2012. november 13., kedd

21. rész

Bocsi, bocsi, bocsi, bocsiiii, hogy ilyen sokáig nem hoztam részt, csak sokat kellett tanulnom, meg egy napra el voltam tiltva a géptől, dee most itt van az új rész! remélem tetszik és lécci komizzatok :)



*Cat szemszöge*


Valaki bekapcsolta a tv-t ahol egy érdekes látvány fogadott. Zayn egy szőke hajú lányt csókolgatott.
"Úgy látszik Zayn Malik nem sokáig bírja ki egy lány mellett, máris talált egy másikat. Ennyit ért volna neki Chaterine Nelson?"-mondta a szövegét a híradós nő. A szavak amiket mondott a szívemig hatoltak, szemeimet pedig elöntötték a könnyek.
-Cat ez nem az aminek látszik.-kezdett mentegetőzni Zayn.
-Igen?? Akkor mégis mi ez? Ki az a nő? Zayn azt hittem, hogy szeretsz.. Miért csinálod ezt velem?-mondtam egyre halkabban, megsemmisülve. Elképesztően fájt, amit tett. Miért?? Miért pont én?? Már azt hittem, hogy szép lehet az életem.-gondolataimmal gyötörtem magam és egyre jobban csak sírtam.
-Cat had magyarázzam meg...-kérlelt Zayn könnyes szemekkel. Talán megbánta..
-Hallgatlak..-mondtam kicsit higgadtabban, majd keresztbe tettem a kezemet a mellkasom előtt és vártam.. A többiek csak síri csöndben, megszeppenve néztek minket, vagy éppen a padlót..
-Ő Perrie...vele akart összehozni a managemant.. de én találkoztam veled és nem írtam alá a szerződést.. a managemant elfogadta a döntésemet, viszont az a nő nem.. nem érdekelte, hogy nekem te kellesz.. megkeresett és az utcán lesmárolt.. Én Téged szeretlek Cat! Higgy nekem..kérlek..-magyarázta egyre halkabban Zayn majd lecsordult egy könnycsepp az arcán.
-Ez igaz.. ott voltam amikor beszélt azzal a nővel és elmondta neki, hogy téged szeret.. higgy neki Cat!-mondta halkan Liam. Amint befejezte a mondatot, Zayn nyakába ugrottam és percekig csak sírtam..
-Sajnálom..-suttogtam a nyakába, ő meg csak jobban magához szorított, majd belepuszilt a hajamba.
-Na most már mindenki happy, úgyhogy valaki egész nyugodtan csinálhatna kaját, mert éhen halok.-szólalt meg először Niall a nagy csöndben, mire mindenki nevetni kezdett.
-Csirke megfelel?-kérdezte Harry.
-Persze!-vágta rá egyszerre Niall és Zayn. Harry eltűnt a konyhában, mi meg visszaültünk a kanapéra és beszélgettünk.

*Holly szemszöge*


Harry kiment a konyhába kaját csinálni, én meg lusta voltam felkelni így ott maradtam a többiekkel és elkezdtünk beszélgetni.
-Amúgy.. lehet, hogy hülye ötlet, de ezt tisztáznotok kéne a sajtóval is.. mert így mindenki tévhitben fog élni.-magyaráztam, Zayn meg előkotorta a zsebéből a telefonját. Megcsókolta Cat-et majd lefényképezte magukat és gondolom felrakta twitterre. Kíváncsi voltam a képaláírásra így előszedtem a telefonomat és felmentem twitterre. Zayn tweet-je volt az első így keresnem sem kellett. A képaláírás pedig ez volt:

Ne higgyetek a híreknek, én csak Cat-et szeretem! :)

RT-ztem majd gondoltam hozzászólok. Gondolkozás nélkül elküldtem a véleményemet.

Ajánlom is Malik.. :D Aranyosak vagytok! :)

Amint elküldtem, frissítettem egyet és a követőim száma megint nőtt. Mivel Zayn és Harry a twitter zseni ezért gondoltam előállok pár kérdéssel.
-Zayn.. nem lehet egy gombnyomással mindenkit visszakövetni?? Mert én nem fogok ennyiszer rákattintani a "follow"-ra.. le is szakadna az ujjam..-mondtam, majd mindenki nevetni kezdett.
-Szerintem nincs ilyen..-szólt be a konyhából Harry.
-Na a twitter manó megszólalt.-mondtam vigyorogva a többiek pedig megint jót nevettek a beszólásomon.
-Szerintem itt már két hangulatember van.-szólalt meg Niall mosolyogva.
-Ki a másik?-kérdeztem egyszerre Lou-val, majd egymásra néztünk és egyszerre benyögtünk egy "Ja tee.." félét amin természetesen megint mindenki röhögött.
***

A nap további része leginkább lustálkodással telt el aztán megint eszembe jutott Adam.. Azt mondta, hogy deszkázni mennek.. hóban??-gondoltam magamban majd Zayn elkezdett röhögni.
-Mi van?-néztem rá fura fejjel mivel elképzelni sem tudtam, hogy min röhög.
-Min gondolkozol? Mert az arckifejezésed elég érdekes volt.-mondta nevetve.
-Jaa.. csak eszembe jutott, hogy Adam mégis, hogy akart deszkázni..hóban..-mondtam megint egy fura fejjel Zayn-ből meg megint kitört a nevetés. Niall csak vigyorogva nézett rám.. egy darabig.. majd hirtelen hangosan nevetni kezdett én meg rendesen megijedtem tőle így Harry mellől Harry ölébe ugrottam amin természetesen megint mindenki egy jót nevetett.
-Amúgy.. van innen nem messze egy fedett ugratópálya.. olyasmi mint egy tornaterem.. ott lehet deszkázni hugi..-mondta mosolyogva Dav majd megvilágosodtam és a homlokomra csaptam.
-Nee bántsd azt a szép arcodat tee..-mondta aranyosan Harry majd megpuszilta az ütés helyét.
-Különben miért is csaptál a fejedre??-kérdezte érdekesen Liam. Végre feloldódott..
-Mert már én is voltam ott Dav-el.. még tavaly.. csak elfelejtettem..-mondtam majd kínomban felnevettem.
***

*Este*


-Na hát én szerintem megyek aludni..-mondtam egy nagy ásítás közben majd miután mindenkitől elköszöntem Harry már ösztönösen jött utánam.
-Harry most tényleg aludni szeretnék mert fél perc és össze esek..-mondtam megint ásítva.
-Rendben.. most én is álmos vagyok..-mondta mosolyogva, majd "betörtünk" a szobába. Átöltöztünk majd bevetettük magunkat a puha ágyba. Már majdnem elaludtam amikor egy kicsi koppanást hallottam...majd még egyet.. és megint.. ránéztem Harry-re és láttam, hogy ő sem alszik..
-Harry te is hallod ezeket a kopogásokat?-kérdeztem suttogva.
-Akkor nem bolondultam meg.. mi ez a hang?-mondta majd felült. Én is felkeltem majd láttam, hogy valami lepattant az ablakról.. majd megint..
-Harry..valaki kővel dobálja az ablakot..-mondtam suttogva, majd hozzá bújtam Harry-hez. Ő is nézte egy darabig az ablakot amíg nem látta ő is a köveket, majd lerohant a lépcsőn, ki az utcára. Én kinéztem az ablakomon és (talán nem) nagy meglepetésemre Adam volt az.. Adam felnézett majd elvigyorodott és épp mondani akart valamit de én becsuktam az ablakot. Láttam ahogy Harry szája nagyon mozog és valamilyen szinten hallottam is amit mondott.. nagyjából elmondta Adam-nek, hogy hagyjon békén, mert elegünk van belőle.. Adam elment, majd Hazza idegesen feltrappolt az emeletre.
-Nem hiszem el, hogy nem képes felfogni, hogy te az enyém vagy.. csakis az enyém!-mondta kicsit hangosan majd szorosan magához szorított. Nagyon jól estek a szavai és kicsit be is könnyeztem, de inkább pislogtam párat, hogy mégse sírjak.
-Igen, csakis a tiéd!-motyogtam a nyakába mosolyogva mire még jobban magához szorított és belepuszilt a nyakamba. Pár percig álltunk így majd visszafeküdtünk az ágyba.
-Jó éjt!-mondtam már félkómásan.
-Neked is kicsim!-mondta majd megpuszilt és átkarolta a derekamat.. 

1 megjegyzés:

  1. De édes volt Hazza! *-* Adam meg haggya békén Hollyékat,a vak is látja mennyire szeretik egymást így nem értem hogy tud ilyen értetlen lenni. Köviit!! :D

    VálaszTörlés