2013. augusztus 28., szerda

52. rész

Heeyo.. na most a helyzet az, hogy ez hosszabb lett volna.. de nem túl fényes a hangulatom.. viszont az új részt már ígérgetem össze-vissza, így kijár nektek. Ha nem is valami hosszú, de azért.. mégis több mint a semmi. :):/ A következő rész időpontját inkább nem szúrom ki, mert fogalmam sincs mikor hozok újat, de igyekszem. Remélem azért tetszik, és nem szúrtam el. Komizzatok lécci. Jó olvasást :')♥


*Harry szemszöge*

Ahogy csókját éreztem ajkamon, hirtelen kicsit megszédültem, és képek ugrottak elő a fejemben. A dedikálás, a koncert, amire VIP jegyeket adtam nekik, az első csók, az első randi.. minden.. de ami a legfontosabb, hogy újra emlékszem arra, hogy ez a gyönyörű lány az enyém.. és szeretem őt, és ő is szeret engem. Te jó ég, apa leszek.
- Te-tessék? - Holly szemei könnybe lábadtak, kezeit pedig szájához emelte.
- Emlékszem.. mindenre.. Sajnálom. Szeretlek.. - alig tudtam befejezni, sírva borult a nyakamba és csak ölelt..
- Shh.. itt vagyok.. - próbáltam nyugtatgatni miközben még mindig erősen szorított magához, majd szép lassan elengedett, és egyből összekulcsolta a kezünket.
- Mehetünk? - mosolyogtam rá halványan. Bólintott egyet, majd hazafelé indultunk a sötét parkból..


*Holly szemszöge*

Már majdnem hazaértünk, mikor csörögni kezdett a zsebemben a telefon. Gyorsan előhalásztam, majd a kijelzőn villogó névtől óriási mosoly húzódott a számra.

- Szia David.. jó, hogy hívsz.. - szóltam bele a telefonba boldogan.
- Szia húgi.. mi ez a kicsattanó jókedv? Valamiről lemaradtam? - hallottam a hangján, hogy mosolyog.
- Minden újra a régi.. - mosolyodtam el.
- Harry emlékszik rád? - hallottam a meglepődöttséget és az örömöt a hangján.
- Igen.. mindenre.. - pillantottam fel Harry-re mosolyogva, majd újra magam elé néztem, nehogy orra essek valamiben.
- Végre.. használt amit mondtam?
- Igen.. köszönöm.. ne haragudj, de leteszem, ugyanis még csak most érünk haza és a többiek is kérdezősködni fognak.. 
- Persze, menj csak.. majd hívlak, szia húgi.
- Szia Dave..


*Otthon*

Épp, hogy beléptünk a házba, egyből mindenki az ajtóban termett és kíváncsi fejjel néztek ránk..
- Mi van? - vágtam értetlen fejet, majd elkezdtem levenni a cipőmet.. Jéé... miért van itt plusz 3 cipő? Várjunk csak...Ekkor hirtelen valaki visítva a hátamra ugrott, majd még egy ember rám vetődött, a lábaim meg már nem bírták tartani a súlyt és úgy ahogy voltunk elborultunk, így a két lány -  mint kiderült, Bea és Cat - rajtam feküdt, majd pár másodperccel később visítva ugrott ránk Tiff is.
- Bahh... derohadt nehezek vagytok.. fogyózni kéne csajok.. - nyögtem fel vigyorogva, mire Tiff minél jobban rám nyomta a két másik lányt.
- Kösz, mostmár sokkal jobb.. - nyögtem fel..
- Kicsi a rakááááás! - ordította el magát Louis, és még időm se volt annyit kinyögni, hogy ne, már plusz 4 srác feküdt rajtam. Harry lemerevedve állt az ajtóban, és rajtunk röhögött.
- Srácok.. örülök, hogy nektek ez így kényelmes.. de nem érzem a jobb lábam, és azt hiszem valamelyikőtök kikönyökölte a vesémet.. megtennétek, hogy leszálltok rólam?
- Persze, hogy nem.. tudod milyen kényelmes vagy? - szólalt meg a kupac legtetejéről.. ki? Hát persze, hogy Louis.
- Harry, szedd le rólam őket könyörgöm.. - pillantottam fel rá, de majdnem kitört a nyakam, mert valaki a tarkómon támaszkodott.
- Mindjárt, csak egy kép...
- Most ezt nem mondod komolyan? - pillantottam fel rá, de megint ki akarta törni valaki a nyakam így inkább feladtam a fejem emelgetését.
- Aranyos lett.. na, Louis.. kelj fel..
- De Harry drágám olyan jól fekszek itt.. - nyávogott Louis szokásosan.. akárhányszor Harry-vel beszél úgy viselkedik mint egy lány.. néha elgondolkozok, hogy... mindegy, nem érdekes.
- Örülök neki.. csak a barátnőmnek kinyomjátok a beleit..
- A barátnődnek? - mosolyodott el Louis alatt Zayn, majd lelökte magáról Louis-t, és feltápászkodott, mire végre mindenki leszállt rólam, és újra kaptam levegőt..
- Igen. - mosolyodott el Hazz, majd átkarolta a derekam és, hogy mindenki higgyen neki, megcsókolt.
- Örülök, hogy visszatért az agyad, haver.. - boxolt bele Harry vállába Niall nevetve, majd mindenki bevonult a nappaliba.
- Filmezzüüüünk.. - ugrált csillogó szemekkel Bea Niall mellett.
- Horrort nézzünk.. - vigyorodott el Zayn.
- Miért pont horrort? Nagyon jól tudod, hogy félek az ilyen filmektől.. - vágott rémült fejet Cat.
- Pontosan... - húzódott még nagyobb vigyor Zayn szájára, Cat pedig válaszul játékosan mellkason ütötte.
- Te is félsz nem? - vigyorgott rám perverzen Harry.
- Örülhetsz, nagyon jól tudod, hogy a hideg ráz az ilyen filmektől... - vágtam egy fejet, majd levágtam magam a kanapé közepére, magammal rántva Harry-t is.
- Mit nézzünk? - fordult felénk egy pillanatra Liam a sok dvd tanulmányozása közben. - Egy ház az erdő mélyén?
- Ti azt akarjátok, hogy szívrohamot kapjak.. én érzem.. - dülledtek ki Cat szemei, és én is hasonlóképpen megriadtam a film címe hallatán, de a többiek egyöntetűen megszavazták, hogy azt nézzük, mondván "ha Cat és Holly már a címétől fél, az csak jó lehet.." így én már a film elején Harry-hez bújtam aki természetesen élvezte a helyzetet.
- Sötétíts be, Liam.. - szólalt meg Louis.
- Megöllek... - néztem rá szikrázó tekintettel, mire mindenki felnevetett, végül az egész szobára csend és sötétség telepedett.
- Bu.. - szólalt meg mellettem valaki, mire szinte Harry nyakába másztam, aki nevetve élvezte a helyzetet.
- Nagyon vicces vagy Niall... inkább nézd a filmet.. - böktem a tv irányába, ahol elkezdődött a film, Cat-el pedig szinte ugyanolyan helyzetbe helyezkedtünk. Én szorosan Harry-hez bújtam, Cat pedig szinte Zayn mögé mászott és onnan szorongatta szegényt.

31 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szuper rész lett,imádom :D
    Siess a kövivel ahogy tudsz :p
    PUSSY xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziaa.:)
      köszi, örülök h tetszik..:D
      igyekszem.:) xx

      Törlés
  2. Omg. Az elején meghatódtam a végén meg szét röhögtem magam. (Értelmes mondat ugye?? xd)
    Alig várom a kövit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. őszintén? :D az elején még sírtam (nem a blog miatt..de ez mindegy xd) a végére meg már jó kedvem volt.. szval lehet h ezért sikerült ilyenre ez a rész.:D:) igen értelmes xddd
      igyekszem minél hamarabb hozni.:)

      Törlés
  3. Király rész....Louis megint hozta a formáját...:D Nagyon siess a kövivel ^^ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, örülök h tetszik..:D
      hátigen.:DD
      igyekszem.:)

      Törlés
  4. Szia nagyon jó rész lett mint a többi és várom a köviiit:)
    By:Lizii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziaa.:) köszi, örülök h tetszik.:) igyekszem minél hamarabb hozni.:D

      Törlés
  5. szia meg mondtam hogy akkor írj ha van kedved de látom egy kicsi volt mert FANTASZTIKUS LETT!!!! EZT ÍGY JEGYEZD MEG!! Nagyon tetszik és bár mikor hozhatod a következőt mert tudunk várni és most a hogy el kezdődik a suli sokat kell tanulni is és akkor hozd amikor akarod mert tudunk várni!! Na szóval majd hozd a kövit mert fantasztikus lett ez is de nem kell hanem ilyenre is jó nem hosszú de rövid se akkor majd hozd a kövit pussza:Bridgetxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia.:D
      salalalalaa köszönöm. :D örülök h tetszik.:D xx

      Törlés
  6. imádoooom szokás szerint <33...kibaszott jól írsz :DD..mikorra várható a kövi ??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. salalalalaaa :DDD köszönöm.:DDD♥
      fogalmam sincs.. ma vagy holnap fel kéne raknom már új részt mert.. 2 hete nem volt..? kb..ja. :D

      Törlés
  7. Na, én megint végig sírtam, de tudod miért....
    Fantasztikus lett, nagyon tetszett! Várok a kövire, bármeddig!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. yes, i know
      örülök h tetszik és köszönöm.:)

      Törlés
  8. Nagyon szuper lett!! várom a kövit! sieess :DD

    VálaszTörlés
  9. "- Bu.. - szólalt meg mellettem valaki, mire szinte Harry nyakába másztam, aki nevetve élvezte a helyzetet."
    Ezen jót röhögtem. :D Nagyon ügyi vagy, és naon várom a kövit. :)

    Ui.: Annyira cuki lett az eleje... -sóhaj- De ariii! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igazából.. az a része megtörtént eseményeken alapul.. :'D
      köszönöm.:)

      eh:D

      Törlés
  10. szerintem van akinek szarul esik h nem valaszolsz a kommentjeikre kedvenc olvasoidnak valaszolsz a tobbiek kommentjere meg nem valaszolsz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nincsen kedvenc olvasóm, csak van amikor csak megnézem a kommenteket és nem válaszolok rá, de általában az összes meg van válaszolva kedves noname.:)

      Törlés
  11. Hali , régen olvastam a blogod csak véletlenül kitöröltem , és most megtaláltam , annyira boldog vagyok , annyira jól írsz , és Harry emlékezete visszatért , áhhh , nagyon nagyon jól írsz *-* , siess a kövivel , "- Örülök neki.. csak a barátnőmnek kinyomjátok a beleit.." , ez annyira jó volt :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia.:D
      dearanyosvagy.:DD
      köszi.:DDD

      Törlés
    2. Nagyon szeretem a blogodat! És nagyon várom a kövi részt!:D :) én is nagyon jókat nevettem ezen a részen!:D :) nagyon jól írsz! puszi :* <3 :D

      Törlés
    3. örülök h tetszik, és köszönöm. :) :*♥

      Törlés
  12. Szia. Mikor jön a kövi rész?? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.. nyemtudom, már a negyede meg van írva, mindig apránként írok hozzá, ami épp eszembe jut, szval fogalmam sincs.:S

      Törlés
    2. Ertem! :D am. imadom a blogod! :D

      Törlés
    3. Igazan nins mit!! Mert ez az igazsag!! :D

      Törlés