2012. október 9., kedd

8. rész

Kicsit későn, de meghoztam az új részt. Remélem tetszik! :)


*Holly szemszöge*


Gyorsan felfutottam a szobámba és közben próbáltam felfogni azt a tényt, hogy én most Harry-vel fogok randizni. Mire feleszméltem beléptem a szobámba, majd kinyitottam a szekrényt és csak álltam előtte. Mivel elég tanácstalan voltam, ezért kimentem a szobámból és eldöntöttem, hogy az első embert akit meglátok megfogom, és berángatom a szobámba, hogy segítsen ruhát választani. Kiléptem az ajtón, majd hallottam, hogy Cat megérkezik és köszön.
-Hahóó.. Megjöttem!-kiabált fel, mire Tiff és Bea suhantak el mellettem, le a bejárathoz. Én a hasamat fogva a nevetéstől elindultam utánuk, ahol már nagyban ment a kérdezősködés, de Cat egyre sem válaszolt.
-Szia Cat! Na milyen volt a randid?-kérdeztem mosolyogva, majd szólásra nyitotta a száját.
-Szia Holly! Végre egy értelmes kérdés-nevetett.-Nagyon jó.. és képzeljétek...-mondta, majd befejezetlenül hagyta a mondatot mire Tiff és Bea kiabálni kezdtek, persze csak az izgatottságtól.
-Ahj.. Cat mondd már!-kiabálta a szemébe Bea, mire Cat és én egyszerre nevettünk fel.
-Ha nem mondod el, hülyén halok meg!-mondta Tiff, mire én már reflexből vágtam rá a mondandómat.
-Amúgy is úgy halnál meg Tiff..-mondtam nevetve mire szikrázó szemekkel nézett rám.-tudod, hogy szeretlek Tiffany!-próbáltam menteni magam, mire Tiff-ből kitört a nevetés.
-Szóval?-kérdeztem higgadtan Cat-től mire csillogó szemekkel nézett rám.
-Megcsókolt.-jelentette ki majd gyorsan befogta a fülét, mert Tiff és Bea sikítozni kezdtek, én meg csak röhögtem rajtuk.
-És még??-kérdezte türelmetlenül Tiff.
-Hát.. Zayn-nek van barátnője.-mondta lehajtott fejjel én meg csak sunyiba vigyorogtam. Ezt nekem már előadta egyszer még két éve. Tiff és Bea pedig lesápadva nézték.
-Kicsoda? Megölöm.-mondta Bea dühösen, mire már hangosan nevetni kezdtem.
-Most mégis mi ilyen vicces?-kérdezte Tiff, mire én mégjobban nevetni kezdtem és összerogytam a nevetéstől.
-Cat..?-nézett rá kérdőn Bea.
-Hát.. Zayn barátnője... én vagyok.-mondta nevetve, mire Tiff és Bea a nyakába ugrottak.
-Én így még sosem dőltem be semminek.-mondta lesápadva Tiff.
-De.. te honnan tudtad?-kérdezte tőlem Bea.
-Velem ezt már eljátszotta, mikor Jasper-rel jött össze. Akkor én is így reagáltam mint ti.-mondtam mosolyogva.
-Amúgy.. Cat.. mivel te most értél haza ezért téged békén hagylak.. valaki segítene nekem ruhát választani?-kérdeztem mosolyogva.
-Hova?-kérdezték egyszerre mindhárman.
-Ja.. még nem mondtam. 6-ra jön értem Harry.. elvisz moziba.-válaszoltam csillogó szemekkel, mire vérszemet kaptak és egyszerre kezdtek el vonszolni a szobámba én meg csak nevettem rajtuk. Bevonszoltak a szobámba, majd szabályosan ledobtak az ágyra és kotorászni kezdtek a szekrényemben. Már jó 5 perce kutakodtak, mire Tiff és Bea egyszerre huppantak le mellém.
-Én nem találok semmit.-mondta Bea.
-Én sem.. bocsi.-mondta Tiff, majd a vállamra dőlt. Cat még kotorászott a szekrényemben, majd a kezében gyűjteni kezdte a ruhákat.
-Találtál valamit?-kérdeztem reménykedve, mivel már 17:50 volt.
-Igen.-mondta vigyorogva, majd a kezembe nyomta a ruhát és belökött a fürdőbe. Már mikor a kezemben tartottam, nagyon tetszett. De mikor felvettem.. csillogó szemekkel nézegettem magam a tükörben és abban a pillanatban szépnek éreztem magam. Ilyen nem sokszor adódik nálam, úgy hogy ez nagy szó! Cat ezt a ruhát választotta nekem:
Miután elég sokáig csodáltam magam visszamentem a szobámba.
-Ez elképesztő!-mondták egyszerre mire én szégyenlősen lehajtottam a fejem.
-Köszönöm Cat!.. Ez a ruha.. csodás.. és olyan.. Harry-s!-mondtam majd megöleltem.
-Jajj igazán nincs mit.. de menj le mert most állt meg Harry a ház előtt.-mondta, majd két dudálást hallottam.
-Hát akkor sziasztok! Majd jövök.. valamikor.-mondtam nevetve, majd lefutottam az ajtóhoz. Gyorsan magamra kaptam egy rövid szárú adidas cipőt és kinyitottam az ajtót. Ott állt egy fekete sötétített autóval. Elindultam a kocsi felé, majd mielőtt odaértem volna az autóhoz kiszállt a kocsiból és odajött hozzám.
-Szia!.. Nagyon csinos vagy!-köszöntött két puszival, majd rendesen végigmért.
-Szia!-köszöntem mosolyogva.-köszönöm.-hajtottam le a fejem szégyenlősen.
-Indulhatunk?-kérdezte mosolyogva.
-Persze.-válaszoltam boldogan, majd Harry kinyitotta nekem a kocsi ajtaját, én meg beültem. Harry átment a vezető oldalra majd bepattant mellém.
-És mit szeretnél nézni?-kérdezte, majd rám nézett és a válaszomra várt.
-Hát.. nem igazán tudom, hogy mit játszanak a moziban, úgyhogy majd ha odaértünk eldöntjük együtt.-adtam az ötletet, mire Hazza féloldalasan elmosolyodott.
-Rendben..-mondta, majd elindultunk. Azt már észrevettem, hogy Harry szeret haladni. Kb. 15 perc alatt odaértünk a mozihoz, majd mikor ki akartam nyitni az ajtót Harry rámszólt.
-Héé.. egy ilyen lány csak ne nyitogasson ajtókat.. várd meg amíg kinyitom neked Holly!-mondta mosolyogva, mire én elnevettem magam de ő már pattant is ki a kocsiból, majd átfutott az én oldalamra és kinyitotta az ajtót. Gyorsan kiszálltam a kocsiból, majd vissza hajoltam a telefonomért, mert kiesett a zsebemből.
-Köszönöm uram.-köszöntem meg Harry-nek viccesen.
-Szívesen. Hölgyem?-ment bele ő is a játékba, majd felém nyújtotta a kezét amit én elfogadtam és kézen fogva mentünk be a moziba. Nézelődtünk egy darabig, majd valamin megakadt a szemem. Köztudott, hogy én imádom a rajzfilmeket, köztük a Toy Story-t is.
-Léccii nézzük meg aazt.-mutogattam a plakátra úgy, mint egy 3 éves.
-Ahogy akarod.-mondta kuncogva, majd elment jegyekért, én meg ott álltam. Gondoltam amíg Harry jegyet vesz én elmegyek kajáért, hogy ne kelljen még ott is sokáig sorban állni. Odafutottam Harry-hez és épp szólásra nyitottam a számat, mikor ő jegyet kért.
-Jó napot! 2 jegyet legyen szíves a Toy Story-ra.-mondta, mire a pénztáros kidüllesztett szemekkel nézett rá, majd a kezébe adta a jegyeket. Harry megfordult, majd ahogy meglátott engem annyira megijedt, hogy hátrébb ugrott, belőlem meg kitört a nevetés.
-Ne haragudj.. nem tudtam, hogy ennyire ijesztő vagyok.-mondtam tettetett sértődéssel amit Harry bevett.
-Dehogy vagy ijesztő.-mondta, de én nem reagáltam rá semmit.
-Holly ne csináld már ezt velem.-mondta remegő hangon mire megijedtem.
-Jajj Harry csak vicceltem.. nyugi.-mondtam, majd, hogy megnyugodjon megöleltem, mire ő erősen magához szorított. Ott álltunk így percekig. Olyan jó volt a karjai közt lenni. Ahogy körül ölel egyszerűen..mesés volt. De fel kellett ébrednem az álomvilágból, mert Harry elengedett és a kajás pulthoz húzott.
-Mit kérsz?-nézett rám kérdőn.
-Azt amit te.-mondtam, majd vártam, hogy Harry mit kér. Harry a válaszom hallatán elmosolyodott, majd nézelődni kezdett.
-Öhm... egy.. egy nagy kukoricát kérnénk.-mondta, majd rám nézett. Dobott egy mosolyt, majd fizetett a pultos csajnak. Csodálkoztam, hogy csak mi vagyunk a moziban, ezért megkérdeztem Harry-t erről.
-Harry.. öh.. hogy-hogy csak mi vagyunk itt? meg persze az alkalmazottak..?-kérdeztem mire vigyorogni kezdett.
-Rajongó mentes randit akartam, ezért kibéreltem a helyet.-mondta, kihangsúlyozva a "randi" szót amin én csak mosolyogtam.
-Ez aranyos.. köszönöm.-mosolyogtam rá, majd beültünk a filmre. A film közepéig csak ültünk egymás mellett, és néha egymásra néztünk, aztán majdnem a film végén Harry összekulcsolta a kezünket. Én csak mosolyogtam egyet, majd megszorítottam egy kicsit a kezét, mire rám nézett. Csak néztük egymást majd az arca közeledni kezdett az enyémhez.. és megcsókolt. Mikor ajka érintette az enyémet a gyomrom liftezni kezdett és elképesztő boldog voltam. Mivel elfogyott a levegőnk, meg kellett szakítani a csókot. Harry mosolyogva nekidöntötte a homlokát az enyémnek. Még pár percig néztük egymást majd Harry megszólalt.
-Holly.. nekem.. ez a csók nagyon sokat jelentett.. és lehet, hogy ezt korainak tartod, de én.. szeretlek.-mondta kisfiúsan mosolyogva.
-Én is szeretlek.-mondtam, majd ismét megcsókolt. Megint az az érzés a gyomromban. Mintha több ezer pillangó lett volna odabent. A csók végén Harry szólásra nyitotta a száját.
-Holly...leszel a barátnőm?-kérdezte félénken, mire én megcsókoltam.
-Akkor ezt vehetem igennek?-kérdezte nevetve.
-Persze.-mondtam, majd rádöntöttem a fejem a vállára. A filmnek vége lett, mi meg kimentünk a kocsihoz. Gyorsan bepattantam, majd Harry is beült a kocsiba és 10 perc alatt hazaértünk.
-Köszönöm ezt a napot.. nagyon jól éreztem magam Veled!-mondtam mosolyogva.
-Én is.. na de menj mert a csajok már biztos faggatni akarnak.-mondta nevetve.
-Rendben.-válaszoltam én is nevetve, majd ki akartam szállni de a csuklómnál fogva visszarántott és megcsókolt.
-Többet ezt ki ne hagyd, ha elköszönsz! Szeretlek.-mondta, majd adott egy puszit a számra.
-Értettem. Én is téged! Szia!-köszöntem majd elindultam a házba ahol a lányok már vártak. Csodás napom volt.

2 megjegyzés: