2013. augusztus 15., csütörtök

Fontos!

Sziasztooook! :)

Kivételesen jó kedvem van, úgyhogy sajnálom, hogy rossz hírt hozok és nem új részt.. :D Szóval.. édesanyám (sose hívom így, csak most jókedv és bírjuk anyut. :D) ma közölte velem, hogy vasárnap strand.. mondom: de nekem vasárnap.... ő: igen? én: mindegy, átrakom másik időpontra. Szóval kénytelen vagyok átrakni az új rész időpontját.. így már megint nem vasárnap hozok új részt, hanem hétfőn. :S Remélem nem haragszotok meg érte.. gondoltam arra, hogy vasárnap korán felkelek és megírom a részt.. korábban nem tudom, mert szombaton is program, holnap egész nap feküdni fogok mert hulla vagyok már az utóbbi pár napban. Szóval. Gondoltam arra, hogy korábban felkelek és megírom.. de: 1. korán én kómás vagyok 2. tele lenne hibával 3. összefüggéstelen lenne :D 4. korán reggel megyünk és majd este jövünk valamikor haza.
Tehát most, hogy ennyit pofáztam.. a lényeg: HÉTFŐN lesz új rész. Nem tudom, hogy pontosan mikor, de hétfőn.


Bocsika. :S♥
Majd jelentkezem, Sziasztok :)♥

9 megjegyzés:

  1. :( Már nagyon várom az ujj részt :) Siess vele és jó szórakozást a strandon ^^

    VálaszTörlés
  2. Semmi gond. Érezd jòl magad! <3 :D

    VálaszTörlés
  3. Istenem.. Mindig várunk egy hetet...aztán meg mindig közlöd, hogy csak hétfőn hozol új részt. Akkor inkább ne írj!! Mindig kitalálsz valamit...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na te most fogod be a szádat!!! Külömben is ha nem tetszik, hogy mindig 1 hetet vagy akár többet is kell várni rá akkor minek olvasod??? Amugy neki is jár ám egy kis szabadidő és nem fog egész nap a gép előtt ülni mert neked úgy tetszik!!!
      Fogjad fel!!!
      És én személy szerint imádom a blogod!! <3 :D

      Törlés
    2. Fogjam fel? Inkább fogd fel!! Okoska... Ja és írok és nem beszélek, hogy befogjam a számat... Idétlen vagy!! :D

      Törlés
    3. Oké! Lehet hogy idétlen vagyok de legalább türelmes!! Akkor is nem kell leszòlni az írót!!!

      Törlés
    4. ez rohadtul nem vicces! kedves névtelen (aki leszólta az írót) igaza van a másik névtelennek, hogy ha baj, hogy 1 hetet vagy többet kell várni akkor minek olvasod? 'okoska...' te vagy az okoska...! de nem is szaporítom a szót! IMÁDOM A BLOGODAT!

      Törlés
  4. Nézzetek be ide!!:
    http://vogue77.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés