2012. október 12., péntek

9. rész

Sziasztok.. bocsii h nem írtam, csak kaptam egy rossz jegyet és el voltam tiltva kemény 2 napra a géptől.. elég is annyi :D de most itt az új rész! Remélem tetszik! :)


*Holly szemszöge*


Amint beértem a házba a csajok szó szerint letámadtak. Mint a ragadozók az áldozatot.
-Milyen voooolt??-kérdezte Cat, Tiff és Bea teljesen egyszerre. Elég félelmetesek voltak, de azért válaszoltam.
-Szupeer..-mondtam, majd elindultam a szobámba. Direkt húztam az agyukat.
-Ennyi?-kérdezte Bea.
-Mit vársz még?-kérdeztem vissza pedig nagyon jól tudtam, hogy mit szeretne.
-Hát.. azt, hogy mindent szóról szóra elmesélj.-válaszolt helyette Tiff.
-Okéé.-mondtam nevetve, majd mindent elmeséltem nekik.-és most járunk.-mondtam boldogan mire Cat a nyakamba ugrott és sikítozni kezdett.
-Annyira örülök nekteeek!-kiabálta a fülembe.
-Köszi, de azért a hallásomat megtarthatnám?-kérdeztem nevetve.
-Dehogyis!-mondta ő is nevetve.
-Ja bocs..-nevettem rajta, majd felmentem a fürdőbe és lezuhanyoztam. Eléggé elhúzódott a fürdés, mert amikor kijöttem a víz alól már 21:10 volt. Gyorsan felvettem a pizsim, majd elindultam a szobámba.
-De sokáig fürödtél.-szólt ki a szobából Tiff nevetve.
-Jah.. kicsit elhúzódott..-kiabáltam be neki, majd bementem a szobámba és becsuktam az ajtót. Mivel már egy ideje nem néztem meg a twitterem ezért ráhuppantam az ágyra, az ölembe vettem a laptopot és bejelentkeztem. Sokan megosztottak pár zenét, vagy képet, de egy tweet-en megakadt a szemem.

@Harry_Styles Egy csodás nap.. imádlak ;)♥ @Holly

Amint elolvastam felsikoltottam, mire a lányok feltépték az ajtómat.
-Neked megint mi bajod van?-kérdezte nevetve Cat mire az arcába dobtam egy párnát ami a földön landolt. Szikrázó szemekkel nézett rám, majd felvette a párnát a földről és püfölni kezdett vele. Gyorsan egy másik párnáért nyúltam és én is ütni kezdtem.
-Párnacsataaaa!-kiáltotta Tiff és Bea, majd ők is megfogtak egy párnát és egymást ütöttük.
Pár perc után muszáj volt abbahagyni, mert mindent toll borított.
-Na csajok most akkor takaríthatunk.-mondtam mire Cat lassan hátrálni kezdett az ajtó felé.
-Na neem.. Cat nem mész sehova.. te is segítesz összeszedni a tollakat!-mondtam, mire nevetve visszajött. 15 percig a tollakat szedegettük össze a szobából, mire végre kész lettünk.
-Végre elfogyott.-sóhajtottam fel a lányokkal együtt. Kidobtuk a tollakat, majd elmentem a konyhába egy kakaóért. Gyorsan megittam majd felfutottam a szobámba és folytattam a twitterezést. Gyorsan RT-ztem Harry kiírását majd én is kiírtam egy hasonló szöveget.

@Holly elképesztő volt ez a nap.. nagyon jól éreztem magam veled @Harry_Styles! Szeretlek! :)♥

Gyorsan ki tweet-eltem, majd kikapcsoltam a gépet. Eléggé elfáradtam, ezért elköszöntem a csajoktól majd elmentem aludni.

*A koncert napján*


Reggel 7:30-kor kipattant a szemem és nem tudtam vissza aludni, ezért elindultam a konyhába egy kakaóért, ahol már Tiff készítette a reggelit.
-Jó reggelt!-köszöntött vidáman.
-Neked is. Mi ez a jó kedv?-kérdeztem mire felnevetett.
-Hát ma lesz a koncert ahova VIP jegyeink vannak.. a drága pasidtól!-emelte ki a "pasidtól" szót ami nagyon jól esett. Még csak most sikerült felfognom, hogy Én vagyok Harry Styles barátnője. Egy álmom vált valóra.
-Ja tényleg..-mondtam már én is boldogan.-szerintem a koncert előtt elmehetnénk vásárolni.. esetleg ha mindenki felkelt akkor még ebéd előtt elmehetnénk, mert 15:00-kor kezdődik a koncert és egy 20 perccel előbb oda kéne érnünk.-magyaráztam Tiff-nek.
-Rendben ez jó ötlet.. szerintem a többiek is benne lesznek.-mondta Tiff mosolyogva majd elővette a telefonját és gondolom felment twitterre. Egyszer csak azt vettem észre, hogy úgy vigyorog mint a tejbe tök.
-Minek örül a fejed?-kérdeztem viccesen mire felnevetett.
-Harry kiírásán.. tök aranyos.-mondta mosolyogva.
-Jah.. igen az.. nagyon.-mondtam én is mosolyogva, majd Tiff feje fölé néztem ahol füst szállt.
-Öhm.. Tiff.. szerintem oda fog égni az a palacsinta.-mondtam majd elhúztam a számat, mire Tiff gyorsan megfordult és levette a tűzről a palacsintát. Oda mentem, megnézni, hogy mennyire égette meg, de csak egy nagy fekete valami volt a serpenyőben.
-Hát szerintem ezt dobd ki..-mondtam, majd kinyitottam az ablakot, hogy kiszálljon a füst. Ebben a pillanatban jött be a konyhába Bea és Cat.
-Jó reggelt..-köszöntek.-mi ez a bazi nagy füst??-kérdezte fulladozva Bea, majd az ablakhoz sietett friss levegőért.
-Sziasztok! Hát.. Tiff reggelit csinált.-nevettem, mire Cat a homlokára csapott.
-Te hagytad neki, hogy reggelit csináljon?-kérdezte Cat érdekes fejjel.
-Mire felkeltem már nagyban sürgött-forgott a konyhában drága Cat.-mondtam egy kis cinizmussal a hangomban.
-Akkor már teljesen mindegy.-mondta nevetve.
-Sziasztok lányok!-lépett be a konyhába Tiff ragyogó szemekkel.
-Sziaa!-köszöntek neki. Úgy látszik csak nekem tűnt fel, hogy Tiff más.. más a nézése.
-Tiff mi van veled?-kérdeztem egy érdekes fejet vágva.
-Mi lenne?-kérdezte ő is ritka értelmes fejjel, mire egy jót nevettem rajta.
-Hát.. ismerem ezt a nézést.. ragyognak a szemeid.. mondd már mi van!-érveltem mire vigyorogni kezdett, majd előhalászta a zsebéből a telefont és egy SMS-t dugott az orrom alá. Hangosan olvasni kezdtem, hogy Bea és Cat is képben legyenek.

Szia Tiff!
Remélem nem zavarlak.. csak annyit szeretnék kérdezni, hogy lenne-e kedved meginni velem egy kávét a Starbucks-ban.. megismerhetnénk egymást.. ha ráérsz kérlek írj vissza! :)

Louis xx :)

Felolvastam, majd Tiff kikapta a kezemből a telefont és gyorsan válaszolt neki, de mielőtt elküldte volna felolvasta amit írt.

Szia Loui! :)
Egyáltalán nem zavarsz! :) Persze, szívesen.. mikor?

Tiff xx :)

-Ez így jó?-kérdezte és tekintetét köztünk kapkodta.
-Persze! Küldd el neki had örüljön.-nevettem, mire kidugta a nyelvét és elküldte neki az üzenetet. Zsebre vágta a telefont, majd mivel a reggeliből nem sok maradt, nekiállt forró csokit csinálni. Lerakta a csajok elé a bögrét mire én kérdő tekintettel néztem rá de semmi.
-Héé.. én nem kaptam.-vágtam egy hülye fejet, majd vártam, hogy én is kapjak.
-Tessék!-tette le elém Tiff a forró csokit, mire én megfogtam a bögrét és bevonultam a nappaliba tv-zni. Kapcsolgattam a csatornákat, majd az egyik híradón megálltam. Cat és Zayn voltak benne. Ledermedve néztem pár másodpercig a tv-t majd gyorsan szóltam Cat-nek.
-Cat! Gyere ide gyorsaan!-kiabáltam, mire Cat berohant a szobába, majd leült mellém a kanapéra és kidüllesztett szemekkel nézte a híradót.
Úgy tűnik a szívdöglesztő Zayn Malik-itt Cat közbeszólt, hogy: az ám! amin én egy jót nevettem majd tovább néztük a tv-t-becsajozott. Tegnap egy fotós talált rájuk a Hyde parkban ölelkezve. Ma lesz egy koncertjük és az előtt még egy interjú ahol biztos szóba kerül ez a téma.-fejezte be a nő a mondatot, mire Cat vigyorogni kezdett.
-Most mit vigyorogsz?-kérdeztem tőle.
-Hát.. csak örülök.. tudod Zayn-nel tegnap beszéltem twitteren és azt mondta, hogy amint tudja be akarja jelenteni, hogy együtt vagyunk.. muszáj megnéznem azt az interjút.-áradozott nekem.
-Ja értem.. Én erről még nem beszéltem Harry-vel.-mondtam, majd egy kicsit elgondolkoztam. Vajon Harry akarja egyáltalán, hogy megtudják, hogy együtt vagyunk?-gondolkodtam.
-Biztos, hogy ő is el fogja mondani ne aggódj!-mondta Cat. Ezek szerint hangosan gondolkoztam. Nagyszerű..
-Hát nem tudom.. remélem azért a rajongók életben hagynak majd minket.-mondtam Cat-nek vigyorogva.
-Ha igazi directionerek akkor biztos örülni fognak, hogy a kedvencük boldog.-mondta mosolyogva.
-Jah.. és a többi?-kérdeztem.
-Kit érdekelnek az utálkozók ha a srácok és mi is boldogok vagyunk?-mondta majd vágott egy grimaszt, mire én felnevettem.
-Igaz.. örülök, hogy te mindig meg tudsz nyugtatni.-mondtam majd úgy csináltam, mintha egy könny cseppet töröltem volna le az arcomról mire Cat-ből kitört a hangos nevetés. Én néztem egy darabig, de ő nem hagyta abba és már kezdett viccessé válni ahogy Cat a földön fetrengve röhög. Így egymáson kezdtünk el röhögni.
-Te most min röhögsz?-kérdezte tőlem még mindig nevetve Cat.
-Fogalmam sincs.-válaszoltam, majd még jobban nevetni kezdtünk, mire Bea és Tiff jöttek be a szobába. Megálltak mellettünk és csak néztek.
-És ezek a barátnőink...-mondta Bea, mire én megint hangosan röhögni kezdtem.
-Ki kéne hívni az orvosokat.. ezek meghibbantak.-mondta Tiff, mire Cat felnevetett. Lassan lenyugodtunk, majd felkeltünk a földről és elmentünk megmosni az arcunkat. Nekem még néha mikor eszembe jutott ez a jelenet nevettem egyet magamban, majd ez is elmúlt. Épp idejében, mert már fájt a hasam a sok röhögéstől. Visszamentünk a nappaliba a tv elé, ahol a csajok beszélgettek.
-Mi a téma?-kérdeztem majd lehuppantam Tiff mellé.
-Csak az, hogy Louis még nem írt vissza.-mondta Tiff, majd rezegni kezdett a telefonja.
-Vagy mégis?-kérdeztem mosolyogva, mire hevesen bólogatni kezdett, majd hangosan elkezdte felolvasni az üzenetet.

