2012. október 23., kedd

14. rész

Mint mondtam, ma sikerült géphez ülnöm így itt a kövi rész! :)

 

*Holly szemszöge*


Nagyon megijedtem. Louis lábából kiállt 2 bazinagy tüske és elég durván vérzett. Louis arcán látni lehetett, hogy elképesztően fáj a lába. Felhívtam a mentőket majd elmondtam, hogy hol vagyunk és hogy mi történt. 5 percen belül odaértek a mentősök. Louis-t rárakták egy hordágyra, berakták a kocsiba, elkezdték lekezelni a sebet, majd be akarták csukni a mentőautó ajtaját.
-Várjon!-kiabáltam oda, majd gyorsan oda futottam a mentőshöz.
-Gyorsan mondja..-sürgetett és közben Louis sebét kötözte be.
-Ő is vele mehet?-mutattam Tiff-re és kérlelően néztem a mentősre.
-Jó jöjjön.. önök pedig jöjjenek utánunk kocsival.-mondta, majd intett egyet Tiff-nek aki azonnal odafutott és beugrott a kocsiba. Elhajtott a mentős így esélyem sem volt megkérdezni, hogy melyik kórházba viszik. Reméltem, hogy Tiff-nél van telefon és akkor tőle meg tudom kérdezni. Gyorsan kikerestem a számát és tárcsázni kezdtem. Fel vette.
-Mi az?-kérdezte szipogva.
-1. ne sírj, nem lesz semmi baj.. 2. kérdezd meg, hogy melyik kórházba viszik, mert ez a mentős nem volt képes elmondani..-bosszankodtam, mire felnevetett és hallottam ahogy megkérdezi.
-A központiba.-adott választ kis idő után.
-Rendben, akkor ott találkozunk.-mondtam, majd letettem a telefont.
-Srácok menjünk a központi kórházba. Most!-mondtam, majd Harry elsőnek odafutott az autóhoz. Mindenki beszállt majd Harry száguldozni kezdett.
-Héé.. nyugi.. élni akarok.-mondtam, majd megfogtam a kezét amitől kicsit megnyugodott. 10 perc alatt odaértünk. Jellemző, hogy ha Harry vezet mindenhol hamar ott vagyunk. Kiugrottunk a kocsiból és elmentünk a recepcióhoz.
-Jó napot! Meg tudja mondani, hogy Louis Tomlinson-t merre találjuk?-kérdeztem a nőtől mire lekezelően nézett rám. A srácokon kapucni, sapka és napszemüveg volt így nem ismerhette fel őket.
-Jó napot! Sajnálom de ilyen információkat nem adhatok ki.-mondta, majd visszafordult a gépéhez. Olyan ideges lettem, hogy hirtelen "letéptem" a srácokról az áll ruhát és megint a nőhöz fordultam.
-Akkor mégegyszer megkérdezem... Merre találjuk Louis Tomlinson-t?!-kérdeztem ingerülten, mire rám nézett és szólásra nyitotta volna a száját, de meglátta a srácokat és csak tátott szájjal figyelt. Megint felidegesített. Csettintettem előtte párat pire észhez tért.
-Ne haragudjanak... az intenzíven van.-habogott a nő.
-Ti menjetek... én addig kérek egy panasz könyvet és beleírom a véleményemet..-mondta Zayn is ingerülten, mire rábólintottunk. A nő nagy szemekkel nyújtotta át Zayn-nek a könyvet, ő meg egy egész regényt írt. Úgy kell neki.-gondoltam magamban és felnevettem.
-Mi az kicsim?-mosolygott rám Harry.
-Csak azon nevettem, hogy amikor a nő végig nézte ahogy Zayn egy regényt ír milyen feje volt.-mondtam nevetve mire ő is felnevetett.
-Jaa az vicces volt.-mondta vigyorogva. Az egész folyosón végig kellett menni, és út közben Zayn is utolért minket. Elkanyarodtunk balra és megláttam, hogy Tiff a folyosó végén ül egy padon.
-Ott van Tiff!-mutattam az említett felé és gyorsan odafutottunk.
-Szia! Valami hír?-kérdeztem tőle de csak nemlegesen rázta a fejét.
-Nyugi nem lesz semmi baj.. bekötik a lábát, maximum pár napig nem tud ráállni és utána semmi baja nem lesz.-mondtam, de nem sokat értem el vele.
-Nem emlékszel mikor még kicsik voltunk és én léptem bele egy tengeri sünbe?-kérdeztem mire elborzongott a múltban történteken.
-De igen... azt sem volt kellemes átélni.-mondta Tiff.
-Hát nem..-helyeselte Cat és Bea.
-Az most nem lényeges.. de nekem is csak bekötötték a lábamat és két napig nem állhattam rá.. aztán minden ugyan úgy ment tovább.. ne aggódj már ennyire..-nyugtatgattam Tiff-et végre hatásosan.
-Igazad van.-mondta és egy kis mosoly jelent meg az arcán.
-Én keresek egy orvost.-mondta Harry és abban a pillanatban a kórteremből előlépett egy idősebb orvos.
-Jó napot! Ki itt a legközelebbi hozzátartozó?-kérdezte és közöttünk jártatta a szemét.
-Én a barátnője vagyok.. ők pedig a legjobb barátai.-állt fel Tiff.
-Nincsenek titkaink egymás előtt uram.. Tiff úgyis elmondaná nekünk.. mondja csak nyugodtan.. Mi van Louis-sal?-kérdezte Cat.
-Semmi rossz.-nyugtatott meg minket, mire Tiff szeméből kicsordult egy könnycsepp.-Lekezeltük a sebet és adtunk neki fájdalom csillapítót is.. 2-3 napig nem tud majd lábra állni, de utána teljesen egészséges lesz.-mondta az orvos a kórlapot bújva, majd a mondat végén felnézett ránk.
-Bemehetünk hozzá?-kérdezte Niall.
-Menjenek csak.-mondta, majd elment. Tiff szó szerint feltépte az ajtót és odarohant Louis-hoz majd jó erősen megszorongatta. Én és Niall szokás szerint ezen egy jó nevettünk.
-Tiff...megfulladok..-nyöszörögte Louis, mire Tiff egyből elengedte.
-Ne haragudj... csak nagyon aggódtam.-mondta szégyenlősen.
-Jajj te... gyere ide.-mondta neki Louis, majd magához húzta és megcsókolta.
-Látom már jobban vagy.-nevetett Liam.
-Jól látod.. mit mondott az orvos? Mert én szóltam hozzá erre rám nézett és kötözte tovább a lábamat.-mondta nevetve.
-Hát, hogy 2-3 napig nem állhatsz rá a lábadra, de aztán minden ugyan úgy megy majd.-mondta Zayn.
-És azt nem mondta, hogy mikor mehetek haza?-kérdezte mire a homlokomra csaptam.
-Tudtam, hogy valamit elfelejtettem.-mondtam, majd elindultam megkeresni azt az orvost akivel 5 perce beszéltünk. A recepciónál meg is találtam, ahogy éppen a recepciós csajt oktatja ki. Jót nevettem az egészen, majd odasétáltam az orvoshoz.
-Elnézést.. azt el felejtettem meg kérdezni, hogy Louis mikor jöhet haza velünk.-nevettem fel kínosan.
-Most hazamehetnek.. mivel ez nem túl komoly ezért nem kell bent tartanunk megfigyelés alatt. És ne haragudjanak a kolléganő figyelmetlenségéért. Kicsit szétszórt a hölgy.-mondta, majd szúrós pillantásokat vetett a csaj felé mire felnevettem.
-Rendben.. köszönöm!-mondtam, majd visszamentem Louis kórterméhez. Mikor beléptem az ajtón próbáltam szomorú arcot vágni, és a többség be is vette.
-Mi az?-kérdezte ijedten Tiff.
-Hát.. az orvos azt mondta, hogy....-hagytam befejezetlenül a mondatot amit Cat vigyorogva folytatott.
-Hogy már ma hazajöhetsz velünk.-mondta Cat vigyorogva.
-Hééé lelőtted a poént!-mondtam durcásan aztán nem bírtam tovább és elnevettem magam.
-Tee.. már megint bevettem.. hogy csinálod?-kérdezte Louis.
-Beleélem magam.-rántottam meg a vállam mosolyogva. Louis rábólintott, majd elkezdett kimászni az ágyból.
-Az ajtó mellett van egy mankó.. idehozod nekem Hugi?-nézett rám Louis, mire megfordultam és odavittem neki a mankót így már járó képes lett. Mivel semmi cucca nem volt behozva így elindultunk ki a kórházból. Az ajtónál viszont elakadtunk. 20-30 fotós állta el az utat, ezért odamentem az egyik orvoshoz megkérdezni, hogy merre van a hátsó kijárat. Útbaigazított minket, majd gyorsan beültünk a kocsiba és haza indultunk.


*Otthon*


-Most nektek kell gondozni engem.-vigyorgott Louis.
-Na idefigyelj Répafiú...-kezdtem bele a mondatba, mire a "Répafiú" megnevezésnél felhúzta a szemöldökét.-én bevállalom, hogy kaját csinálok.. ezzel mindenkinek segítek.. a legtöbbet Tiff fog neked segíteni.-mutattam az említettre aki csak mosolyogva állt Louis mellett.
-Rendben... Répafiú.. ez tetszik.-vigyorgott az új elnevezésén.
-Okés.. akkor film?-kérdezte Harry.
-Nekem jó.. mit nézünk?-kérdeztem vissza.
-Öhm... Sex & New York?-kérdezte vigyorogva Zayn.
-Tőlem.-mondtam nevetve, majd befészkeltük magunkat a kanapéra. Harry beült mellém, átkarolt én meg ráhajtottam a vállára a fejemet. A film közepén Harry felkelt és húzott magával.
-Hova megyünk?-kérdeztem tőle.
-A konyhába.-mondta dörmögős hangon. Követtem tovább, majd a konyhába érve neki támaszkodtam a pultnak. Harry ahelyett, hogy kinyitotta volna a hűtőt, hozzám sétált és hevesen megcsókolt. Lábammal körbefontam a derekát, egy pillanatra sem megszakítva a csókot.
-Akarlak..Most!-dörmögte a fülembe, majd felkapott és feltűnés nélkül felrohant velem a szobába...

*1 óra múlva*


*Cat szemszöge*


Már fél órája vége a filmnek és Holly-ék eltűntek. Természetesen mindenki tudta, hogy hol vannak. Láttuk őket amikor felmentek.
-Hallgatózzunk!-adta a remek ötletet Niall.
-Megbolondultál?-kérdeztem.
-Miért? Ez nem is rossz ötlet.-helyeselte Zayn majd elindultak az emeletre és engem is felrángattak. A lépcső közepén megálltam, és onnan néztem a fiúkat. Ahogy felértek az emeletre és megálltak az ajtó előtt az kinyílt és beestek az ajtón, belőlem meg kitört a hangos nevetés.
-Srácok ti mit szeretnétek itt?-kérdezte Harry kicsit ingerülten egy szál boxerban.
-Öhm.. mi.. semmit..-makogta Zayn majd felpattantak és lefutottak mellettem.
-De bátrak vagytok srácok.-szólt oda Louis mire mindenki nevetni kezdett.
-Ez nem volt szép.-mondta Niall. Holly előjött a pizsijében ezzel méginkább bizonyítva a gondolatainkat.
-Jó volt az az 1 óra Hugi?-kérdezte vigyorogva Louis.
-Csak féltékeny vagy, mert te még nem "avattad fel" Tiff-et.-mutatta Holly az idézőjeleket a levegőben, cinikusan, és belőlem megint kitört a nevetés.
-Jó kis társaság vagytok ti.-nevetett Bea.


Most csak ennyi telt tőlem.. remélem tetszik.. komizzatok léccii :)

2 megjegyzés:

  1. Nemrég akadtam a blogodra és nagyon tetszik...már várom a következőm részt...:D

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett! :D gyorsan kövii :D

    VálaszTörlés