2012. október 26., péntek

15. rész

Megint gépezhetek, és elvileg már nem vagyok eltiltva :) itt az új réész, remélem tetszik :)

*Holly szemszöge*


Azt hiszem hatásos volt a beszólásom, ugyanis ez után nem nyaggattak minket Harry-vel. Felfutottam a szobába, majd valami itthoni ruha után néztem. Természetesen Harry ide is utánam jött. Félig a szekrényben voltam amikor benyitott, így csak a deréktól lefelé látott engem.
-Mmmm.. látom te szeretsz kínozni..-dörmögte, majd odajött és hátulról átkarolt. Hát ezt valahogy éreztem...
-Nem állt szándékomban.. te nyitottál be rosszkor.-mondtam vigyorogva, majd szembe fordultam vele. Nem bírta sokáig, rögtön letámadta ajkaimat. Kezét a karomon simította végig, majd megfogta az arcom, és hüvelykujjával simogatni kezdett. Érintése nyomán égett a bőröm. Észhez tértem. Mellkasánál fogva eltoltam magamtól, majd a szemébe néztem ami csalódottságot és értetlenséget tükrözött.
-Harry a többiek lent várnak..-mondtam megbánóan.
-Engem nem érdekelnek a többiek.. engem te érdekelsz.-mondta mosolyogva. Egy pillanatra meginogtam. Nem tudtam, hogy most mit tegyek. A gondolkozásomból Cat hangja zökkentett ki.
-Sráácok gyertek le! Üvegezünk!-kiabálta fel Cat. Kicsit megkönnyebbültem, hogy nem kell visszautasítanom Harry-t.
-Sajnálom..majd este..-mondtam, majd megöleltem. Imádtam ahogy izmos karjai körbefonnak engem. Erősen magához szorított és nem engedett. Mintha ezzel azt akarná mondani, hogy soha nem enged el. Pár percig így álltunk, aztán lazított szorításán, majd összekulcsolta a kezünket és elindultunk le a lépcsőn. Mikor leértünk már mindenki a földön ült egy körben, nekünk helyet hagyva Louis és Niall között.
-Na megjött a turbékoló gerlepár.-mondta mosolyogva Liam. Csak most vettem észre, hogy Dani is itt van. Gyorsan köszöntöttem 2 puszival, majd levágódtam Niall mellé, mivel Harry elfoglalta a helyet Louis mellett. Nem is baj, mert Niall-el úgyis beszélnem kell.
-Naa akkor ki kezd?-kérdezte Bea. Ma alig szólalt meg. Valami van vele. Tudom. Beszélnem kell vele (is)..
-Kezdhetsz te!-válaszoltam mosolyogva, mire megpörgette a palackot ami természetesen nálam állt meg.
-Felelsz vagy mersz Holly?-kérdezte vigyorogva.
-Felelek.. tudom, hogy ha mernék olyat kérnétek amit én nem akarok.-nevettem kínosan.
-Rendben.. akkoor... hány évesen csókolóztál először?-kérdezte, mire kicsit megkönnyebbültem, hogy nem a film alatt történtekről kérdez. Ő még nem..-gondoltam magamban majd észhez tértem mert már mindenki engem nézett.
-14.-válaszoltam zavartan, majd pörgettem egyet. Az üveg Zayn-nél állt meg.
-Óó.. Zayniii-mondtam nevetve.-felelsz vagy mersz?-vigyorogtam, mire elnevette magát.
-Felelek.. korán van még feladatokat csinálni.-mondta vigyorogva, mire Cat szemei kikerekedtek. Tudta, hogy szeretek szívatós kérdéseket feltenni. Meg annál több perverzet..
-Szerintem ezt meg fogod bánni..-néztem rá sunyin vigyorogva.
-Hidd el, hogy nincs olyan téma amiről én ne tudnék beszélni..-mondta nevetve, mire kikerekedtek a szemeim. Gondoltam kekeckedek egy kicsit. De mielőtt feltehettem volna a kérdésemet, Harry befogta a számat és a fülembe suttogott egy ötletet.
-Én ezt meg nem kérdezem.-mondtam komoly fejjel.
-Akkor majd én.-mondta. Már fogtam a fejem. Harry eléggé perverz. Ez köztudott, és hát a kérdése sem különbözik. Még el sem hangzott a kérdés de én nevettem. Mindenki hülyének nézett.
-Szóval.. a kérdés.. mikor volt nálatok a felavatás?-kérdezte Harry nevetve miközben Cat-re és Zayn-re mutogatott. Azt hittem, hogy Zayn erre is válaszolni fog. Ehelyett kikerekedett szemekkel nézett hol rám, hol Harry-re. Szerintem nem akarta elhinni, hogy erre tényleg válaszolnia kell.
-Halljuk!-mondta Niall és Louis. Tiff és Bea nem tudtak megszólalni a nevetéstől. Én csak néztem Zayn-re és vártam, hogy mondjon valamit. De ő csak tehetetlenül nézett maga elé. Ránézett Cat-re, mire Cat egy picit bólintott. Zayn felém fordult, lehunyta a szemeit, kifújta a levegőt, majd szólásra nyitotta a száját.
-Előttetek egy nappal...-mondta ki úgy, hogy alig értettem amit mondott.
-Oh.. te most komolyan.. hamarabb avattad fel a csajodat.... mint Én?!-kérdezte akadozva Harry mire felnevettem.
-Vicces?-kérdezte sunyin vigyorogva Harry majd elkezdett csikizni. Már ott voltam, hogy röhögőgörcsben halok meg, amikor Louis elkiáltotta magát.
-Kicsi a rakááás!-ordította. Nekem egyből tágra nyíltak a szemeim majd igyekeztem elmenni onnan. Mit is vártam Louis-tól.. Sorban ugrott rá mindenki Harry-re. Először mindenki engem nyomott.. Aztán Harry valahogy felnyomta magát, így én nem fulladtam meg.
-Mássz ki...gyorsan..-nyöszörögte. Gyorsan kikúsztam alóla, még épp időben. Ahogy kihúztam a lábamat, Harry összecsuklott, majd nem mozdult. A srácok már rég le szálltak róla, de ő még mindig ott feküdt. Kezdtem aggódni..
-Srácok.. Mi van Harry-vel?!-kérdeztem kétségbeesettem majd odasiettem hozzá és szólongatni kezdtem.
-Harry..Harry! Harry kérlek! Harry ez nem vicces!!-mondtam egyre hangosabban, majd szemeim megteltek könnyel. Kicsordult egy könnycsepp rá Harry arcára. Még mindig őt szólongattam. Hirtelen kinyitotta a szemét, majd ijedten nézett rám.
-Holly! Holly nincs semmi baj! Holly nézz rám!-mondta, majd megemelte államnál fogva a fejemet. Ránéztem és rögtön magamhoz szorítottam.
-Többet ne csinálj ilyet! Kérlek!-mondtam majd még egy könnycsepp lecsordult az arcomon.
-Kicsim csak egy rossz tréfa volt.. Sajnálom!-mondta, majd szorosan magához ölelt és belepuszilt a hajamba. Mindenki mosolyogva nézett minket.
-Ugye tudjátok, hogy rohadt aranyosak vagytok együtt!?-szólalt meg először Bea mire én felnevettem.
-Igen, tudjuk!-mosolygott Harry, majd felém fordult és megcsókolt. Visszafordultam a többiekhez, majd feltűnt valami.. Niall nincs Bea mellett.. Niall nincs a szobában.. Biztos kiment a konyhába enni.-gondoltam magamban, majd odabújtam Harry-hez.


*Niall szemszöge*


Úgy volt, hogy Beát vacsizni viszem. De hirtelen támadt egy jobb ötletem. Mindenki Harry-éket nézte, míg én feltűnés nélkül kimentem a konyhába és felhívtam egy régi barátomat. Lebeszéltem vele, hogy legyen a reptéren a magánrepülőnkkel fél óra múlva, majd visszamentem a többiekhez.
-Te mikor mentél ki?-kérdezte Cat.
-Örülök, hogy ennyire figyelsz rám.-mondtam vigyorogva.
-Jó na.-mondta nevetve. Odamentem Beához majd félrehívtam beszélgetni. Először elrángattam a konyhába de mindenki jött utánunk így felvittem a szobánkba.
-Figyelj Bea.. van kedved eljönni velem ma valahova?-kérdeztem félénken.
-Persze Nialler. Mikor és hova?-kérdezte boldogan.
-Fél óra múlva.. és az titok, hogy hova.-mondtam, majd otthagytam..

*Fél óra múlva*


Lent ültem a kanapén és vártam Beát. Igazából nem vitte túlzásba, de nem is kell. Mindig tudja, hogy hogyan öltözzön. Egy fekete csőfarmer és egy fehér "I love Food" feliratos póló volt rajta.
-Bea.. nem adod nekem azt a pólót?-mutattam rá a pólójára vigyorogva mire felnevetett.
-Ha szeretnéd..-mondta nevetve. A taxi már a ház előtt állt. Előre meg volt beszélve, hogy hova vigyen így nem derült ki amíg a helyszínre nem értünk. Bea amikor megérkeztünk a reptérre kikerekedett szemekkel nézett rám.
-Niall.. hova megyünk?-kérdezte meglepetten.
-Séta repülésre.. csak pár óra, nem megyünk messze ne aggódj.-mosolyogtam rá biztatóan mire kicsit megnyugodott. Mikor felszálltunk a levegőbe Bea tátott szájjal nézett ki az ablakon.
-Tetszik?-kérdeztem mosolyogva, majd átkaroltam a feje fölött.
-Nagyon...köszönöm.-mondta, majd megcsókolt. Imádom.
-Hmm.. csinálok egy képet.-mondta, majd előkapta a telefonját és az ablakon keresztül csinált egy képet.

-Gyönyörű.. pont mint te.-mondtam mire elmosolyodott.
-Szeretlek!-mondta mosolyogva.
-Én is téged!-mondtam majd megcsókoltam. Így telt még az a pár óra repülőút majd visszaérkeztünk a reptérre és haza indultunk. Otthon természetesen engem a fiúk, Beát pedig a lányok vonszolták el egy külön szobába és faggatni kezdtek. Én csak nevettem rajtuk majd mindent elmeséltem.

*Holly szemszöge*


Bea olyan boldog volt. Rég láttam ilyennek, és örültem, hogy Niall teszi ilyen boldoggá. Még egy kicsit beszélgettünk, majd ránéztem az órára és kikerekedtek a szemeim. 21:00..
-Na én asszem elmegyek fürdeni aztán aludni.. jó éjt!-mondtam majd megöleltem őket és befoglaltam a fürdőt. Gyorsan letusoltam, majd bementem a szobába. Elkezdtem öltözni, és Harry természetesen megint akkor nyitott be, amikor a szekrénybe hajolva kerestem a pólómat.
-Nem fejeztünk be valamit délután.-mondta mély dörmögős hangján majd maga felé fordított és szenvedélyesen megcsókolt. Azon az estén nem sokat aludtunk. Harry mellett boldognak érzem magam.. Szabadnak... Nem akarom elveszíteni.. Soha!-ezekkel a gondolatokkal csuktam le a szemem majd 2 percen belül elnyomott az álom.


Gyaa remélem tetszett :) komikat léccii :) és jóhíír!! Őszi szünetben naponta lesznek részek, nem kétnaponta :) 

4 megjegyzés:

  1. Gyaa...nagyon imádom...és tiszta jó lesz hogy napontaa részek :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök h tetszik :) én nem nagyon voltam megelégedve vele, de ha neked tetszik akkor jó :)

      Törlés
  2. Gyaa ez is nagyon jó lett! :D

    VálaszTörlés