2012. október 19., péntek

12. rész

Sziasztoook :) Meghoztam az új réészt! remélem tetszik! :)


*Holly szemszöge*


Harry olyan aranyos volt ahogy odaszaladt hozzám. Imádom amikor ilyen. Mivel még mindig semmi ötletünk nem volt, hogy mit csináljunk így elkezdtem törni a fejem. És akkor beugrott...
-Srácook.. megvaan.-pattantam fel, mire mindenki nevetve nézett rám.
-Mi van meg?-kérdezte nevetve Louis.
-Hát.. ha ideér Dani.. akkor elmehetnénk.. vidámparkba.. persze csak ha ez jó mindenkinek..-mondtam, majd ránéztem a fiúkra.
-Nekem jó!-vágta rá rögtön Louis.
-Miért nem lepődök meg..-mondtam, mire mindenki nevetett egyet.
-Ez nem volt szép..ezért.. büntetés jáár.-kiáltotta el magát és rohanni kezdett felém, én meg gyorsan bebújtam Harry mögé. Louis odaért Harry-hez majd kicsit megijedt és hátralépett egyet, mert Harry elég csúnyán nézett rá.
-Ez nem jött össze Loui.-mondtam vigyorogva, majd odabújtam Harry-hez.
-De csak mert Harry a pasid.. figyellek.-mondta rejtélyesen majd elnevette magát.
-Csak nem félsz tőlem BooBear?-kérdezte Hazza vigyorogva, mire Louis szemei kidülledtek.
-Én.. félni.. ugyanmár..-mondta mire gondoltam megviccelem.
-Vigyázz!! Egy marslakó!-mutattam Louis háta mögé, mire ijedten fordult hátra belőlem meg kitört a hangos nevetés.
-Ő nem fél.. áá.. dehogyis..-mondta Zayn enyhe cinizmussal a hangjában.
-Látom összefogtatok ellenem.. nem maradt nekem más, csak Tiff.-mondta, majd magához húzta.
-Amúgy.. küldtem egy sms-t Dani-nek, hogy a vidámpark elé jöjjön.. úgyhogy el kéne indulni..-mondta Liam, mire mindenki felállt és elindultunk a vidámparkhoz. Kiértünk a kapun majd elkezdtünk sétálni. A vidámpark innen fél órányira van gyalog. Én annyit biztos nem sétálok.-gondoltam magamban, majd leintettem egy taxit.
-Gyertek.. én nem fogok ennyit sétálni.-szóltam oda, majd Harry-t magammal húztam így mellé kerültem. Mikor végre mindenki beszállt, Niall lediktálta a címet és 15 perc alatt odaértünk egy másik taxival együtt. Mint kiderült a másik taxival Dani jött így már mindenki megvolt.
-Sziaa Danii-futottam oda hozzá mosolyogva, majd 2 puszival köszöntem neki és odébb álltam.
-Sziasztok.-mosolygott mindenkire, majd beálltunk a pénztárhoz. Miután megvettük a jegyeket megálltunk megbeszélni, hogy ki kivel megy.
-Na.. szerintem.. mindenki menjen a párjával.-mondtam, mire mindenki helyeselni kezdte csak Dani nézett furán.
-Lemaradtam.. akkor ti..-mutatott Tiff-re és Loui-ra akik fogták egymás kezét.. ugyanígy Beára és Niall-re majd folytatta.-együtt vagytok ugye?-kérdezte mosolyogva.
-Igen.-vágták rá egyszerre mind a négyen, mire Dani megölelte őket és gratulált, majd elindultam Harry-vel a hullámvasúthoz.
-Akarom én ezt?-néztem rá Harry-re, mivel a hullámvasút elég kanyargós volt és nem egy részen állt fejre.
-Jó lesz hidd el.. először én is azt gondoltam, hogy rosszul leszek.. de aztán 10-szer felültem rá.-nevetett egyet a régi emlékeken amivel egy kicsit megnyugtatott. A dörmögős hangja mindig megnyugtat. Belenéztem a szemébe és megint lefagytam. Folyton elbűvöl és ezt előszeretettel ki is használja. Még így néztük egymást egy darabig, majd elmosolyodott és megcsókolt. A csók végén mosolyogva magához húzott és szorosan megölelt.
-Sosem akarlak elveszíteni.. Szeretlek!-suttogta a fülembe amivel megint elvarázsolt.
-Én sem akarlak elveszíteni.. Imádlak!-mondtam, majd megcsókoltam és felültünk a hullámvasútra. Harry-nek igaza volt. Az elején eléggé parás volt, de utána többször is felültünk. Végigjártuk az egész vidámparkot, majd a bejárathoz mentünk ahol már mindenki minket várt.
-Azthittem megevett titeket a mumus a kísértetbarlangban.-rohant oda Louis mire én felnevettem.

*Nálunk*


Harry elkísért az ajtóig majd csókos búcsút váltottunk, de semmi kedvem nem volt otthagyni.
-Harry.. nem.. nem akarsz itt aludni? Nem akarom, hogy elmenj.-mondtam lehajtott fejjel, mire megfogta az államat és felemelte a fejemet így kénytelen voltam a szemébe nézni.
-De, szívesen itt alszok.. Elmegyek pár ruháért és jövök.-mondta, majd elment a fiúkkal.
-Váárj-kiabált utána Bea én meg nagy szemekkel néztem rá.
-Igen?-kérdezett vissza Harry is egy fura fejjel.
-Nem akartok mindannyian itt aludni? Liam meg Dani is.. van hely bőven.. Holly bátyja úgy sincs itt.-mondta mosolyogva, majd mindketten rám néztek.
-Nekem jó.-mondtam, majd Harry mosolygott egyet és tovább nézett.
-Öh.. Hazza.. miaz?-kérdeztem ritka értelmes fejjel.
-Imádom amikor Beának ilyen ötletei vannak.. de téged sokaljobbanszeretleeek.-mondta majd odajött hozzám és megcsókolt.
-Köszi szépen.-mondta durcásan Bea de elnevette magát.
-Bármikor Beaa!-nevetett rajta Harry majd visszafutott a srácokhoz és elmentek a ruhákért.

*1 óra múlva*


-Hol vannak máááár?-hisztiztem mint egy 3 éves és akkor csengettek. Rögtön rohantam az ajtóhoz, majd Harry nyakába ugrottam.
-Sziaa..-mosolygott egyet az örömömön.
-Sziaasztok! Azt hittem már meghaltál.-mondtam totál izgatottan erre már nem bírta és felnevetett.
-Sziaa.-futottak oda a lányok Zayn-hez, Louis-hoz és Niall-hoz. Mi addig beljebb mentünk.
-Tök aranyosak nem?-kérdezte Harry kisfiúsan mosolyogva.
-Ahha.-mondtam, majd még egy ideig néztük őket de egy puffanást hallottunk az emeleten. Gyorsan felrángattam magammal Harry-t megnézni, hogy mi volt ez és mint gondoltam.....Liam ráugrott az egyik ágyra és leszakadt. Van egy ágyunk amit apa már rengetegszer megbarkácsolt mert alattunk is beszakadt, de így is rendszeresen beszakad mindenki alatt. Megláttam Liam-et beborulva az ágyba és kitört belőlem a hangos nevetés. Harry kicsit később ért oda, de amikor meglátta ő is nevetni kezdett.
-Srácok.. ahelyett, hogy kiröhögtök segíthetnétek.. ugyanis nem tudok innen kiszállni.-mondta Liam mire majdnem megfulladtam a röhögéstől. Amíg én fulladoztam, addig Harry kihúzta Liam-et az ágyból, majd miután lenyugodtam leültem a földre.
-Holly..én.. ne haragudj csak..ki akartam próbálni az ágyat.-makogott össze-vissza amin muszáj volt mosolyognom.
-Nem is tudom.... vicceltem.. ez az ágy már régi.. és már alattam is beszakadt, többször is.. vagy amikor a bátyámmal ökörködtem.. szóval nem para.-mondtam mosolyogva az emlékeken mire megnyugodott és lementünk a többiekhez.
-Mi volt ez a nagy puffanás?-kérdezte Niall, mire megint nevetni kezdtem, de most már nem olyan durván.
-Leszakadt Liam alatt az ágy.-mondta vigyorogva Harry.
-Az ami egyszer alattad is beszakadt Holly?-kérdezte tőlem egy hatalmas vigyorral a képén Cat, mire mindenki nevetett egyet.
-Igen az.-mondtam én is nevetve, majd leültünk a kanapéra a tv elé. Mindenki síri csöndben ült, és a párjával foglalkozott.
-Srácok.. most csak nézzük a tv-t ahogy ki van kapcsolva, vagy esetleg valami film??-kérdeztem mire Zayn felkapta a fejét és látszott rajta, hogy erősen gondolkozik.
-Pörögnek a kerekek...-mondtam nevetve.
-Nézzünk... Paranormal Activityt.-mondta sunyin mosolyogva, mire a lányok kidülledt szemekkel néztek Zayn-re én meg csak lesokkolódva álltam Harry mellett. Én nagyon durván félek a szellemektől és én hiszek is bennük. Ezért elég parás lesz megnézni pont ezt. De felőlem.
-Te megőrültél??-kiabált vele Bea nagy szemekkel.
-Nem..?-kérdezett vissza elég fura fejjel.
-Én be fogok fosnii..-mondta Tiff, mire felnevettem.
-Majd én megvédelek.-húzta magához Tiff-et Louis. Tök aranyosak!
-Holly?-nézett rám kérdőn Niall. Tudom róla, hogy ő is fél a horror filmektől így ketten fognak parázni Beával.
-Nekem jó.. csak muszáj lesz Harry mellett ülnöm, különben meghalok.-mondtam nagy szemekkel mire az említett mosolyogva magához húzott.
-Nem is hagynám, hogy más mellé ülj.-mondta mosolyogva majd kaptam egy puszit és leültünk a tv elé. Niall amíg előkereste a filmet addig Liam besötétítette a szobát, hogy még félelmetesebb legyen. Amióta Dani itt van meg sem szólalt.. Furcsa.. majd megbeszélem vele.-gondoltam, majd észrevettem, hogy elkezdődött a film és már most szorosan Harry-hez bújtam.
-Ezentúl mindig horrort fogunk nézni.-mondta Harry mosolyogva.
-Élvezed mi?-kérdeztem vigyorogva.
-Nagyon is..-mondta, majd megcsókolt. Az egész film alatt szorítottam magamhoz Harry-t, hogy még véletlenül se tudjon felkelni. Niall egyszer csak megszólalt.
-Srácok..-kezdte.
-Mondd Niall.-mondta Cat.
-Én.. szomjas vagyok.. és hát..-mondta, de még be sem fejezte a mondatot én már tudtam, hogy mit szeretne.
-Gyere.. kikísérlek.-álltam fel bizonytalanul, mire mellém futott és bementünk a konyhába.
-Örülök, hogy te jöttél ki velem.. segítséget szeretnék kérni.-mondta miközben a tarkóját vakarta.
-Oh.. tanácsadó vagyok.. mondd csak.-mondtam mosolyogva, majd vártam a kérdést. Niall kicsit habozott, hogy tényleg megkérdezze-e de végül kinyögte.
-Bea.. el szeretném vinni vacsorázni.. csak.. tudom, hogy járunk.. és, hogy simán megkérdezhetném.. azzal még nem is lenne baj.. csak van pár ötletem, hogy hol és hogyan szeretném a vacsorát majd.. tudnál segíteni? mégiscsak lány vagy.-mondta mosolyogva.
-Öh.. akkor.. ha jól értem, akkor olyan vacsorát szeretnél ami szép helyen van, sok előkészület kell hozzá.. és.. amitől tutira meghatódik.. ugye?-kérdeztem mire bólogatott egyet.
-Segítek persze! Egyedül nem tudok segíteni, majd beszélek mindenkivel feltűnés nélkül, és akkor még dumálunk erről.. de vissza kéne menni, mert ez így fura lesz a többieknek.-mondtam, majd Niall köszönetképp megölelt és visszamentünk a szobába. Nem hagyhattam ki, Louis és Tiff olyan szinten paráztak, hogy egymást szorongatták. Muszáj volt őket megijesztenem. Mivel a szobában teljesen sötét volt így odaálltam mögéjük, majd vártam, hogy valaki észrevegyen. Be is vált.
-L-Louis.. m-mögötted van egy.. egy szellem!-mondta remegve Zayn és rám mutatott. Engem csak egy sötét alakként láttak a fénymentes környezet miatt így mikor Tiff és Louis hátranéztek felugrottak az ágyról én meg elröhögtem magam.
-Teee... ezt.. ezt még visszakapod hugiii.-mondta Loui megrémülve majd felkapcsolta a lámpát.
-Één meguntam.-mondta Liam unottan.
-Te nem félsz?-kérdeztem kikerekedett szemekkel.
-Kéne?-kérdezett vissza, mire mindenki hevesen bólogatott. Harry egy hatalmasat ásított majd elkezdett ráncigálni az emeletre.
-Úgylátom mi megyünk aludni.. sziasztok.-kiabáltam vissza a lépcsőről, mire mindenki nevetni kezdett. Felmentünk az emeletre majd én ráncigáltam Harry-t a szobámba, mert már energiája sem volt bemenni. Felvettem a pizsimet (ami még mindig egy combközépig érő póló és egy nagyon rövid gatya) majd beugrottam az ágyba. Harry levette a ruháját majd készült a boxerét is levenni.
-Héé.. az marad.-mutattam az alsógatyájára nevetve.
-De.. én mindig meztelenül alszok.-mondta mosolyogva.
-Tudom Hazza.. de ha velem akarsz aludni, akkor a boxered rajtad marad.-mondtam, mire elhúzta a száját és befeküdt mellém. Még egy darabig helyezkedett, majd átkarolt.
-Jó éjt!-mondta, majd megcsókolt.
-Neked is..-mondtam, majd megpusziltam és elaludtunk.


Szóval.. 1. remélem tetszik.. 2. bocsi, hogy nem tegnap raktam ki csak apám kinyomta a gépemet amikor még 2 kattintás kellett volna és ki tudom rakni.. 3. mivel tegnap nem írtam, ezért ma is lesz új rész.. :) Komizzatok léccii

4 megjegyzés: