2012. október 22., hétfő

13. rész

Alkalmam volt géphez ülni, mivel anyumék elmentek valahova, szval itt az új réész! :)


*Holly szemszöge*


Reggel mikor felébredtem egy smaragd zöld szempárral találkoztam.
-Jó reggelt Hercegnőm!-Harry volt az. Ki más.. (:D)
-Jó reggelt Kicsim!-köszöntöttem én is majd adtam neki egy 'jó reggelt' csókot.
-Hmm.. minden reggel így akarok kelni..-mondta dörmögős hangján.
-Ha rajtam múlik így is fogsz!-mondtam mosolyogva.
-Ajánlom is!-mondta vigyorogva majd megcsókolt és felkelt az ágyból. Fel sem öltözött, csak egy szál boxerban elindult a konyhába. Mit is vártam tőle. Én is kikeltem az ágyból és valami ruha után néztem. A mai napom is laza lesz, így valami laza szettet kezdtem el keresni. Meg is találtam a megfelelő ruhát, de mikor ránéztem az órára és rádöbbentem, hogy még csak 10 óra van úgy döntöttem, hogy az öltözés még várhat. Elindultam a konyhába az elég lenge pizsimben. Mikor leértem mindenki úgy nézett ki mint egy élőhalott.. és mindenki alsógatyában, vagy egy hosszított pólóban volt, így nyugodtan léptem be a konyhába.
-Jó reggelt sráácok!-köszöntem mindenkinek, majd levágtam magam Harry mellé.
-Neked is Holly..-nyögték ki valahogy ami nevetést váltott ki belőlem. Tényleg olyanok voltak mint egy élőhalott..
-Hogy aludtáál hugiii?-ugrált le a lépcsőről Louis és a nyakamba ugrott amit mindenki nagy szemekkel figyelt.
-Köszi jóól!-mondtam nevetve.
-Öhm...hugi?-nézett kérdőn mindenki Louis-ra.
-Aham..-válaszoltuk egyszerre vigyorral a képünkön, mire mindenki nyögött egy 'hát oké'-t és visszafordult az asztal felé. Louis helyet foglalt Tiff mellett, majd bekövetkezett a csend.. Már eljutottunk odáig, hogy ha csend van az már nem kínos.. csak.. csak csend van.. Ez azért jó érzés így pár nap után.. Körbenéztem, és láttam Cat-en, hogy nagyon vigyorog.
-Hát te minek örülsz ennyire Cat?-kérdeztem vigyorogva, mire elpirult.
-Használd a fantáziád Holly..-mondta mosolyogva.. És akkor egyből leesett.
-Neee.. gyere velem!-rángattam magammal nevetve a szobámba. Belöktem az ajtón, "rádobtam" az ágyra és vártam, hogy meséljen. De semmi..
-Jajj Cat harapófogóval kell kiszednem belőled??-vigyorogtam rajta, mire ő is felnevetett.
-De minek meséljem el, ha már lent beugrott, hogy mi történt tegnap?-kérdezte vigyorogva.
-Jóó igaz.. de ez nem éér.-mondtam, majd keresztbe tettem a kezem magam előtt mire Cat kérdőn nézett rám.
-Mi is?-kérdezte fura fejjel.
-Az hogy neked előbb volt meeg.-mondtam vigyorogva, mire Cat-ből kitört a hangos nevetés amire mindenki felrohant a szobába és az ajtóból nézték ahogy Cat fulladozik. Mikor Cat végre abbahagyta, mindenki kérdőn nézett ránk.
-Mi volt ilyen vicces?-kérdezte Zayn, mire belőlem tört ki a nevetés.
-Ezek megbolondultak..-mondta Liam fapofával, majd rámutatott Niall-re aki rajtunk röhögött.
-Ne nevezd bolondnak a barátnőmet.. Én így szereteeeem!-futott oda hozzám Harry és szorosan magához ölelt. Már nem volt kedvem nevetni. Elkábított. Szó szerint. Elképesztő, hogy pár kis gesztussal ilyet vált ki belőlem. Beleszagoltam a pólójába és elöntött a mámor. Ezt mindenki mosolyogva nézte végig, majd szép lassan kimentek a szobából és négyen maradtunk.
-Min nevettél ennyire?-nézett Cat-re hirtelen Zayn, mire megint elő akart törni a nevetés, de igyekeztem visszafogni magam, több-kevesebb sikerrel.
-Nem biztos, hogy ezt nekem, meg hogy egyáltalán el kéne mondani.-mutatott rám Cat mire kikerekedtek a szemeim.
-Szóval?-kérdezte egyszerre Harry és Zayn.
-Majd egyszer úgyis megtudjátok.-mondtam, majd magamhoz szorítottam Harry-t.
-De én most akarom tudniii.-nyafogott Zayn mint egy 5 éves kisgyerek.
-Ha nem fejezed be egy párnát kapsz a képedbe.-mondtam Zayn-nek mire elhallgatott így visszafordultam Harry-hez, majd mikor egy puszit nyomtam volna az arcára fejbe talált egy párna.
-Teeeeee... ezt most megkeserülöööd.-kiáltottam el magam, majd felkaptam egy párnát és püfölni kezdtem. Idő közben Harry és Cat is beszállt a párnacsatába, így mindenki ütött mindenkit. Nekem semmi erőm nem volt e nevetéstől így gondoltam legurulok az ágyról. Csak azt nem gondoltam, hogy a föld ilyen kemény. Egy nagy koppanással értem földet. Nem mondanám, hogy kellemes volt. Harry egyből mellém ugrott és aggódó szemekkel nézett rám.
-Jól vagy? Fáj valamid? Hívjak orvost?-halmozott el a kérdéseivel amit mosolyogva figyeltem.
-Nem, köszönöm jól vagyok.. Jó látni, hogy ennyire féltesz.-öleltem meg mosolyogva.
-Már hogy ne féltenélek? Te vagy az életem..-dörmögte a fülembe. A jóleső szavaktól kicsordult egy könnycsepp.
-Valami rosszat mondtam?-nézett rám ijedten.
-Jajj dehogy! Csak jólesett amit mondtál.-nyugtattam meg, majd megcsókoltam.
-Öhm.. nem akarom megzavarni ezt a csodás pillanatot.. de nem akartok felkelni a földről?-nézett ránk hülye fejjel Zayn.
-Jaaa... de fel kéne..-nevettem magamon, majd felkeltem a földről és felhúztam Harry-t. Harry odament a szekrényhez, majd keresett valami pólót és visszajött az ágyra.
-Sráááááááááááácook! Gyertek gyorsan!! Hívatlan vendéég! Zayn ez a te területed!-kiabált fel Niall, mire egyszerre indultunk el a nappaliba. Leérve megláttam egy ismerős nőt és elkapott az undor. Ez meg mit keres itt?-gondoltam magamban, és épp szólásra nyitottam volna a számat, de Harry megelőzött.
-Mit akarsz?-kérdezte kicsit sem kedvesen és erősen magához szorított.
-Téged.-mondta Caroline, majd elindult Harry felé, mire mindketten vágtunk egy fintort és Harry szépen ellökte magától.
-Hozzám ne érj! Undorító vagy! Mit képzeltél? Hogy miután otthagysz és évekre rá visszajössz hozzám, majd tárt karokkal várlak? Hát rosszul hitted! Tűnj el innen ha nem akarod, hogy Zayn tegyen ki!-kiabált vele Harry és közben végig magához szorított. Jól esett, hogy ennyire véd. Mosolyogva bújtam oda hozzá, mire ő homlokon puszilt. Caroline csak állt ott, és nem mozdult. Nem állt szándékában elmenni innen.
-Tűnj innen vagy kihívom a rendőrséget! Egyáltalán te hogy jöttél be?-kiabált vele Zayn és ő is erősen szorította magához Cat-et. Mindenki a párját szorította és védte ettől az undorító nőszemélytől.
-Az ajtón Zayn.. az ajtón.-mondta cinizmussal a hangjában, mire Zayn nem bírta tovább. Oda tolta mellém Cat-et és elindult Caroline felé.
-Csak finoman Zayn.-mondta neki Niall nevetve. Zayn-t nem érdekelte, hogy ki mit kér. Szabályosan kidobta az ajtón, majd becsapta és visszajött Cat-hez.
-Mi volt ez az egész?-nézett kérdőn Harry Niall-re.
-Hát.. itt beszélgettünk, ez a nő meg betörte az ajtót és téged keresett.. aztán felkiabáltam és onnan már tudod.-mondta Niall idegesen.
-Meg volt neki még a kulcs?-nézett nagy szemekkel Zayn.
-Zárat cseréltetünk. Most!-mondta Harry, majd az első telefont felkapta az asztalról és beírta a számot. Nem kellett sok idő, a szerelő felvette. Harry megbeszélte vele, hogy most azonnal induljon el és cseréljen zárat.
-Azt mondta, hogy 20 perc és itt van, aztán 5 perc alatt lecseréli.-mondta Harry kicsit nyugodtabban.
-Nyugii.. minden meg lesz oldva.-mondtam, majd odamentem hozzá és megcsókoltam. Ettől láthatóan lenyugodott mert elkezdett vigyorogni.
-Úgy imádlak! 2 másodperc alatt le tudsz nyugtatni..-mondta mosolyogva.
-Én is téged!-mondtam, majd megpusziltam az arcát és bementem a konyhába.
-Ki kér kaját?-kiabáltam ki, mire mindenki besereglett a konyhába. Nevettem egyet rajtuk majd kinyitottam a hűtőt és megnéztem, hogy mi minden van itthon. Mindenki kiment a konyhából fel a szobákba, de Harry ott maradt. A legalsó polcon volt kész gofri. Elkezdtem lehajolni, aztán eszembe jutott, hogy Harry pont a hátam mögött ül és így teljes belátás nyílik neki a seggemre. Mire végigfutottam a gondolatmenetemen, Harry mögöttem termett és belemarkolt a seggembe. Letettem a  gofrit a pultra majd megfordultam.
-Ezt direkt csinálod?-kérdezte tőlem mély dörmögős hangján.
-Mégis mit?-incselkedtem vele, miközben végighúztam kezemet a kockáin.
-Jó menjünk fel!-mondta ellenállást nem tűrő hangon és válaszomat meg sem várva felkapott és felfutott velem a szobába. Lábával becsapta az ajtót, majd be is zárta. Letett az ágyra és fölém hajolt, majd ahol ért csókolgatni kezdett. Megtalálta a gyenge pontomat. Nyakamat kezdte el csókolgatni és szívni, amitől elöntött a mámor. Elkezdtem felhúzni a pólóját, majd kapcsolt és eldobta a szoba egyik sarkába és visszatért a nyakamhoz. A kínzáshoz nagyon értett. Hirtelen fordítottam a helyzetünkön. Most én voltam felül. Ezt ő kihasználta és levette rólam a pólót. Mivel még mindig pizsiben voltam, ezért nem volt rajtam melltartó így egy elég rövid nadrágban voltam. Harry egyből maga alá kerített és a nyakamtól kezdve lefelé haladva csókolgatni kezdett. Levettem róla a boxerét, így már meztelenül kényeztetett.
-Én nem bírom tovább! Kellesz!-mondta, majd letépte rólam az utolsó kis textil anyagot. Innen a fantáziátokra bízom ;)

*1 óra múlva*


Harry mellkasán feküdtem.  Ő a hajammal játszott én pedig kicsi köröket rajzoltam a kockáira. Hirtelen Harry töre meg a csöndet.
-Szeretlek! Mindennél jobban!-mondta mosolyogva.
-Én is téged! Örökre!-mondtam, majd megcsókoltam. Felkeltem az ágyból és felvettem a reggel kikészített ruhámat.

Harry végig nézte ahogy felöltözök.
-Szívesen néztelek volna még..-mondta kajánul vigyorogva, mire felnevettem.
-Majd legközelebb.-mondtam mosolyogva, majd felvettem a sapit és beálltam a tükör elé. Harry odajött mögém és a derekamra fonta a kezeit.
-Gyönyörű vagy!-mondta, majd megcsókolta a nyakamat, amitől kirázott a hideg. Ezt ő ahogy észrevette felnevetett, majd ő is felöltözött és lementünk a nappaliba, ahol mindenki vigyorogva nézett ránk.
-Mi a helyzet?-kérdezte Harry mosolyogva, majd ledobta magát a kanapéra és mielőtt mellé ülhettem volna az ölébe rántott.
-Grat tesóó.-mondta Zayn, majd lepacsiztak Harry-vel én megy nagy szemekkel néztem mindenkire.
-Tudod a szobád nem éppen hangszigetelt..-vigyorgott Niall, mire mégjobban kikerekedtek a szemeim. Harry csak nevetett egyet rajtam, majd a számra nyomott egy puszit.
-Meséltek?-kérdezte vigyorogva Liam, mire mindenki egyszerre nevetett fel.
-Ezt te sem gondoltad komolyan.-mondtuk egyszerre Harry-vel.
-Nem hát.. csak kíváncsi voltam az arcotokra.-mondta vigyorogva Liam.
-Úgylátom megtette a hatását, mert elég kikerekedett szemekkel néztetek Liam-re.-mondta nevetve Bea.
-Mi lenne ha nem a magánéletünket tárgyalnánk ki? Vagy nem éppen a miénket?-nézett sejtelmesen Zayn-re Harry mire felnevettem.
-Szóval ti már fel vagytok avatva.-mondta nevetve Louis.
-Louis!!-szólt rá Tiff.
-Jól van na...-mondta Louis durcásan, mire kapott egy cuppanós puszit az arcára és egyből vidám lett.
-Én ma még nem is kaptam puszit.-mondta durcásan Bea, mire Niall össze-vissza puszilgatta az arcát.
-Mi a terv mára?-kérdezte Zayn.
-Élményfürdő?-vetette fel az ötletet Niall amit mindenki helyeselt.
-Na akkor nyomás a fürdőruhákért!-mondta Harry majd rácsapott a seggemre. A csajokkal felmentünk az emeletre, majd előkerestük a bikiniket.

Cat bikinije:


Tiff bikinije:


Bea bikinije:


Holly bikinije:


Én ráhúztam a bikinimre egy Vegas-os pólót, meg egy rövid gatyát. A lányok is hasonlóan öltöztek fel. Cat-en egy Párizs-os, Tiff-en London-os Beán pedig egy Amerikás póló volt meg egy hozzá illő rövid gatya. Lementünk a fiúkhoz, mire elkezdtek tapsolni, mi meg fura fejjel néztünk rájuk. Mindenki odament a pasijához, majd kézen fogva elindultunk a kocsihoz. A ház előtt egy nagy fekete Land Rover állt.
-A te kocsiddal megyünk?-néztem Harry-re, mire mosolyogva bólintott egyet én meg vigyorogva beültem az anyósülésre. Hátul mindenki elhelyezkedett és elindultunk az élményfürdőbe. Liam útközben kétszer is telefonált. Egyszer Dani-t hívta, hogy jöjjön az élményfürdőhöz, mivel ő reggel nem volt nálunk, de sajnos Dani-nek fotózásra kellett mennie így egy kicsit szomorú volt, de Niall baromkodása felvidította. Aztán a második hívásnál kicsit meglepődtem. Liam le akarta foglalni nekünk az egész élményfürdőt.
-Ez most komoly?-kérdeztem egyszerre a lányokkal.
-Miért? Azt szeretnétek, ha végig rajongóknak kéne aláírásokat osztogatni meg ilyenek?-kérdezte Liam, mire egy jobb ötletem támadt.
-Srácok mi lenne ha kimennénk a közeli partra? Az nem kerül pénzbe, ott vannak eldugottabb részek ahol garantálom, hogy nem lesz senki.. vélemény?-kérdeztem, mire Liam gondolkodó fejet vágott, majd szólásra nyitotta a száját, de a srácok megelőzték.
-Harry akkor a parthoz menjünk.-szólt előre Niall, Louis és Zayn egyszerre, mire Hazza felnevetett, majd irányt váltott. 20 perc múlva oda is értünk a parthoz.
-Harry hazafelé én vezetek... élni akarok.-mondta Louis nevetve.
-Tőlem..-mondta nevetve Harry.
-Fogadjunk, hogy te fogsz elsőnek a vízben landolni..-nézett rám vigyorogva Niall és Liam, majd elindultak felém.
-Srácok.. levehetném a ruhámat?? Elvégre azért húztam fel bikinit, hogy az legyen vizes..-magyaráztam, majd levettem a pólóm meg a nadrágom és bedobtam a kocsiba. A csajok is ugyan ezt tették majd mikor visszafordultunk 5 tátott szájjal találtuk szembe magunkat.
-Most mi van?-kérdeztük egyszerre.
-Grat a csajodhoz tesó.-pacsiztak le egymással. Én már fogtam a fejem.
-Ez most komoly?-kérdeztem nevetve.
-Már hogy ne lenne az? Gyönyörűek vagytok! Gyönyörű vagy!-mondta Harry majd odajött hozzám és megcsókolt.
-Szeretlek!-mondtam, majd magamhoz szorítottam. Harry hirtelen felkapott, majd elkezdett futni velem a víz felé.
-Harry tegyél le!-kiabáltam vele nevetve.
-Majd a vízben leteszlek.-alig mondta ki, már egy hatalmasat csobbantam a vízben. Feljöttem a víz alól, majd elindultam Harry felé. Hirtelen lemerültem a víz alá, elkaptam a lábát és kirántottam alóla így ő is csobbant egyet. Még így szórakoztunk, majd kimentem egy kicsit napozni, ahova 2 perc után követett Cat.
-Halii!-köszönt, majd befeküdt mellém. Természetesen a srácok nem hagyták sokáig, hogy napozzunk mert felkaptak és bedobtak a vízbe. A felhevült testemnek nem igazán esett jól a hideg víz, de kibírtam. Louis hirtelen ordított egyet. Tiff egyből mellette termett és aggódva nézett rá.
-Louis mivan? Mid fáj?-kérdezgette, de Louis csak összeszorított szemmel próbált kibotorkálni a vízből. Mikor kiült a partra majdnem elájultam.
-Úr isten.. te beleléptél egy tengeri sünbe.-mondtuk egyszerre nagy szemekkel Cat-el, majd egyből elrohantam a telefonomért és tárcsáztam a mentőket....




Bocsi, de itt abba kell hagynom... kell egy kis dráma :D remélem azért tetszett! :) komizzatok léccii :)

3 megjegyzés: