2012. október 2., kedd

4. rész

*Holly szemszöge*


Szerda van. Ránéztem az órára. 5 óra. Fél 7 kor kéne felkelni, de mivel már nem tudtam vissza aludni ezért az ölembe raktam a laptopomat és felmentem twitterre. Láttam valamit, majd azt hittem, hogy meghaltam. Harry Styles bekövetett twitteren! Úristen. Gyorsan visszakövettem, majd nézegettem a kiírásait. Frissítettem egyet, majd láttam, hogy új tweet-je van.

@Harry_Styles visszakövetett *-* életem legszebb napja.. :$ :')

Ezzel így minden oké lenne, de ezt azután írta ki, hogy én visszakövettem. Gyorsan RT-ztem, majd beraktam kedvencek közé. Böngésztem tovább, és egyszer csak kaptam egy üzenetet....Harry-től!!

Szia Holly!

Beszéltem a srácokkal és mivel őket sem zavarná.. (sőt..) ezért gondoltam délután eljöhetnétek hozzánk egy kicsit ismerkedni, haverkodni.. Ha van kedvetek akkor értetek megyünk.. ha esetleg eljönnétek akkor majd írj egy címet meg egy időpontot és értetek megyünk! :)

Harry xx



Amint megláttam, reflexből írtam vissza neki.

Szia Harry!

Szerintem részünkről rendben.. csak a lányok még alszanak, szóval ők még nem tudják.. de biztos, hogy nem utasítanák vissza.. szóval ha nektek az jó akkor a Hyde Parknál 3 kor.. Az nektek megfelel?


Rögtön vissza is írt nekem

Persze, akkor a főkapunál találkozunk.. elvileg egy nagy fekete kocsival megyünk, mindannyian.. 3 kor ott tali :)

Sziaa:) Harry xx

Olyan aranyos.. *-*-gondoltam magamban miközben már írtam a választ.

Rendben, Szia :) xx

Visszaírtam neki, majd ránéztem az órára. 6 óra. Ideje felkelni.. Odamentem Cat-hez és ébresztgetni kezdtem
-Cat...Cat... Cat kelj fel, suliba kell menni..-próbálkoztam legalább tízszer de semmi..
-Csak még 5 percet anyuu..-nyöszörögte, majd fordult egyet, belőlem meg kitört a nevetés. Már fulladoztam egy ideje, mikor valaki megfogta a lábam. Ez a valaki vagy Bea vagy Tiff mert ők ragaszkodtak ahhoz, hogy a földön aludjanak a vendégszoba helyett, mert az túl messze van. Hát a szomszéd szoba, de mindegy. Amikor megfogták a lábamat akkorát sikítottam, hogy David átrohant hozzánk.
-Hugi mibajod már megint korán reggel??-kiabált Dav, de aztán egyre lejjebb vette a hangerőt majd nézett rám, a válaszomra várva.
-Hát Tiff vagy Bea.-néztem az említettekre.-megfogták a bokám, én pedig megijedtem.. bocsi ha felkeltettelek..-néztem a földet.
-Semmi gond.. pont jókor ébresztettél.. lehetnél az ébresztő órám.. mostanában minden reggeledet sikítozással kezded.-nevetett majd kibattyogott a szobámból át a sajátjába. Miután kiment, szikrázó szemekkel néztem a lányokra akik csak vigyorogtak.
-Ki volt?-kérdeztem és közben kapkodtam a tekintetem köztük.
-Nem én.-mondták egyszerre mire mindenkiből kitört a nevetés.
-Na jó akkor úgy érzem ezt már nem tudjuk meg Cat..-mondtam még mindig vigyorogva.
-Egyébként lassan készülődni kéne, mert suliba kell menni.-indultam el a fürdőszobába.-ja és még valami.. 3 kor megyünk a Hyde Parkba a srácokhoz.-mondtam ki, majd gyorsan befutottam a fürdőbe és magamra zártam az ajtót, mert Tiff, Bea és Cat ahogy meghallották, hogy a srácokkal találkozunk sikítozva rohanni kezdtek felém. Becsaptam az ajtót majd hallottam egy nagy puffanást, majd mindenki röhögni kezdett. Gondoltam kinyitom az ajtót és megnézem, hogy mi történt. Amint kinyitottam röhögőgörcsöt kaptam a látványtól. Tiff a földön fekszik, Cat térdre rogyva röhög, Bea pedig a falnak támaszkodva fulladozik a röhögéstől.
-Csajok mit műveltek?-kérdezte Dav a szobája ajtajából, majd belőle is kitört a nevetés.
-Hát.. azt hiszem Tiff nekirohant az ajtónak, elesett és Cat meg Bea rajta röhögnek.-mondtam el én is nevetve, mire David-ből is kitört a hangos nevetés. Legalább 5 percig fetrengtünk a földön, majd kezdett mindenki lenyugodni.
-Na.. most, hogy mindenki befejezte a röhögést, én befoglalom Cat-el a fenti fürdőt, Tiff és Bea pedig a lentit.. Dav te már voltál fogat mosni meg ilyenek ugye?-kérdeztem tőle, majd mindenki rá nézett.
-Igen, úgyhogy tiétek a terep.-mosolygott majd bement a szobájába és benyomta a zenét.
-Dav már ilyen korán döngeti a zenét??-kérdezte Cat, mire belőlem kitört a nevetés. Kellett neki pár másodperc mire leesett, hogy min röhögök, és belőle is kitört a nevetés.
-Te mindig csak rosszra tudsz gondolni..-mondta még mindig röhögve Cat.
-De neked is leesett magyarázás nélkül.-röhögtem én is.
-Jólvanaz..-mondta majd lepacsiztunk és fogat mostunk. Mikor mi visszamentünk a szobába Cat-tel addigra Tiff már fel volt öltözve, Bea pedig még mindig a pizsijében rohangált.
-Bea ha miattad elkésünk meghalsz..-mondtam mire kikerekedtek a szemei és 2 perc alatt felöltözött.
-Kész vagyok.. élni akarok!-mondta majd kihúzta magát, belőlem meg megint kitört a nevetés.
-Azt hitted, hogy megvernélek?-kérdeztem miközben már indultunk át Dav-hez szólni, hogy készen vagyunk és mehetünk a suliba. Bekopogtam, majd Dav feltépte az ajtót egy szál boxerban.
-Öhh.. Dav.. az előbb még fel voltál öltözve.. miért vagy boxerban?-kérdeztem tőle egy hülye képet vágva.
-Mert melegem volt.. tudod én reggelente felüléseket csinálok és elfelejtettem bekapcsolni a légkondit..-válaszolt ő is ritka értelmes fejjel, majd becsukta az ajtót és még ki kiabálta, hogy menjünk le a konyhába és ha felöltözött lejön. Már 7:30 volt és nálunk 7:45-kor becsöngetnek. Épp indulni akartam Dav szobájába, mikor Dav-be ütköztem.
-Azt hittem, hogy már megevett a mumus.. menni kéne, mert el fogunk késni David!!-okítottam ki mire magára kapta a cipőjét és vissza kiabált az ajtóból.
-Na akkor jöttök?? El fogunk késni.-mondta, mire én csak megforgattam a szememet és kimentünk a kocsihoz. Én beültem előre, a csajok pedig hátul nyomorogtak.
-Bocsi ha hallás károsodást szenvedtek ott hátul..-szólt hátra Dav majd benyomta a zenét, mire mind a hárman a fülükhöz kaptak majd lassan megszokták a zenét. Mire beértünk a suliba, Bea, Tiff és Cat már vigyorogva tomboltak a zenére, majd mikor megérkeztünk szomorúak voltak én meg csak röhögtem rajtuk. Mivel már eleve késésben voltunk gyorsan besiettünk a teremhez és beültünk az órára. Épp, hogy leültünk becsengettek.

*Órák után*


Ma csak fél 2ig vagyunk suliba ezért Dav haza tud minket vinni. Kimentünk a parkolóba majd a kocsinál vártuk Dav-et. Már legalább 10 perce ott álltunk mikor Dav és még valaki közeledni kezdett a kocsihoz. Mikor közelebb értek megláttam, hogy az a valaki Adam.
-Sziasztok! Dav mi visszük haza Adam-et?-kérdeztem majd vártam, hogy válaszoljon, de csak bambán nézett rám.
-Igen.. miért?-mondta mire kikerekedtek a szemeim.
-Dav.. azért mert pont 5-en vagyunk.. nincs 6. ülés. Adam hova fog ülni szerinted??-kérdeztem mire elkezdte vakarni a fejét.
-Hát.. izéé.. Adam.. sajnálom de ők többen vannak.. majd holnap hazaviszlek.-fordult Adam felé Dav mire megnyugodtam.
-Semmi baj haver.. majd ütközünk.-itt én egy jót röhögtem, mire kíváncsian figyeltek.
-Semmi-semmi.. de menjünk!-szóltam Dav-nek majd haza indultunk természetesen üvöltő zenével. 2-re értünk haza mert el kellett mennünk boltba mert tegnap állítólag mi kiettük a hűtő tartalmát.. Nemtudom, én erre valahogy nem emlékszem, de mindegy. Felmentünk a szobámba, majd hallottunk valami koppanást.
-Ez mi volt?-kérdezte Cat. Majd megint. Kinéztünk az ablakon és ott álltak. Ott álltak a srácok és Danielle, Liam barátnője. Gyorsan felvettük a cipőnket és kimentünk hozzájuk.
-Sziasztok!-üdvözöltük őket 3-3 puszival, de Harry csak 2-t adott. 2 puszit nem a barátok szoktak adni, de engem nem zavarna ha nem csak haverok lennénk.. sőt..
-Sziasztok, Dani vagyok!-köszöntött mosolyogva Danielle. Aranyos lány. Egy kicsit még ismerkedtünk vele, majd feltettem azt a kérdést a fiúknak ami már régóta kikívánkozott.
-Hogy-hogy itt vagytok? Nem úgy volt, hogy a Hyde Park előtt találkozunk?-kérdeztem a srácoktól mire mindenki vakargatni kezdte a tarkóját én pedig kérdőn néztem Harry-re mivel ő találta ki ezt az egészet.
-Hát.. ugye én bekövettelek twitteren és megnéztük, hogy merre laksz.. és hát a srácok annyira be voltak zsongva, hogy eljöttünk ide.-mondta Harry a földet nézve.
-Még, hogy mi voltunk bezsongva.. alig tudtad eldönteni, hogy mit vegyél fel..-lökte oda Niall mire Bea csillogó szemekkel nézte őt. Ezt Niall észrevette, majd rákacsintott Beára.
-Niall már beindult.-boxolt bele Niall vállába Louis, mire Tiff felnevetett.
-De cukin nevetsz..*-*-mondta Louis majd elvörösödött..-mármint.. én.. úristen.-röhögött végül magán, de Tiff csak elbűvölve nézte őt.
-Öhm.. Holly-bökött oldalba Cat.
-Tessék?..-néztem rá mire valamit tátogni kezdett.-Jaaa.. srácok nem jöttök be? Vagy esetleg máshova menjünk?-kérdeztem tőlük.
-Menjünk el hozzánk!-mondta Zayn, majd felhívta a testőrüket, hogy jöjjön értünk.
-Rendben, csak szólok Dav-nek.-mondtam mire Harry falfehér lett, de mivel nem értettem ezért bementem Dav-hez.

*Cat szemszöge*


Holly aztmondta, hogy bemegy szólni Dav-nek, hogy elmegyünk, mire Harry falfehér lett. Megvártam amíg Holly bemegy majd odaléptem Harry-hez.
-Ne aggódj, csak a bátyja!-nyugtattam meg, mire kifújta a levegőt.
-Akkor jó..-mondta elvörösödve, amin én csak mosolyogni tudtam. Közben Holly is visszaért és a kocsi is megérkezett. Az ülésrendet, szerintem a fiúk kitervelték mert mindenki a kedvence mellett ült. Holly Harry mellett, Tiff Louis mellett, Bea Niall mellett én pedig Zayn mellett. Elindultunk a srácokhoz....



Hát ez most érdekesen sikerült, de azért majd komizzatok léccii :)

2 megjegyzés: