2013. augusztus 26., hétfő

Halihó

Sziasztok.

Tegnap nem sikerült belépnem a bloggerembe kb másfél órán keresztül, aztán mire végre beengedett sikerült megírnom az új részt.. de nem engedi kirakni.. kiléptem.. erre mára meg eltűnt amit leírtam -.- Úgyhogy ma este rakom majd fel az új részt, amit kivételesen tökjól megírtam, de írhatom újra.. így már annyira jó se lesz.. na mindegy. :S Este hozom az új részt.





FONTOS!

Iskola idő alatt nem tudom, hogy hogyan tudok majd részeket hozni, mivel tanulnom kell.. 8. osztály. Felvételi lesz..stbstb. Szóval a lényeg, hogy lassan amúgyis befejeződik a kis történetem, viszont amint elkezdődik a suli, nem tudom mikor lesz alkalmam új részt hozni, így szeptember 1.-től nem lesz kikötve, hogy melyik nap lesz új rész, hanem ahogy időm lesz rá, úgy hozok.

18 megjegyzés:

  1. Figyelj egyszerű mindig nézd meg mikor vannak könnyű óráid akkor biztos nem kell sokat tanulnod és akkor tudsz egyeztetni velünk hogy mikor tudod írni hozni a következőt de kár pedig én még azt hittem hogy hosszabb lesz na mindegy szia siess!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, az lesz majd..
      én is hosszabbat akartam, csak sokszor már nincs is kedvem írni.. igazából most úgy vagyok vele h miattatok akik olvassátok, szeretitek és várjátok.. miattatok írom.. csak néha nehéz erőt venni magamon és írni egy fullhappy részt, ha én úgy egyébként nem vagyok fullhappy.. :') szval érted..
      most kezdem el írni szerintem, csak megint nincs jó kedvem, úgyhogy lehet h csak hajnalban írok, fogalmam sincs. :(

      Törlés
    2. Értem értem akkor csak akkor írj ha jó keved van mert akkor minek ha írsz egy happy részt de te nem vagy happy?? Érted én azt mondom hogy oké meg értelek csak annnyira jól írsz hogy egyszerűen nem kéne abba hagynod annyira meg fogtál ezzel a bloggal hogy ij haj szóval amit te látsz jónak akkor írj ha tudod és érzed hogy most van kedvem sőt inklább rögtön el is kezdem szóval hajjrá és majd hozd a kövit amikor happy vagy szia!! Pusszi: BridgitXX

      Törlés
  2. Rossz belegondolni hogy egyszer csak vége:'(

    VálaszTörlés
  3. Szia! Tényleg rossz belegondolni hogy egyszer csak vége lesz! :(( De nem baj hogyha több időt kell várni majd az új részhez! Én türelmes vagyok! Nem ùgy mint egyesek(akinek nem inge ne vegye magára!!!) ! Na de mind1! Nagyon várom már az új részt!!! :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia.:')
      sajnálom, de már nem nagyon bírok a bloggal.. elfáradtam a sok írásban (asd 51 rész nemsok namindegy..) meg hogy blogból az jöjjön le h happyvagyok közben meg nem..
      örülök, hogy türelmesen vársz, és tényleg ne haragudj(atok) hogy mindig halogatom de egyszerűen nincsen erőm hozzá..
      igyekszem, de szerintem ebből az lesz h hnap kora délután mikor felkelek megírom mert most nem vagyok a toppon..:/ <3

      Törlés
  4. héé, nyugi. Mi frankòn megértjük. remélem nem tart sokáig a szomorúságod. nem a blog miatt, félre ne értsd, csak alapbòl nem jò, ha valaki rossz kedvű. szòval gyògyulj ki az unhappy-ből, és akkor irj nekünk. ne izgasd ezen is magad, meréri várni, mint azt már többen is elmítették. ;-) <3 ui.: remélem nem tul gázos a helyzeted. ne szomorkodj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm.:')♥
      annyira... hát.. kinek mi a gázos. ez inkább csak nagyon hirtelen jött és nem dolgoztam fel, de majd túlesek rajta.:')

      Törlés
  5. sziia <33..nézd ha nincs jókedved ne írd meg a rész mi megtértjük és tudunk várni hisz azért olvassuk a blogod mert imádjuk és ha kell egy évig is várunk :DD ..légyek h ne aggódj emiatt imádjuk a blogod és türelmesen várunk <33

    VálaszTörlés
  6. ma felrakod a részt ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. felakartam, de megint nem engedi kiposztolni... esküszöm ki fogom dobni az ablakon a gépemet :@

      Törlés
  7. mikor lesz meg a kövi rész?? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem holnap, mert megint nem engedi kiposztolni amit írtam, de mostmár nemtom mit kezdjek a bloggerrel úgyhogy majd holnap megcsinálom, mert most szétvet az ideg :@
      bocsi..

      Törlés
    2. Semmi baj megértünk:) egy igazi Directioner TUD várni:)<3

      Törlés