2012. november 26., hétfő

24. rész

Bocsi, hogy egy napot késtem vele, csak nem volt ötlet.. remélem azért tetszik.. komizzatok léccii:)





*Holly szemszöge*


**1 óra múlva**


Csak feküdtünk az ágyon és kémleltük a plafont. Olyan furcsa nekem belegondolni abba, hogy.. itt vagyok én.. egy átlagos, hétköznapi, Londoni lány.. és mellettem fekszik.. egy popsztár.. Harold "sexgod" Styles.. (:D).. miért pont én kellettem neki? Hiszen én egyáltalán nem az ő világában éltem... csak egy rajongójuk voltam.. és vagyok még mindig.. mert szeretem őket...
-Min gondolkozol ennyire kicsim?-kérdezte kedvesen Haz miközben a hajammal játszott.
-Semmin.. csak elbambultam..-mondtam mosolyogva, majd ráfeküdtem a mellkasára. Még feküdtünk ott egy darabig, aztán meguntam és felöltöztem. Harry is felkelt az ágyból így gondoltam megvárom... ám ő nem tervezte, hogy felöltözik ugyanis csak felkelt és egy szál.... szóval meztelenül kinyitotta az ajtót és elindult lefelé..
-Harold gyere vissza!-kiabáltam rá ijedten.
-Kapj el és vissza megyek...-vigyorgott rám gonoszan.. lassan elfordult én meg kaptam az alkalmon és a hátára ugrottam.
-Elkaptalak, befelé!-mondtam nevetve.
-Ahj.. azt hittem, hogy gyorsabban meg tudok fordulni...-mondta egy sóhajtással, majd gyorsan befutott a szobába, mert valaki jött fel a lépcsőn. Leugrottam róla és gyorsan becsuktam az ajtót, majd oda dobtam neki egy boxert. Amint felhúzta valaki kopogott.
-Srácok akármit is csináltok már 1 órája, de lassan menni kéne valahová, mert az egy dolog, hogy ti négyen itt elvagytok fent, de mi egész végig titeket hallgattunk és röhögtünk.. vehetnétek egy új ágyat.. majd szólok Zayn-nek is mert durva hangjuk van..-beszélt az ajtón keresztül Liam röhögve, majd hallottam lépteit, ahogy egyre távolodik az ajtótól. Én nagy szemekkel néztem az ajtót, míg Harry halkan kuncogott. Úgy döntöttem, hogy "szellőzni" akarok, és mivel az egyedül unalmas felugrottam az ágyról és elindultam Zayn és Cat szobája felé.
-Harry én átmegyek egy kicsit Cat-hez dumálni.. majd lejövünk oké?-kérdeztem még gyorsan az ajtóból.
-Persze, menj csak.-válaszolt mosolyogva én meg óvatosan átmentem Cat-hez és Zayn-hez. Liam még az ajtó előtt mondta ugyan azt a szöveget mint nekünk így kicsit zavarba jöttem, és lehajtott fejjel mentem el mellette.
-Óóó hát szija Holly.-köszönt rám vigyorogva Liam.
-Szia Liam..-köszöntem én is zavartan.
-Hogy telt az eddigi elmúlt egy órád?-kérdezte nevetve mire én játékosan beleboxoltam a vállába.
-Figyelj.. Hazza most megy le a nappaliba.. garantálom, hogy egy hosszú beszámolót fog tartani...volt már rá példa...-mondtam a végén már nevetve.
-Igen igaz.. akkor én most...-hagyta befejezetlenül a mondatot.
-Menj csak..-nevettem rajta, majd odafordultam az ajtóhoz és kopogtam háromszor.
-Gyere csak!-szólt ki Zayn kedvesen én pedig benyitottam.
-Nektek is beszólt Liam?-kérdezte vörös fejjel Cat.
-Persze..-válaszoltam nevetve mire mindketten elvigyorodtak.
-Öhm... megtennétek valamit?-kérdeztem félénken.
-Mondjad.-mondták mosolyogva.
-Oké.. szóval.. mindketten tudjátok, hogy néha rágyújtok.. igazából ez az "inger" mindig... "az" után jön.. és most.. szóval.. Cat: kérlek ne szólj róla senkinek.. én akarom elmondani majd a többieknek.. Zayn: kijönnél velem az erkélyre rágyújtani?? egyedül utálok..-néztem rájuk mosolyogva. Zayn az utolsó mondaton felnevetett, majd szedte is elő a zsebéből a doboz cigit, meg az öngyújtót, majd elindult ki az erkélyre. Még jó, hogy minden szobához van egy erkély...
-Persze... de ugye tudod, hogy tüdőrákban fogsz meghalni??-kérdezte komoly fejjel Cat.
-Köszönöm.. igen persze.. a papám is 87 évesen halt meg pedig 18 éves kora óta dohányzott.. akkor engem sem fog hamarabb elvinni a kaszás..-mondtam az utolsó szót nevetve, amin Cat és Zayn is elmosolyodott.
-Jóó.. felőlem menjél.. de megvárlak titeket.. és akkor már én is kijövök..-mondta vigyorogva Cat, majd leültünk az erkélyen az asztalokhoz. Előhalásztam a zsebemből a cigit, meg az öngyújtót, majd kivettem egy szálat és meggyújtottam. Láttam, hogy Cat nagyon nézi a nikotin bombát a kezemben.. Ránéztem, majd a dobozra az asztalon, majd megint rá..
-Zayn.. téged zavarna, hogy ha Cat dohányozna?? csak feltételezem..-szólítottam meg a csöndből hirtelen. Zayn rám kapta a tekintetét, majd gondolkozás nélkül válaszolt.
-Nem, mivel én is dohányzom ezért nem tartom visszataszítónak.. és az ő élete.. azt csinál amit akar.. csak a fű, meg a drog az amit ellenzek..-válaszolt mosolyogva Zayn. Cat amint meghallotta amit Zayn mondott, kérdőn nézett rám.
-Csak tessék..-mondtam vigyorogva neki, ő meg kivett egy szálat a dobozból. Oda nyújtottam neki az öngyújtót, hogy meg tudja gyújtani majd néztem Zayn reakcióját ami csak egy halvány mosoly volt.
-Valahogy éreztem, hogy ezért kérdezed.. de tényleg nem baj..-mondta félig-meddig Cat-nek.
-De Cat is csak olyan szinten dohányzik mint én.. vagy még ritkábban.. ő nem annyira függő mint én..-magyaráztam nevetve, majd elnyomtuk a csikket és bementünk a szobába. Hát jó büdöset hoztunk be így én elmentem gyorsan letusolni, Cat pedig magára fújta a fél üveg parfümét.. Miután végeztem a tusolással, gyorsan felvettem egy piros-fehér csíkos pólót, meg egy fekete csőfarmert, majd lementem a nappaliba a többiekhez. Mindenki nagyban beszélt, észre sem vették, hogy oda ültem, kivéve Harry és Lou, de ők is csak azért mert közéjük ültem be. Odabújtam Harry-hez ő meg beleszagolt a nyakamba, majd egy csókot nyomott rá.
-Hmm.. jó illatod van..-mondta dörmögős, szexi hangján Haz.
-Köszi..-mondtam mosolyogva, majd egy cuppanós puszit nyomtam a szájára.
***

Még egy darabig dumálgattunk ott, bár én inkább csak hallgattam és nevettem Lou poénjain.. Dav nagyon jól kijön a fiúkkal és ennek nagyon örülök.. az eddigi pasijaimat, meg a haverjait nem igazán kedvelte.. konkrétan azt akarta, hogy dobjam őket, mert "nem hozzám valóak" és "a haverjai füveznek" meg hasonlók.. és mint később kiderült végig igaza volt. Az összes srác kihasznált.. egy meg is vert.. elképesztő, hogy nem hittem a bátyámnak.. nagyon megbántam..
-Min gondolkozol ennyire??-kérdezte kedvesen mosolyogva Zayn.
-Csak a múltamon...-mondtam halkan, mire a lányok arcáról lefagyott a mosoly és csak néztek maguk elé.
-Na mivan?? Most miért lett mindenki ilyen búskomor??-kérdezte meglepődve Lou. Nyeltem egy nagyot, és próbáltam eltüntetni a gombócot a torkomból.
-Cat, Bea, Tiff.. elmondanátok nekik? Én... képtelen vagyok erre..-nyögtem ki ezt is nagy nehezen. A lányok bólintottak egyet, én meg belefúrtam Harry mellkasába a fejem és csak hallgattam a történetet. Dav is utál erről beszélni, így őt nem is kértem erre.
-Szóval.. Holly-nak 16 évesen volt egy barátja.. Dylan... a srác akkor 17 éves volt.. egy ideig jól meg voltak.. aztán Holly találkozott a haverjaival.. és Dav is..-itt az említett összeszorította a szemeit... és az öklét..-azok a srácok füveztek.. minden este.. Holly-t is bele akarták vinni, de ő nemet mondott.. Dylan mindig ezzel piszkálta, de Holly soha nem ment bele..
-Szerencsére...-szakította félbe Dav a lányokat..
-Ahogy mondod.. szerencsére..-folytatta Cat.. Tiff és Bea is képtelenek erről beszélni.. Cat.. Cat-et iszonyatosan megrázta ez az egész.. ám ő mégis, valahogy könnyen beszél róla..-aztán Dylan egyszer megfenyegette Holly-t.. azzal, hogy ha nem szív akkor megveri.. Holly kiröhögte, hisz nem hitte, hogy a szerelme bántaná őt.. ám nem így volt.. Dylan akkor is be volt szívva mikor erre kérte.. betartotta az ígéretét.. megverte..-mondta az utolsó szót alig hallhatóan, majd kicsordult egy könnycsepp a szeméből.. Mindenki megsemmisülve nézett maga elé.. megszólalni sem tudtak, a hallottak miatt..
-Sajnálom..-szólalt meg először Harry, majd belepuszilt a hajamba. Úgy éreztem, hogy ha megszólalok sírógörcsöm lesz.. így csak bólintottam egyet, majd szorosan hozzá bújtam.
-Holly ne haragudj de... én nem tudok erre mit mondani.. ki lenne képes bántani téged?-nézett rám csodálkozva Lou.
-Hát látod... az a vadbarom képes volt rá...-mondta idegesen, mégis remegő hanggal Dav.
-Ha már itt tartunk..ezt nem akarom titkolni.. de remélem azért nem utál meg senki ezért.. főleg te Harry..-kezdtem bele félénken.
-Hallgatunk.. és nem foglak megutálni ne aggódj... SOHA!-mondta Harry mosolyogva amivel adott egy kis önbizalmat.
-Köszönöm...-mosolyogtam rá.-Szóval.. pár napja bementem a szobánkba.. és Zayn ott ült az erkélyen..-mondtam mire az említett elmosolyodott, majd eltátogott egy "nyugi"-t.-és dohányzott... 1 éve.. mikor ez a Dylan-es ügy elült..-mondtam majd nyeltem egy nagyot és folytattam.-folyton stresszeltem.. féltem, hogy megint találkozok vele és akkor mindennek vége.. kezdődik minden elölről.. egy buliban rágyújtottam... és lenyugtatott.. azóta..dohányzom..Zayn-el is rágyújtottam az erkélyen.. levezeti a feszültséget, ha épp sírhatnékom van csak rágyújtok és máris helyrejövök... kivéve, ha olyan a dolog ami nagyon megviselt.. szóval a lényeg.. nem rendszeresen, de néha szoktam cigizni..-fejeztem be a mondatot majd lehajtottam a felemet és a Harry-vel összekulcsolt kezünket kezdtem kémlelni.. vártam, hogy mikor engedi el és mondja azt, hogy ennek ő nem örül és hogy ez miatt vége.. de hál' istennek nem tette.
-Értettük..-mondta egy kis mosollyal Niall.
-Megmondtam, hogy soha nem hagylak el.. semmiért!-mondta mosolyogva Harry.
-És a füst szag?-kérdeztem kételkedve.
-Hát azt már megszoktuk Zayn-től..-mondta nevetve Haz.
-Szóval akkor nem zavar senkit?? Nem kövez meg senki érte??-kérdeztem reménykedve.
-Jhajj dehogy!-mondta mosolyogva Liam. Dav-re néztem és láttam, hogy nagyon mosolyog.
-Öhm.. Dav mit találsz ilyen mulatságosnak??-kérdeztem tőle fura fejjel.
-Azt, hogy ebben a családban mindenki dohányzik..-mondta nevetve, majd előhúzott a zsebéből egy doboz cigit. Nagy szemekkel néztem rá, ugyanis eddig még egy szóval nem mondta, hogy cigizik.
-Te mióta?-kérdeztem értetlenül.
-Amióta az a...szóval amióta Dylan belépett az életünkbe.. akkor azért szoktam rá mert folyton ideges voltam.. most meg már nem tudok leszokni.. de így, hogy körülöttem többen is dohányoznak így már nem is akarok..-mondta vigyorogva.
-Ezaz tesó.-pacsizott le vele Zayn nevetve. A lányok már tudták azóta, hogy rászoktam így ők nem mondtak rá semmit.
-Hm.. akkor ennek örömére gyújtsunk rá..-mondta nevetve Cat.
-Te is?-néztek rá furán a fiúk.
-Aham... de én még ritkábban mint Holly.. bár szerintem ha ennyien leszünk akkor mindenki hívni fog mindenkit rágyújtani és akkor rendszeresebb lesz.. nem?-kérdezte vigyorogva.
-Annyi..-mondtam nevetve, majd felpattantam, magammal rántva Harry-t aztán végül kijött mindenki.




3 megjegyzés:

  1. Bazz xD na erre nem számítottam...Megverte Hollyt? Hogy vertem volna szét Dylen pofáját Dav helyében! Harry melett jó helyen van...biztos vagyok benne. <3 Nagyon klasz feji lett! Cigi...az úgy oké. Köviiit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd lesz szó arról is h mit csinált David.. Köszi :) igen.. cigi.. :D hnap v hnap után hozom :)

      Törlés
  2. Nagoyn jóó lett!!! ^^ köviit!!!!!!

    VálaszTörlés