2013. augusztus 5., hétfő

Nincsenek komik :(

Sziasztook.!

Sokszor mondtam, hogy nekem nagyon fontosak a kommentek, a visszajelzések, hogy tetszik-e nektek egyáltalán amiket ide lefirkantok, vagy nem.. szóóóval.
Mindig csak 5 komment után hozok új részt.. és nem úgy 5 komment, hogy jön 3, válaszolok rájuk, már van 6.. hanem 5 kommentelő kell (külön 5 ember)... and.. ha vasárnapig nincs 5 komment akkor csak akkor hozok új részt, ha már összejött. Szóval ha mondjuk csak keddre lesz meg 5 komment, akkor kedden este rakok új részt. Nem akarok kicseszni senkivel, de feleslegesnek érzem olyankor az új részekkel az egy órás "szenvedést" amikor jön rá 1 visszajelzés.. kicsit szarul jön le, de mindegy. Tehát akkor 5 komment után hozok új részt, akkor is ha az nem vasárnapra van meg, hanem keddre. Ha hamarabb, akkor is csak vasárnap hozok.


Köszöntem a figyelmet.:*

17 megjegyzés:

  1. Én írnék de a telefonom nem mindig akarja engedni, pedig nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Én is így vagyok vele mint Oliv*-* pedig imádom a blogod.
    Pussy xx

    VálaszTörlés
  3. na akkor ide is írok :D..és ne keseredj el a komik miatt én mindig írok és minden részhez fogok is..de mi lenne ha kittenéd azt hogy névtelenül is írhassanak lehet h több komi lenne de ez csak egy ötlet..imádom a blogot éa téged is ez a legjobb blog <33..siess nagyon a következővel :D

    VálaszTörlés
  4. Kira Hajkai arra jöttem rá, ha a ész alatti komment számba lépünk bele úgy valamivel gyakrabban enged kommentet írni.

    VálaszTörlés
  5. nagyon szertnék új részt

    VálaszTörlés
  6. Én imádom a blogod és tényleg ne keseredj el, mert attól még hogy nem írnak szerintem nagyon sokan olvassák!!! Nagyon-nagyon jó blog!! (A KEDVENC BLOGOM)

    VálaszTörlés
  7. Szia

    Nagyon szeretem a blogod és én általában mindig komizok :) És ezentúl is így lessz :D És az az '1órás' szenvedést vagyis amit te 'lefirkantasz' IMÁDOM :DD

    VálaszTörlés
  8. utalom, hogy nem tudtam tovabb olvasni. nagyon ugyes vagy, grat!!! es igen, tenyleg ne szomorkodj, hogy nem irnak sokan, mert tuti, hogy baromi sokan olvassak. sok blogot olvastam eddig es tenyleg az egyik legjobb a tied. kerlek amint van idod irj uj reszt. kosziii <3

    VálaszTörlés
  9. igeeeen, ma este 9-10 fele fent lesz az új. :D amúgy mindig figyeljétek a chat-et mert oda írok h ha vmiért nem tudom hozni vagy valami :)

    VálaszTörlés
  10. hol az uj resz? :-(

    VálaszTörlés
  11. olvastam chat-et :((..ma mikorra várható az új rész ??

    VálaszTörlés
  12. fasz olvasók befejezed :ooo?? ez mii ??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem én voltam, más írt a nevemben. nem fejezem be a blogot és egyáltalán nem vagytok fasz olvasók. :o

      Törlés
  13. legalább azt írd le hogy miért fejezed be kérlek :'((

    VálaszTörlés