2012. november 19., hétfő

22. rész

Megjöttem és itt az új rész, remélem tetszik :)


*Holly szemszöge*


Reggel teljesen kipihenten ébredtem. Kihalásztam a párnám alól a telefonomat ami 11órát mutatott. Hát akkor ezért vagyok ilyen kipihent..-gondoltam magamban majd átfordultam a másik oldalamra ahol természetesen nem volt senki. Harry mostanában inkább felkel, mint hogy megvárja amíg felébredek.. különös. Kimásztam az ágyból, majd pizsiben lementem a lépcsőn, de azzal a lendülettel fordultam is vissza mert David lent beszélgetett a nappaliban Adam-el és mivel nekem nem túl sokat takaró pizsim van így talán nem kéne lemenni. Fogalmam sincs mit keres itt Adam már megint, de ha most is csak azért jött, hogy meghódítson akkor páros lábbal rúgom ki innen az biztos. Leültem az ágyra és próbáltam kivenni valamit a lenti beszélgetésből de nem értettem semmit. Úgy gondoltam, mivel semmit sem hallok így inkább felöltözök. Kinyitottam a szekrényt majd csak álltam előtte és nézelődtem. Végül ezt választottam:


Londonhoz híven megint ramaty idő volt. Esett az eső és hát nem is volt túl meleg. Azért vicces, hogy nemrég még hó volt, most meg már nincs belőle semmi..na mindegy..-gondolkodtam magamban miközben felvettem a kiválasztott ruhát majd lementem. Adam még mindig ott állt lent és ahogy meglátott végig engem nézett. Semmi kedvem nem volt hozzá.
-Cső Dav.-pacsiztam le vele, Adam-et figyelmen kívül hagyva.
-Csá húgi.-köszönt ő is, majd bementem a konyhába ahol Bea és Niall tömték a fejüket.
-Sziasztok.-mondtam nevetve, mire kérdőn néztek rám én meg csak legyintettem egyet.
-Kérsz kakaót?-kérdezte Bea mosolyogva.
-Aham..-mondtam, de már éreztem, hogy sántít a dolog.
-Akkor csinálsz nekem is?-kérdezte kiskutya szemekkel. Tudtam..
-Jhajj valahogy éreztem.. persze, csinálok neked is..-mondtam sóhajtva, majd nekiálltam a kakaó gyártásnak. Mikor kész lettem és leraktam Bea elé a kakaót kb. 2 másodperc alatt megitta amíg én 2 kortyot ittam a nagy bögrémből!! Néztem egy darabig, majd szép lassan megittam a kakaó adagomat és leültem Bea mellé. Még mindig hallottam ahogy Dav Adam-el beszélget.
-Nem tudjátok, hogy mi a frászt keres itt Adam?-kérdeztem ingerülten. Bea és Niall szeme kikerekedett és így néztek rám.
-Adam itt van??-kérdezte Niall nagy szemekkel mire vágtam egy fura fejet.
-Ti nem halljátok, hogy a nappaliban beszél Dav-el??-kérdeztem felhúzott szemöldökkel mire síri csönd lett majd Niall bólintott egyet.
-Hol van Harry?-kérdeztem de pont akkor kattant a zár és tudtam, hogy ez Harry lesz. Gyorsan felpattantam  és odafutottam hozzá majd beleugrottam a nyakába.
-Szia Kicsim!-köszöntem mosolyogva, majd adtam a szájára egy puszit. Harry levette a cipőjét majd összekulcsolta a kezünket és így mentünk be a nappaliba ahol megfagyott a levegő. Harry mérgesen nézett Adam-re, az említett pedig csak kikerekedett szemekkel nézett. De nem engem.. és nem is Harry-t..a kezünket. Harry amint ezt észrevette átkarolta a derekamat és közel húzott magához, Adam pedig elkapta a tekintetét. Harry diadalittas mosollyal húzott be a konyhába majd lerakta a szatyrokat az asztalra. Jéé.. Harry-nél szatyrok vannak..-néztem egyet, mivel eddig fel sem tűnt.
-Mit vettél?-kérdeztem mosolyogva.
-Hát..Louis-nak rengeteg répát..-nyomott a kezembe egy szatyrot ami tele volt répával én meg szokásosan felnevettem.-Niall-nek Nando's kaját..-mondta majd a kezembe akart adni még egy szatyrot de Niall megelőzött, kikapta Harry kezéből a szatyrot majd felfutott vele az emeletre.-Aztán.. magamnak hajlakkot..Zayn-nek hajzselét meg minden trutyit..-itt felnevettem.-Liam-nek egy új hajvasalót meg vagy 10 hajzselét.. és Neked egy...hm.. nem is tudom..-mondta incselkedve a vigyor pedig az arcára fagyott.
-Naa mondd már mit kaptam..-nyafogtam mint egy 3 éves kisgyerek.
-Hát.. mondjam el?-kérdezte vigyorogva, majd egyre közeledett hozzám.
-Ha nem, súlyos büntetésben részesülsz Hazza drága.-mondtam én is vigyorogva, majd közelebb léptem hozzá.
-Hmm.. szeretem a büntetéseket.-mondta, majd meg akart csókolni de elfordítottam a fejem így csak egy puszi lett belőle.
-Hééj..-mordult fel én meg még mindig vigyorogtam.
-Mondtam, hogy büntetést kapsz..-mondtam nevetve.
-Nem érdekel a büntetés..-mondta majd hirtelen megcsókolt. Már épp kezdtünk összemelegedni de valaki megzavarta ezt egy krákogással. Nagy nehezen szétváltunk, majd megfordultam és a látványtól elkapott az undor. Harry automatikusan derekamra kulcsolta a kezét, fejét pedig a vállamra rakta és úgy néztük Adam-et.
-Heló..-makogott oda valamit Adam, de nem volt túl kivehető, hogy mit is mondott.
-Már ne is haragudj.. Adam.. mégis mit keresel itt?-kérdezte kicsit sem kedvesen Harry így adtam egy puszit az arcára, hogy egy kicsit lenyugodjon.
-Mi közöd hozzá?-kérdezte flegmán Adam.
-Talán az, hogy itt él, neked pedig semmi jogod nem lenne betenni ide a lábad..seggfej.-kiabáltam rá hirtelen Harry pedig elvigyorodott azon ahogy megvédtem.
-Te ebbe ne avatkozz bele..-szólt oda Adam, majd Harry-hez közelített.
-Miért?? Ki vagy te, hogy megtiltsd nekem, hogy a lakásomban megszólaljak?? Téged ki hívott ide?? Senki.. Takarodj innen ki!-kiabáltam vele, kikelve magamból, az a barom meg csak vigyorgott.
-Most mégis mit találsz ilyen mulatságosnak??-kiabáltam vele még mindig.
-Azt, ahogy véded ezt a taplót.-amint befejezte a mondatát felpofoztam. Még magamon is meglepődtem. Sosem voltam az a szende szűz, de általában úgy oldottam meg a problémáimat, hogy nem látta senki. Adam lesokkolódva állt a konyha közepén és meg sem mozdult. Zayn belépett a konyha ajtón, majd amikor meglátta Adam-et látszott rajta, hogy kezd felmenni benne a pumpa.
-Te talán süket vagy? Azt mondta, hogy Takarodj!!!-kiabált rá Zayn, mire Adam összerezzent, majd feltette a kezeit és óvatosan kisétált a konyhából. Hallottam ahogy becsapódik az ajtó, majd felugrottam a pultra és csak néztem magam elé. Éreztem, hogy mindenki engem néz így felemeltem a fejem. Ahogy Harry-re és Zayn-re néztem láttam, hogy nagyon mosolyognak, de nem igazán értettem, hogy miért.
-Min mosolyogtok ennyire?-kérdeztem én is mosolyogva.
-Rajtad..jól felpofoztad ezt a majmot.. és köszönöm, hogy megvédtél..-mondta mosolyogva Harry majd megcsókolt.
-Mit keresett ez itt egyébként?-tette fel azt a kérdést Zayn amin már régóta agyaltam.
-Fogalmam sincs..amikor lejöttem Dav-el beszélgettek..-mondtam majd megrántottam a vállamat. Még egy darabig ültem a pulton, majd leugrottam onnan és kimentem a nappaliba, de mivel nem találtam ott senkit felmentem az emeletre Dav szobájába. Kopogtam, de nem szólt ki senki.. még egyszer kopogtam.. megint semmi.. gondoltam inkább bemegyek, nem szobrozok itt az ajtó előtt. Benyitottam és Dav az ágyán feküdt és a plafont nézte..
