2012. október 5., péntek

6. rész

Na.. először is bocsi, hogy tegnap nem írtam semmit, de eléggé lefárasztottak a suliban.. -.- :D dee most itt a 6. rész! :) remélem tetszik majd, lécci komizzatook! :)


*Holly szemszöge*


Megálltunk a ház előtt, majd a lányok kipattantak a kocsiból így Harry-vel maradtam. Épp ki akartam szállni, mikor megfogta a csuklómat és visszahúzott.
-Várj..-kezdett bele a mondandójába majd lehajtotta a fejét.
-Mondd!-mosolyogtam rá biztatóan majd megfogtam az állát és felemeltem a fejét. Rám nézett azokkal a gyönyörű szemeivel én pedig lefagytam. Így néztük egymást egy ideig, majd valaki bekopogott az autó ablakán, ezzel elrontva a pillanatot. Harry lehúzta az ablakot én meg amint megláttam az embert aki bekopogott a homlokomra csaptam. A postás volt. El nem tudtam képzelni, hogy mégis minek kellett kopogtatnia ezért nem voltam vele valami kedves.
-Mit akar?-kérdeztem kicsit idegesen.
-Maga Holly Evans? Mert hoztam önnek egy csomagot, csak a házból nem jött ki senki, ezért gondoltam, hogy itt ül bent.. netán megzavartam valamit?-kérdezte majd Harry-re nézett.
-Igen!-vágtuk rá egyszerre szem forgatva.
-Elnézést.. akkor lerakom az ajtó elé, csak egy aláírást szeretnék kérni.-mondta, majd az orrom alá dugta a papírt. Gyorsan aláírtam majd belenyomtam a kezébe és felhúztam az ablakot.
-Utálom ezt a pasit.. mindig mindent megzavar.-idegeskedtem egy kicsit amin Harry egy jót nevetett.
-Na én akkor megyek..-mondtam, majd megint ki akartam szállni, de visszarántott.
-Várj.. ráérsz valamikor?-kérdezte egy kisfiús mosollyal.
-Hát.. úgy volt, hogy elmegyünk a koncertre.. esetleg ott találkozhatnánk..-mondtam, mire Harry kinyitotta a kocsi egyik titkos zsebét és 4 db VIP jegyet nyomott a kezembe.
-Akkor majd a koncert után gyertek az öltözőkhöz.-mondta majd adott egy puszit, én pedig kiszálltam és elindultam befelé. Épp nyúltam volna a kilincsért, hogy kinyitom az ajtót, mikor az kinyílt előttem és a lányok egyszerre zúdították rám a kérdéseket, de én abból csak egyet hallottam.
-Úristen de sokáig molesztált téged.. élsz még, vagy elfolytál?-hallottam az egyetlen kérdést, mert a többi érthetetlen volt, majd kitört belőlem a röhögés. Egyből tudtam, hogy ilyen baromságokat csak Cat képes mondani.
-Alap.. de ugye tudod, hogy Zayn is ilyen?-kérdeztem tőle vigyorogva mire pár másodpercre lefagyott az arcáról a mosoly, majd kitört belőle a hangos nevetés. Bea és Tiff csak nagy szemekkel nézték ahogy fetrengünk a földön. Mikor már mindketten lenyugodtunk leültünk a kanapéra.
-Csajok kaptam valamit Harry-től...-mondtam, mire mindannyian kíváncsian figyelni kezdtek én meg előhúztam a hátam mögül a VIP jegyeket, mire rám ugrottak, és egyszerre vettek el maguknak egy-egy jegyet. Csillogó szemekkel nézegették, majd Cat hirtelen felállt és odasétált elém és csak bámult.
-Cat.. mivan?-kérdeztem tőle, mivel elég ijesztő volt ahogy ott bámult.
-Csak.. volt még valami ezen kívül?-kérdezett vissza majd vigyorogva mellém ült.
-Hát.. egy ideig szemeztünk, majd a postás megzavart.. tényleg.. kaptam egy csomagot.. ki kell mennem érte..-mondtam, majd elindultam a bejárat felé. Kinyitottam az ajtót és nem találtam a csomagot.
-Mit csinálsz Holly?-jött oda hozzám Bea a kezében egy csomaggal.
-Hát kaptam egy pont ugyan ilyen csomagot mint ami a kezedben van és nem találom..-mondtam, mire Bea röhögve a kezembe nyomta a csomagot.
-Én hoztam be neked..-mondta még mindig nevetve.
-Ó.. akkor köszi.-mondtam majd széttéptem a csomagolást.....

*Cat szemszöge*


Bea és Holly valamit az ajtóban csináltak én meg sms-eztem.....Zayn-nel. Azt írta, hogy látni akar mert hiányzom neki. Olyanaranyos *-*-gondoltam magamban, majd írtam neki, hogy találkozhatunk még ma. Persze rögtön írta, hogy 10 perc és itt van ezért felmentem átöltözni. Leértem és akkor csöngettek. Gyorsan kinyitottam az ajtót ahol Zayn állt.
-Szia! Indulhatunk?-köszöntöttük egymást 2 puszival.
-Persze!-mondtam majd elindultunk az utcára és meglepetten tanulmányoztam, hogy Zayn ideért gyalog 10 perc alatt.
-Öhm.. mit szólnál ha elmennénk a Hyde Park-ba?-kérdezte mosolyogva.
-Rendben! Ott azt hiszem, hogy van is egy eldugottabb pad.. oda leülhetünk ha gondolod..-mondtam, majd elindultunk a park irányába. Találtunk egy üres padot és mivel nem nagyon járt arra senki ezért beszélgetni kezdtünk.....

*Bea szemszöge*


Holly feltépte a csomagot majd egy hatalmasat sikított. Kapott egy nyakláncot, és volt mellette egy kis kártya amin ez állt:

Csak mert gyönyörű vagy és megérdemled!

Harry xx

Amint elolvasta még egyet sikított majd ugrándozni kezdett én meg csak nevettem rajta. Hirtelen megállt és falfehéren rám nézett.
-Bea.. szerinted ez mit jelent?-kérdezte csillogó szemekkel mire én felnevettem.
-Szerinted?-kérdeztem vissza nevetve mire csúnyán nézett rám ezért folytattam.-Bejössz neki! Tisztán látszik rajta..-mondtam, mire vigyorogni kezdett. Beszélgettünk még egy darabig, majd rezegni kezdett a telefonom.

Szia Bea!

Hallottam, hogy Harry adott nektek VIP jegyeket és ennek nagyon örülök.. gondoltam most megkérdezem, hogy ne mindenki előtt kelljen: el jössz velem a koncert után mozizni? :)

Niall xx

Most én sikítottam. Rögtön elkezdtem megírni a választ.

Szia Niall! :)

Igen, és nagyon örülök a jegyeknek! Persze, szívesen elmegyek veled.. majd az öltözőnél talizunk!

Szia! :) Bea xx

Elküldtem. Gondoltam elmegyek tv-t nézni mire megtaláltam Holly-t az ágyon röhögve. Ránéztem a tv-re és gyorsan bepattantam Holly mellé. Spongyabob ment a tv-ben. Mindketten imádjuk. Ma úgylátszik Spongyabob nap volt mert 3 órán keresztül csak azt néztük, majd feltűnt valami... Cat nincs itt....



Hát ez most ilyen lett, remélem azért tetszik! :) Holnap új rész (vagy talán még ma, a komiktól függ)!! :)

2 megjegyzés:

  1. Gyorsaan kövit! :D NAgyon jó lett ez a rész is*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszii :D tegnap nem voltam itthon, de most elkezdem! :)

      Törlés