2012. október 13., szombat

10. rész

*Tiff szemszöge*


Mire odaértem a kávézóhoz Louis már ott várt egy sapiban és egy napszemüvegben. Gyorsan odamentem hozzá és köszöntem neki.
-Szia.. bocsi a késésért.-köszöntöttem 2 puszival.
-Szia.. nem késtél.. én jöttem hamarabb.-mondta mosolyogva, én meg az ájulás határán voltam.
-Bemegyünk?-kérdezte tőlem.
-Jah.. persze.-mondtam majd elindultunk a bejárat felé ahol Louis előreengedett.
-Hova üljünk?-kérdeztem, mire megrántotta a vállát így nekem kellett helyet keresnem.
-Üljünk oda!-mutattam egy eldugottabb sarokra, majd elindultunk az asztalhoz. Miután leültünk rögtön jött egy pincér.
-Jó napot! Mit hozhatok?-mosolygott rám, a kb. Loui-val egyidős pasi, amit Louis is észrevett.
-Jó napot! Nekem egy jegeskávét.. Tiff?-nézett rám, majd az asztalon megfogta a kezem, mire a pulzusom az egekbe szökött.
-Az nekem is jó.-mondtam, majd a pincér felírta amit kértünk és elment.
-Már megutáltam ezt a pasit.-morogta Louis épp hallhatóan.
-Miért?-kérdeztem mosolyogva, mire ő is elmosolyodott.
-Mert elég feltűnően rád hajtott, mikor te Velem randizol!-emelte ki a randi szót.
-Ne légy féltékeny, mert nem az esetem.-mondtam mosolyogva, mire felderült az arca és vicceket kezdett mesélni én meg csak nevettem rajta. Meghozták a rendelésünket, amit szép lassan elfogyasztottunk. Ránéztem az órára és elhúztam a szám.
-Mi a baj?-kérdezte aggódva Louis.
-Mennem kell. 15 perc múlva találkozom a lányokkal, mert vásárolni megyünk.-mondtam kicsit szomorúan, majd elkezdtem összeszedni a cuccomat.
-Ja értem.. nem baj, majd legközelebb tovább maradsz!-mosolygott rám Louis.
-Öh.. nem mondta Harry?-kérdeztem nevetve.
-Mit??-kérdezte nagy szemekkel.
-Adott Holly-nak 4 VIP jegyet a koncertetekre.. nem mondta neked?-kérdeztem mire még nagyobbra nyitotta a szemeit.
-Ezt valahogy elfelejtette, pedig órákig mesélt a randijukról.. de nembaj, most már tudom.. akkor az öltözőnél találkozunk..-mosolygott rám.
-Igen.. nagyon jól éreztem magam!-mosolyogtam én is majd odahajoltam, hogy 2 puszival elköszönjek, de ő elfordította a fejét és megcsókolt. Elképesztő volt. Mintha nem is az életben lennék. A csók megszakadt, majd Louis mosolyogva megölelt.
-Én is jól éreztem magam.. Szia!-súgta a fülembe amitől kirázott a hideg.
-Szia!-köszöntem el majd adtam a szájára egy puszit és elindultam haza. 10 perc alatt haza értem, és a lányok már nagyban készülődtek.
-Megjöttem! Hahóó..-köszöntem, de semmi. Gondoltam felmegyek az emeletre, hátha ott vannak. Bementem Bea szobájába, de mivel senkit sem találtam ott ezért átmentem Cat-hez ahol szintén nem volt senki, így végül átmentem Holly-hoz ahol a lányok az ágyon gépeztek.
-Szia Tiff! Nem is hallottuk, hogy megjöttél.-köszöntöttek a lányok vigyorogva ami elég furcsa volt.
-Sziasztok! Mert a fületeken ültök.-mondtam nevetve.-de miért vigyorogtok ennyire?-kérdeztem én is nagy vigyorral az arcomon, mire Bea a kezembe nyomta a laptopot amin ez állt:

@Louis_Tomlinson csodásan kezdődött ez a nap! A koncerten találkozunk @Tiffany_1D :)♥

Elolvastam és rögtön sikítottam egy hatalmasat, mire a lányok ugrottak egyet. Gondolom nem számítottak ara, hogy ekkorát sikítok. Csodás érzés volt annak a tudatában lenni, hogy Louis élvezte a velem töltött idejét.

*Holly szemszöge*


-Na és mi volt??-kérdezte Tiff-től Bea.
-Háát... az elején beszélgettünk, majd a pincér pasi kicsit rám nyomult mire Louis ideges lett és megfogta az asztalon a kezem.. aztán.. mikor el akartam köszönni tőle 2 puszival akkor elfordította a fejét és...megcsókolt.-áradozott Tiff csillogó szemekkel. Olyan jó volt látni, hogy végre boldog.
-Deédees.-mondta Cat mosolyogva.
-Igen az.-válaszolt Tiff is egy nagy mosollyal az arcán.
-Öhm.. csajok, szerintem készülődni kéne, mert nem leszünk kész ha még vásárolni is akartok.-mondtam, mire Cat-nek kikerekedtek a szemei.
-Teljesen kiment a fejemből.-mondta, majd átrohant a szobájába felöltözni. Őt követte Bea és Tiff is, így én is nekiálltam keresni valamit, ami jó vásárláshoz.

Cat ruhája:


Tiff ruhája:


Bea ruhája:


Én ruhám:


Cat amint meglátott elkezdett röhögni.
-Problem?-kérdeztem én is nevetve.
-Semmi-semmi.-mondta, majd elindultunk a plázába. 2 óra bolyongás után végre mindenki megtalálta magának a megfelelő ruhát a koncertre aztán siettünk haza, hogy időben elkészüljünk. Ahogy beestünk a házba felrohantam a szobámba, ledobtam a szatyrokat  és épp időben befoglaltam a fenti fürdőt. Tiff-re meg majdnem rácsaptam az ajtót. Bevittem a telefonomat a fürdőbe, hogy meg tudjam nézni mennyi az idő, ha lefürödtem. Gyorsan beállítottam a vizet, letusoltam és megmostam a hajam. 15 percig tartott mire végre megszárítottam majd gyorsan megnéztem az időt. 14:05 volt. Jesszus mennyi ideig fürödtem.-gondoltam magamban, majd elmentem a szobámba felöltözni. Gyorsan előszedtem a ruhát majd gondoltam megnézem, hogy a lányok hogy állnak. Átmentem Bea szobájába, ahol az ágyon ülve találtam meg Tiff-el és twittereztek.
-Csajok ti voltatok már fürdeni?-kérdeztem tőlük.
-Szia Holly! Igen, csak mivel elég hamar végeztünk ezért beültünk twitterezni.. de lassan készülődni kéne.-mondta Bea.
-Hát nem ártana.. megyek megnézem Cat-et.-mondtam, majd átmentem Cat-hez ahol nem volt senki. Kicsit meglepődtem, majd sarkon fordultam és elindultam a szobámba, de a lépcsőnél találkoztam Cat-tel.
-Te nem készülődsz?-kérdeztük egyszerre.
-De.-megint egyszerre mire kitört belőlünk a nevetés...egyszerre.
-Mit csináltál lent?-kérdeztem Cat-től.
-Megnéztem volna az interjút, de elmaradt.. úgyhogy nem maradtunk le róla.-mondta, majd dobott egy mosolyt és mindketten elindultunk a szobánkba. Előhalásztam a ruhát majd gyorsan átmentem a lányokhoz szólni, hogy már készülődjenek mert biztos voltam benne, hogy twittereznek. És igazam lett.
-Csajok készülődjetek mert nem fogunk odaérni.-kiabáltam egyet a folyosó közepéről majd visszamentem a szobámba öltözni. Gyorsan felvettem a ruhát, amit Cat választott nekem, majd beálltam a tükör elé és gondolkodtam, hogy a hajamat hogy csináljam meg. Semmi ötletem nem volt ezért kinyitottam az ajtót és ki kiabáltam a lányoknak.
-Hogy legyen a hajam?-kiabáltam mire egyszerre nevettek fel.
-Te kis tudatlan.-kiabált ki Tiff.
-Ezzel nem vagyok kisegítve..-mondtam kicsit idegesen.
-Hagyd kibontva.-kiabált végre Cat valami használható tipp-et.
-Végre.. köszi Cat!-kiabáltam vissza majd kifésültem a hajamat, és kimentem a szobából, egyszerre mindenkivel.

Cat ruhája:


Bea ruhája:


Tiff ruhája:


Én ruhám:


-De csini vaagy.-ámuldoztam a csajok ruháin.
-Te beszélsz?!-kérdeztek vissza egyszerre mire felnevettem.
-Na induljunk mert el fogunk késni.-mondta Cat majd mindenki elindult lefelé. Kiértünk a házból, majd mivel a Hyde park 10 percre van tőlünk elindultunk gyalog. Elég hamar odaértünk, majd mikor be akartunk menni az őrök elállták az utat.
-VIP jegyek?-kérdezte az egyik elég mogorván, mire én az orra alá dugtam őket és beengedtek.
-Ez de bunkó volt.-mondta Cat.
-Csak védik a fiúkat.-reagálta le Tiff, majd beláttam, hogy igaza van ezért én inkább csak kerestem a fiúkat. Már egy ideje mászkáltunk ott, mikor Harry és Zayn egyszerre ugrottak be elénk.
-Sziasztok!-köszöntünk nekik kórusban.
-Heló! De jól nézel ki..-mért végig Harry mire Cat felnevetett mert szinte egyszerre csinálták ezt Zayn-el.
-Köszönöm.-mondtam elpirulva, mire kaptam egy szájra puszit.
-Gyertek be az öltözőbe.. Louis és Niall már nagyon várnak titeket.. egész nap rólatok beszéltek.-magyarázta Harry Beának és Tiff-nek akik csak elpirulva hallgatták a mondandóját.
-Haver.. a srácok direkt megkértek, hogy tartsd a szád.-szólt oda Zayn.
-Így legalább lesz valami.-mondta Harry mire felnevettem.-Vagy már volt?-kérdezte Harry tőlem.
-Háát...-kezdtem el a mondatot, de Tiff befogta a számat de én megnyaltam így leszedte rólam.
-Fúúj.-mondta Tiff, én meg csak nevettem rajta.
-Szóval?-kérdezte tőlem Harry mivel az előbb nem tudtam befejezni a mondatot.
-Niall moziba megy Beával, Louis meg megcsókolta Tiffany-t.-mondtam, majd hozzábújtam Harry-hez, hogy életben maradjak.
-Teeeeee...-mondták kórusban, majd közelíteni kezdtek felém.
-Nem bánthatjátok a barátnőmet!-állt ki értem Harry ami nagyon jól esett. A lányok visszaálltak a sor végére, majd kinyílt mellettünk egy ajtó, ahonnan Niall lépett ki.
-Jajj.. majdnem túlmentünk.-mondta Zayn nevetve.
-Sziasztok!-köszönt nekünk Niall, de végig csak Beát nézte.
-Szia.. azért ne faljátok fel egymást a szemetekkel..-nevettem rajtuk mire Bea csúnyán nézett rám.
-Nem mondtam semmit.-emeltem fel védekezve a kezem, amin Zayn és Cat egy jót nevettek. Harry megfogta a kezem és behúzott az öltözőbe mivel még mindig a bejáratnál állt mindenki. Követtek minket a többiek is, majd leültünk a kanapéra és néztük ahogy a fiúk készülődnek. Aztán feltűnt valami.. Hol van Louis?
-Harry..-szólítottam meg, hogy rám figyeljen.
-Tessék kicsim.-nézett rám a gyönyörű smaragd zöld szemeivel mire egy pillanatra elfelejtettem amit akartam kérdezni.
-Öh.. ja.. Louis merre van?-kérdeztem mire Harry felnevetett.