-Bejöhetek?-kérdeztem kedvesen.
-Gyere csak.-mondta ő is kedvesen. Leültem az ágya szélére, majd csak néztem őt aztán úgy gondoltam ideje megszólalni.
-David... mit keresett itt Adam?-érdeklődtem óvatosan, mivel a legkevésbé sem szerettem volna összeveszni vele.
-Szerinted?-kérdezett vissza.
-Hát ezt nem hiszem el.. megint engem?-kérdeztem idegesen.
-Igen.. már nem tudom, hogy mit csináljak vele, egyszerűen nem hallgat rám..-mondta remegő hangon majd felült és szembe fordult velem.
-Talán..nekem kéne beszélnem vele...-vetettem fel az ötletet.
-Hát figyelj, nekem mindegy.. de előtte azért ezt beszéld meg Harry-vel, mert nem biztos, hogy örül ha a közeledben van.. nagyon véd téged..-mondta mosolyogva.
-Igen.. mit gondolsz róla?-kérdeztem mosolyogva.
-Jó arc a srác, látszik rajta, hogy nagyon szeret téged és mindennél jobban félt..neked való..-mondta aranyosan majd arcomat kezdte kémlelni..
-Húgi tudod..két hónapja azt mondtam, hogy apa Boston-ban van, üzleti úton és 2 hónapig kell kint maradnia..-kezdett bele a mondandójába. Tényleg.. Apa még nem jött haza..
-De tegnap felhívott..-hagyta befejezetlenül a mondatot.
-És mit mondott?-sürgettem, mivel nem tűnt Dav arca túl vidámnak.
-Hát.. azt mondta, hogy már elég nagyok vagyunk, hogy egyedül éljünk, így ő végleg elköltözött innen de fogalmam sincs, hogy hova.. nem mondta meg..-mondta egyre halkabban Dav, nekem meg egyre jobban tágultak a pupilláim.
-Apa itt hagyott minket?-kérdeztem sokkolódva.
-Valahogy úgy..-mondta miközben csak nézett maga elé. Én próbáltam feldolgozni magamban a tudatot, hogy mostantól gondoskodnunk kell magunkról..
-De szerintem meg fogjuk oldani..-küldött felém egy biztató mosolyt..és végül is igaza van.. nem vagyunk már gyerekek.. tudunk gondoskodni magunkról.. én is már 18 vagyok.. abbahagyom a sulit és dolgozni fogok.. csak még fogalmam sincs, hogy hol.. aztán eszembe jutott valami.. Felkeltem az ágyról és lefutottam a nappaliba ahol sikeresen beleütköztem Harry-be aki felfelé tartott a lépcsőn.
-Holly beszélhetnénk?-kérdezte mosolyogva.
-Persze..-mondtam, majd megfordultam és felfutottam a szobánkba. Harry már másodperces késéssel bejött a szobába, majd leült mellém az ágyra.
-Szóval.. a helyzet az, hogy van egy jó hírem.. turnénk lesz.. és ti is jöttök.. David is..-mondta mosolyogva.
-Jajj dejóóóó.-kiáltottam fel, majd a nyakába ugrottam.
-Örülök, hogy így fogadtad.. viszont a másik.. kéne egy gitáros.. és hallottam tegnap Dav-et gitározni a szobájában.. nem lenne kedve beállni gitározni? Josh-al nagyon jól kijönnének..-magyarázta mosolyogva Harry közben meg pörögtek a kerekek a fejemben.
-Hát az igazság az, hogy ez most pont jól jön.. mert az apánk itt hagyott minket, azt mondta, hogy elég nagyok vagyunk már a saját élethez.. és kéne munka.. Dav biztos elvállalja.. de én?-néztem rá kérdőn. Gondolkozni kezdett majd szólásra nyitotta a száját.
-Lehetnél a stylist-ünk..-ajánlotta fel Haz.
-Rendben.. szívesen.-mondtam mosolyogva majd átmentem Dav-hez és elújságoltam a hírt amit nagyon jól fogadott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése