2012. október 7., vasárnap

7. rész

Bocsi, hogy csak most hoztam az új részt, de tegnap nem voltam itthon.. remélem tetszeni fog! :)


*Bea szemszöge*


-Lányok! Hol van Cat?-kérdeztem tőlük mire Tiff elordította magát.
-Cat!!! Gyere elő!-kiabált, de semmi. Holly elkezdett képzelődni.
-Mi van, ha elrabolták az ufók?-kérdezte komoly fejjel, belőlem meg kitört a röhögés, majd vissza váltottam komolyba, hiszen Cat nincs sehol.
-Jó.. akkor gondolkodjunk értelmesen.-kezdtem bele a mondandómba, de Holly és Tiff egyszerre szakítottak félbe.
-Te olyat is tudsz?-kérdezték tőlem egyszerre mire nevetni kezdtek. Küldtem feléjük egy grimaszt, majd tovább gondolkodtam.
-Megvan!-kiáltottam fel hirtelen, mire a lányok összerezzentek.
-Hívjuk fel telefonon. Mindig magával viszi mindenhova.-mondtam, majd keresni kezdtem a telefonomat. Végre megtaláltam a hűtőben.. Igen, a hűtőben.. Na mindegy. Gyorsan kikerestem Cat számát és tárcsáztam.

*Cat szemszöge*


-Várod már a koncertet?-kérdezte tőlem Zayn.
-Még jó..-mondtam nevetve, mire Zayn elmosolyodott. Percekig csak néztük egymást, majd arca közeledni kezdett az enyémhez és megcsókolt. Ez volt az álmom. Mennyiszer képzeltem el ezt a pillanatot.. és most megtörtént. Levegő hiány miatt a csók megszakadt, majd Zayn csillogó szemekkel mosolyogva nézett rám. Még egy ideig így néztük egymást, majd megszólalt.
-Kérsz egy fagyit?-kérdezte, mire én felnevettem, majd bólintottam egyet. Zayn elment fagyiért, én meg addig ott vártam a padnál. Hirtelen megszólalt a telefonom. Amikor megláttam a kijelzőn Bea nevét lesápadtam. Én nem szóltam a lányoknak, hogy eljövök otthonról. Gyorsan felvettem a telefont.
-Szia Bea!-köszöntem félénken mire Bea kiabálni kezdett velem a telefonban.
-Cat.. hol vagy?? Miért nem szóltál, hogy elmész?-zúdította rám a kérdéseket.
-Bea! Nyugi! Még élek! Egyébként a Hyde Parkban vagyok Zayn-nel.. de most le kell tennem, majd otthon mesélek..! Szia!-elköszöntem majd eltettem a zsebembe a telefont. Zayn megjött a fagyival és a kezembe nyomott egy csokifagyit.
-Hmm.. csokis.. a kedvencem.. köszönöm.-mosolyogtam Zayn-re majd enni kezdtem a fagyimat. Gyorsan megettük, majd csak ültünk a padon és néztünk magunk elé. Zayn hirtelen felém fordult és megfogta a kezem.
-Cat.. az a csók..-kezdett bele.
-Csodás volt..-fejeztem be helyette a mondatot mire elmosolyodott és megint megcsókolt. Úgy éreztem a fellegekben járok.
-Cat... leszel a barátnőm?-kérdezte mosolyogva. Nem hittem a fülemnek.
-Persze!-vágtam rá, majd megöleltem.

*Holly szemszöge*


-És azt mondta, hogy Zayn-nel van a Park-ban.-mondta Bea, mire vigyorogni kezdtem.
-Min vigyorogsz ennyire?-kérdezte Tiff.
-Hát.. ezen az egészen.. Cat és Zayn.. együtt a parkban.. mik történhetnek ott..-mondtam sejtelmesen majd felnevettem.
-Nem vagy te egy kicsit perverz?-kérdezte tőlem Tiff vigyorogva.
-De.. lehet..-mondtam nevetve, majd csináltam magamnak egy kakaót, Bea pedig egyfolytában nézte, ahogyan iszok.
-Kérsz?-kérdeztem tőle, mire hevesen bólogatni kezdett. Nevetve csináltam egy kakaót Beának, majd oda raktam elé.
-Köszi!-mondta, majd egy szempillantás alatt megitta.
-Felmegyünk twitterezni?-kérdezte Tiff, mire mindenki felpattant és elindultunk a szobámba. Dav elment a haverjaival, valami deszkás táborba, és két hétig egyedül vagyok itthon. Vagyis a lányokkal, mert átköltöztek hozzám. Mielőtt felmentem volna twitterre gyorsan megnéztem az e-mailjeimet. Egy új üzenet.....a sulitól. Ledöbbentem. El nem tudtam képzelni, hogy mi rosszat csináltam már megint, ezért gyorsan megnyitottam.

Holly Evans!

Az iskola felújítás alatt áll, ezért fél évig nincs tanítás. Fél év múlva találkozunk a más felújított iskolában!

Tisztelettel: Az igazgató.

Elolvastam majd felsikoltottam, mire Tiff kitépte a kezemből a laptopomat és ő is elolvasta a levelet, majd ugrándozni és kiabálni kezdett.
-Fél évig nincs suliii!! Fél évig nincs sulii!!-kiabált és össze-vissza rohangált a szobában.
-Jólvan Tiff. Felfogtuk.-mondtam neki, de még mindig rohangált. Mikor elment előttem megfogtam a csuklóját és rá rántottam az ágyra. Mivel arccal érkezett az ágyra kitört belőlem a hangos nevetés.
-Nagyon vicces.-mondta gúnyos hangon Tiff, majd hozzám vágott egy párnát amiből hatalmas párnacsata lett. Mivel mindenki elfáradt leültünk az ágyra és elkezdtünk twitterezni. Zenét hallottam ezért elcsitítottam a lányokat.
-Mi van?-kérdezte suttogva Bea.
-Csörög a telefonom.-mondtam már hangosan, majd lerohantam a konyhába a telefonomért. Harry hívott. Gyorsan felvettem, mielőtt leteszi a telefont.
-Szia Harry!-köszöntem a telefonba.
-Szia Holly! Azt hittem, hogy már megettek az ufók!-mondta nevetve.
-Ja neem.. bocsi, csak lent maradt a telefonom. Miért hívtál?-kérdeztem én is nevetve.
-Hát.. arra gondoltam, hogy lenne-e kedved eljönni velem.. mondjuk moziba?-kérdezte félénken, mire elmosolyodtam.
-Persze.. szívesen elmegyek. Az neked jó ha.-néztem gyorsan az órára ami 5-öt mutatott.- 6-ra elkészülök?-kérdeztem mosolyogva.
-Persze.. akkor 6-ra érted megyek.. lehetőleg a postás ne legyen ott.-mondta nevetve.
-Megoldom!-válaszoltam én is nevetve.
-Akkor 6-kor nálad! Szia Holly!-köszönt el.
-Rendben! Szia Harry!-köszöntem el én is majd letettem a telefont.



Egy kicsit rövidre sikerült, de remélem azért teszik!! Komizzatok lécci! :)

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. köszii :D öhm.. lehet h még ma lesz kövi, de elvileg csak holnap.. még nemtudom

      Törlés
  2. jó lett!!!!! És még ma legyen kövi!!!!!!!!!!!!! ^^

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó! még ma legyen kövi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocsi, de úgy tűnik ritkábban lesznek részek.. :/

      Törlés