2013. augusztus 18., vasárnap

:/

Sziasztok...

Akartam új részt írni, de hulla vagyok.. ez az egyik.. a másik meg, hogy eléggé szíven ütött egy komment, egy névtelen olvasómtól..

"
Istenem.. Mindig várunk egy hetet...aztán meg mindig közlöd, hogy csak hétfőn hozol új részt. Akkor inkább ne írj!! Mindig kitalálsz valamit..."

Tudod én úgy gondolom, hogy nekem is jár szabadidő, és ha hétvégére programom van, és az pont vasárnap, akkor kénytelen vagyok máskor megírni az új részt.. ez az egyik. A másik az, hogy nem egyszer fordult már meg a fejemben, hogy mekkora seggfej vagyok amiért ti mindig vártok egy hetet...majd +1 napot.. és ilyenkor úgy vagyok vele, hogy "mi a fenének írok én ha mindig halasztgatom?" szval részben jogos.. de azért..na.
Ilyenkor van az, hogy rohadtul elmegy a kedvem az egész írástól.. tudom, hogy ez csak egy ember véleménye (vagy épp csak ez az egy meri a pofámba mondani |névtelenül|).. de mégis baromi szarul tud esni.. és most lehetnék bunkó és mondhatnám azt is, hogy holnap se hozok részt, mert most elment tőle a kedvem.. mert tényleg elment tőle a kedvem. De azért mert egy ember ezt mondja nekem, sokan még olvasnátok az új részt (gondolom) így holnap este felrakom..

Az esti fejfájást pedig köszönöm neked, kedves névtelen, akárki is vagy. :* :'')

4 megjegyzés:

  1. Én személy szerint imádom a blogodat!! :)) És szerintem nem vagyok egyedül!:)) Tudod sok irigy ember van... nem tudsz velük mit csinálni... le kell őket sz*arni :)) csak féltékenyek h te nagyon jól írsz ő/ők meg fele ennyit se tudnának kihozni magukból :)) Nem kell velük foglalkozni :)) Jó elolvasod a kommentjét kész ennyi! :) Ezek az emberek értéktelenek és elvesztegetsz miattuk egy csomó drága percet...
    Nagyon várom a kövit és ha kell több hónapot is várok rá! Hiszen nyár van!! Ki az aki ilyenkor a szobában ül és gépezik? Senki..:))
    :))
    Liza

    VálaszTörlés
  2. egyáltalán mi joga van ilyat mondani ??..mindenki képes várni csak ő egyedül nem ..ne hagyd h az ilyenek elkeserítsenek ...mindeni aki olvassa a blogod imádja köztük én is <33..mikor hozod ma kövit ?? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát.. joga van hozzá, mert... mert van. :D
      :)♥
      sztem estefelé, ahogy szoktam.. :)

      Törlés