2012. október 1., hétfő

3. rész

Most korábban hoztam a 3. részt, remélem tetszeni fog, és örülök, hogy komiztok!! :)


*Holly szemszöge*


Eljött az egyik nagy nap! Szerda van és ma este lesz a dedikálás. Még az ébresztőm előtt felébredtem és kiugrottam az ágyamból, majd boldogan besétáltam a fürdőbe és beálltam a zuhany alá. Gyorsan letusoltam, és a zuhany alatt megmostam a fogam. Kerestem egy köpenyt, majd bementem a szobámba, ruha után kutatni egy kicsit. Végül egy fekete peace-s félvállas pólót, egy piros csőgatyát, egy fekete converse cipőt, és egy pilóta napszemcsit vettem föl. (A többi kiegészítőt nem.) 
-Hugi ha kész vagy akkor mehetünk!-jött be az ajtón Dav.
-Okés, mehetünk!-mondtam, majd elindultunk lefelé a lépcsőn, de még gyorsan vissza futottam a telefonomért, addig Dav kiment a kocsiba. Amint felvettem az asztalról a telefonom, kaptam egy sms-t...Adam-től.. Honnan van meg neki a számom??

Szia Holly! Remélem nem haragszol rám a tegnapi miatt, de örülök, hogy végül barátok maradtunk. Dav mondta, hogy hétvégén lenne egy buli nálatok, és meghívott. Remélem nem gond, hogy én is jövök.. Csak ennyit akartam, majd találkozunk a suliban!

Szia! :) Adam xx

Hát nem kicsit lepett meg az üzenetével, de nem akartam bunkó lenni ezért gyorsan visszaírtam neki, mielőtt lementem a kocsiba Dav-hez.

Szia Adam! :) Nem haragszom, ne aggódj! Persze, gyere nyugodtan! :) Majd még beszélünk!
Szia! :) Holly xx

Mivel már mindenem megvolt és Dav is dudált már párszor ezért lesiettem a kocsihoz és szabályosan beugrottam, majd benyomtam a zenét és elindultunk a sulihoz. Ma elég laza hangulatomban voltam, ezért Dav haverjaival is lepacsiztam és nem csak integettem nekik. Kerestem a szememmel a lányokat, de sehol sem láttam őket. Hirtelen valaki ráugrott a hátamra én meg ijedtemben egy hatalmasat sikítottam.
-Szia Holly!-köszönt vigyorogva Cat.
-Szia Cat! Van egy tippem... fuss!-mondtam, majd elkezdtem kergetni az autó körül. Már majdnem elkaptam, de Adam beugrott elém, ezért Cat elmenekült.
-Héé.. most miattad nem kaptam el Cat-et..-magyaráztam neki, mire csak nevetni kezdett.
-Szia! Látom jó kedved van..-állt még mindig előttem Adam.
-Nekedis Szia! Igen, jól látod!-válaszoltam vigyorogva, majd kikerültem és elindultam a csajokkal be a suliba. 1. óra tesi. Nagyszerű. Gyorsan elfutottam a szekrényemhez a tesicuccomért, majd siettem az öltözőbe, hogy még időben át tudjak öltözni. Mikor beléptem az öltözőbe már mindenki átöltözött csak én nem, ezért gyorsan ruhát váltottam, és leültem a többiekhez. Tesi után rajz óra. Imádok rajzolni, ezért ez az egy okom, hogy szeressem a szerdát.
-Gyerekek, egy tájképet kellene rajzolni, ezért kimegyünk az udvarra.-mondta a tanár, majd mindenkinek osztott rajzlapot, és mindenki fogott egy könyvet magának amin rajzolni fog, majd elindult az osztály az udvarra.


*Órák után*


Mint már mondtam van okom szeretni a szerdát, de az egyetlen dolog amiért annyira mégsem szeretem az az, hogy 3-ig vagyok bent. Nem igazán szeretek ilyen sokáig bent maradni, de muszáj, mert 11.-es vagyok és nem szeretnék megbukni. Dav-nek ma csak 4 órája volt, ezért ő már délben hazaért. Megint gyalogolnom kell. Elindultam hazafelé, majd 5 perc múlva dobogást hallottam mögülem, ezért hátrafordultam, hogy megnézzem mi az. Adam futott utánam.
-Szia Holly!-kapkodott a levegőért.-Te süket vagy? Már egy csomószor kiabáltam és legalább 5 perce utánad loholok..-hadarta el, majd mélyeket szívott a levegőbe, ezért egy kicsit lenyugodott.
-Szia Adam! Bocsi csak zenét hallgattam és nem hallottam, hogy kiabálsz..-mondtam lehajtott fejjel, mire megölelt.
-Semmi gond.. Haza kísérhetlek?-kérdezte mosolyogva.
-Hát ennyit megérdemelsz, ha már ilyen sokat futottál miattam..-nevettünk együtt, majd elindultunk hozzánk. Út közben rengeteget beszélgettünk, és nagyon megkedveltem Adam-et. Tényleg jófej, de attól még járni nem fogok vele, mert már elmondtam, hogy nem az esetem. Elértünk a ház elé, elköszöntem Adam-től és bementem. David pedig meg akart lepni, mert rám ugrott az ajtóban.
-Szevasz Dav!-nevettem rajta, mert nem igazán sikerült megijesztenie.
-Szia hugi.. megijedtél?-kérdezte reménykedve.
-Nem igazán..-nevettem még mindig majd felmentem a szobámba. Adam-mel annyit beszélgettem és olyan lassan jöttünk, hogy másfél óra alatt értem haza az egyébként 20 perces úton. Az igen. Fél 5 van, a dedikálás pedig 6 kor kezdődik, úgyhogy ideje lenne elkezdeni készülődni.-gondoltam magamban, majd elmentem fürdeni, és hajat mosni. Igyekeztem minél hamarabb elkészülni, ezért 2 perc alatt letusoltam, majd megszárítottam a hajam és elkövetkezett amitől a legjobban féltem. A ruha választás. Már tegnap azon gondolkoztam, hogy mégis mit fogok felvenni, de semmi ötlet. Msn-en írtam a csajoknak, hogy jöjjenek át, én meg addig kerestem valami ruhát. Pont mikor felöltöztem, csöngettek. Gyorsan lementem és kinyitottam az ajtót.
-Sziasztok! De jól néztek ki!-néztem őket ragyogó szemekkel.
-Szia Holly! Te is szép vagy!-üdvözöltek ők is majd mivel már fél 6 volt, ezért gyorsan felmentem a poszterekért és a CD-ért, majd elindultunk a dedikálásra.

Az én ruhám: 

Bea ruhája:

Cat ruhája: 

Tiff ruhája:

17:50-re értünk oda, és már elég hosszú sor állt.
-Mi itt sorra fogunk kerülni lányok?-kérdezte Tiff, majd végignézett az előttünk álló elég hosszú soron.
-Ha nem engedik, én elérem.. ismersz..-mondtam nevetve, mire egy kicsit megnyugodott. Mi jöttünk a sorban. Mivel Tiff nem indult el ezért kikerültem és én mentem oda először a fiúkhoz.
-Sziasztok srácok. Holly vagyok, 17 éves. Liam te lécci ezt, Loui te ezt, Niall te ezt, Zayn te ezt, Harry te pedig ezt írd alá, ezt pedig mindannyian..-hadartam el mire Harry rám mosolygott. Azt hittem elolvadok. Mikor odaértem Harry-hez megszólított.
-Öhm.. Holly-kezdett bele.
-Tessék.. :)-mosolyogtam rá kedvesen.
-Öhm.. lenne kedved találkozni valamikor?-kérdezte félve, és közben a tarkóját vakarta.
-Persze.. itt a számom.-fogtam egy papírt és ráírtam, majd a kezébe nyomtam.
-Okés, köszi! Majd hívlak és akkor megbeszéljük.-mondta és már épp menni akartam mikor megfogta a csuklómat.
-Csak még egy kérés.. mivel ahogy elnézem a többieket elbűvölték a barátnőid és nem tudják elkérni a számukat az övékét is leírod nekem? Lehetőleg névvel, hogy tudjam kiét kinek kell adni.. Annyit már tudok, hogy Bea számát Niall-nek, Tiff számát Loui-nak, Cat számát pedig Zayn-nek kell odaadnom, csak jó lenne majd beazonosítani a telefonszámokat..-nevetett zavartan én pedig előhalásztam a táskámból egy papírt és ráírtam a többiek számát, és mindegyik mellé a tulajdonos nevét majd átnyújtottam Harry-nek.
-Köszi!-mosolygott rám majd megölelt.
-Akkor majd hívj.. Sziasztok!-köszöntem el tőlük, majd megvártam a lányokat és boldogan haza indultunk. Megbeszéltük, hogy ma mindenki nálunk alszik, ezért egyből hozzánk mentünk, majd mindenki letusolt és bedőltünk az ágyba. 2 percen belül mindenki aludt...

2 megjegyzés: