2013. augusztus 12., hétfő

50. rész

Először is ne haragudjatok, hogy ennyire elhúztam az új rész megírását, csak tegnap eléggé szarul voltam.. mármint.. na mindegy, szval nem volt túl jó kedvem, és úgy nem akartam írni, mert csak egy rakat monoton szöveg lett volna belőle, meg szerintem amilyen hülye vagyok írtam volna egy depis részt.. szval ezért húztam el idáig. Remélem tetszik, kicsit rövidre sikerült, de hát na.:$ :D Jó olvasást. :)
Ja és még annyit, hogy ha chat-en van """"tőlem"""" ilyen trágár szöveg akkor az nem én vagyok, hanem az a köcsög aki a nevembe irkál.. ne vegyétek magatokra. :)


*Holly szemszöge*

Palacsinta sütés közben folyamatosan agyaltam, hogy vajon már ma visszatér-e Harry emlékezete, vagy csak rémlik majd neki valami..
- Áu.. - szisszentem fel, majd egyből nyitottam meg a hideg vizet és tettem alá a kezem.
- Mi történt? - pattant fel a fotelból Harry és rohant oda hozzám. - Megégetted magad? - húzta el a száját.
- Igen... kicsit elgondolkoztam és nem figyeltem.
- Mindjárt jövök.. - ezzel felrohant az emeletre, majd pár másodperc múlva hallottam ahogy dübörög lefelé, és már mellettem is állt...egy egészségügyi dobozzal.
- Ülj le, bekötöm a kezed.. - parancsolt rám, én meg eleget tettem a kérésének. Leültem a pultra, és néztem ahogy előszedi a fáslit, meg valami krémet.
- Hideg.. - szólt mielőtt rányomott volna egy kicsit a krémből a kezemre, én pedig felszisszentem. - Én szóltam.. - mosolygott. Gyönyörködve néztem, ahogy ráhajol a kezemre, azáltal arcába hullik a sötét barna, göndör haja. Intenzíven harapdálta a száját, ahogy koncentrált, nehogy fájdalmat okozzon nekem. Amikor feleszméltem, már be volt kötve a kezem, Harry pedig szép sorjában elpakolt mindent..én meg csak ott ültem, és néztem őt. Hirtelen felpillantott rám, majd vissza a kis dobozra..aztán újra rám..és bámulni kezdtük egymást, mire elvigyorodtam.
- Most min vigyorogsz? - vigyorodott el ő is.
- Hát ezen az egészen.. na mindegy, csinálom tovább a palacsintákat. - aprót bólintott majd eltűnt a látóteremből. Leugrottam a pultról és tovább sütögettem a palacsintákat..
- Milyen jó illatok áradnak innen.. - jelent meg csillogó szemekkel Niall a hátam mögött.
- Mindjárt készen vagyok - zártam el a gázt. - Szólj a többieknek, hogy jöhetnek enni.. - mosolyogtam rá, majd elkezdtem kenni a palacsintákat nutellával.
- Srácoooook! Kajaaaa! - ordított a fülembe, én meg rácsaptam egyet a mellkasára.
- Ilyet én is tudok te majom.. - nevettem. - Inkább segíts, hogy minél hamarabb ehess.. - nem kellett kétszer mondani. Elkezdte kenegetni lekvárral a palacsintákat, és mire megkentük az összeset, gyorsan raktam mindegyikre pár darab epret, majd mire megfordultam mindenki az asztalnál ült mint a kisgyerekek.
- Komolyan le kéne titeket fényképezni.. ilyen csendben még sosem voltatok - nevettem, majd leraktam eléjük a nagy tányérnyi palacsintát.


- Húú ez jól néz ki.. - vetette rá magát egyből Zayn, majd szép lassan mindenki evett párat. Rátelepedett a házra a csend, és.. a fiúk körében ez elég meglepő volt.
- Mi ez a csend srácok? - néztem körbe. Mindenki csak vonogatta a vállát...
- Készültök valamire? - bújtam a mellettem ülő Liam képébe, és ijesztően próbáltam nézni rá, de csak kiröhögött..
- Nem készülünk semmire, csak jól laktunk.. - nevetett Louis. Persze, eddig tartott a csend. Mindenki megköszönte a kaját, sőt, Niall még egy cuppanós puszit adott, mondván "ennyi minimum jár ezért a finom reggeliért", majd mosolyogva kimentek a konyhából... mindenki, kivéve Liam.
- Mit csináltál a kezeddel? - fogta meg óvatosan és kicsit megforgatta.. bár.. nem értem miért, hisz a kötéstől úgyse lát semmit.. de hát ő tudja.
- Palacsintát sütöttem vele.. - nevettem fel a bénaságomon.
- Segítek elmosogatni.. ne legyen vizes a kötésed.. - mosolygott rám halványan, majd összeszedte a tányérokat és elkezdett mosogatni.. Nem akartam otthagyni, így felültem a pultra, nekidöntöttem a fejem a konyhaszekrénynek és csendben néztem, ahogy mosogat.
- Hova mentek ma Harry-vel? Valamit nagyon magyarázott, hogy ide visz, meg oda visz, de azt nem volt képes kinyögni, hogy hol van az az "ide meg oda". - mutatott idézőjeleket a levegőben nevetve, majd mosogatott tovább.
- London Eye.. utána meg szeretném ha elmennénk a Hide parkba.. hátha... - elakadtam..
- Értem, Holly.. - bólintott. - Tudod én azt látom rajta, hogy ha még nem is emlékszik mindenre.. valami dereng neki... és azért ott vannak benne mélyen azok az érzések, amiket irántad érez, és kezdenek kitörni belőle.. - mosolyodott el.
- Honnan tudod? - néztem rá.
- Elég régóta ismerem őt ahhoz, hogy ezt tudjam.. - mosolygott még mindig, majd elzárta a csapot. - Mikor is mentek?
- 2kor.
- El fogsz készülni? Gondolom még fürdeni akarsz, vagy nem tudom miket csinálnak egy randi előtt a lányok - nevetett halkan. - már mindjárt dél.
- Ú, akkor el kéne mennem fürdeni.. - pattantak ki a szemeim, majd leugrottam a pultról és felrohantam az emeleti fürdőbe.

*Zayn szemszöge*

- Hát ez meg hova fut? - vágott érdekes fejet Louis, a lépcsőn felsprintelő Holly után nézve.
- Fürdeni ment.. - jött be a nappaliba Liam, majd levágta magát Niall mellé a kanapéra.
- Megy valahova? - néztem körbe.
- A London Eye-hoz.. - válaszolt Harry.
- Egyedül? - szólaltam fel egyszerre a Szöszivel.
- Dehogyis.. - nevetett rám Harry. - Velem. - vágott büszke fejet, majd egy hatalmas, elégedett vigyor ült ki az arcára.
- Zayn bekapcsolod a tv-t? - nézett rám kérlelően Niall.
- Én vagyok a legmesszebb a távirányítótól. - tágultak ki a szemeim.
- Lusta banda.. - vigyorgott Liam, majd feltápászkodott a kanapéról és bekapcsolta a tv-t.

*Másfél órával később*

*Holly szemszöge*


Halkan Paramore számok szóltak a laptopomról, én meg szolidan ugráltam rájuk, miközben tanácstalanul álltam - ugráltam - a szekrényem előtt és nem tudtam mit vegyek fel. Kinéztem az ablakon, és meglepően jó idő volt, így elkezdtem feltúrni a szekrényemet, egy farmer rövidnadrágot keresve.. természetesen a szekrényem legalján volt így mire azt megtaláltam, már kiszedtem egy fekete alapon fehér "Never give up!" feliratos pólót, meg egy fekete vans cipőt. Az öltözködés nálam kritikus téma, most mégis megvoltam egy 15 perc alatt vele. Gyorsan kivasaltam a hajam, majd ránéztem az órára. Huhh, még van 5 percem.. gyorsan feldobtam magamra egy alap sminket, zsebre vágtam a telefonomat és indulásra kész voltam.
- Mehetünk. - ugrottam le az utolsó lépcsőfokról, Harry hátára.
- Óh.. már kész is vagy? Remek.. - vigyorodott el, majd óvatosan letett a földre. Szokásosan volt felöltözve.. egy térdig érő farmer gatya, és egy fekete izompóló.
- Akkor mi elmentünk, majd jövünk.. - öleltem meg a srácokat.
- Jók legyetek.. - vigyorgott ránk Zayn, én meg játékosan meglöktem. Harry mosolyogva felém nyújtotta a kezét, mire elvigyorodtam, majd belehelyeztem tenyerébe a kezem és kimentünk az ajtón. Tiszta energiabomba voltam, így sétálás közben össze vissza ugrándoztam, és már csak egy ujjal fogtuk egymás kezét, amíg oda nem értünk a London Eye-hoz.



34 megjegyzés:

  1. Nagyon szupii:) várom nagyon a kövit:)<3

    VálaszTörlés
  2. Víííí...várom a köviiit ^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!!!Várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szuper vagy, jo lett!!! a kovi akkor vasarnap jon???

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó ^^ Várom a kövííííííííííííííííít :DD

    VálaszTörlés
  6. imádooooooooom :3^^ Várom a köviiiiiiiiiiiiiiit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig annyira azért nem lett jó, de örülök neki. :D
      vasárnap hozom :)

      Törlés
  7. jó lett....:D Siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  8. szupiii :) nagyon jó :) várom a követezőt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök h tetszik. :)
      vasárnap igyekszem este legkésőbb 11-kor felrakni.:D

      Törlés
  9. Ez nagyon szupi lett én is várom és kíváncsi vagyok hogy mi lesz Harryvel és Hollyval...
    Pussy xx

    VálaszTörlés
  10. áá nagyon imádoom bár ez nem újdonság :D <33 ...siess a kövivel :* <3

    VálaszTörlés
  11. Nagyon-Nagyon-Nagyon jó!! Imádom ezt a blogot!! Gyorsan kövit!!
    Ja és még annyit, hogy hova tűnt a chaet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök h tetszik. :))
      volt az a valaki, aki a nevemben irkált cseppet sem szép dolgokat, és féltem, hogy valaki azt hiszi én vagyok, így inkább leszedtem a chat-et.. bocsi :S

      Törlés
  12. Attól, hogy kicsit rövid lett, nagyon is jó lett! Imáááádom! (mondjuk ezt te is tudod)

    VálaszTörlés
  13. ez nagyon dzsezzes:DD tetszik a blog nagyon :) siess a kövivel mert dzsezzülni akarok :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon dzsezzes és muzikális! Siess a kövivel!:D

      Törlés
    2. dzsezzes?:oo :DD miért dzsezzes?:DD
      igyekszem. :D

      Törlés
  14. Nagyon jó rész lett!!!!
    Siess a köveivel!!!
    És Harry-nek térjenek vissza már az emlékei!!!!

    VálaszTörlés
  15. Mikor Niall kiabált a konyhába magmra ismerten. :D Imádom a blogod! Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. énis szoktam ilyet csinálni.. haverok szidnak is érte.:D

      Törlés
  16. Imádom a blogod.Hamar a kövit.

    VálaszTörlés
  17. Imádom :) Itt egy kis aji.... neked :D ♥
    http://austin-and-me.blogspot.hu/2013/08/1-dijam.html

    VálaszTörlés