-Megbabonáztak a szemeim?-kérdezte, majd direkt belefúrta tekintetét az enyémbe és megint elvesztem. Megszólalni sem tudtam.
-Szóval igen.-nevetett rajtam Harry, majd kárpótlásul kaptam egy puszit.-Louis pedig ott van.-mutatott a hátam mögé.
-Oh.. szia!-nevettem kínomban.
-Szia Holly!-köszöntött 2 puszival.
-Srácok 5 perc és kezdünk.-jött be az ajtón Paul, majd mikor meglátott engem Harry-hez bújva mosolygott egyet és kiment.
-Paul bír téged.-mondta nekem Zayn.
-Igen??-kérdeztem ledöbbenve.-Hogy-hogy??-érdeklődtem úgy mint egy 3 éves.
-Mert reméli, hogy egy korodbeli nem fogja összetörni Harry szívét.-mondta mosolyogva Zayn.
-Dehogy! Sose hagynám el.-mondtam elpirulva, mire Hazza magához húzott és szorosan átölelt.
-A koncert után itt találkozunk.-mondta, majd megcsókolt, és kikísért minket a folyosó végéig ahol átadott az egyik biztonsági őrnek. Elkísért minket az első sorba, majd visszament a srácokhoz.
-El sem hiszem hogy itt vagyunk.-mondta Tiff.
-Én sem.-mondtuk egyszerre Beával és Cat-tel, majd amint kimondtuk beözönlött a nagy tömeg a nézőtérre. Mikor mindenki elfoglalta a helyét elsötétült minden, majd a srácok felfutottak a színpadra és üdvözölték a közönséget.
-Sziasztoook!-kiabálták bele a mikrofonba mire mindenki sikítani kezdett.. mi is.
Kezdésnek a More Than This, majd GBY, One Thing, I Wish, I Want, Taken, Stole My Heart, WMYB.
A WMYB előtt Harry a közönséghez szólt.
-Ezt a számot egy remek, csodás lánynak küldeném, akit mindennél jobban szeretek. Ez a dal Holly Evans-nak szól.-mondta, majd felém nyújtotta a kezét, hogy menjek fel a színpadra. Az őrök nyitottak egy kis kijáratot ahol én átmentem, majd fel a színpadra. Zayn a szólójánál aranyosan Cat-re mutogatott. Együtt énekelték a számot, majd Harry a szólójánál felém fordult és nekem énekelt. Elképesztő érzés volt tudni, hogy ennyi ember előtt csak nekem énekel. Mikor a szólója végéhez ért magához húzott és megcsókolt. Ott mindenki előtt. A szám végén Harry még mindig nem engedett vissza a közönségbe.
-Ő itt Holly...a barátnőm.-mondta, majd megpuszilt hátra mentem velük. Mindenki bement az öltözőbe, de én megfogtam Harry kezét és vissza húztam, majd megcsókoltam.
-Ezt miért kaptam?-mosolygott rám kisfiúsan Harry.
-Mert imádlak.-mondtam, mire ő csókolt meg. Bementünk az öltözőbe, majd 2 perc múlva a lányok is megérkeztek és félre rángattak.
-Megmondtam, hogy be fogja jelenteni!-mondta nekem Cat.
-Olyan aranyosak voltatok.-mosolygott Tiff, majd feltűnt, hogy Bea nincs itt.
-Bea?-kérdeztem kikerekedett szemekkel.
-Amikor kiráncigáltunk akkor mentek el Niall-el.. gondolom a megbeszélt moziba.-mondta Cat mire megnyugodtam és elindultunk vissza a srácokhoz.

*Bea szemszöge*


Elmentünk az öltözőhöz, majd a csajok letámadták szegény Holly-t és elráncigálták a folyosó egyik végébe és gondolom faggatni kezdték. Niall kapca az alkalmon kihúzott az öltözőből a park egyik eldugottabb végébe.
-Bocsi, hogy így elrángattalak, csak a fiúk is jönni akartak volna.. így meg ezt elkerültük.-mentegetőzött aranyosan.
-Semmi gond.. tudtam, hogy miért húzol ki szóval nem ijedtem meg.-nevettem egyet magamon, mire Niall elmosolyodott.
-De cukin nevetsz.-mondta kisfiús mosollyal az arcán.
-Köszi.-pirultam el, amin Niall mosolygott egyet.
-Mehetünk?-kérdezte.
-Persze.-mosolyogtam rá, majd Niall felém nyújtotta a kezét amit én szívesen elfogadtam és kézen fogva sétáltunk ki a parkból, ahol már várt minket egy sötétített autó. Gyorsan beültünk, majd a sofőr 10 perc alatt elvitt minket a mozihoz.
-Kösz Josh!-mondta Niall, majd kiszállt az autóból és kinyitotta nekem az ajtót.
-Köszönöm.-mondtam megint elpirulva.
-Szívesen.-mondta, majd megfogta a kezem és elindultunk a jegypénztárhoz. Ahogy Niall megérintett.. ahogy kézen fogva mentünk be a gyomromban mintha ezer pillangó röpködött volna.
-Mit nézünk?-kérdezte tőlem Niall mire nézegetni kezdtem a plakátokat, majd megláttam valamit és már a plakáton jót röhögtem.
-Nézzünk Ted-et.-mondtam még mindig nevetve, mire Niall is nevetni kezdett.
-Nekem jó.. akkor megveszem a jegyeket..-mondta, majd elindult a pénztárhoz.
-Oké.. én megyek kajáért.-kiabáltam utána.
-Az jó lesz!-kiabált vissza vigyorogva, majd beállt a sorba én meg elmentem a kajás pulthoz. Mivel Niall-el jöttem moziba, ezért Niall adagjai szerint kell gondolkodnom.
-Jó napot! Mit adhatok?-kérdezte az eladó csaj.
-Jó napot! 1 nagy popcornt és 2 kólát kérek.-mondtam, mire a csaj mosolyogva elém pakolta a kajákat, de fizetni már nem tudtam, mert Niall ott termett mögöttem és odanyújtotta a pénzt.
-Ennyi elég lesz?-kérdeztem reménykedve, hogy a válasz 'igen' lesz.
-Persze!-mosolygott rám majd beültünk a filmre. Nagyon sokat nevettünk, majd a film közepén Niall az ásítós trükkel átkarolt. Én kuncogtam egyet rajta, majd hozzá bújtam. Vége lett a filmnek ezért elindultunk a parkolóba ahol már ott várt Josh. Beültünk az autóba, majd elég hamar megérkeztünk de nem haza, hanem a Hyde parkhoz. Kiszálltunk, majd Niall megfogta a kezem és a parktól hazakísért. Út közben ő törte meg a csöndet.
-Bea én... lehet, hogy ezt te korainak találod, de én többet érzek irántad mint barátság.. nagyon megkedveltelek és én szeretném ha nem csak barátok lennénk.. én.. szeretlek.-mondta ki az utolsó szót majd megállt és várta a válaszomat. Azt hittem, hogy rosszul hallottam valamit, de rájöttem, hogy mindent teljesen tisztán értettem, majd gyorsan válaszoltam.
-Én is szeretlek.-mondtam, mire Niall ragyogó szemekkel megcsókolt. Hirtelen úgy éreztem, hogy a külvilág nem létezik.. Csak mi ketten. Mivel nem akartunk megfulladni, ezért a csók félbeszakadt, majd Niall mosolyogva neki döntötte a homlokát az enyémnek.
-Leszel a barátnőm?-szólalt meg félénken.
-Persze!-vágtam rá majd a nyakába ugrottam. Niall az ajtóig kísért és még ott is elég nehezen vált el tőlem.
-Szia! Szeretlek.-köszönt el tőlem aranyosan mosolyogva.
-Szia! Én is téged!-köszöntem én is majd adtam neki egy puszit és bementem a házba. A lányok rögtön rám ugrottak és kérdezősködni kezdtek én pedig készségesen válaszoltam mindenre. Holly amint meghallotta, hogy együtt vagyunk ölelgetni kezdett és legalább tízszer elmondta, hogy mennyire örül, hogy össze jöttem Niall-el. Felrohantam a fürdőbe, gyorsan letusoltam majd bevetettem magam az ágyba. Végig gondoltam, hogy tulajdonképpen mi történt ma.. VIP jegyem volt egy One Direction koncertre, elmentem randizni Niall-el és végül összejöttem vele. Kimondhatom, hogy ez volt életem legszebb napja.-ezekkel a gondolatokkal aludtam el boldogan, várva a másnapot.


Hát ez elég hosszúra sikeredett, úgyhogy remélem örültök neki! Komizzatok léccii :)

4 megjegyzés: