2012. október 3., szerda

5. rész

*Cat szemszöge*


Már vagy fél órája kocsikáztunk, mikor hirtelen lefékezett a sofőr.
-Bocsi skacok.. csak ez a majom itt ügyetlenkedik..-célzott ezzel az előttünk haladó autóra mire egyszerre nevettünk fel Holly-val.
-Egyébként mikor érünk már oda?-türelmetlenkedett Tiff, amin én egy jót nevettem.
-Hát.. ha megelőzzük ezt a tetűt akkor 5 perc.. ha meg itt csigázik akkor fél óra..-válaszolt nevetve a sofőr.
-Öhm.. Zayn..-suttogtam.-Hogy hívják a sofőrötöket?-kérdeztem mire elmosolyodott.
-Alan..-válaszolt suttogva, én pedig csak bólintottam egyet. Ránéztem Holly-ra és láttam, hogy teljesen zavarban van, mert Harry valamikor átkarolta.
-Holly kényelmes így?-kérdeztem tőle nevetve mire vágott egy grimaszt.

*Holly szemszöge*


Cat észrevette, hogy egy kicsit zavarban vagyok Harry miatt, de szerintem ez normális. Nem minden nap ülök Harry Styles mellett..
-Megérkeztünk srácok!-szólt hátra Alan.
-Kössz a fuvart Alan.-szólt oda Zayn, majd mindenki kiszállt az autóból.
-Srácok ez egy palota.. ne haragudjatok, de minek nektek egy ekkora ház?-kérdeztem nevetve, mire Harry csapódott mellém.
-Házibuliban jól jön..-mosolygott rám én meg majdnem elájultam.
-Értem..-mondtam zavarodottan, majd beléptünk az ajtón. Amint bementünk leesett az állam.
-Csukd be a szád Holly mert berepül egy légy!-nevetett Loui rajtam, majd becsuktam a számat. Még nézelődtünk egy darabig a lányokkal, majd Niall jött oda hozzánk.
-Kértek inni? Esetleg enni?-kérdezősködött, majd mikor kiejtette az 'enni' szót csillogni kezdtek a szemei.
-Niall a te szemed már akkor is csillog ha a kajáról van szó.-nevetett Bea, mire Niall vágott egy durcás fejet.
-Jajj nehogy megsértődj..-mondta, de Niall még mindig durcizott.-Niall nemáár.. sajnálom.. én.. tényleg..-dadogott Bea, majd könnyek szöktek a szemébe. Amint ezt Niall észre vette felugrott és megölelte.
-Csak vicceltem te bolond! Nem haragszom! Ne sírj nekem, mert én is sírni fogok!-mosolygott Beára Niall, majd úgy döntöttem, hogy kettesben hagyom őket. Ezt Niall ki is használta ugyanis miközben Harry-t kerestem láttam ahogy felmennek az emeletre, gondolom Niall szobájába. Bementem a konyhába de Harry-t nem találtam sehol. Bementem egy szobába ami mint kiderült Louis szobája volt, ahol őt és Tiff-et találtam.
-Ó sziasztok! Nem tudjátok, hogy Hazza merre van?-kérdeztem, mire Louis húzogatni kezdte a szemöldökét és egy idióta vigyor fagyott az arcára.
-Csak nem szerelmes vagy? Holly.. nekem elmondhatod.-vigyorgott még mindig, mire én megforgattam a szemem és a kérdését figyelembe sem vettem.
-Üvegezünk?-kérdeztem mire felcsillant a szeme.
-Peersze! Menjünk a nappaliba és majd szólunk a többieknek.-mondta majd tolni kezdett minket a szoba felé, mivel mi nem igazán tudtuk, hogy mi merre van.
-Na figyelj.. Én felmegyek szólok Niall-nek meg Beának, meg azt hiszem Liam is fent van Dani-vel.. te keresd meg Zayn-t és Harry-t.. ja meg Cat-et.-amint kimondta Zayn lépett be a szobába az oldalán Cat-tel.
-Vas Happenin?-kérdezte Zayn mire Cat-tel röhögni kezdtünk.
-Üvegezni fogunk.. maradjatok itt én megkeresem Harry-t.-mondtam majd elindultam az udvarra. Kiléptem az ajtón és hallottam, hogy valaki gitározik. Elindultam a hang irányába, majd megláttam Harry-t a fűben.

Irtó aranyos volt ahogy a hátán fekve gitározott. Csendben oda mentem és leültem mellé. Rám nézett, dobott egy mosolyt, majd felült és úgy gitározott tovább én meg csillogó szemekkel néztem őt. Mire feleszméltem már nem hallottam a gitárt, csak azt, hogy Harry hozzám beszél.
-Mi az?-kérdezte mosolyogva, mire én úgy éreztem, hogy ki kell mondanom amit gondolok.
-Semmi.. csak aranyos voltál ahogy a hátadon fekve gitároztál..-mondtam elpirulva, majd felkeltem a földről.
-Úgy terveztük, hogy üvegezünk.. jössz te is ugye?-kérdeztem tőle mosolyogva, mire feltápászkodott.
-Persze.. ki nem hagynám..-mosolygott majd bementünk a nappaliba ahol már mindenki a földön ült egy üveggel, nekünk helyet hagyva.
-Na megérkezett a turbékoló gerlepár.-szólt oda Niall majd lepacsizott Loui-val.
-Inkább játszunk.-mondtam, mert ez kicsit kínos téma volt.
-Ki kezd?-kérdezte Zayn.
-Te kérdezted, úgyhogy te!-mondta Niall, majd Zayn pörgetett. Tiff-nél állt meg az üveg, majd Zayn összedörzsölte a kezeit.
-Tiff.. felelsz vagy mersz?-kérdezte Zayn reménykedve, hogy Tiff merni fog.
-Felelek.-mondta Tiff mire Zayn kicsit lelombozódott, majd eszébe jutott valami.
-Hmm.... ki jön be közülünk a legjobban?-tette fel azt a kérdést amire én számítottam. Louis a kérdés hallatán Tiff-re emelte a tekintetét és várta a választ.
-Hát.. öh.. Louis.-mondta elpirulva, majd pörgetett és Harry-nél állt meg az üveg.
-Harry fe...-Tiff be sem tudta fejezni a mondatot, mert Harry közbevágott.
-Felelek Tiff!-nevetett, majd várta a kérdést ami várhatóan ugyan az volt.
-Ki jön be a legjobban közülünk?-kérdezte vigyorogva Tiff, mire én csak a szőnyeget piszkáltam.
-Holly..-jelentette ki Harry mire én ránéztem és elmosolyodtam. Így néztük egymást pár másodpercig, de Liam sürgetni kezdte Harry-t.
-Hé Hazza más is szeretne ám játszani.. hahóóó..-hadonászott Harry szeme előtt Liam mire visszatértünk az életbe és Harry pörgetett. Az üveg most Cat-re mutatott.
-Felelsz!-jelentette ki Harry, én pedig felnevettem.
-Hát jó.-nézett nagy szemekkel Harry-re Cat.
-A kérdés ugyan az..-mondta Harry mire Cat elvörösödve válaszolt.
-Zayn..-mondta, majd gyorsan pörgetett. Zayn mikor meghallotta a nevét elmosolyodott, majd bámulni kezdték egymást Cat-tel. Az üveg pedig Niall-nál állt meg.
-Na Niall.. felelsz ugye?-kérdezte reménykedve Cat.
-Gondolom muszáj lesz.-nevetett Niall.
-Neked is ugyan az a kérdés.-mondta Cat, majd mindenki ránézett Niall-re.
-Bea.-mondta Niall, majd ő is elpirulva pörgetett. Bea pedig paradicsom vörösen kémlelte az üveget ami nála állt meg.
-Felelek és Te Niall!-mosolygott rá Bea, mire Niall csillogó szemekkel kezdte nézni Beát, majd megszólalt.
-Ez a csaj nem csak szép, hanem gondolat olvasó is..-nézett rám Niall, mire felnevettem.
-Szerintem felesleges pörgetni, mert úgyis felelnél Louis úgyhogy te is ugyan azt a kérdést kapod és mivel még én sem válaszoltam és gondolom a kérdés ugyan az lenne ezért Harry..-magyaráztam mire mindenki bólogatni és vigyorogni kezdett, Harry pedig csak mosolygott.
-Tiff! Tiff és senki más..-jelentette ki teljes nyugalommal ezt a tényt Louis, majd átkarolta Tiffany-t.
-Hát mi nem sokat játszottunk, de legalább több információt tudok a szerelmi életetekről srácok.-nevetett Liam és Dani, majd felmentek Liam szobájába. Ránéztem az órára majd meglepetten tanulmányoztam, hogy milyen gyorsan elment az idő.
-Csajok nekünk mennünk kéne.. azt mondtam Dav-nek, hogy 8-ra otthon leszek mivel még tanulnom is kéne és most van 19:45.. el fogok késnii..-estem kétségbe, mire a csajok felugrottak a földről és elkezdték felhúzni a cipőjüket.
-Hát akkor sziasztok.. majd még találkozunk.. ugye?-kérdezte Niall Beára nézve, de Cat hamarabb válaszolt.
-Alap..-mondta nevetve, majd mindenkitől elbúcsúztunk 3-3 puszival, és elindultunk a kapu felé, de Harry utánunk futott.
-Haza viszlek titeket!-mondta, majd kinyitotta a kocsit és miután mindenki beült, haza indultunk...


Ez most kicsit rövidebb lett, de remélem azért tetszik! :) Lécci komizzatok! :)

 

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. köszii :) sztem csak hnap lesz mert fáj a kezem.. túl gyorsan írtam.. :D de holnap sztem meg 2-t rakok majd :)

      Törlés
  2. *-* nagyoon jó lett!! Köviit!! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszii :) majd csak holnap hozok, mert nagyon fáradt vagyok és már időm se lenne rá.. bocsii :/

      Törlés