Rendben.. akkor.. mivel most van 8 óra és gondolom még el akartok menni vásárolni a koncert előtt ezért fél óra múlva a kávézó előtt?

-Honnan tudja, hogy vásárolni akarunk?-kérdeztem nagy szemekkel.
-Miért.. vásárolni akarunk?-kérdezte Cat és Bea egyszerre mire felnevettem.
-Persze!-válaszoltam, majd vártam a reakciójukat.
-Oké.. és mikor indulunk?-kérdezte Bea.
-Hát.. Tiff elmegy Loui-val kávézni fél óra múlva, gondolom 9 ig beszélgetnek, aztán hazajön és akkor felőlem mehetünk.-magyaráztam mire mindenki bólogatni kezdett.
-Én akkor gyorsan vissza írok Loui-nak.. egyébként Holly gondolom onnan tudja, hogy vásárolni akarunk mivel van 4 húga..-okoskodott nekem Tiff hülye fejet vágva.
-Jóó na.-mondtam, majd kerestem egy zene csatornát ahol természetesen most lett vége, a WMYB-nak. Mindig akkor kapcsolom be, amikor vége van.-Remek..-mondtam, majd inkább kikapcsoltam a tv-t, majd ránéztem Tiff-re aki nagyban pötyögtette a telefonját, majd megint elkezdte felolvasni a választ.

Okés, nekem jó.. akkor fél óra múlva ott tali! Sziaa :) xx

-Jajj.. küldd már el..-mondtam, mire vágott egy grimaszt, majd elküldte és felrohant a szobájába. Fél perc múlva lekiabált a lépcsőről.
-Lányok segítsetek ruhát választaniii.-nyújtotta el az utolsó szót.
-Megyünk!-kiabáltam vissza, mire mindenki felpattant és elindultunk Tiff szobájába. Én már a lépcsőn tudtam, hogy mit fogok választani neki, de gondoltam megvárom, hogy a lányok mit találnak ezért leültem az ágyra Tiff mellé. Bea és Cat kotorászni kezdtek a szekrényben majd 5 perc múlva egyszerre hajoltak ki a szekrényből.
-Feladom.-mondták egyszerre majd leültek az ágyra én pedig felkeltem.
-Látom itt minden rám marad.-mondtam nevetve, majd keresni kezdtem azt a ruhát, amire gondolta, hogy tökéletes lenne. 2 ötletem volt.. Kinéztem az ablakon és mivel jó idő volt, ezért a rövid gatyás összeállítást kutattam ki a szekrényből. Igaz, hogy Londonban vagyunk, de mivel Tiff-nek nincs Angliás ruhája ezért egy Amerikás szettet kerestem. Mire mindent össze szedtem Tiff már mögöttem toporzékolt, majd a kezébe nyomtam a ruhát és betoltam a fürdőszobába.
Ezt választottam neki:
Tiff boldogan jött ki a fürdőből, majd a nyakamba ugrott és legalább ezerszer megköszönte a segítséget.
-Szerintem elindulok mert már 8:15-van és legalább negyed óra mire gyalog oda érek a kávézóhoz. Negyed 10 körül jövök! Sziasztok!-köszönt el, majd kiviharzott a házból és elindult a kávézóhoz. Mi a csajokkal addig elkezdtünk készülődni a vásárláshoz, hogy ne akkor kelljen, mikor Tiff hazaér. Ezzel jól el is ment az idő.

Hát mára ennyi telt tőlem.. remélem tetszik.. lécci komizzatok!! :)

4 megjegyzés: