2012. október 29., hétfő

16. rész

*Holly szemszöge*

*2 hét múlva*



Reggel hatalmas zörgésre ébredtem. Harry mellettem szuszogott, semmit sem hallott a zajból. Ránéztem az órára és kikerekedtek a szemeim. Hajnali 5 kor ki az az elvetemült aki képes felkelni. És ki az a nagyon bátor aki fel mer ébreszteni ilyen korán?!-gondolkoztam magamban, miközben kiugrottam az ágyból és felvettem Harry vastag pulcsiját.
-Kicsim hova mész?-kérdezte Harry álmos hangon.
-Megnézem, hogy ki zörög hajnali 5 kor..-mondtam, majd épp indultam kifelé, de Harry villám sebességgel pattant ki az ágyból majd odasétált mellém és összekulcsolta a kezünket.
-Egyedül nem mész le hajnalban.. a srácok még biztos alszanak, szóval nem sok ötletem van, hogy ki lehet lent.-mondta majd átkarolta a derekamat és elindultunk lefelé. Mikor megláttam, hogy mi okozta a zajt kitört belőlem és Harry-ből is a nevetés.
-Egy mókus? De hát, hogy jött be?-kérdezte nevetve Harry.
-Nem tudom. De ha jól látom ki akar menni.-mondtam nevetve, mivel a mókus az ablakot kaparta. Gyorsan kinyitottam az ablakot, a kisállat pedig rögtön elment.
-Fel kéne takarítani..-mondta Harry.
-Én most nem állok neki takarítani.. nincs hozzá kedvem se energiám..-mondtam, mire Harry felnevetett majd megfogta a kezem és felhúzott a szobába. Leültem az ágyra, majd elvigyorodtam mikor Harry bezárta az ajtót.
-És máshoz van energiád?-kérdezte kajánul vigyorogva.
-Elképzelhető..-mondtam, majd megcsókoltam.

*Fél óra múlva*


-El kéne mennünk lezuhanyozni.-mondta mosolyogva Harry.
-De csak kéne..majd később..én most visszaalszok.-mondtam, majd nyomtam egy cuppanós puszit az arcára és lehajtottam a fejem. Sikeresen vissza is aludtam.

*10 körül*


Kb. 10-kor felébredtem, de Harry már nem volt mellettem. Király..-gondoltam magamban, majd felvettem Harry pulcsiját és lebattyogtam a konyhába, ahonnan palacsinta illat szállt. Beléptem a konyhába és rendesen meglepődtem.
-Őő.. Helló-köszöntem a háttal álló számomra még idegennek tűnő embernek, mire ijedten hátrafordult és akkor rájöttem ki is ő.
-Öhm.. Szia.. Josh vagyok!-mondta, majd kezet rázott velem.
-Holly!-mondtam, majd kinyitottam a hűtőt és csináltam egy kakaót és leültem vele az asztalhoz.
-Már ne is haragudj.. de te hogy kerülsz ide?-kérdeztem nevetve Josh-tól.
-A srácok elmentek egy dedikálásra és Harry bízott meg azzal, hogy vigyázzak rátok..-mondta mosolyogva.
-Nem mintha mi nem tudnánk vigyázni magunkra tényleg...-mondtam kicsit idegesen. Josh csak megrántotta a vállát majd elém rakott egy tányér palacsintát. Nekiálltam enni, majd a lányok is csatlakoztak hozzánk nagy szemekkel méregetve Josh-t.
-Jó reggelt!-köszöntek a lányok, majd olyanokat tátogtak h "ki ez a fazon?" " ki ez a tag?" mire én felnevettem és majdnem megfulladtam.
-Csajok ő itt Josh.. igen AZ a Josh.-magyaráztam mire ők is bemutatkoztak.
-Bea! Tiff! Cat!-mondták sorban majd ők is leültek enni.
-Egyébként hol vannak a srácok?-kérdezte Cat.
-Dedikáláson.. Josh meg azért van itt mert Harry megkérte, hogy vigyázzon ránk...-mondtam egy fintorral, majd elnevettem magam.
-Úgy érted rád.. ha Harry kérte meg akkor csakis miattad..-mondta mosolyogva Bea. És végül is igaza lehet.
-Elképzelhető.-mondtam már én is mosolyogva.
-Akkor ez egy remek nap arra, hogy nyálas filmeket nézzünk.-mondta Tiff vigyorogva.
-Tessék?!-kérdezte Cat. Utálja a nyálas filmeket. Én megvagyok velük.. de nélkülük is remekül érzem magam.
-Jajj nem halnál bele, ha egyszer tartanánk egy ilyen napot.-mondta Bea kérlelve.
-Túl fogod élni.-mondta Tiff.
-Jóó legyen.-egyezett bele Cat.
-Úgyis bealszol rajta.-mondtam nevetve, majd lepacsiztam Tiff-el.
-Ez nem volt szép.-mondta Cat belőlem meg kitört a nevetés.
-Érdemes hallgatni ahogy beszélgettek.-szólalt meg Josh aki a pultnak dőlve figyelt minket. És ekkor jutott eszembe, hogy én az alig fenekem alá érő pulcsiban ülök. Gyorsan felfutottam a szobába és felvettem egy fekete csőfarmert hozzá pedig egy fehér "I love you" feliratos pólót, kifésültem a hajam, zsebre vágtam a telefonom, majd visszafutottam a többiekhez, mintha mi sem történt volna. Cat nevetett egyet rajtam, majd megette az utolsó falat palacsintáját és elterült a székben.
-Köszi a reggelit Josh!-mondtam mosolyogva mire csak legyintett egyet. A zsebemben a telefon rezegni kezdett mire én ijedten álltam fel, majd előhalásztam a kis készüléket. Harry-től kaptam egy sms-t.

Szia Kicsim!

Ne haragudj, hogy nem szóltam a dedikálásról, de én is elfelejtettem. Találkozunk a kávézóban 20 perc múlva? :)


Rögtön visszaírtam neki.

Szia Szerelmem!

Tudod milyen rossz volt nélküled ébredni?? :( Egyébként nem haragszom. Akkor 20 perc múlva Starbucks, szokásos hely. :) Szeretlek! :) 


Elküldtem neki, majd nagy mosollyal visszatértem az életbe.
-Na minek örül a fejed?-kérdezte vigyorogva Cat.
-Héé.. ez az én szövegem..-mondtam kicsit idegesen majd elnevettem magam.
-Szóval?-kérdezte Tiff és Bea.
-Harry-vel 20 perc múlva találkozom a Starbucks-ban.-mondtam mosolyogva.
-Akkor te megúszod a nyálas filmezést.... de jó neked..-mondta elkeseredetten Cat.
-Hát szerintem ha a srácok hazajönnek akkor semmilyen nyálas filmet nem fogtok nézni.-nyugtattam meg, mire vigyorogni kezdett.
-Öhm.. Holly.. nem akarok beleszólni.. de a Starbucks innen 15 percre van.. lassan el kéne indulnod nem?-kérdezte Josh.
-Úristen tényleg.. Sziasztok, majd jövünk!-öleltem meg mindenkit, majd kirohantam az ajtón és elindultam a kávézó felé. Hamarabb értem oda mint Harry így beültem a szokásos helyünkre és vártam. 2 perc múlva meg is érkezett, de a látvány amit nyújtott elég vicces volt.



A haja nem éppen úgy állt ahogy azt ő szerette volna, így amikor belépett az ajtón, az első dolga az volt, hogy megigazítja a haját. Amint ezzel végzett rögtön odasietett hozzám, majd megcsókolt.
-Szia.-mondta mosolyogva.
-Szia.-köszöntem én is mosolyogva, majd beljebb csúsztam így Harry mellém tudott ülni.
-Milyen volt a dedikálás?-kérdeztem tőle mire felnevetett, majd észhez tért és a szájához kapott. Igen ez jellemző.
-Louis kapott egy kávét az egyik rajongótól.. és sikeresen magára öntötte.-mondta vigyorogva, mire én ugyanazt eljátszottam mint Harry.
-Látszik, hogy te a barátnőm vagy.-mondta mosolyogva.
-Miért?-kérdeztem én is egy mosollyal az arcomon.
-Mert ugyan olyan kis..-kezdett bele a mondatba de én félbeszakítottam.
-Kis cuki vagyok mint te?-kérdeztem mosolyogva, mire ő is elmosolyodott.
-Nem ezt akartam mondani.. de köszönöm, ez aranyos volt.. és tényleg cuki vagy.-mondta majd egyre közelebb hajolt hozzám és kaptam egy szájra puszit. Kb. 1 óra után meguntuk, hogy a kávézóban ülünk így haza indultunk...volna. Az ajtót több száz riporter állta el.
-Figyelj Holly.. Én el szeretném mondani, hogy együtt vagyunk.. a dedikáláson is sokan kérdeztek rólad..-mondta miközben a tarkóját vakargatta.
-Menjünk!-mosolyogtam rá biztatóan, mire ő is elmosolyodott, majd szorosan megölelt. Pár másodpercig így álltunk majd összekulcsolta a kezünket és elindultunk a riporterek felé. Kiléptünk az ajtón mire mindenhonnan kérdésekkel bombáztak.
-Válaszolunk pár kérdésre, de csak úgy halljuk őket, ha egyszerre egy kérdez. Akire rámutatok feltehet 1 kérdést. Rendben?-kérdezte Harry mire mindenki bólintott egyet. A 3. sorban egy nő feltette a kezét, hogy kérdezni szeretne. Harry rámutatott majd vártuk a kérdést.
-Ki ez a lány melletted Harry?-kérdezte kedvesen mosolyogva.
-Ő a barátnőm. Holly Evans.-mondta mosolyogva, majd átkarolta a derekamat. Kb. a 7. sorban egy pasi feltette a kezét, majd Harry szintén rámutatott és vártuk a kérdését.
-Mióta vagytok együtt?-kérdezte a férfi.
-Hát.. nem régóta.. kb 1 hónapja.-válaszolt mosolyogva a kérdésre Hazza. Miközben őt kérdezgették, nekem eszembe jutott, hogy Dav ma jön haza a táborból, így megböktem Harry oldalát aki hál' istennek értette a célzást.
-Elnézést, de most mennünk kell. Nem tudunk több kérdésre válaszolni.-mondta Harry, majd átkarolta a derekamat és erősen szorított magához, hogy ne tartsanak fel a riporterek. Gyorsan beültünk Harry kocsijába, majd haza indultunk. Út közben beszélgettünk egy kicsit.
-Bocsi, hogy miattam el kellett jönni, csak eszembe jutott, hogy Dav ma jön haza.-mondtam bocsánatkérően, mire Harry megfogta a kezem és egy kicsit megszorította.
-Kicsim.. semmi gond.. és köszönöm, hogy már nem kell titkolóznunk.-mondta mosolyogva.
-Szeretlek!-mondtam mire elvigyorodott.
-Én is téged!-mondta mosolyogva, majd bekanyarodott az utcánkba. Bementünk a házba ahol meglepetésemre Dav beszélgetett a többiekkel.
-David!-rohantam oda hozzá, majd szorosan megöleltem.
-Csá húgi.-köszönt a szokásos módon, mire Louis felhúzta a szemöldökét.
-Öhm.. Dav.. ő itt Harry.. a barátom.-mondtam szerényen mosolyogva. Dav kedvesen fogadta, odament hozzá és kezet fogtak.
-Helló. David vagyok.. Holly bátyja.-köszöntötte mosolyogva Harry-t aminek nagyon örültem.
-Helló.. én Harry.. Holly barátja.-mondta mosolyogva, majd odajött hozzám és átkarolt.
-Öhm.. David.. a helyzet az, hogy amíg te a táborban voltál.. a srácok ideköltöztek.. remélem nem gond..-makogtam össze-vissza mire Dav kiröhögött.
-Nem probléma.. legalább nem leszek egyedül fiú.-mondta mosolyogva, majd felment a szobájába.
-A bátyád nagyon jó arc..-mondta Zayn lelkesen, amivel megmosolyogtatott.
-Látom összehaverkodtatok már vele.-mosolyogtam Zayn örvendezésén.
-Igen..-mondta Niall vidáman, majd levágta magát a kanapéra.


Ez most kicsit rövidebb lett, de holnap hozom a kövi részt! :) remélem tetszett, lécci komizzatok! :)

4 megjegyzés: