feltépte az ajtót, majd kiviharzott az ajtó pedig nagyot csattant.. megfordultam és átöleltem Harry-t.. majd egyszer csak elkezdtek folyni a könnyek az arcomon.. kikészültem... Harry észrevette így egy kicsit eltolt magától, hogy bele nézhessen a szemembe.
-Mi a baj kicsim??-kérdezte tőlem, miközben letörölte a könnyeket az arcomról.
-Semmi csak.. nem értem, hogy miért akarja tönkretenni az életünket mindenki.. végre boldog vagyok.. szerelmes.. erre mindenki belerondít, és próbál szétszedni minket.... én.. nem akarlak elveszíteni Harry..-mondtam az utolsó mondatot suttogva miközben szememből egy újabb könnycsepp buggyant ki.
-Holly figyelj rám.. én is nagyon boldog vagyok veled és szeretlek... engem sose fogsz elveszíteni!-mondta miközben végig a szemembe nézett majd magához szorított.
-Olyan aranyosak nem?-szólalt meg először Bea..
-Igen azok..-mondta mindenki egyszerre, de minket nem érdekelt.. csak öleltük egymást..
-Csoportos ölelééééés!-kiáltotta el magát.. na vajon ki? Hát persze, hogy Louis.. hirtelen mindenki ránk ugrott én meg már alig kaptam levegőt.
-Srácok megfulladunk...-nyögtem ki valahogy mire mindenki leugrott rólunk én meg felnevettem.
-Amúgy nem úgy volt, hogy te most Adam-el találkozol??-kérdezte Dav.
-De igen.. csak mivel már fél órát késett és... jó mindegy, lényeg, hogy nem jött el és Harry haza hozott..-mondtam mosolyogva.
-De hogy került oda Harry?-kérdezte Zayn.
-Hosszú történet..-válaszolt neki Harry mosolyogva majd mindenki bevonult a nappaliba és leültünk a kanapéra.
-Mi a program??-kérdezte Cat, mire mindenki gondolkozni kezdett.
-Hát.. nekem vannak ötleteim..-szólalt meg hirtelen kanosan vigyorogva Zayn.
-Hmm.. okos vagy tesó..-mondta nevetve Haz és Lou majd lepacsiztak Zayn-el.
-Csak tudjátok srácok ahhoz két ember kell..-mondta nevetve Tiff mire ijedten kapták ránk a tekintetüket.
-Mi van erre csak most jöttetek rá?-kérdezte nevetve Cat és belőlem is kitört a nevetés.
-Hát én Holly-t nem úgy ismerem mint aki elutasítaná az ilyet..-szólt oda vigyorogva Harry én meg paradicsom vörös lettem.
-Ahogy Cat sem..-mondta Zayn is vigyorogva amitől az említett is rák vörös lett. Hirtelen egymásra néztünk, majd bólintottam egyet mire mindketten felpattantunk és felfutottunk az emeletre, nyomunkban Zayn-el és Harry-vel.. épp, hogy beértünk a szobába és be tudtuk zárni a srácok felértek és röhögve kiabálni kezdtek, hogy nyissuk ki az ajtót. Én csak álltam, egy darabig néztem magam elé, majd hirtelen Cat-el egyszerre elkezdtem iszonyat hangosan röhögni. Rólam tudni kell, hogy ha valamin nagyon röhögök és sokáig akkor bevörösödik a fejem.. hát ez most sem volt másképp így gyorsan abbahagytam valahogy a röhögést és mély levegőket kezdtem el venni. Cat ijedten nézett rám majd hirtelen elkezdett sikítozni és kiabálni.
-Holly te terhes vagy??-kérdezte tőlem 4 oktávval magasabb hangon. Amint meghallottam amit mondott és sikerült felfognom megint röhögni kezdtem.
-Te hülye vagy??-kérdeztem még mindig nevetve.-Csak azért vettem nagy levegőket, hogy ne legyen vörös a fejem te idióta..-mondtam nevetve, majd valahogy sikerült abbahagyni és kinézni a kulcslyukon. Az ajtó előtt nem állt senki így óvatosan, halkan kinyitottuk, de ahogy kiléptünk az ajtón két oldalról elkaptak minket a srácok és berohantak velünk két külön szobába.
-Harry mit művelsz??-kérdeztem nevetve, mikor ledobott az ágyra és bezárta az ajtót.
-Szerinted?-kérdezte vigyorogva, majd odajött hozzám és elkezdte csókolgatni a nyakam...

*Cat szemszöge*


Holly kinézett a kulcslyukon és azt mondta, hogy a srácok nincsenek itt, már biztos lementek.. ám amikor kiléptünk az ajtón a srácok két oldalról megragadtak minket és bevittek a szobánkba. (Holly és Harry a sajátjukba, Zayn és én pedig a közös szobánkba) Zayn lábával becsukta az ajtót majd bezárta azt engem pedig letett az ágyra és elkezdte csókolgatni testem minden pontját...

5 megjegyzés:

  1. Pont itt hagytad abba ? :DD xdd... am jóó lett,köviit :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát persze :D köszönöm, majd 25.-én hozom :)

      Törlés
  2. Ááá xD Mindig olyan jók a fejezetek és direkt hagytad abba ennél a résznél ugye? Köviit! :‘D Nagyon jó lett és Holly szépen elbánt Caroline-al és Adamel is...ügyes vagy Holly!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, direkt hagyom ilyen részeknél abba.. :D így legalább van miért elolvasni a részeket... :'D thanks :) majd hnap hozom a kövit :)

      Törlés
  3. Egyszer igazán végig írhatnad az ilyen reszeket!! :)) am nemreg telaltam ra a blogodra de nagyon tetszik!! :D ♥

    VálaszTörlés